Ben tevreden goed

Ben tevreden, bijna geruisloos ,haast geen beslagen ramen of spiegel. Dus tevreden,

Ze leveren wat ze beloven.

Eerst een gratis staal ontvangen. Meteen daarna het tapijt besteld. Prima kwaliteit. Erg tevreden mee.

Top levering, service en product

De gratis samples zijn top. Een tapijt besteld welke erg snel werd bezorgd. Bij openen stond het toch niet in de woonkamer. Na contact met Floorpassion is deze kostenloos gewisseld voor een andere. DPD bezorgde de nieuwe en nam de vorige mee. TOP!!

Mooie en gevarieerde producten

Goede en snelle levering. Klantenservice heeft ons goed geholpen. Jammer dat het bedrijf niet altijd geoed telefonisch bereikbaar is. Ook geen reactie op email.

Erg tevreden

Uiteraard de (op maat gemaakt) uitvoering van het tapijt en kleur zelf uitgekozen maar het uiteindelijke product was erg netjes en naar volle tevredenheid afgewerkt. Bovendien en ondanks de drukte bij de koeriers diensten redelijk op tijd afgeleverd waar ook rekening mee is gehouden. Kortom Chapeau!

Mooi vloerkleed

We waren op zoek naar wollen vloerkleed in maat van ca 2x2,5m. Het beach life kleed had behalve de juiste maat ook exact de juiste kleurcombinarie passend bij ons interieur. Kleed zit er degelijk uit, maar een randafwerking ontbreekt helaas. Of dat stevig genoeg is moet blijken, we hebben wat twijfel. Verzending per UPS was helaas matig, op het allerlaatste moment werd de bestelling toch een dag uitgesteld. Helaas geen tijdsindicatie, alleen “einde van de dag”. Tsja. Ivm Covid-19 werken we nu thuis, maar onder normale omstandigheden zou dit vervelend zijn (want dan hadden we 2 dagen thuis moeten zijn).

Zeer vriendelijk en correct

Nieuwe staaltjes aangevraagd omdat het moeilijk was om te kiezen. Geen enkel probleem. Vriendelijk en erg hulpvaardig aan de telefoon. Ook was de persoon aan de telefoon erg meedenkend. Vloerkleed moest op maat gemaakt worden en kon snel geleverd worden. Alleen de levering van het vloerkleed was 2 dagen later dan afgesproken, maar dat was geen probleem.

komt na wat het belooft

Toch weer andere staaltjes gevraagd omdat we er niet uit kwamen. Geen enkel probleem. Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig aan de telefoon. Na beslissing snelle levering. Mooi kleed. Wij zijn er blij mee.

Zeer vriendelijk en correct

Super snelle levering

Perfect kleed en snelle levering ondanks het opmaat maken. En de prijs was TOP!

Ook aan de telefoon keurig geholpen. Kleed bevalt goed. Leuk die 10 % korting.

Prachtig dik vloerkleed, snelle levering

Ons ronde vloerkleed ross 34 is snel geleverd. Het is mooi dik en prachtig van kleur. De glansdraden zorgen voor een speels effect. Enig minpuntje is de bies rondom, deze is te blauwig en matcht qua kleur niet mooi met het petrol kleed dat toch iets groeniger is. Jammer! Wel fijn dat je vooraf een staaltje van het kleed kon bestellen (hier zit de bies niet omheen).

Snel en mooi op maat gemaakt

Op maat gemaakt en zeer snel geleverd.

Net bedrijf mooi kleed Ook al paste het niet bij ons alleen levering duurt toch 2 tot 3 dagen langer als beloofd op site

Goede service, snelle levering

Zeer adequaat en betrouwbaar. Zeer snelle levering, mooie kwaliteit karpet. Super blij mee

Top! Heel vriendelijk aan de telefoon. Komen de afspraken goed na !

Ik heb hele goede ervaringen bij mijn eerste aankoop hij floorpassion. Het vloerkleed is prachtig, geleverd op de juiste tijd en netjes verpakt.

Donderdag besteld, zaterdag in huis. Prima, mooi, degelijk vloerkleed.

Uitstekend qua kwaliteit en service

Supersnel geleverd, uitstekende kwaliteit, goede communicatie

Hele snelle levering zelfs bij tapijt op maat, maar twee dagen en alles volgens afspraak keurig op tijd geleverd, een aanrader, en een superkwaliteitskleed,

Fraai vloerkleed, snel geleverd, prima service en gratis monster vooraf

Voldeed volledige aan de verwachtingen en ging precies volgens afspraak.

snelle en verzorgde levering

We werden niet teleurgesteld toen het bestelde karpet werd geleverd. Zijn er heel blij mee.

We zijn zeer tevreden.

Snelle levering, bij niet thuis was het netjes op de plaats gezet wat ik had aangegeven, stevig verpakt en een mooi resultaat. Dank jullie wel.

Goed verzorgd.

Goed verpakt. Kwam wel laat op de avond. Om 22.00uur. De bezorger was er ook niet zo blij mee. Het is ook niet zo prettig dat er geen tijds indicatie wordt aan gegeven. C.hooijmeijer

Service is perfect!!! Jammer dat de kleuren niet is wat wij zochten.