Prachtige stoffen!

Nadat mijn vorige vloerkleed het al na 1 jaar begaf (verharen) heb ik ervoor gekozen voor een betere kwaliteit te gaan. Het is werkelijk een verademing om een bedrijf te vinden met kwalitatieve vloerkleden. Bij het testen van de staaltjes voelde ik al dat het goed zat. Daarbij helpt jullie garantie termijn ook bij het maken van een keuze.

Perfect geregeld

Aan de hand van de stalen hebben wij twee mooie karpetten uitgezocht, voor de woonkamer en de speelkamer. De karpetten werden keurig en goed verpakt afgeleverd op een dag dat hier goed paste. Beide zijn helemaal geweldig. De kwaliteit is goed en ze voldoen aan alle verwachtingen die wij hadden.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Zeer mooi karpet, en zeer goede service

Had een verkeerde maat besteld ( en betaald) maar na een belletje werd alles keurig en snel gecorrigeerd. We zijn erg wijs met ons karpet en zullen nog vaker bij jullie gaan bestellen. Want met een vrouw die regelmatig wat wil veranderen in huis .......!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ben staal was al mooi maar vloerkleed helemaal prachtig

Een vlotte en punctuele afhandeling vanaf levering staal tot en met levering order. Absoluut een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goed & mooi product, snel geleverd

betreft een kleed op maat. Goede kwalitiet, netjes afgewerkt en rap geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super service, geweldig geholpen door Piet Hein! Ik zeg TOP! Ons kleed is geeeldig👍🤩

Super service, Geweldig geholpen door Piet Hein! Ik zeg TOP!! Ons kleed is geweldig👍🤩

• Zou u ons aanbevelen? Ja

snelle en goed verzorgde levering , ondanks een foutje gelijk actie en probleem super opgelost

ondanks een foutje gelijk actie en probleem super snel opgelost

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg fijn bedrijf met een ontzettend goede service. Kleed van top kwaliteit. Mocht u opzoek zijn naar een kwalitatief goed kleed en uitstekende service raad ik u zeker aan om hier uw kleed aan te schaffen.

relax

klik klik klaar is Clara 2 dagen na bestelling keurig verpakt netjes bezorgd op de aangegeven tijd en da. Super voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk

Het door ons bestelde Sisal Edgar Town Beige RM 18 Rivièra Maison vloerkleed is precies onze smaak perfect.

Goede service, vriendelijk personeel

Snelle service, goede hulp en goede prijs kwaliteit.

Snel en mooi

Leuk kleed onder jijn ronde tafel maar wel erg hard met blote voeten..

Goed en netjes

Keurig netjes verzorgt en vlotte bestelling zeer aan te bevelen aan anderen en een heel fijn en mooi kleed zeer tevreden mvg L v d Plas

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super snelle service, zelfs bij een vloerkleed op maat. Woensdag besteld, vrijdag in huis. Nette communicatie over de bezorging. Ook zeer tevreden over het vloerkleed en de kwaliteit.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Het vloerkleed Pognum23 is helemaal naar wens. Met name de kwaliteit spreekt mij erg aan! Super dat ik eerst een staaltje kon aanvragen, dit hielp mij enorm bij het maken van een keuze

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, geen gedoe. Ook mooie kleden. Vaak zie je overal zo'n beetje dezelfde kleden terug, hier wat meer unieke kleden. Ook fijn dat je staaltjes van de kleden kan bestellen zodat je een beter idee hebt hoe het thuis gaat staan.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima geholpen door de klantenservice toen bleek dat het bestelde kleed niet mooi bleek te staan. De retourzending werd zelfs thuis opgehaald. Top!

Geen idee.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

derde vloerkleed gekocht zeer goede en snelle service goede leverancier

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

snelle en goede levering en vriendelijke antwoorden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Correct en op de juiste manier telefonisch te woord gestaan en geholpen, snelle levering!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Super kwaliteit kleed, prijs / kwaliteit : goed ! Snelle levering, netjes verpakt, en op de afgesproken tijd afgeleverd. TOP !

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Pluspunten

Correcte levering. Prima service met de gratis stalen vooraf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Betrouwbaar in nakomen van afspraken over het vloerkleed, (kleur, kwaliteit) en de levering (op tijd, klantgericht, keurig verpakt). Het vloerkleed, liefde op het 1ste gezicht :-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over Floorpassion

Filter op Taal