Vlotte levering en mooi product

zeer tevreden

prima staaltje! Vlotte levering tapijten

Zoals afgesproken Levering een dag later ivm route logistiek

Zeer tevreden­čĹŹ

Mijn ervaring is super goed geholpen , we hebben een prachtig vloerkleed gekregen zeer tevreden.­čĹŹ

Keurige afhandeling

Ik heb eerst stalen besteld hetgeen ik al een super service vind. Omdat ik op 1 staal de kleur niet heel goed kon beoordelen want de kleur rood zat net niet in de staal kreeg ik een extra staal waar het rood wel in zat waardoor ik beter kon beslissen en uiteindelijk dus besteld heb. Mooi kleed. Voldoet aan de verwachting. Aflevering info ook prima.

Goed maar wil graag antwoord op mijn retour met retourlabel ofzo

Supermooi kleed heb alleen maatje groter besteld

EEN ABSOLUTE 10 WAARD

Prima ervaring! Bij het bestellen van de stalen ging er technisch iets mis maar dit werd zeer vriendelijk en snel opgelost. De bestelling, de levering van het vloerkleed ging absoluut feilloos en de kwaliteit en prijs worden door geen enkele andere firma ge├źvenaard.

Ben zo blij met het prachtige vloerkleed. De kleuren zijn geweldig en precies wat ik zocht. De maat klopt exact. Levering vlot en erg goed verpakt. Helemaal happy! Website erg duidelijk.

Prima contact en aflevering.

Prima contact. Ook toen bleek dat het kleed omgeruild moest worden tegen een grotere maat. Zonder problemen en vlot geregeld .

contact is makkelijk te leggen bij vragen, goede service & snelle levering

ruime keuze

ruime keuze op voorhand gratis levering van stalen wel zelf contact moeten opnemen voor levering

Duidelijke website , gemakkelijk in gebruik , vlotte dienstverlening en super correct ivm de afspraak voor de levering.

Supergoed

Snelle levering, heel mooi tapijt, goed contact, goede website.

Snel geleverd, alles naar wens!

Heel fijn dat we eerst een staal konden ontvangen, dan wisten we zeker dat het vloerkleed bij de rest van de inrichting zou passen. Inmiddels het vloerkleed besteld en ontvangen en het is prachtig. Snel geleverd, stevig verpakt en alles naar wens!

Het beste adres voor vloerkleden!

Ik kan Floorpassion aan iedereen aanraden. Na een prettig telefoongesprek met een werknemer werden mij een aantal samples per post geleverd. Ik koos hieruit de Sandro in taupe/bruin. Ik kon mijn gewenste afmeting zelf ingeven op de website en hierbij mijn gewenste bezorgdag aanvinken. Heb alles in goede conditie ontvangen, zoals afgesproken! Voor herhaling vatbaar!!

Correct

Het vloerkleed is op de afgesproken dag bezorgd. Ik kreeg netjes van te voren een tijdvak toegestuurd waarin het kleed bezorgd zou worden.

Super kwaliteit!

Het vloerkleed is van een super mooie kwaliteit en ook erg zacht. Precies wat ik zocht! Verder is alles naar wens verlopen. De gratis samples zijn erg handig bij het uitzoeken van een vloerkleed.

Nog steeds geen vloerkleed

Helaas is het vloerkleed niet op de afgesproken datum geleverd. Na 4 dagen nog steeds geen bericht ontvangen over de vertraging, de status bij DPD is nog steeds "aangemeld". Wel de factuur ontvangen, erg jammer.

Toppers !!

Niets maar dan ook niets te "klagen". Uitstekend met hoofdletter U.

Floorpasion is goed en snel

Het kleed werd supersnel verstuurd. Jammer dat de dpd post er een rommeltje van maakt. De floorpasion site waarop je kunt uit kiezen is ook heel mooi en gebruiksvriendelijk.

Vloerkleed en levering prachtig

Alles is super gegaan maar jesus, een herinnering sturen voor een beoordeling terwijl mn fucking vloerkleed nog geen 6 dagen op de vloer ligt?! Vind ik zelf ietwat overdreven.

Kwam allemaal goed!

Nadat de levering van ons kleed langer duurde dan gepland, kregen wij het aanbod om een ander kleed te kiezen. Deze zou direct geleverd worden. Bijna hetzelfde maar toch anders. Wij besloten te wachten en na twee weken was het zover, ons kleed ligt! prachtig

Een hele goede ervaring

Erg goede etvating

Gaaf kleed, dag te laat wegens formaat

Heel blij met mijn nieuwe kleed, wegens formaat door van de hoef bezorgd groter dan 2x3m. Helaas dus niet op de woensdag maar donderdag, hierdoor flink wat moeten omgooien in agenda's.

Niets te klagen over Floorpassion, behalve misschien dat ze hun producten laten leveren door DPD. Het kleed is mooi en voldoet ruimschoots aan onze verwachtingen. Dpd meldt dat ze hem zaterdag komen bezorgen, uiteindelijk op dinsdag bezorgd.