FANTASTISCHE vloerkleden en snelle levering

Super fijn dat je eerst voorzien kan worden in verschillende stalen van vloerkleden, zodat je een juiste keuze kan maken, voordat je daadwerkelijk het vloerkleed besteld. Je kan kiezen in standaard maatvoeringen, maar ook een vloerkleed op maat. Geen extra kosten, wel een vloerkleed die PERFECT past.

Goede service en snelle bezorging!

Kleed was niet meer op voorraad en nog een grotere maat voor hetzelfde prijs. Top service!

goed bedrijf

Bezorging prima de afgesproken tijd geleverd. Net bezorgers

Mooi kleed en goed contact

Gewoon positief

Eenvoudig te bestellen. Zelf beslissen wanneer ze kunnen leveren

Een mooi vloerkleed fijn ook dat je het eerst op een staaltje kan zien Zeer tevreden

Mooie kwaliteit

Naar wens geleverd en de kleur en kwaliteit is zoals aangegeven en fijn dat he eerst een staal gratis kan aanvragen.

Mooi kleed, snelle levering!

Kleed is van goede kwaliteit en een snelle levering!

Prima keus, mooie kleden

Ik heb eerst enkele stalen besteld, mooi dat dit kosteloos kan. In werkelijkheid is de kleur beter te beoordelen dan op de foto. Daarna 2 kleden besteld. Zowel de bezorging van kleden als stalen verliep vlot volgens afspraak. Ik heb een gladde houten vloer, de kleden lagen niet gelijk geheel vlak, maar na een dag of drie zijn alle rimpels weggetrokken. Dit maakt mij een blije tevreden klant.

Snel en uitstekende service

Idem

Geen ervaring nog

Kan nog ster geven want m’n kleed heb ik nog niet gekregen. Hopelijk dat het nu snel komt.

Uitstekende service!

Zeer goede service! Gratis stalen bestellen, gratis verzending. En bij vragen word je snel en goed te woord gestaan. Echt een aanrader om hier je kleed te bestellen.

Prachtig rond vloerkleed ontvangen. Rosa 18.

Eerst samples besteld, zijn ook nog gratis en gisteren mijn prachtige kleed ontvangen. Heel blij mee...

MOOI KLEED

DE KLEURSTELLING IS SUPER CHIQUE

Topkleden met heel coulante klantenservice.

Ik heb eerst wat stalen besteld. Uiteindelijk 2 kleden besteld. Één op maat, Sandro 32 faded green, en een standaard maat voor een rond kleed, Play Alive pink van Fred van Leer en Bram Reijnders. Ze zijn echt prachtig! Die ronde was nog niet helemaal duidelijk of hij wel groot genoeg was. De levering was erg snel, zoals ik kon aangeven bij de bestelling. Maar helaas liep onze verbouwing tegen. Ik heb 2x gevraagd om de zichttermijn van 2 weken te verlengen. En dat was geen probleem. Echt topservice van dit bedrijf. Gelukkig blijkt de maat goed en kunnen we er volop van genieten. Ze zijn ook precies zoals op de foto's. En natuurlijk fijn om de stalen eerst thuis te ontvangen. Dit bedrijf en hun producten zijn echt een aanrader!

Verwarrend

Vloerkleed + onderkleed besteld. Vloerkleed zou vanwege productieproblemen niet eerder dan eind oktober worden geleverd. Vervolgens krijg ik een mail dat mijn kleed geleverd zou worden en volgens de pakketafmetingen zou dit inderdaad het kleed zijn. Wat wordt er bezorgd: alleen het onderkleed, slechts een pakketje van 30x40x2 cm. Heel verwarrend en vraag mij af of het vloerkleed nog mijn kant op komt. Aanvulling: zeer snelle reactie van Lotte, klantenservice Floorpassion ontvangen en zij heeft direct actie ondernomen. Nog dezelfde dag is het kleed geleverd. Dank voor de snelle reactie én actie.

Top tapijt en service

Goede service en communicatie

Chapeau

Snelle levering. Mooi vloerkleed.

Goede service en mooi kleed

Erg blij met mijn nieuwe kleed. Super snel geleverd en goede kwaliteit en super trendy

Prima kleed, precies wat wij wilden

De service met het vooraf over een staal kunnen beschikken is werkelijk uitstekend. Hierdoor kun je een goede keuze maken. Kwaliteit is zeer goed. Over de aflevering heb ik wel een dingetje. Zou volgens de mail met DPD gedaan worden en daar kwam geen enkele mail van. Toen stond er helemaal niet aangekondigd een hele andere transporteur in de straat die ons het kleed kwam brengen. Daarbij waren wij gelukkig thuis. Verder uitstekend verpakt en netjes afgeleverd.

No delivery yet. They are far too late.

K5xo5cl y. vib ik n ook in

Prachtig kleed ontvangen!

Een heerlijke warme deken voor op de bank

Ruime keuze en snelle levering. Top!

Erg blij met onze vloerkleden. Kan Floorpassion een ieder aanbevelen. Ruime keuze, betaalbaar en supersnelle levering.

Goede service en kwaliteit

Prima geregeld