Zeer slechte service randje van oplichting

heb anderhalf jaar geleden mijn horloge opgestuurd ter reparatie hij is nog steeds niet gemaakt en sterker nog ik heb hem nog niet eens terug , elke keer als ik naar bamberg horloges bel zeggen ze dat de reparateur niet aanwezig is en mij gaat terug bellen tot op de dag van vandaag mijn horloge nog niet terug

Snel geleverd bedankt

Snel geleverd bedankt Gaaf horloge niet teleurgesteld

Netjes

Bezorging top! Netjes verpakt!

Pluspunten

Alles was op tijd geleverd

Graag een handleiding bij de gekochte horloge of toch hoe je ze moet verkleinen want vroeger dëed de juwelier dit maar als je het online besteld kan dat natuurlijk niet.

Pluspunten

Sneller levering,goed verpakt ,en dat je ook achter pay kunt doen, zodat je eerst even je product kunt bekijken en goed is voor je hoeft te betalen.

Pluspunten

Hele goede service. Goed contact via de mail. Ik was op zoek naar een bepaald Michael Kors horloge. Mail gestuurd of Bamberg deze kon bestellen. Dat kon en voor een goede prijs. Na 2 weken bericht gekregen dat het horloge binnen was en op de site stond. Erg blij met het horloge!!!!

Pluspunten

Eenvoudig bestelproces, goede communicatie en snelle levering. Heel tevreden over het bestelde horloge, top!

Pluspunten

Eerlijk in communicatie en hoe de prijzen tot stand komen

Pluspunten

Duidelijke communicatie .Komen overeengekomen afspraken goed na.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Het horloge op zich.

Ik probeer nu al een paar WEKEN de gebruiksaanwijzing te krijgen,maar na verschillende e-mails en telefoontjes heb ik hem helaas nog steeds niet.Afgelopen maandag kreeg ik (weer) een mailtje met (weer) excusses en hij zou diezelfe dag verstuurd worden.....u raad het al ik heb nog steeds niks.

Goedendag meneer van Vliet, wij zijn er nog even ingedoken om zaken op het juiste spoor te krijgen. Het klopt dat wij te laat waren met het versturen van het boekje. Echter wij hebben het boekje 10 dagen na aankoop verstuurd. Dat was dinsdagochtend. De post heeft het echter pas op donderdag geleverd. Daar zitten - als het goed is - geen WEKEN tussen. Toch zullen wij in deze ook sneller moeten handelen, dat is duidelijk. Zonde van dit cijfer tussen al die prachtige beoordelingen. Zou U daar iets aan kunnen doen misschien? Mvg Bamberg Spijkenisse

Pluspunten

Super tevreden. Keurig per email op de hoogte gehouden. Heel netjes en zorgvuldig verpakt. Ik ben er zo blij. Geweldige kortingen. Ik raad het echt aan om bij Bamberg horloges te kopen. Ga zo door.

Alles is top, geweldig gewoon.

Pluspunten

Snelle service en het horloge is in prima staat afgeleverd!

Via de site kom je op een facebookpagina met weinig volgers. Dit maakte mij in eerste instantie wat wantrouwig omdat ik wel uitkijk met het kopen via een webshop. Koppel daarom de website even aan de goede Facebook-site. Dit verhoogt het vertrouwen in de eigen website (voor mij althans).

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Netjes verpakt.

Beter aangeven wanneer thuis wordt bezorgd. Stond direct leverbaar, en was niet zo. Je krijgt niet het apparaat om zelf de riem de verkleinen. Dus je moet zelf extra gaan betalen voor dit.

Geachte mevrouw, bedankt voor uw bestelling. Helaas een wat minder cijfer. Er is een mooi artikel geleverd tegen een erg, erg lage prijs. De vertraging in levering kwam door onverwachte enorme drukte bij PostNL. Een verklein set geven wij momenteel niet meer mee omdat het toch een wat lastiger werk bleek dan vaak gedacht. Het kost slechts 10 euro maar is beter over te laten aan ons (wij vermelden dat wij dit gratis doen) of aan een expert zoals een juwelier. Wij wensen U in ieder geval veel plezier met uw horloge. Mvg

Pluspunten

Mooie goedkopere prijzen vergeleken met andere website’s en zeer snelle levering.

Pluspunten

Snelle levering, netjes ingepakt en goede service. Mijn complimenten bij deze

Pluspunten

Snel en netjes geleverd.

Pluspunten

Super goed kwaliteit!!!

Pluspunten

Snelle levering waarbij je goed op de hoogte wordt gehouden via mail. Goed en mooi ingepakt!

Pluspunten

Snelle levering, gratis cadeau verpakking

Pluspunten

Hele snelle levering en mooi ingepakt. Goed bereikbaar voor vragen en advies. Top service!

Pluspunten

Snelle levering, leuk ingepakt.

Ik krijg mijn horloge niet kleiner gemaakt. Het bijgeleverde apparaatje ging al snel kapot. Morgen maar even langs de juwelier in het dorp.

Pluspunten

Pluspunten

Super service. Er werd een verkeerde horloge geleverd. De volgende dag kwam een medewerker de horloge omruilen. Dat vind ik zeer netjes en zijn nog maar weinig bedrijven die dat doen !