goede ervaring

Ik had niet het goede kleed besteld, maar dat was geen probleem. Het kleed werd meteen retour gemeld en opgehaald. Snelle en duidelijke communicatie. Fijn.

Heel correct bedrijf

Had de tapijten snel in huis was 1 niet geleverd contact opgenomen en dag nadien ook geleverd Had eerst staaltjes besteld om de juiste kleur te kunnen kiezen echt heel handig omdat eerst in het echt te kunnen zien

Alles verloopt duidelijk,soepel en snel ! Fijn om onbeperkt stalen te bekijken, en mogelijkheid van retour sturen als het kleed toch niet goed staat in het interieur!

Goed assortiment, duidelijke info en snelle levering

Bij jullie vond ik het best passende kleed, zeker na gebruik gemaakt te hebben van de stalenservice. Kleed is snel geleverd en past prachtig in de ruimte. Prijs was wel aan de hoge kant

Niets op aan te merken

Prachtig tapijt van topkwaliteit. En dat zie en voel je.

Super geregeld, snelle levering en mooie kwaliteit!

Echt n aanrader!

Vloertapijt Luxor 200 x 290 cm

Zondag 7 april op site besteld en is gisteren 15 april geleverd. ( zou volgens factuur 9 april geleverd worden). Tapijt is helemaal wat we er van verwachten. Top kwaliteit. Bert

goede service en aardige mensen

er was een verkeerde kleur geleverd, maar binnen een dag was het omgewisseld, goede service en vriendelijk geholpen

Beste Marianne, Nogmaals onze excuses voor de levering van de verkeerde kleur. Fijn om te horen dat wij het zo snel voor je hebben opgelost. Wij wensen je heel veel plezier met het mooie vloerkleed!

Droomtapijt

Op zoek naar een rood tapijt , Floorpassion online gevonden, aankoop op zicht ,wat een droomtapijt hier mijn kamer!

Heel handig die stalen voor de kleur en bevestiging van het materiaal.

We hebben al vaker een vloerkleed bij floorpassion gekocht; kwaliteit is hoog, prijs ok en zo handig dat ze (flinke) stalen vooraf kunnen opsturen.

Ik heb eerst 8 staaltjes ontvangen en zo kon ik goed kiezen welk kleed het beste zou passen. Na mijn op maat gemaakte kleed binnen twee weken ontvangen. Ik ben echt super tevreden. Ik zou iedereen aanraden daar zijn kleden te kopen. Ruime keuze tegen een goede prijs.

Beste Hilde, Wat leuk om te horen dat het bestellen van de staaltjes je geholpen heeft om de juiste keuze te maken. Fijn om te horen dat wij het prachtige kleed zo snel hebben kunnen leveren! Wij wensen je veel plezier met de bestelling en zien je graag terug bij een volgende aankoop :)

Gewoon goed

Mooi kleed , mooie prijs enig minpuntje het kwam 3 dagen eerder dan ik aangegeven had .

Top kwaliteit en levering

Het is geen 10 omdat ik langer dan gewenst heb moeten wachten op de levering. Maar top is het proefmonster. Prachtig en exact hetzelfde is het kleed en de bezorging was perfect; app vooraf met tijdsbestek en dan nog eens een half uur van te voren! Ga zo door!

Beste Mar, Bedankt voor je feedback! Wij doen ons best om de productie- en inkoopprocessen verder te ontwikkelen. Natuurlijk hopen wij hiermee in de toekomst alle vloerkleden even snel te kunnen leveren. Wij wensen je heel veel plezier met het prachtige vloerkleed en zien je natuurlijk graag terug met een nieuwe bestelling in de toekomst :)

Super ,

De staaltjes waren al heel snel in huis en de bestelling kon ook snel geleverd worden , kortom een klasse bedrijf. De mat is heel mooi afgewerkt en voldoet helemaal aan onze verwachting. We zijn er heel blij mee ….

Prachtig kleed en goede klantenservice

Ons maatwerk kleed is heel snel geleverd en de kwaliteit is boven verwachting. Klantenservice is kundig en reageert snel. Volgende keer kiezen we zeker weer voor Floorpassion.

Beste Daphny, Bedankt voor je mooie feedback! Fijn om te horen dat wij je zo snel en goed hebben kunnen helpen. Tot een volgende bestelling :)

Helemaal top

Snelle service, prachtig tapijt!

Prima geregeld. Goede service

Zie boven

Echt een aanrader

Duidelijke en overzichtelijke site, snel bestellen, betalen en top levering precies volgens afspraak! Kortom echt een aanrader!

Bestelling volgens afspraak en prima verlopen.

Het 2e kleed dat we bij Floorpassion bestellen en opnieuw zeer tevreden. Eerst staaltjes besteld en snel gekregen. Daarna kleed besteld. Alleen de levering aan huis door DPD verliep niet volgens afspraak, maar dat ligt niet aan Floorpassion. Kwaliteit, kleur en formaat helemaal naar wens, dus gaan er nu van genieten.

Uitstende Service Prima Kwaliteit

Mijn vloerkleed kon helaas niet binnen 24 uur bezorgd worden. De service van Floorpassion is dan echt uitstekend te noemen. Natuurlijk was ik teleurgesteld maar kan gebeuren. Ze laten je dit gelijk weten, en dan kun je ook gelijk afspreken hoe of wat. Ik ben op mijn verzoek keurig gebeld toen het kleed klaar was en daarna werd er meteen de volgende dag keurig geleverd door een uiterst vriendelijke bezorger! De kwaliteit van ons nieuwe kleed is echt heel erg goed. De kleuren zijn prachtig het was de moeite van het wachten waard!

Prachtige kleden. Hele mooie kwaliteit

Bestelling geplaatst. Alles soepel verlopen en snel geleverd. Zeer tevreden. We zijn heel blij met de mooie kleden.

Geweldig....

Het produkt is waanzinnig goed gelukt!o

Ik goede ervaring bij het bestellen van een vloerkleed.

Prachtig kleed

Topkwaliteit voor een goede prijs

Topbedrijf maar ze moeten wel een andere transporteur nemen DPD is waardeloos ( één van de twee bestelde tapijten is nog steeds “kwijt” :-(.

Beste Marcel, Bedankt voor de review! Wat vervelend om te horen dat een van de 2 vloerkleden kwijt is geraakt bij DPD. Mocht je het kleed nog steeds niet hebben ontvangen, kun je gerust contact opnemen met onze klantenservice. Misschien dat wij hierbij verder kunnen helpen door namens Floorpassion contact op te nemen met de transporteur.