Goede kwaliteit

Tapijt heeft mooie kwaliteit. Het kiezen van een leveringsdatum heeft echter geen zin want de levering gebeurde 4 dagen na de gekozen datum.

Prachtig kleed, fijn om gratis staaltjes te bestellen. Snelle levering!

Mooi kleed goed ingepakt

Snelle service. Er werd netjes een afspraak gemaakt om te leveren. En tapijt werd keurig netjes ingepakt aangeleverd. Kortom Super

Fijne zaak, snelle service!

Vloerkleed Destino 12 op maat gekocht, voor scherpe prijs. Eerst staaltje besteld, kwam na 1 dag kosteloos binnen, echt fijn om thuis even te beoordelen. Het vloerkleed wijkt wel net iets af van het staaltje qua kleur, maar is heel mooi! Ook heel goed verpakt en snel geleverd.

Geweldige service !!!!

Op alle eventuele vragen krijg je meteen een correct antwoord. Wat ze met je afspreken wordt ook echt nagekomen, TOP !!!!

Goede service + mooie mat

Goede service Correcte levering Mooi ingepakt Heel mooie mat

SUPER

Perfect alles volgens afspraak

Aanrader. Fijn bedrijf en snel

Hele snelle en nette levering. Ook bij stalen bestellen en vriendelijke medewekers

Goede service. Op het afgesproken tijdstip geleverd. Goede kwaliteit. Vriendelijk aan de telefoon.

uitstekend

vlotte afhandeling

Vlotte bezorging

Ruime keus, en een snelle bezorging. Bijzonder goed verpakt.

Perfect!

Kleed kwam supersnel. Is precies zoals omschreven. Eerst kregen we al een aantal proefstukjes en na contact kwam het kleed snel. Super!

Goede kwaliteit en snelle levering

Ik had 2 vloerkleden besteld, 1 van Riviera maison en een andere sisal kleed. Beiden zijn naar volle tevredenheid. Kreeg eerst keurig 2 stalen gestuurd om thuis te beoordelen. Deze maand 10% korting dus dat maakte de prijzen nog gunstiger. Levering verliep goed alhoewel 1 kleed een dag eerder geleverd werd dan afgesproken, maar ik denk dat dat door de koerier kwam.

I've fallen head over heels in love with my floorpassion rug

It wasn't delivered on the day promised but when it eventually arrived it was certainly worth waiting for. It's soft and cosy, simply stunning!

Meer als tevreden , goeie klanten service en blij met mijn vloerkleed

Het was makkelijk om een keuze te maken met behulp van de samples. Toen ik een vraag stelde via de mail kreeg ik meteen een antwoord . Kleed werd netjes en snel geleverd . Kortom super tevreden met mijn mooie vloerkleed

goede service en een mooi kleed!

Gratis stalen, goed bereikbaar en een mooi maatwerk kleed voor een goede prijs!

Prachtig vloerkleed en geweldige service!

We hadden op korte termijn een vloerkleed nodig en vonden het sisal kleed van Rivièra Maison mooi. Vervolgens zijn we geweldig goed geholpen door Piet-Hein (als ik het goed heb onthouden) die uitzocht of het op voorraad was en hij heeft de verzending dezelfde dag nog in orde gemaakt. Het vloerkleed was zelfs een dag eerder dan gepland bezorgd en het is erg mooi. Bedankt voor het meedenken en de goede service!

Eerst kleurstalen gratis besteld en de volgende dag al in huis! Daarna een keus gemaakt en het kleed besteld hele snelle levering! Heel mooi kleed ! Super blij met de service en het kleed !

Echt super mooi kleed!!!

Uitstekende snelle service

Zeer accuraat zelfs voor een buitenmaats kleed een service binnen 4 dagen geleverd. Zeer tevreden klant

Uitstekend!

Eerst snel en vakkundig telefonisch geholpen en Online stalen besteld om te kijken hoe het kleed er thuis uit zou zien. Een keuze gemaakt, besteld en binnen twee werkdagen lag het kleed op zijn plek, netjes thuisbezorgd. Topservice!

Top Service

Fijne medewerker aan de lijn gehad die ons super heeft geholpen bij het omruilen van ons geleverde karpet. Goede, vriendelijke en snelle service.

Snelle correcte levering. Floorpassion doet wat ze beloven.

Snelle correcte levering. Floorpassion doet wat ze beloven.

Goed product, redelijke prijs en vlot geleverd

Voor herhaling vatbaar