twijfelachtig

Bij bestelling stond er 'vandaag bestellen donderdag in huis'. Woensdag bestelling gedaan, ondertussen al 4 momenten van levering doorgekregen. Elke maal wordt de levering uitgesteld. Vandaag zijn we zaterdag en hebben we nog niks. Op Track en Trace is zelfs geen uur meer vermeld. Gisteren stond er nog op dat ze tussen 1u en 3u gingen leveren op 13/7. Dan blijf je speciaal thuis om de bestelling in ontvangst te kunnen nemen

Super goede klantenservice!

Vloerkleed op maat besteld nadat ik verschillende stalen had ontvangen. Telefonisch advies was erg vriendelijk en vakkundig. Tapijt is precies wat ik er van verwachtte. Kan dit bedrijf ten zeerste aanbevelen!!

Fantastisch kleed

Fantastisch vloerkleed op maat gemaakt en zo fijn kiezen uit de samples!

Mooi product snel geleverd

Mooi kleed, snel geleverd, zeer vriendelijk

Goede website , snelle en correcte Levering. Mvg.

Top shop, Top service, Top levering, Top carpet

Lekker snel

Leuk de aanbiedingen nu bij Floorpassion. Het leuke hartje van Fred gekocht. Twijfel nog over de smiley. Makkelijk kiezen op de site, heel snel geleverd. Blij mee!

Goede prijs kwaliteit

Mooi tapijt, zeer tevreden

Kleur zoals op de website. Prijs kwaliteit ziet er prima uit.

Prachtig vloerkleed. Kleur zoals op de website. Prijs/kwaliteit ziet er goed uit.

Snelle service en goede kwaliteit

Super tevreden

Onlangs een real15 vloerkleed besteld, 2 dagen later netjes verpakt thuisbezorgd. Vloerkleed is super mooi en voldoet aan alle verwachtingen.

Zeer slecht

We still didn't receive purchased carpet!

Dear Milka, We apologise that our production department did not manage to deliver the carpet earlier. Normally we keep our customers well informed in case of a delay. My colleagues from the logistics department were able to send the rug last Friday. Originally, they had planned to deliver directly on Saturday, but this turned out to be impossible for the carrier. I have just been in contact with the carrier Van de Hoef Logistiek and have sent you more information by e-mail.

Erg netjes!

Mooi vloerkleed voor goede prijs/kwaliteit verhouding! Enige jammere is dat er bij staat 3 dagen levertijd, dat werd 17 dagen..

Zie boven

Beloftes over tijdstip van levering zijn meerdere keren niet nagekomen

Beloftes over tijdstip van levering zijn meerdere keren(4-5 keer) niet nagekomen. En daar moet je dan zelf naar vragen. Liever heb ik 1x een goede datum ook al ligt die 9 weken in de toekomst. Verder heel positief over floorpassion; proactief opsturen proefstukje, vriendelijk.

Beste Anton, Bedankt voor de feedback. Onze excuses dat de levering van uw vloerkleed langer heeft geduurd dan gebruikelijk. Normaal gesproken houden wij onze klanten over eventuele vertragingen goed op de hoogte. In uw situatie waren wij afhankelijk van een nieuwe levering vanuit onze leverancier. Wij proberen betere afspraken met onze leveranciers te maken, zodat wij duidelijker over de levertijden kunnen zijn. Fijn om te horen dat onze stalenservice u goed beviel, wij hopen onze klanten hiermee vooraf een goed beeld te geven van de vloerkleden die wij leveren :) Groetjes, Team Floorpassion

Snel en netjes geleverd. Super mooi kleed.

Prachtig vloerkleed

Het vloerkleed was nog mooier dan op de foto, ben zeer tevreden

Communicatie

Na bestelling aantal keren zelf moeten bellen hoe lang het zou duren wanneer het geleverd werd. Ook zelf moeten vragen of betaling opgeschort kon worden. Ondertussen heeft het bijna 4 maanden geduurd voor het geleverd werd. Bij levering was ook weer de communicatie ver te zoeken. Kreeg s'avonds bericht dat het de volgende dag geleverd werd. Dus met andere woorden zorg maar dat erviemand aanwezig is. Het positieve is dat ik het kleed graag wou en daar blij mee ben.

Beste Anja, Onze excuses voor de vertraagde levering. In uw situatie waren wij afhankelijk van een nieuwe levering rollen vanuit onze leverancier, waarna wij de productie konden starten van het vloerkleed. Wij proberen betere afspraken met onze leveranciers te maken, zodat wij duidelijker over de levertijden kunnen zijn. Uiteraard zullen wij het punt met betrekking tot het uitstellen van betalingen bij Riverty meenemen voor ons intern overleg. Ik hoop dat het vloerkleed u goed bevalt, nu het geleverd is! Groetjes, Team Floorpassion

Geweldige service

Alhoewel ik tog niet ben geslaagd hebben ze me geweldig geholpen en stalen blijven opsturen en 2x tapijt retour ze hebben een mooie collectie .Ik ga zeker weer terug naar ze. dank voor alle moeite!

Tapijt geleverd in goede conditie, en ziet er goed uit

Tapijt is geleverd goed ingepakt. Leveringsbedrijf heeft proactief gebeld om levering tijdens ons non-aanwezigheid te regelen

Mooi en goede kwaliteit

Snelle levering, veel samples mogen ontvangen zodat ik een goede keuze kon maken. Prachtig kleed. Erg blij mee

Snelle levering vloerkleed volgens verwachting

goede service

Het duurde even voordat we het kleed mochten ontvangen, maar eenmaal ontvangen zijn we erg blij! Mooi, zacht en precies zoals omschreven. We zijn er heel blij mee! Snel mailcontact

Beste Vivian, Leuk dat het vloerkleed zo goed bevalt en wij je snel per mail te woord hebben gestaan! Wij doen ons best om het werk op onze logistieke afdeling zo snel mogelijk te laten verlopen. Mochten wij je ooit weer kunnen helpen bij de keuze van een prachtig vloerkleed, horen wij het graag!

Zeer blij met het resultaat

Wel een erg lange levertijd.

Slecht

In maart vloerkleed besteld , afterpay gedaan , maar toch een verhoging van de rekening sturen , over gebeld wordt geregeld zeggen ze , op nieuw een verhoging weer wordt het aan gepast , vloerkleed wordt in juni geleverd top top top niet dus , ben niet tevreden met dit bedrijf , had aan de telefoon aangeven dat ik in 1 juli pas geleverd wil hebbem ivm vakantie maar ja toch proberen om deze televeren , afspraak van de levering gezien op camera , zit niks in de vrachtauto en bezorger rijd weer weg wat een verspilling mensen

Beste Edwin, Wat vervelend om te horen dat het zo verlopen is met uw bestelling. De gewilde Fay Soft beige had inderdaad een verlengde levertijd, waardoor de levering langer heeft geduurd dan gehoopt. Het is voor ons mogelijk om betalingen uit te stellen bij Afterpay, maar vaak tot een maximum periode. Een enkele keer komt zo'n situatie als deze voor, maar natuurlijk zoeken wij wel naar een structurele oplossing voor de toekomst. Met betrekking tot de te vroege verzending van uw vloerkleed in verband met uw vakantie bieden wij onze excuses aan. Gelukkig heeft onze klantenservice afdeling de transporteur opdracht geven om het vloerkleed op een later moment te leveren. Uiteraard zullen wij met de logistieke afdeling bespreken hoe wij ervoor kunnen zorgen dat opmerkingen met betrekking tot een gewenste verzenddatum niet over het hoofd worden gezien. Ondanks de vervelende ervaring, hoop ik dat u na uw vakantie kunt genieten van uw mooie vloerkleed!

Bedrijfsgegevens

Marconibaan 1

3439 MR Nieuwegein

302072030

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.