Goed, vlot en betrouwbaar!

Een prachtig vloerkleed, kleuren als omschreven. Minpuntje: Ik zou post.nl als vervoerder aanraden, de levering verdient geen schoonheidsprijs.

S u p e r !!

Goede service, vlotte levering! Helemaal TOP!

Fantastisch kleed en hele goede service

Ik ben helemaal verliefd op mijn grote kleed, die voor een hele mooie prijs op maat is besteld bij Floorpassion. Levering was snel en in overleg. Dikke aanrader

Helemaal super

Afgelopen woensdagavond (1 April) twee vloerkleden besteld waarvan 1 met een afwijkende maat, zaterdag al afgeleverd. Bedankt voor de snelle levering, en ze zijn in werkelijk nog mooier dan ik had verwacht we zijn dik tevreden.

Goede kwaliteit en snel geleverd

Eerst gratis staaltjes besteld om de kleur, stof en kwaliteit goed te kunnen beoordelen. Het tapijt voldeed dan ook volledig aan de verwachtingen.

Zeer klantvriendelijk bedrijf!

Bestelling zeer snel geleverd, e-mail contact goed en bij telefonisch contact zeer vriendelijk en adequaat te woord gestaan!

Kleuren wijken flink af van de foto, verder alles in orde.

In de multi kleuren Brussel overheersen blauw en geel, niet het rood van de foto.

Ziet er goed uit. Mooie zoom.

Ligt buiten op ons terras. Is goed schoon te maken, wat we hebben uitgeprobeerd.

Uitstekend !!!

De mogelijkheid om staaltjes te bestellen is echt geweldig👍🏼. Zien, voelen en kijken of het past in/ bij je interieur is een super service. Ook de levertijd en informatie over de bezorgtijden zijn een pluspunt. Ik zal floorpassion zeker durven aan te raden aan andere mensen. Bedankt voor het mooie vloerkleed!!!

Vriendelijk, behulpzaam en deskundig

Ik had 2 tapijten besteld (nadat ik eerder al staaltjes had besteld) om de tapijten op ware grootte te kunnen vergelijken.' Omdat er iets mis liep met de betaling, contact opgenomen met de klantenservice. Ik werd heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Ik legde mijn twijfels over de keuze voor één van de 2 tapijten nog even voor. Alle tijd werd genomen voor een passend advies. Was er helpend. Uiteindelijk slechts één tapijt besteld. Heel erg tevreden en blij mee:-)!

Mooi op tijd geleverd en een prachtige kwalitatieve vloerkleed ontvangen.

Geweldige service

De stalenservice zorgt ervoor dat je eerst goed de kleuren en kwaliteit kunt bekijken. Op basis daarvan een prachtig vloerkleed bij Floorpassion gekocht. Wij zijn helemaal tevreden.

Prachtig op maat gemaakt kleed tegen een redelijke prijs

Goede service v.w.b. het toesturen van stalen. Geen push opvolging. Heel plezierig. Bij bestelling ook telefonisch goed te woord gestaan, en toen bleek ook nog een korting te gelden. Zeer korte levertijd. Aanrader.

mooi kleed , snelle levering

zeer mooi kleed op maat laten maken ,goede kwaliteit en zeer snelle levering

Dag, Floorpassion houdt rekening met alle wensen van de klant, zeer vriendelijke en vooral proffesionele medewerkers. Zeer tevreden! Zeynep Atak

Goede keuze kunnen maken

Ik ben afgegaan op de adviezen die de medewerker van Floorpassion mij gaf. Samen hebben we een aantal kleuren en kwaliteiten geselecteerd waarvan ik samples heb ontvangen. Dit hielp enorm en na het opmeten van de maat heb ik de vloerkleden online besteld. Ik ben onwijs blij met mijn aankoop. De vloerkleden matchen echt prachtig met mijn interieur. Precies wat ik zocht! Zeer tevreden.

Goede & snelle service

Superfijn dat we gratis stalen hebben kunnen ontvangen. 3/4 waren niks, maar 1 was perfect. Direct een vloerkleed besteld voor in de woonkamer en supersnel daarna werd deze al bezorgd. De transporteur die hem bracht was ook vriendelijk en prettig.

Verschrikkelijke service

Op 16 februari kocht ik via Bol.com voor €350 een kleed van de firma Floorpassion. Toen ik vervolgens een ander artikel geleverd kreeg, lag dat volgens Floorpassion aan een fout op de website. Het kleed dat ik besteld had was volgens Floorpassion €200 duurder en dat had ik volgens Floorpassion moeten weten. Na een zeer vervelende mailwisseling kreeg ik geen excuus maar de mededeling dat ik het juiste artikel mocht kopen voor een meerprijs van maar liefst €200,-. Uiteraard ben ik hier niet mee akkoord gegaan. Ook het verkeerd geleverde kleed op te halen was een ramp. Er kon in eerste instantie geen ophaaltijd afgesproken worden, ik had hier dus een vrije dag voor moeten opnemen óf zelf de meerprijs van een koerier moeten betalen. Uiteindelijk (na veel gesteggel) was dit toch wel mogelijk en nadat ik keurig mijn beschikbaarheid had doorgegeven, werden er toch steeds ophaalmogelijkheden voorgesteld op de dagen dat ik niet thuis was. Uiteindelijk is het kleed 7 dagen geleden op woensdag 11 maart 07:30 bij ons opgehaald door Van de Hoef Logistiek Veenendaal bv, echter geeft Floorpassion niet thuis op de vraag om het artikel retour te melden.

top service

Snelle levering en het vloerkleed voldoet volledig aan de verwachting

Eerst een aantal stalen besteld, deze werden gratis en snel geleverd. Het vloerkleed werd ook snel geleverd en voldoet volledig aan onze verwachting.

super

Goede ervaring. Van te voren hebben we modelletje opgevraagd en werkt prima met Floorpassion. Goede communicatie en perfecte manier van verzending, komt in goed staat aan. Aanrader.

Pico bello!

Allereerst:Floorpassion is echt een firma welke doet wat het zegt. Vanaf het begin van de bestelling tot de plaatsing is alles pico bello in orde. Stalen levering, achteraf betalen tot aan de vriendelijke bezorging op afspraak welke na zonder morren tillen naar de tweede verdieping werd bezorgd. TOP met hoofdletters! Bedankt Floorpassion voor jullie ver boven gemiddelde service. Zo moet het zijn! Wij komen zeker bij jullie terug!

Goede service en prettige communicatie

Het vloerkleed is zoals omschreven op de website. De kwaliteit is mooi voor de prijs. Het kleed kwam vertraagd binnen, maar dat was niet te wijten aan Floorpassion.

Ze doen wat ze beloven

Prachtige kleed de Sandro 23! Mooie kleur die steeds weer verrast door lichtinval. Lekker zacht ook! Aanrader!

Prachtig kleed

Goed geholpen aan een prachtig vloerkleed Enorm tevreden klant