Topservice!!!

In één woord een geweldig bedrijf met een topservice! Nadat ik een rond kleed had besteld, moest het toch na 1,5 maand een rechthoekig kleed worden. Ik heb telefonisch contact gehad met Koen en ik werd zeer vriendelijk en enthousiast te woord gestaan waarbij hij zei: Mevrouw, we gaan dit voor u oplossen! Na 3 dagen kwam de koerier met het nieuwe kleed en nam de andere mee. Ik moet er wel bij zeggen dat wij het ronde kleed uiteraard nog in de verpakking hadden, omdat we op de nieuwe bank wilden wachten. Floorpassion heeft een zeer blije klant en ik wil Koen daar hartelijk voor bedanken!!

Good customer service

Quick delivery and good contact with customer service.

Mooie kwaliteit en hele goede service

Heel blij met ons nieuwe vloerkleed, mooie kwaliteit! We zijn erg netjes telefonisch te woord gestaan door Suzanne; ze heeft ons voorzien van advies en hele goede service geboden. We raden Floorpassion dan ook zeker aan!

Erg tevreden , 10+!

Modieus uitstralende webshop, en frisse designs. Heerlijk dat je van vrijwel elk vloerkleed een op maat afmeting kunt bestellen en dat deze al binnen een paar dagen geleverd kunnen worden. Vandaag heb ik het vloerkleed voor in de woonkamer ontvangen en ik ben hier erg tevreden over. De maat is tot op de centimeter kloppend en kleuren zijn gelijk aan de vooraf gestuurde sample. Ik ben een tevreden klant en zal dan ook zeker voor ons kleed in de slaapkamer bij jullie terugkomen. Ga zo door!

Komt belofte niet na

Kleed bestelt, mocht zelf datum kiezen. Er stond in de bevestigings mail dat je een dag van te voren een track and trace code zou krijgen. Dag van te voren geen mail gehad en maar gemaild op de dag van levering hoe laat de kleed zou aankomen. Hun reactie was dat de kleed pas vandaag verzonden zou worden en dat een externe koerier het zou leveren. Deze zou met mij een afspraak gaan maken. Jammer dat het niet eerder (of überhaupt) is gecommuniceerd, moet er zelf achteraan. Dit had direct moeten gebeuren toen ze wisten dat het niet op tijd geleverd kon worden. Heb speciaal vrij genomen. Erg jammer. Tot nu toe ook nog niks gehoord van de koerier voor een bezorgafspraak en floorpassion heeft ook niet gereageerd meer op mijn reactie.

???

Bestelling gedaan en betaald, vanaf 9.00 uur zou het bedrijf bereikbaar moeten zijn maar er wordt niet opgenomen...ingesproken... het kleed zou vandaag bezorgd dienen te worden. Geen track en trace niets...

Zuverlässig und perfekt

Anfangs waren wir sehr skeptisch, per Vorkasse einen Teppich in die Schweiz bei der unbekannten Firma online zu bestellen. Vor allem die Rückmeldung per Email war mit Verzögerung. Wir waren einfach gespannt, was auf uns zukommt. Einmal wurden wir rechtzeitig per Telefon über die Verzögerung informiert, aber das machte nichts, der Teppich kam auch früher als angegeben. Es ist ein Wollteppich von Frans Molenaar in Original, die Herstellung dauert halt. Es ist da und ist wunderschön, auch warm für unsere Kleine Tochter optimal! Qualität 1A! wir werden auf jeden Fall für weitere Zimmer Teppiche bei euch bestellen. Besten Dank viiielmals!

Waardeloos

Kleed besteld en ik mocht zelf de dag van bezorging kiezen. Ik kreeg een verzendbevestiging en wachtte de hele dag op een kleed. Om half 3 maar eens bellen want ik had ook verder geen tijdsindicatie ontvangen. Werd ik een uur later terug gebeld dat er geen kleed was en dat ze het nog moesten produceren. Zou in de 2e week van januari gebeuren en dan zou hij een week later binnen zijn. Een dag later terug gebeld om dan toch naar de bestelling door te laten gaan. Man ging weer nakijken, blijkt dat het kleed ineens weer niet geleverd kan worden. Zou pas februari worden. Heb de hele bestelling geannuleerd en ben nu al klaar met dit bedrijf. Ik lees dat dit vaker gebeurd! Waardeloos!

Voor onze nieuwe woning hadden we maar liefst 4 kleden nodig. Dankzij de samples konden we dit voor iedere ruimte gemakkelijk uitzoeken. Super fijne service!

Waardeloos!!!

Vloerkleed besteld op7 december, zou 10 december geleverd worden moet je zelf bellen dat er geen track en trace is .Er was iets fout gegaan bij hun op de website ,vloerkleed was niet voorradig,maar ze zouden er voor zorgen dat hij de week erna geleverd werd. Krijg je 2 dagen voordat het geleverd zou worden, een mail dat wegens het enorme aantal bestellingen!!! het vloerkleed pas volgend jaar in de tweede week van januari geleverd word. Zeer slechte service ,en onbetrouwbaar bedrijf.

Absurd slecht

1 maand later na het indienen van mijn klacht, nog geen oplossing. Maar wat ik nog het ergste vindt is de klantenservice, klacht ingediend gelijk email met de vraag of ik foto's wilde mailen, dit gedaan.. twee weken later nog geen terugkoppeling. Ik weer een mail gestuurd, weer geen terugkoppeling. Gebeld.. afgescheept dat de klacht wat langer in beslag neemt * we hebben het over een kleed, welke waarschijnlijk een slechte fabricage is geweest* mijn inziens kan je zo'n klacht binnen de week oplossen. Echter na 4 weken weer een mail gestuurd, en zowaar een reactie gekregen omdat ik daarin aangaf verdere stappen te ondernemen. Echter kreeg ik in die mail een vraag gesteld, welke floorpassion uiteraard al bij hun eerste terugkoppeling konden stellen, en een tekst welke het tegenovergestelde was als wat er in de omschrijving stond van het desbetreffende kleed. Nu wie drie dagen verder en voel me dan dus ook absoluut niet serieus genomen. Wat een absurd slechte klantenservice, maar begrijp het wel.. geld is binnen dus waarom zou je nog moeite doen. Eens maar nooit meer!! Een hele slechte ervaring met dit bedrijf. Erg jammer dat ik deze review dan ook moet plaatsen. Een terugkoppeling geven op je email met daarin een zin , wij zijn nog bezig met uw klacht.. zelfs dat is al teveel moeite. Ik ben benieuwd hoeveel weken het nog gaat duren voordat ik een terugkoppeling krijg. Lang leven de rechtsbijstand en uiteraard ga ik hier ook melding van doen bij het

Prachtig kleed

Na lang zoeken naar de juiste kleur bestelde ik een mooi rond kleed bij Floorpassion. De informatievoorziening omtrent mijn bestelling en de bezorging was erg goed. Blij verrast met het kleed, het voelt erg zacht en dik en goed aan. Lijkt kwalitatief ook goed, maar dat zal de tijd leren. Overall erg tevreden over Floorpassion.

Fantastisch!

Wij waren al geruime tijd op zoek naar tapijten. Via de website en telefonisch contact gelegd met Floorpassion. Binnen no time diverse mooi staaltjes opgestuurd gekregen. Kort daarna besteld. Een tapijt geheel op maat gemaakt (3,60 x 3,00) en een ronde met een diameter van 1,60 m. De tapijten arriveerden en zijn werkelijk FAN TAS TISCH! Zowel het contact met Floorpassion als de prijs/kwaliteit verhouding zorgen ervoor dat het een absolute aanrader is.

super producten en customers services

Snel, creatief, meedenkend, vriendelijk, gezellig en blije klant...iedere kamer een parel met prachtige betaalbare design kleden..top!

Ben tevreden goed

Ben tevreden, bijna geruisloos ,haast geen beslagen ramen of spiegel. Dus tevreden,

Ze leveren wat ze beloven.

Eerst een gratis staal ontvangen. Meteen daarna het tapijt besteld. Prima kwaliteit. Erg tevreden mee.

Top levering, service en product

De gratis samples zijn top. Een tapijt besteld welke erg snel werd bezorgd. Bij openen stond het toch niet in de woonkamer. Na contact met Floorpassion is deze kostenloos gewisseld voor een andere. DPD bezorgde de nieuwe en nam de vorige mee. TOP!!

Mooie en gevarieerde producten

Goede en snelle levering. Klantenservice heeft ons goed geholpen. Jammer dat het bedrijf niet altijd geoed telefonisch bereikbaar is. Ook geen reactie op email.

Erg tevreden

Uiteraard de (op maat gemaakt) uitvoering van het tapijt en kleur zelf uitgekozen maar het uiteindelijke product was erg netjes en naar volle tevredenheid afgewerkt. Bovendien en ondanks de drukte bij de koeriers diensten redelijk op tijd afgeleverd waar ook rekening mee is gehouden. Kortom Chapeau!

Mooi vloerkleed

We waren op zoek naar wollen vloerkleed in maat van ca 2x2,5m. Het beach life kleed had behalve de juiste maat ook exact de juiste kleurcombinarie passend bij ons interieur. Kleed zit er degelijk uit, maar een randafwerking ontbreekt helaas. Of dat stevig genoeg is moet blijken, we hebben wat twijfel. Verzending per UPS was helaas matig, op het allerlaatste moment werd de bestelling toch een dag uitgesteld. Helaas geen tijdsindicatie, alleen “einde van de dag”. Tsja. Ivm Covid-19 werken we nu thuis, maar onder normale omstandigheden zou dit vervelend zijn (want dan hadden we 2 dagen thuis moeten zijn).

Zeer vriendelijk en correct

Nieuwe staaltjes aangevraagd omdat het moeilijk was om te kiezen. Geen enkel probleem. Vriendelijk en erg hulpvaardig aan de telefoon. Ook was de persoon aan de telefoon erg meedenkend. Vloerkleed moest op maat gemaakt worden en kon snel geleverd worden. Alleen de levering van het vloerkleed was 2 dagen later dan afgesproken, maar dat was geen probleem.

komt na wat het belooft

Toch weer andere staaltjes gevraagd omdat we er niet uit kwamen. Geen enkel probleem. Bijzonder vriendelijk en hulpvaardig aan de telefoon. Na beslissing snelle levering. Mooi kleed. Wij zijn er blij mee.

Zeer vriendelijk en correct

Super snelle levering

Perfect kleed en snelle levering ondanks het opmaat maken. En de prijs was TOP!

Ook aan de telefoon keurig geholpen. Kleed bevalt goed. Leuk die 10 % korting.