Filters

10

We zijn zeer tevreden.

Snelle levering, bij niet thuis was het netjes op de plaats gezet wat ik had aangegeven, stevig verpakt en een mooi resultaat. Dank jullie wel.

  • Aanbevelen? Ja
8

Goed verzorgd.

Goed verpakt. Kwam wel laat op de avond. Om 22.00uur. De bezorger was er ook niet zo blij mee. Het is ook niet zo prettig dat er geen tijds indicatie wordt aan gegeven. C.hooijmeijer

  • Aanbevelen? Ja
10

Super service

Service is perfect!!! Jammer dat de kleuren niet is wat wij zochten.

  • Aanbevelen? Ja
9

goed

Correcte afhandeling, het kleed zorgvuldig verpakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

Super kwaliteit voor een mooie prijs

Erg blij met ons nieuwe kleed. Zeer goede kwaliteit. In het echt nog mooier dan op de foto's.

  • Aanbevelen? Ja
10

Ruime keus, snelle levering

Vloerkleed van Mart Visser, Cendre, besteld bij Floorpassion. Tegen een absoluut gunstige prijs, in vergelijking met andere aanbieders. Verdere snelle en correcte bezorging, dus alles OK!

  • Aanbevelen? Ja
10

heel mooi kleed en goede service

Heel goede service; ik heb 5 of 6 samples snel ontvangen en een keuze kunnen maken. De levering van het vloerkleed ging heel snel en de communicatie omtrent de leveringstijd was heel goed. We zijn heel blij met een mooie, moderne vloerkleed!

  • Aanbevelen? Ja
10

Goede service en vloerkleed van mooie kwaliteit

Bij telefonisch navraag goed te woord gestaan met kennis van zaken. Wij zijn heel blij met onze nieuwe mooie vloerkleed. Het ligt strak en vind de kwaliteit goed. Kortom heel blij!

  • Aanbevelen? Ja
10

Prettig

Eerst mooie stalen ontvangen en een paar dagen later het prachtige grote kleed in het gekozen formaat.

  • Aanbevelen? Ja
10

heel mooi kleed

we waren wel een beetje huiverig om ongezien een vloerkleed te kopen maar het viel 100% mee. Levering snel, kleed netjes verpakt en toen we het op de vloer hadden gelegd, waren we alleen maar erg blij dat we de stap om via jullie site te bestellen hadden gemaakt.

  • Aanbevelen? Ja
10

uitstekende service!

Eerste wat staaltjes opgevraagd en (snel) ontvangen. Op basis daarvan de keuze gemaakt voor een kleed; erg tevreden. Zeer snelle en nette levering, mooi vloerkleed.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer tevreden.

Mooi zacht vloerkleed, voldeed aan mijn verwachting. Vlotte bezorging met vriendelijke bezorger.

  • Aanbevelen? Ja
9

Zeer tevreden

Mooi tapijt netjes op tijd geleverd. We zijn er blij en tevreden over.

  • Aanbevelen? Ja
10

Zeer mooi kleed

Erg mooi kleed, hoge kwaliteit en snelle levering

  • Aanbevelen? Ja
10

Mooi kleed snelle levering

Snelle levering handig met de gratis staaltjes Erg tevreden met mn kleed

  • Aanbevelen? Ja
10

Erg blij met het kleed

Fijn advies en erg behulpzaam. Stalen zijn opgestuurd en binnen een paar dagen een prachtig nieuw Hoogpolig kleed in huis. Top !

  • Aanbevelen? Ja
9

100% betrouwbaar

Kwaliteit goede service betrouwbaar

  • Aanbevelen? Ja
10

Top geweldig is niet een betere kwaliteit en service

Beste Floorpassion. Ik heb bijna een jaar geleden een kleed gekocht op maat ,binnen 24 uur geen kleintje Nee een groot kleed op maat gemaakt top kwaliteit nu had ik de woon kamer Verandert kwam ik een stuk te kort en jullie flikken het gewoon weer binnen 24 uur Exact de zelfde kleur Weer een kleed op maat Dat is geen toeval dit is gewoon top service uitstekende kwaliteit Wat een uitmuntend bedrijf raad het iedereen aan ! En denk niet niet dat ik niet van kwaliteit hou wand het beste is voor mij niet genoeg en ook de man wie het bezorgde uitstekend mag ook wel eens gezegd worden ! Dank jullie wel !! Een diepe buiging !!

  • Aanbevelen? Ja
9

Prima producten en de levering.

Goed website, overzichtelijk en alles ging zonder problemen, vanaf de bestelling tot de levering.

  • Aanbevelen? Ja
8

Probleem keurig opgelost

Het kleed was helaas met een verkeerde rand geleverd, maar dit heeft Floorpassion prima opgelost. Goed te bereiken en heel klantvriendelijk afgehandeld.

  • Aanbevelen? Ja
10

Uitstekende webshop

Prima kwaliteit, veel keus, snelle levering, prima prijs.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi vloerkleed.

Was een dag later geleverd dan gepland.

  • Aanbevelen? Ja
10

Vloerkleed is mooi van kwaliteit.

Levering is netjes verlopen. Het vloerkleed is waterdicht verpakt. Website is overzichtelijk. Heel prettig om van tevoren stalen te kunnen ontvangen zodat er een goede keuze gemaakt kan worden.

  • Aanbevelen? Ja
7

Mooi vloerkleed

Het bestellen van het vloerkleed ging eenvoudig en het vloerkleed voldoet aan onze verwachting. Jammer dat de levering niet volgens afspraak is gegaan. Ivm vakantie bezorg datum aangegeven, echter het vloerkleed is 2 dagen eerder bezorgd, dat wil zeggen achter het huis gelegd.

  • Aanbevelen? Ja
9

Bijna alles perfect en een heel leuk kleed!

Prima site, snelle levering en mooi kleed. 1 kleine opmerking. Floorpassion berichtte ons dat DPD ons zou mailen tussen 9 en 10 uur op de bezorgdag om het bezorgmoment door te geven. Dit is niet gebeurd. Wij konden de levering volgen via een link en zagen pas om 15 uur dat het kleed 's avonds bezorgd zou worden. Voor ons geen probleem om tot 15 uur thuis te blijven. Maar voor veel anderen wel.

  • Aanbevelen? Ja

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd