Erg tevreden, goed geïnformeerd en alles volgens afspraak

Kleed besteld, voldoet aan de verwachtingen. Had een craag en ben keurig te woord gestaan. Alles volgens afspraak geleverd. Kortom dik tevreden. Floorpassion tot de volgende keer.

Kleed ziet er geweldig uit, voelt heel zacht. De destino 12. Aardige, nette bezorger.

Hele fijne site

Prima online site met goede communicatie, snelle verzending. Mooi en goed kleed geleverd. Top! Zeker een aanrader!

Fijne communicatie Snelle levering Goede prijzen Blij met mijn mooie karpet

Prachtig kleed. Snelle service

Het kleed is prachtig en mega zacht. Kleur is super. Alleen de bezorging... je kan aangeven wanneer bezorgen, maar kwam een dag eerder.

Helemaal goed

Erg goed

Snelle levering, nette beleefde jongeman die het vloerkleed kwam brengen.

Goed vloerkleed, uiteindelijk snelle levering, onduidelijke communicatie.

De communicatie was verwarrend. Telefonisch toegezegd dat de levering in de komende week zou zijn. Daarna n bericht dat de sisal op was. Na een email van mijn kant kon het vloerkleed alsnog geleverd worden. Dat was heel fijn, maar niet helder!

Top kleden, voor een prima prijs!

Een paar jaar geleden een mooi kleed op maat gekocht. Hier waren we zo tevreden over dat we nu weer 2 kleden hebben besteld. De service is meer dan prima en de kleden zijn van zeer goede dikke kwaliteit. Ik zie vaak hele duren kleden voorbij komen, de kleden van Floorpassion zijn vele malen goedkoper en net zo goed! Ook het verzenden heb ik niets op aan te merken, zeer snel en met goede informatie! Echt een aanrader, ik weet nu ook al dat als we weer een kleed nodig hebben dat ze deze ook zeer zeker weer hier kopen!

Nvt

Jammer dat het niet was wat ik had besteld. Maar service is oke.

Snel en correct

We zijn erg tevreden met het kleed maar ook de levering gebeurt via een apart logistiek bedrijf wat erg fijn en klantgericht werkt.

Ik had verkeerde kleur ontvangen, werd direct geregeld en omgeruild! Vriendelijk en snel geholpen! En kleed is prachtig

Prima vloerkleed snelle levering

Tot op heden bevalt vloerkleed prima. Heel snelle levering. Wat kwaliteit betreft nog even slag om de arm. Vandaar 4 * ipv 5 *

Top service!

De gratis stalen service is perfect zodat je thuis op je gemak kunt kijken wat het beste bij je interieur past. Een mooi kleed uitgekozen en binnen 2 dagen bezorgd, blij mee!

Iets langer moeten op wachten dan vooropgesteld

Tapijt werd omschreven als vandaag gekocht, morgen in huis. Uiteindelijk bleek het uiterlijk 11 juni te zijn. Geen probleem, ik kan wel wachten op een tapijt. 11 juni nog niets gezien dus maar eens gemaild. Uiteindelijk 23 juni ontvangen. Later dan verwacht dus maar er zijn ergere dingen. Kwaliteit tapijt is wel zoals verwacht. Dus wij tevreden.

Prima, mooi kleed

Het werd een paar dagen later geleverd dan was beloofd, maar de communicatie was prima. Ben er blij mee!

Uitmuntend

Telefoontje om toelichting, keurig geholpen, dezelfde dag bestelling geplaatst, na twee dagen in huis.

Supersnel maatwerk

Lang gezocht naar een leverancier voor matten. Na wat zoekwerk hier uitgekomen en zeer tevreden met het resultaat!

Snelle levering, vriendelijk, professioneel. Zeer tevreden, prima service. Top!

Snelle levering, mooi product

Doordat we een eerst een staaltje konden aanvragen hebben we met vertrouwen de bestelling kunnen doen. Heel fijn dat het kleed dezelfde week in de kamer lag en we ervan kunnen genieten .

Perfecte service

Direct antwoord op mijn mail. Bestelling geplaatst en vorige dag bezorgd. Hier kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Top!

Snelle levering.

Zeer snel en netjes geleverd We zijn zeer blij met het kleed Een aanrader

Perfect!

Very quick delivery - next day. The delivery service sent me 3 messages to update when exactly they come. The quality of the carpet is great! Absolutely loved it! Thank you very much!