Doen wat ze beloven

Mooi kleed, heel blij mee! Ook levering was prima geregeld, diverse updates via mail en sms. Je kon duidelijk in de gaten houden wanneer ze voor de deur zouden staan.

Geweldig mooi kleed

Waarom dan niet volledig de 5 sterren? Omdat de bezorging met DPD belabberd was. Ze hebben het kleed voor de deur gezet... er was op dat moment niemand thuis. Het kleed zelf is fantastisch... van te voren 3 kleur stalen aangevraagd en daarop gebaseerd een kleed besteld.

Top service en bezorging

Heel fijn dat je een sample gratis kan ontvangen. Dat helpt echt met een beslissing nemen. Snelle bezorging, aardige bezorger. Mooi tapijt. Wij zijn blij.

Goede klantenservice, kwaliteit/prijs erg goed.

Tevreden met het vloerkleed. Erg mooie kwaliteit tegen een goede prijs. Minpuntje levering, duurde wat lang. Klantenservice is goed!

Een prachtig tapijt

De kleuren perfect, een prachtig tapijt. Ben hier erg blij mee! Ook de leveringstijd, binnen een week in huis.

Belofte niet nagekomen

Bestelling gedaan, wordt aangegeven dat het op voorraad is. En kon ik de bezorgdatum aangeven. Kreeg mail dat het kleed met bezorger meer was gegeven. Echter ik hoorde verder niets. Zelf contact opgenomen en kreeg de mededeling dat het kleed in productie moest.

uitstekend

Van tevoren kreeg ik een staal toegestuurd wat het veel makkelijker maakt om te beslissen. Snelle levering waarbij je precies op de hoogte wordt gehouden wanneer en hoe laat ze komen. En het kleed ziet er erg mooi uit ,dus ik ben dik tevreden

Vlot,nette tapijt.planning levering kan beter.

Online besteld met levering 13 maart. 11 maart melding gekregen dat dit 13 april zou zijn ( reden: op maat). 13 maart savonds kreeg ik een bericht dat levering morgenvoormiddag plaatsvindt. Ik heb me zeer last minute moeten thuis zetten voor levering. Levering verliep super vlot. Tapijt zeer netjes en heeft geen doffe geur! Blij met mijn op maat gemaakt exemplaar! Verloop van planning leveringen kan beter.

Snel bezorgd

Prachtig kleed zoals omschreven!

Top kleed

Hoge kwaliteit, goede service en eerlijke prijzen. Zeker aan te bevelen!

Mooi tapijt en snel geleverd

Fijn dat ik gratis proefstukjes geleverd kreeg. Op basis daarvan heb ik een tapijt besteld. Dit werd alle geleverd en was goed verpakt. Het tapijt ziet er mooi en degelijk uit. Wel zijn erbij mee

Goed kwaliteit

Goed kwaliteit tapijt en kleur mooier dan op site. Levering ook volgens afspraak.

A little bit dissppointing

Online ordering and variety of selections are great. I am happy with the carpet, color and quality-price performance. However delivery was a little bit of night mare. There has been something wrong with the shipment. i got my carpet a few weeks later than promised. These things can happen of course but I expect a good communication, information and a ‘sorry’. This was not the case. I had to call the customer service 4 times to get a status update. And each time I got the same respond and finally I received it. On the other hand I am happy with the carpet. It is very soft and slippery:)

Tot 2x toe niks geleverd gekregen

Ik had een kleed besteld van Fred de Leer. Op de site stond dat het direct leverbaar was, nadat ik de bestelling geplaatst had, kreeg ik bericht dat het nog 5 weken ging duren. Vervolgend gekozen voor een andere kleur kleed van Fred de Leer. Die zou wel direct leverbaar zijn. Het zou direct verstuurd worden en ik zou het binnen 2 werkdagen ontvangen. Vervolgens na een week nog niks ontvangen. De medewerker kon de bestelling niet terug vinden bij DPD. Ze zou een nieuwe opsturen. Dat zou in het weekend gebeuren. Ik had aangeven het weekend niet thuis te zijn, dus het zou na het weekend op dinsdag geleverd worden. Omdat ik geen track en trace ontving, heb ik gebeld om te vragen hoe laat ik het kleed kon verwachten. De medewerker gaf aan dat het kleed afgelopen zaterdag was geleverd bij een parcel shop. Ik mag het zelf op gaan halen! En wil ik dat niet, dan gaat het kleed gewoon retour naar hun. Echt slechte service! Mijn kleed gaat dus mooi retour!

Niet goed helpen.

Heb een paar keer moeten bellen van: waar blijven mijn matten. Heb ook mail gestuurd dat ik niet goed geholpen werd is wel allemaal goed gekomen maar was niet leuk Heb een week moeten wachten terwijl er andere datum geleverd zou worden

Slecht

5 Januari een klacht ingredient over de kwaliteit. Meermaals achteraan gebeld en gemaild. 11 Maart nog steeds geen reactie.

Slecht

Duurde even maar nu is hij er dan toch.

Prachtig kleed . Zeer tevreden.

Snel, mooi en betaalbaar!

We zijn blij met het mooie tapijt

Levering

Jammer dat de mat ruim 2 weken later bezorgd werd! Geen tussentijdse mail maar zelf met floorpasion contact moeten opnemen Daarna wel netjes bezorg! De mat is prachtig!

netjes, volgens afspraak

Ik ben nette antwoorden terug gekregen via de mail, en het vloerkleed is ook netjes bezorgd op de dag van afspraak. Plus het is ook een heel mooi vloerkleed, de kleuren kwamen goed overeen.

Hele slechte service en geen communicatie

Bij het bestellen van het vloerkleed kon worden aangegeven op welke datum je het kleed wil ontvangen. Wij hadden aangegeven dat wij het kleed op 6 maart bezorgd wilden hebben. Wanneer je dit aangeeft, mag worden verwacht dat het bedrijf die afspraak dan kan nakomen. Waarom zouden ze de klant anders de bezorgdag laten kiezen? U raadt het al, na een dag wachten is er helemaal niets bezorgd op 6 maart. En even iets laten weten aan ons? Ho maar. Fijn om een dag voor niets thuis te blijven. Dankjewel Floorpassion. Uiteindelijk kregen wij op 6 maart in de avond dan een bericht van het vervoersbedrijf dat ons kleed de volgende dag zou worden bezorgd. Op 7 maart ontvingen wij in de ochtend wéér een mail van het vervoersbedrijf dat ons kleed niet aan hen was afgegeven door Floorpassion en dus niet kon worden bezorgd. Toen waren we er klaar mee. Na telefonisch contact met Floorpassion bleek dat ze ons kleed niet hebben kunnen vinden(?!), maar dat hij inmiddels wel gevonden was en op vrijdag 8 maart dan écht zou worden bezorgd. Uiteindelijk is het kleed die dag dan ook daadwerkelijk bezorgd. Wat ons echter het meest irriteert aan Floorpassion is het totale gebrek aan fatsoenlijke communicatie met de klant(en). Het vervoersbedrijf had dit beter op orde. Is het nou echt teveel gevraagd om even tijdig te laten weten dat de levering vertraagd is? Waarom moeten wij uiteindelijk zelf naar jullie bellen om te vragen om een statusupdate van onze order? Kost het jullie nou echt zoveel moeite om even een berichtje te sturen? Blijkbaar wel. Uiteindelijk heeft dit geintje ons twee vrije dagen gekost. Twee vrije dagen voor niets. Maar dat interesseert Floorpassion blijkbaar allemaal geen f*ck. Laat de klant maar lekker wachten. En dat is prima, maar dan interesseert het ons ook geen f*ck dat deze review online komt. Even een kleine “sorry” achteraf is blijkbaar ook teveel moeite. Jullie moeten je kapot schamen. Zo ga je niet met mensen om.

HeLegaal goed

Zeker aanbevolen super mooi kleed en prima service

Levering niet ontvangen, zelfs niet na 3x te horen dat het geleverd wordt.

Niet ontvangen. Meerdere malen gebeld en kreeg te horen, dat het de volgende dag werd Verzonden.

Mooi kleed, levering zoals afgesproken

Frans Molenaar kleed gekocht. Nadat we proefstukjes uitgezocht hadden. Kleed was op voorraad, binnen een week bezorgd.