mooi vloerkleed, niet de dag erna bezorgd maar toch snel opgelost

ik bestelde het vloerkleed, en was teleurgesteld dat ik een mailtje kreeg dat het kleed nog niet geleverd kon worden. Het zou 2 weken duren. Uiteindelijk lukte het toch binnen een dag of 5, dus dat was een mooie meevaller. Het kleed is erg mooi en goed van kwaliteit. En niet goedkoper bij bijvoorbeeld carpetright of andere winkels waar we gekeken hebben. Ook vond ik de ronde vorm leuk en apart

Goed en snel

Ik wacht nog steeds!

Bij aankoop leverdatum 12juli! We zijn een week verder en omdat ik zelf contact opneem weet ik nu dat ik nog minstens 3 weken moet wachten op mijn bestelling.

Het kleed werd snel geleverd en het contact met de klantenservice was zeer prettig

Uit voorraad blijkt niet zo te zijn dat hoor je 1 dag voor levering

Mijn eerste ervaring gaat de boeken in als slecht, helaas dacht ik met een solide bedrijf te maken te hebben.... maar dit blijkt toch anders. Een hoogpolig vloerkleed besteld uit voorraad en dan wordt er telefonisch contact opgenomen en dat de materialen er niet zijn en dat de levering wel tot 24 augustus kan gaan duren!! Terwijl er op de website nog steeds wordt vermeld uit voorraad en levering binnen 2 dagen. En ook al vooruit betaald....wat een grote sof. De stalen waren er snel, maar de levering is knudde en niet een paar dagen maar weken! Slechte zaak Floorpassion.... En bij de beoordelingen zie ik deze klacht al vaker naar voren komen, eerlijkheid en verkeerde info op de website.... Niet fijn en geen aanrader dus.

uitstekend

Ze zijn heel behulpzaam. Heb diverse samples toegestuurd gekregen. Alleen terug sturen is lastig.

Nog sneller gekeverd dan afgesproken

Goede communicatie, goed verpakt en prima product. Maatvoering kloote uitstekend.

Goed op de hoogte gebracht en keurig op de tijd die er voor stond bezorgd

Erg goed

Alles was goed geregeld.

Mijn ervaring met Floorpassion is goed.

Prachtig kleed en snel geleverd.

Kleed om vrolijk van te worden

Super snelle levering Goeie foto’s via Fred van Leer account Ik ging gelijk overstag

Goede snelle service

Mooie tapijten en snelle service

twijfelachtig

Bij bestelling stond er 'vandaag bestellen donderdag in huis'. Woensdag bestelling gedaan, ondertussen al 4 momenten van levering doorgekregen. Elke maal wordt de levering uitgesteld. Vandaag zijn we zaterdag en hebben we nog niks. Op Track en Trace is zelfs geen uur meer vermeld. Gisteren stond er nog op dat ze tussen 1u en 3u gingen leveren op 13/7. Dan blijf je speciaal thuis om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen

Super goede klantenservice!

Vloerkleed op maat besteld nadat ik verschillende stalen had ontvangen. Telefonisch advies was erg vriendelijk en vakkundig. Tapijt is precies wat ik er van verwachtte. Kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen!!

Fantastisch kleed

Fantastisch vloerkleed op maat gemaakt en zo fijn kiezen uit de samples!

Mooi product snel geleverd

Mooi kleed, snel geleverd, zeer vriendelijk

Goede website , snelle en correcte Levering. Mvg.

Top shop, Top service, Top levering, Top carpet

Lekker snel

Leuk de aanbiedingen nu bij Floorpassion. Het leuke hartje van Fred gekocht. Twijfel nog over de smiley. Makkelijk kiezen op de site, heel snel geleverd. Blij mee!

Goede prijs kwaliteit

Mooi tapijt, zeer tevreden

Kleur zoals op de website. Prijs kwaliteit ziet er prima uit.

Prachtig vloerkleed. Kleur zoals op de website. Prijs/kwaliteit ziet er goed uit.

Snelle service en goede kwaliteit

Super tevreden

Onlangs een real15 vloerkleed besteld, 2 dagen later netjes verpakt thuisbezorgd. Vloerkleed is super mooi en voldoet aan alle verwachtingen.

Zeer slecht

We still didn't receive purchased carpet!

Dear Milka, We apologise that our production department did not manage to deliver the carpet earlier. Normally we keep our customers well informed in case of a delay. My colleagues from the logistics department were able to send the rug last Friday. Originally, they had planned to deliver directly on Saturday, but this turned out to be impossible for the carrier. I have just been in contact with the carrier Van de Hoef Logistiek and have sent you more information by e-mail.

Erg netjes!

Mooi vloerkleed voor goede prijs/kwaliteit verhouding! Enige jammere is dat er bij staat 3 dagen levertijd, dat werd 17 dagen..

Marconibaan 1

3439 MR Nieuwegein