Levering was volgens afspraak, kleed van goede kwaliteit en ziet er mooi uit.

Kleed is precies zoals op de afbeelding op de site. Goede kwaliteit.

Alles volgens afspraak .

Prachtig kleed,voldoet helemaal aan mijn wens.

Heel goed advies en service. Prima bezorging.

Onze aanvankelijke keuze was niet op voorraad en wij kregen prompt 5 stalen toegezonden van wel leverbare kleden. De keuze was snel gemaakt en geleverd. Doordat het een Groe maat was moest dit kleed op maat geproduceerd worden maar werd toch binnen enkele weken geleverd. Prima advies en goede service.

Klant voelt zich hier helemaal kant en klaar geholpen.

Vanaf de bestelling van de stalen tot en met de levering, retourmelding en het meedenken en advies zijn we geweldig geholpen! Top.

goed geholpen maar toch moeilijk op afstand

Wij vinden de kleuren van het tapijt geweldig. De afwerking van de zijkanten vinden wij niet mooi (Beachlife 22.) Misschien is hier wel een oplossing voor?

gewoon een goed en eerlijk bedrijf

duidelijke website kregen proefstukken gestuurd toen gelijk besteld wij vonden het een eerlijke prijs en goede service de bezorger heeft hem netjes in de woonkamer gelegd dus wij zijn helemaal blij

Vlekkeloze Internetbestelling.

Vloerkleed kon pas later geleverd. Dit werd punctueel behandeld.

Super goed

We wilde graag een kleed en door de gratis test stukken die je kan bestellen heel wij nu een super mooi kleed en snelle levering Heel er bij super bedankt

Goede service!

Goede service. Snel geleverd door vriendelijke bezorgers. Dankjulliewel

Super ervaring!

Prachtig kleed en zeer goede service!

bestelproces prima; aflevering niet volgens afspraak

Bij het bestelproces is het mogelijk de afleverdatum aan te geven. In mijn geval heb ik gekozen voor 5 dagen vooruit. Bevestigingsmail Floorpassion gaf ook steeds aan dat het pakket op de door mij doorgegeven datum zou worden bezorgd. Gelukkig was ik 2 dagen later thuis toen het pakket onaangekondigd werd bezorgd.

Alle afspraken na gekomen

Van het eerste contact t/m levering beter dan verwacht

Zowel Floorpassion als de transporteur houden efficient contact op een plezierige manier . Het tapijt is mooier dan gehoopt Van bestelling tot levering ging alles op een vertrouwenwekkende manier

Waren blij dat wij gratis stalen van de vloerkleden konden bestellend zo konden wij kijken wat t beste paste. Zijn heel blij met ons vloerkleed. Snel en goed geleverd. Top

Prachtig kleed, aangegeven voorkeursdatum levering werd geen rekening mee gehouden

Prachtig vloerkleed gekocht, ook zeer snel geleverd; helaas niet op de (latere) voorkeursdatum die ik had aangegeven (oa ivm werk/niet thuis zijn). Maar goed; kleed is echt prachtig

Mooi kleed, snelle levering!

Klant vriendelijk

Prachtig vloerkleed !

Heel mooi kleed ! Wij zijn er blij mee, Wij hadden 3 samples besteld. Daarna besteld en heel snel in huis !

Snelle service, goede kwaliteit, netje op de hoogte houden dmv mail. En de kussens zijn pracht heel blij mee. Ga nu maar eens overwegen een mooi kleed aan te schaffen

Aardige chauffeur, en wat ben ik blij met het vloerkleed, echt prachtig!!....... en een snelle service!

Product is prachtig levering bagger

Product is erg mooi, niks op of aan te merken. De levering is echt bagger. Ik had de levering maandag besteld, ik kon kiezen uit een leverdag. Ik had zaterdag gekozen zodat wij thuis waren en niet de buren hoefden te belasten. Wordt het woensdag bezorgd. Wat voor zin heeft te leveringsdatum dan als dpd het toch eerder bezorgd?

Mooi kleed, goede service, timemanagement slecht

Ik vond het fijn dat je staaltjes kunt opvragen en dat deze gratis worden bezorgd. Ik heb een kleed gekocht waarbij stond dat het binnen 2 dagen geleverd werd, maar dat zijn 3 weken geworden. Heel blij met het kleed.

snelle service,

zeer fijn om eerst een sample te ontvangen.. vriendelijk telefoon contact en levering liep geheel via wens en heel vlot..

Mooi vloerkleed, maar bestelling duurde wat langer

Op de site een prachtig vloerkleed uitgezocht en besteld. Het kleed zou op voorraad zijn, maar dat bleek toch niet zo te zijn. Hierover gebeld. Ik werd netjes te woord gestaan en werd teruggebeld. Uiteindelijk werd het kleed een paar weken later bezorgd. Het bleek inderdaad een prachtig kleed te zijn. 1 ster minder voor de vertraagde bezorging.