Hoge kwaliteit snel geleverd.

Het vloerkleed werd op de afgesproken tijd gebracht en was perfect verpakt en dus in perfecte staat aangekomen.

Goede snelle levering, goede kwaliteit

Goede service !

Kleed is kleiner dan aangegeven maat

We hadden een kleed van 160x230 besteld. Dit zou precies de goede maat zijn, helaas was deze 155cm breed ipv 160cm. Kleed is erg dun, dus krult snel op. Ziet er verder wel leuk uit.

Goede website, fijn bedrijf met vlotte verwerking

Wij zochten een carpet wat bij ons nieuwe interieur moest passen. Op verzoek stuurt Floorpassion je op korte termijn (meerdere) staaltjes toe, zodat je een goede indicatie hebt van het product. Helaas moeten wij, ondanks het staaltje, het carpet toch terugsturen omdat de kleur te heftig is in onze woonkamer en deze daardoor veel kleiner lijkt. Dankzij hun goede dienstverlening mag je het carpet toch binnen 14 dagen retourneren. Ik beveel deze website zeker aan voor een ieder die op zoek is naar een mooi carpet van goede kwaliteit!

keurige afhandeling

Het pakket is op tijd en goed ingepakt aangekomen.

Het vloerkleed is prachtig. Supersnel bezorgd.

Bijzonder behulpzaam en vriendelijk. Hele goede service.

De levering van mijn vloerkleed was vertraagd, maar dit is goed en vriendelijk afgehandeld door Floorpassion. Ook wat betreft de geplande levertijd, heeft men meegedacht en gezorgd voor een afspraak op maat.

Top.

Ik heb een zeer goede ervaring met Floorpassion. Ze zijn heel vriendelijk, hulpvaardig, accuraat en heel vlot in de afhandeling van vragen en het toezenden van het bestelde.

Mooie dikke kwaliteit vloerkleed

Al tijden op zoek naar een rond vloerkleed van 3 meter doorsnede. De prijs-kwaliteit is echt prima en levering was snel.

ben tevreden!

lijkt me goede kwaliteit vloerkleed. Hoop er dan ook lang plezier van te hebben. Bestellen was makkelijk, de samples waren ook snel thuis. Ze waren dan ook echt wel nodig want in het echt lijkt de kleur en de makelij toch heel anders. Desalniettemin, ik was tevreden. Bij aankomst van het bestelde vloerkleed thuis bleken er echter enige weeffoutjes in te zitten. Maar om het kleed daarvoor terug te sturen, vond ik weer wat te duur worden.

Ik had 5 stalen besteld en er super snel 4 ontvangen, enigszins jammer maar gelukkig ontbrak die waar ik minst zeker van was. Een goede manier om te kijken en voelen wat het mooist past. Ook goed om in zowel daglichtals schemer en avond te zien. 1 kleed uitgezocht na wat dagen bedenken. Ook super snel geleverd en ben er erg tevreden over. Blij met mijn keuze. Bedankt Floorpassion!

Mooi vloerkleed, blij mee!

Door de stalen (twee keer zelfs opgevraagd) kreeg in een andere indruk dan de foto’s van het vloerkleed op de website. Toch de gok gewaagd en het vloerkleed is prachtig!

Duidelijk site en snelle levering

Duidelijke site Gratis stalen gekregen en daaruit een keuze gemaakt. Snelle levering en past perfect in het interieur. Prijs/kwaliteit verhouding is prima. Wij zijn super tevreden.

Snelle top service

Gewoon zoals het bij eerder bedrijf hoort te zijn

Uitstekende, ontzorgende service

De service is snel, duidelijk en voelt heel veilig doordat je een proefstaafje thuis krijgt en de uiteindelijke bestelling nog kosteloos terug zou mogen sturen indien nodig. Maar niet nodig, want de kwaliteit van het kleed is uitstekend en de kleur precies zoals op de foto's.

Makkelijk te bestellen en super snel geleverd! En prima prijzen!

Wat een snelle bezorging en vriendelijke hulp bij de klantenservice!

TOP!!!

Mooi kleed

Super mooi kleed en mooi afgewerkt

Snelle services

geweldig geholpen, ze denken goed met je mee. Vriendelijk aan de telefoon

zeer goed

Zeer vlotte levering

Prettig om eerst samples te bestellen

Voldoet aan de verwachting

Super service na verkoop

Snelle levering en in het echt vinden we het kleed nog mooier

nvt

Geweldige internetwinkel

Door de gratis stalen-service kon ik de juiste kleur op mijn gemak thuis uitzoeken. De bestelling ging supersnel, het kleed was binnen 24 uur op maat gemaakt, heel netjes afgewerkt en ook nog eens een dag later s’ochtends al bezorgd. Ik ben heel blij met mijn mooie kleed.