Zeer vlug geleverd en goede kwaliteit

Ben zeer tevreden over het artikel zelf en de vlotte levering.

Fijn om te horen dat alles naar wens was! Bedankt voor je mooie review. Veel plezier met het nieuwe hondenhok! Beest Team

Voor het eerst (online) besteld bij Beest.nl en was dik in orde. Voor herhaling vatbaar!

Het online bestellen was eenvoudig, er werden geen leveringskosten aangerekend (voor levering in België). Bij ontvangst bleek het heel verzorgd verpakt. Ik ben een tevreden klant!

Wat een mooie review, Nancy, dankjewel! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. Je trouwe viervoeter kan weer genieten van een fijn en nieuw bed! Beest Team

Zeer tevreden.

Goed op de hoogte gehouden van de de behandeling van het product qua vervoer.

Fijn om te horen dat je zeer tevreden bent, Sabine! Bedankt voor de review. Je kunt het aquarium weer lekker opfleuren met de aquariumdecoratie. Beest Team

Alles prima afgehandeld

Alles prima, alleen geen meldingen van DPD ontvangen.

Fijn om te horen dat alles prima is verlopen, Han! Normaal gesproken hoort u de track and trace mails van DPD te krijgen. Mocht dit niet het geval zijn, kunt u ons altijd een mail sturen. Bedankt voor de feedback over DPD, wij zullen dit met hen oppakken. Beest Team

Prix bas et rapidité d envoi

Large choix de produits prix attractifs et rapidité d envoi

Merci pour cette belle critique, Patricia! Ravi d'apprendre que vous avez aimé notre service et nos produits. Nous espérons que vous apprécierez votre commande ! Beest Team

Leuke artikelen, snel bezorgd.

Leuke artikelen, snel bezorgd.

Bedankt voor je review, Marjolein! Fijn om te horen dat onze service en producten naar wens waren. Wij wensen je en jouw viervoeter veel plezier met de nieuwe hondenspeeltjes! Beest Team

TOP

Snelle levering, goede kwaliteit en prijs, alles naar wens!

Wat een top review, Mieke! Fijn om te horen dat onze service en prijs-kwaliteit verhouding goed is bevallen. Je kunt lekker aan de slag met alle nieuwe aquariumversiering. Veel plezier ermee! Beest Team

Slecht

Bestelling gedaan maar niet ontvangen wat ik gevraagd heb. Ander knuffels voor de hond opgestuurd en eentje niet meegestuurd. Zonder dat ze ons hebben gemaild om te vragen of het goed was dat het iets anders zou worden.

Vervelend om te horen dat je niet geheel tevreden bent, Lenny. Zoals op de pakbon vermeld was er een artikel niet op voorraad en wij hadden hier geen vervangend product voor, deze werd teruggestort. Wij hebben een vervangend product geleverd voor het andere product dat niet op voorraad is, dit is ook zo vermeld op de pakbon. Mocht u hier niet akkoord meegaan, mag u het product terugsturen en zouden wij het bedrag terugstorten. Wij hebben niks van u vernomen, vandaar dat wij dachten dat u akkoord was. U mag ons altijd bellen of een mail sturen, wij kijken graag met onze klanten mee. Beest Team

Mijn eerste pakketje is vertrokken maar nooit aangekomen, na contact is er een nieuwe opgestuurd, heel behulpzaam, vriendelijk en bereid om te helpen. Blij dat het uiteindelijk toch goed aangekomen is.

Goed om te horen dat het nieuwe pakket goed is aangekomen, Sara! Bedankt voor je mooie review en wij wensen je veel plezier met je nieuwe aquarium decoratie. Beest Team

Helemaal goed

Goede prijs, overzichtelijke bestelkosten & snelle levering.

Wat een mooie review, Ira! Dankjewel hiervoor! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Uw huisdier kan lekker genieten van de zalmolie. Beest Team

Snel geleverd, goed verpakt. Goede prijs en lekkere geur voor de hondjes. Alles top!

Bedankt voor je mooie review, Karen! Fijn om te horen dat onze producten en service goed zijn bevallen. Wij wensen je veel plezier met de bestelling! Beest Team

Bestelling ontvangen

Bestelling een beetje later dan voorzien ontvangen dank zij de tussenkomst van de klantendienst die zeer goed werk heeft geleverd , bedankt hiervoor . Zeer goed product .

Vervelend om te horen dat u de bestelling nog niet ontvangen heeft, Michel. DPD heeft het pakket naar ons teruggestuurd. Wij hebben contact met u gehad en de bestelling opnieuw verzonden. Ik zie in DPD dat deze bestelling goed is aangekomen op 9 december. Wij wensen u veel plezier met uw bestelling en mochten u nog vragen of opmerkingen hebben, kunt ons bellen via 0499 462920 of mailen via [email protected], Beest Team

Snel en acuraat

Snel en acuraat

Kort maar krachtig, A.P.L.! Bedankt voor het schrijven van een review. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe producten! Beest Team

Nooit geleverd

Wacht na 2 weken nog altijd op mijn bestelling . Dus als het van mij afhangt zelf o sterren.

Vervelend om te horen dat de bestelling nog niet is geleverd, Dirk! Zoals wij ook in de mail hebben laten weten, kon DPD de bestelling niet afleveren en is deze naar een afhaalpunt gestuurd. Omdat de bestelling niet tijdig is opgehaald, wordt de bestelling naar ons teruggestuurd. Wij hebben de bestelling opnieuw naar u verzonden, hopelijk heeft u de bestelling binnenkort binnen. Bij vragen mag u altijd contact met ons opnemen via 0499 462920 of via [email protected] , wij kijken altijd graag met onze klanten mee. Beest Team

Snelle levering, goede service.

Snelle levering met goede service tegen gunstige prijzen. Ik heb mijn bestelling gedaan via de webshop.

Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen, Berthil! Bedankt voor het schrijven van een review. Wij wensen je en jouw trouwe viervoeter veel plezier met de nieuwe hondenspeeltjes! Beest Team

Helemaal niets op aan te merken

Een hondenkussen besteld bij Beest.nl. Deze is netjes verpakt en snel geleverd voor een zeer scherpe prijs.

Fijn om te horen dat alles naar wens is, Michel! Bedankt voor de review. Je trouwe viervoeter kan weer lekker genieten van het nieuwe hondenkussen. Beest Team

Ga zo door

Besteld en een dag later alles binnen. Gr Hans

Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen, H.W.! Bedankt voor je review. De vissen kunnen weer lekker genieten van de Coppens Top Koi. Beest Team

groot assortiment /snel geleverd

Gemakkelijk bestellen via de webshop en snel geleverd.

Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen, Marc! Bedankt voor de mooie review. Je kunt weer vooruit met de nieuwe vervangingslamp. Beest Team

Top kwaliteit

Prachtige mand,. Goede prijs

Fijn om te horen dat alles goed is bevallen, Harm! Bedankt voor je review. Je trouwe viervoeter kan lekker genieten van de nieuwe mand. Beest Team

Goed product.

Snelle levering, perfect.

Wat een mooie review, Julien! Bedankt voor je review. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe vijverpomp! Beest Team

Goede prijskwaliteit , snel in huis en grote keuze aan spullen

Uitstekend, Engracia! Bedankt voor je mooie review. Fijn om te horen dat alles naar wens is. Heel veel plezier met de zalmolie voor je viervoeter! Beest Team

Prima.

Alles volgens de regels. Fijne site. Heel duidelijk en makkelijk te bestellen. Snelle bezorging. Dus met een woord top.

Wat een top review, Judith! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Bedankt voor het schrijven van de review. Veel plezier met het bestelde hondenspeelgoed! Beest Team

Prima product, snelle levering

Erg blij met het hondenkussen dat ik bestelde. Duidelijke productinformatie en een snelle verzending.

Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen, Dorien! Bedankt voor je review. Wij wensen jou en jouw viervoeter veel plezier met het nieuwe hondenkussen. Beest Team

Naar volle tevredenheid het bestelde ontvangen !

Duurde alleen langer als aangegeven dat ik het bestelde kreeg maar dat was voor mij geen probleem. Was zeer goed verpakt !

Bedankt voor je mooie review, A.! Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons. Ik kan mij voorstellen dat het vervelend is als het pakket er langer over doet, voordat het bij u is. Helaas hebben wij na het inpakproces hier geen invloed meer op, omdat het dan in handen ligt van onze vervoerder. Wij zullen de feedback meenemen. Wij wensen u veel plezier met de lamp. Beest Team

Fijn product, goede prijsvehouding

Heel fijn product voor een goede prijs. Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd. Doen wat ze beloven.

Bedankt voor je mooie review, Harrie! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Veel plezier met de zalmolie! Beest Team