Vloerkleed super snel in huis en net zo mooi als op de website!!

Helemaal top.

Wij zijn echt tevreden, de kwaliteit en de uitstraling. De samples waren zeker handig om de juiste keuze te kunnen maken.

Goede communicatie

Mooie kleden , fijne communicatie

Op de bezorging na, kan het eigenlijk niet beter.

Een heel eenvoudig te hanteren website waar nog veel eenvoudiger een (groot) vloerkleed kan worden besteld. Ook het maken van de bezorgafspraak gaat goed. Jammer alleen dat het logistiek bedrijf dat de uitvoering voor zijn rekening neemt, niet al te stip kon zijn. Overigens: daar kon de bezorger in kwestie niets aan doen.

Super mooi kleed

Geweldig mooi kleed en is het geld zeker waard

Alles zoals het moet gaan. Heel correct.

mooi fluffy tapijt

voldoet helemaal aan mijn verwachtingen

Geweldig en snel

Snel en ook nog voordeliger dan in de winkels. Het prachtuge kleed van Mart Visser lag binnen 2 dagen al te pronken in huis. Geweldige en persoonlijke service van de bezorger door wie ik precies op de hoogte gehouden werd van het aflevermoment.

Snelle levering van fantastische plaid

De omschrijvingen doen recht aan t artikel dat geleverd wordt. De witte plaid is zo mooi! En heerlijk om lekker warm in weg te kruipen.

Makkelijk, betrouwbaar, correct

Prima webshop en betalingsmogelijkheden. Goede communicatie. Afspraken worden nagekomen. Prima shop!

Schitterend 100% wollen vloerkleed

Keurig bezorgd en bij het uitrollen viel de degelijke kwaliteit op. Het 100% wollen vloerkleed was aan de onderkant voorzien van antislip en het lag binnen 1 minuut goed, zonder omhoog krullen of vouwen. Geweldig blij mee.

Ge wel dig

Ik ben verrrrzot op mn nieuwe kleed!

Snelle levering, goede communicatie

Mooi sisal vloerkleed besteld. Netjes een tegenbericht ontvangen, en aansluitend een staal omdat de kleur iets afweek in het garen, die persoonlijk nog mooier was. Na akkoord binnen no time geleverd

Van begin tot eind goed verzorgd

TOP bedrijf

Super service, ook advies aan de telefoon en snelle levering

Prachtige collectie en zeer tevreden over de service. Twee vloerkleden laten komen om te kunnen vergelijken (staaltjes vooraf hielpen ook bij het maken van een keuze). Een gehouden en was precies als op de foto’s op de website.

Top service, correct en snel geleverd

Ben super content met mijn nieuwe tapijt. Klantenservice is heel vriendelijk. levering was snel en correct! Hartelijk bedankt, een tevreden klant

Mijn ervaring is zeer positief. Op de website is een bestelling plaatsen duidelijk en gemakkelijk. Je hebt nog keuzes voor een datum van levering. Hoe fijn is dat met een drukke agenda. De levering is snel. Het producht is heel goed en vakkundig ingepakt. Ik heb het uitgepakt om te zien of het de juiste kleur was en dat was het. Er is veel aandacht besteed aan het inpakken en dat wordt zeer gewaardeerd. Het is een kerstkado en ben benieuwd wat ze ervan gaat vinden.

Prachtig kleed

Zijn super tevreden over het kleed en de correcte behandeling en service van het team van Floorpassion

mooi vloerkleed, goed afgewerkt, bezorging was helaas later dan beloofd

dat de bezorging twee keer is uitgesteld, is overkomelijk, maar een heldere communicatie hierover is wel fijner!

Goede communicatie

Kleed werd later geleverd. Gebeld en goed gesprek en duidelijk. Levering is top

Snelle levering. Goed product

Snel en makkelijk zaken doen

Veel opties voor maatwerk zonder extra kosten. Vriendelijke en behulpzame klantenservice.

Denkt met de klant mee, geweldig!

Via internet een kleed kopen is spannend Maar zij maken het je op allerlei manieren makkelijk Je kan stukjes kleed bestellen om thuis te kijken en te voelen en dat allemaal gratis En als je het dan nog niets vindt, als je het kleed hebt gekocht, mag je het nog retour sturen. Dit was voor mij de doorslag. Het kleed is binnen Wordt tot in de kamer afgeleverd en had nog wel een vraag Gebeld Wat ook tot in de avond kan en kreeg overtuigend goed advies Zeer zeer tevreden Prachtig kleed mooi afgewerkt en goede kwaliteit Kortom een aanrader!!!

Snelle levering en het tapijt was net zoals beschreven

Snelle levering en het tapijt was net zoals beschreven

Nette service

Prachtige kwaliteit, mooie diepe kleur, goede foto’s