Supersnel geleverd, goede prijzen

Goede ervaring , voor herhaling vatbaar.

Goed om te horen dat het voor herhaling vatbaar is Mario, veel plezier met je bestelling en bedankt voor het plaatsen van deze positieve review! Beest Team

Perfecte service

Snelle levering, goed verpakt enz.

Fijn om te horen dat alles goed verpakt is en snel geleverd Tom! Wat zal je weer genieten dit seizoen van een heldere vijver. Dank je wel voor je review. Beest Team

Super belevering en snel.

Super belevering en snel.

Dank je wel voor je SUPER review Peter, veel plezier met je bestelling. Beest Team

Snelle en goede service

Top geregeld. Snelle levering, ben zeer tevreden.

Veel keuze, nette prijzen snelle bezorging

Koop hier al lange tijd o.a. Mijn koi voer, dit wordt snel geleverd en tegen een scherpe prijs dus top

Wat een TOP review Bas, fijn om te horen dat er genoeg keuze is en nette prijzen! Beest Team

Netjes snel bezorgd

dank je wel Ad voor plaatsen van deze review, Succes met het vervangen van je UVC vijverlamp! Beest Team

Goeie en snelle levering, alleen heeft de pomp die we bestelde zelfde heuvel als de oude..

Zijn bezig met een oplossing, moet wel goed komen heb ik het gevoel..

Vervelend Niek dat ook deze pomp hetzelfde probleem heeft als de oude, wij gaan dit netjes voor u oplossen. Dank je wel voor positieve review ondanks dat het product inet helemaal naar wens is toch nog een 10! Beest Team

Netjes, compleet en op tijd geleverd

10 meter slang & bij behorende slang klemmen besteld voor de vijver.

Goed om te horen Nic, dank je wel voor je enthousiaste review en veel plezier met de bestelling! Beest Team

Combi Clear filter 4000 met 7W UVC - SuperFish daar zal je veel vijver plezier van hebben Hans. Dank je wel voor je review! Beest Team

Goede en snelle levering

Site gebruiksvriendelijk en snelle levering

Fijn om te horen dat de site gebruiksvriendelijk is Rene. Veel plezier met de Home 8 filter cassette - SuperFish. Dank je wel voor deze geweldige review! Beest Team

Goede prijs, Goede kwaliteit Goede dienst na verkoop

U kunt weer genieten van de vijver Eric, dank je wel voor deze positieve review! Beest Team

Goed en snelle levering

Uw hond kan weer teek vrij de bossen in, dank je wel voor je review Bianca!

Slecht

Ik heb 2 x uv lampen 11w besteld en heb 9w andere lampen gekregen vervolgens telefonisch contact op genomen maar de beste man kon mij niet helpen ik zou terug gebeld worden. 2 dagen later nog een keer gebeld maar kreeg een bandje dat het druk was en dat ik later nog eens moest proberen. Erg jammer hoe dit is verlopen

Vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over ons Frans! Het komt inderdaad voor dat we op het moment telefonisch moeilijk te bereiken zijn doordat het op het moment in de winkel erg druk is en we niet genoeg personeel heb. U kunt ons het beste een mailtje sturen met u klacht en dan pakken wij het meteen op! Beest Team

Goed product

Zeer tevreden, de uv-lamp was goedkoper dan elders, snelle levering, prima webshop.

Zoals altijd als ik iets bestel goed verpakt en mooi op tijd

Super snelle verzending en product zoals omschrzven. Top.

Heel correct behandeld met veel kennis van zaken.

Een UV-C lamp kopen is niet eenvoudig. Er zijn veel soorten en die passen niet in het armatuur vanwege verschillende lampvoetjes. Medewerkers van BEEST hebben mij goed geholpen en behoed voor een verkeerde keuze. De lamp is vervolgens keurig thuis bezorgd.

Snel en goed geleverd

Goede opvolging na kapot ontvangen produkt

de vervoerder was ondanks de " handle with care" aanduiding toch duidelijk te grof omgegaan met het pakketje, gelijk gebeld en is direct opgelost. DPD shame on you, de chauffeur zei al ik denk dat deze kapot is !

Waardeloos. Verkeerde product ontvangen en geen antwoord op mails.

Een kunststof bench besteld en een kleinere maat ontvangen. Op een mail aan de klantenservice krijg je geen reactie.

Vervelend dat u een te kleine Bench heeft ontvangen, in het systeem kunnen wij geen mail terugvinden hierover Gijs (ook de spammail hebben wij nagekeken), misschien kun je ons even bellen zodat we het kunnen oplossen? Beest Team

Snel geleverd voor mooie prijs!

Zoals afgesproken

Correcte afhandeling

Goede prijs kwaliteit verhouding en kreeg gratis vissenvoer om te testen heel fijn!

Heel goed! Levering was wel beetje laat

Goed o te horen dat de prijs/kwaliteit verhouding goed is. Wat zullen de visjes smullen Serap, dank je wel voor het geduld en de mooie review! Beest Team