HeLegaal goed

Zeker aanbevolen super mooi kleed en prima service

Levering niet ontvangen, zelfs niet na 3x te horen dat het geleverd wordt.

Niet ontvangen. Meerdere malen gebeld en kreeg te horen, dat het de volgende dag werd Verzonden.

Mooi kleed, levering zoals afgesproken

Frans Molenaar kleed gekocht. Nadat we proefstukjes uitgezocht hadden. Kleed was op voorraad, binnen een week bezorgd.

Prachtig vloerkleed

Ik heb er wat langer op moeten wachten maar mijn vloerkleed is prachtig! Blij mee!

Bestelling snel binnen, goede service

Whoopwhoop

Het geleverde kleed is in een woord Geweldig! Wat een kleur en de zachtheid….het is alsof je op mul zand loopt. Kleinigheidje: onze robotstofzuiger laat het kleed links liggen…

Vloerkleed is precies zoals het plaatje, een "plaatje" dus!!

Persoonlijk contact mogelijk, goede service en afhandeling!

Prachtig kleed .

Prachtig kleed, precies zoals ik het had verwacht. Snelle levering echt top.

Duidelijke communicatie

Goede communicatie tijdens en na aankoop, ook over de levering en de ontstane vertraging.

Slecht

Vandaag besteld is morgen in huis niet dus !!! Duurde toch zeker meer dan 2 weken !!! Elke x zelf er achteraan bellen !! Vervolgens krijg je een mail met leveringsdatum maar dat klopt niet dus nee geen aanrader helaas !!!

Rommelig

Een rommelige bezorging, het kleed is mooi.

het vloerkleed is naar mijn verwachting.

Het is naar mijn verwachting. Kleur en materiaal is goed, goed afgewerkt en snelle levering.

super kwaliteit en goede levering service! zeer correcte firma!

super kwaliteit en goede levering service! zeer correcte firma!

Mooi kleed, goede prijs, maar dunne voering

We hebben een mooi groot 4 x 4 meter lang kleed ontvangen voor een goede prijs.. We hebben er wel 2 grote antislip kleden onder moeten leggen want je voelt (zonder schoenen) anders heel erg de "nopjes" van de onderkant van het kleed.

Ik had een vraag over mijn aankoop. Ik kreeg een snelle reactie, fijn! Kleed wat ik heb gekocht is top, mooi en heerlijk zacht.

Zeer snelle en vriendelijke levering van een tapijt op maat

Ik ben zeer tevreden van de zeer vriendelijke en snelle levering van mijn tapijt op maat.

op tijd en keurig geleverd

het tapijt voldoet aan de normen zoals die zijn besteld

Lang geduurd

Kleed besteld wat op voorraad was. Heeft 5 weken geduurd voor het er was elke keer werd er iets anders verteld. Maar heb het kleed nu mooi kleed

Door productie langer moeten wachten op de levering maar zeer tevreden

Traag

De website geeft aan dat ook vloerkleden op maat binnen 1 a 2 dagen verzonden worden. Uiteindelijk ruim 2 weken moeten wachten op levering. Daar zit wel een erg groot verschil in. Kwaliteit van het vloerkleed is wel goed.

Geweldig snel! Snelle levering en fijn contact! Echt een aanrader!

Uitstekend bedrijf!

We vinden de werkwijze en service van Floorpassion heel goed. Een prettige site, telefonisch goed te bereiken, zonodig ook heel goed mailcontact. Een bedrijf waar je met een goed gevoel een tapijt kunt bestellen! De service van het gratis stalen toezenden is ook heel fijn. Je weet wat je koopt!

Mooi product, leveringstermijn kan transparanter

Heel mooie mat, accurate kleur vergeleken met het staal en kwaliteit lijkt prima. Leveringstermijn is niet erg duidelijk. De mat was onmiddellijk beschikbaar voor levering. Pas na een mail te hebben gestuurd, kregen we een mail dat de mat pas een maand later zou verstuurd worden. Uiteindelijk is de mat een week na da besteldatum geleverd en een onderhoud starterset werd opgestuurd ter compensatie. De beschikbaarheid moet beter worden afgestemd op de werkelijke voorraad. Email communicatie was correct.

Marconibaan 1 3439 MR Nieuwegein

302072030