Goed aangegeven op tijd en behulpzaam

Prima snelle levering niets op aan te merken

snelle bezorging.

goed verpakt en ruime keus.

Nergens(?) anders te koop, maar relatief hoge verzendkosten

Te hoge verzendkosten, anders 5 sterren. Besteld is een membraam voor de Airflow dat blijkbaar nergens anders te krijgen is (€0,89). Rubbertje kan makkelijk in een enveloppe, maar wordt om onduidelijke reden als pakket verzonden dat niet in de brievenbus past en hierdoor €5,75 verzendkosten oplevert. Toch besteld, omdat ik het belangrijk vind om spullen zo veel mogelijk te repareren i.p.v. weg te gooien. Bij een conculega van beest.nl kostte een nieuwe Air Flow overigens net onder 10€.

Jammer dat er geen pompje op de fles zit van het schapenvet, terwijl bij de gebruiksaanwijzing staat hoeveel pompjes je per keer moet gebruiken.

Bedankt voor de review, Vivian! Wij zullen de feedback over de pomp bespreken met de producent. Wij wensen je veel plezier met het schapenvet en de hondenspeeltjes! Beest Team

Super snelle bediening

Er was 1 produkt dat ze niet konden leveren , het bedrag werd heel terug op mijn rekening gestort . Top

Bedankt voor je mooie review, Marijke! Het kan helaas wel eens voorkomen dat de voorraad op de site niet goed overeenkomt. Fijn om te horen dat het bedrag snel teruggestort werd. Veel plezier met je bestelling! Beest Team

Dichtbij

Van order tot levering alles perfect gewoon ttttoooopppp.

Een top review, W! Bedankt voor de feedback en veel plezier met je Sera bestelling! Beest Team

Heel snelle levering.

Snelle levering en goede verpakking +goede informatie!

Bedankt voor de positieve review, Jordaan! Fijn om te horen dat de bestelling goed is aangekomen. Wij wensen je heel veel aquariumplezier met de Start 30 Tropical kit! Beest Team

netjes materiaal en snel geleverd

Dankjewel voor de mooie review, Ronald! Veel plezier met de kogelkraan. Beest Team

Resultaat blijft uit !

Bestelling , levering ,betaling : alles ok . Ik had een slakkenverdelingsprodukt besteld maar het gewenste resultaat blijft uit! Ik ga nu water verversen en een tweede behandeling starten . Ik blijf hopen !

Bedankt voor de review, Jan! Wij nemen de feedback mee naar onze leverancier en duimen met je mee! Beest Team

JUISTE LEVERING

Juiste levering

Kort maar krachtig, Francois! Bedankt voor de positieve review en veel plezier met de UVC lamp van Philips! Beest Team

super snelle service

heel blij met mijn bestelling, vrijdag geplaatst en zaterdag ochtend al in de brieven bus

Fijn om te horen dat je bestelling zo snel binnen was, Julie! Bedankt voor de positieve review. Hopelijk is het krabben verleden tijd met de anti-krab spray van Flamingo! Beest team

Snelle en correcte service

Producten in orde goed verpakt maar de levering met dpb service niet goed pakketje stond gewoon in weg op het muurtje gezet iedereen die passeerde kon het zo mee nemen voir de rest bestel ik nog bij beest.nl

Goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, Marianne! Vervelend om te horen dat DPD niet naar behoren de bestelling heeft afgeleverd. Wij zullen dit met DPD oppakken. Wij wensen je veel plezier met de waterbehandeling! Beest Team

Webshop levert snel en volgens afspraak

Goed om te horen dat zelfs tijdens de drukke weken in december alles snel en volgens afspraak is geleverd D! Dank je wel voor het delen van je ervaring met onze shop. Veel plezier met je bestelling. Beest Team

Een dikke onvoldoende

Ik had bij jullie 4 flesjes met beaphar oorreiniger besteld. Toen ik de bestelling opende waren al de vier flesjes al bijna over datum. Dat kan niet vind ik en heb ze weer retour gestuurd. Ik heb er overgebeld en kon eventueel wat korting krijgen of terug sturen. Dat laaste heb ik, gedaan. Ik hoop dat de rest wel goed afgehandeld word. Maar dit was voor mij de eerste en laaste keer dat ik bij jullie wat besteld heb, Met vriendelijke groet Peter Lenkens

Wat vervelend dat u niet tevreden was over de t.h.t. datum, zoals telefonisch besproken waren deze nog 4 maanden goed, echter vond u dat te kort. Wij hebben u voorgesteld ze terug te sturen en dan kreeg u het geld retour gestort of u kon kiezen voor een korting. U gaf aan tevreden te zijn over de oplossing jammer dat u nadat wij het netjes hebben opgelost zelfs de extra verzendkosten retour hebben gestort u het nodig vind om ons een negatieve beoordeling te geven op kiyoh. Wij willen altijd met de klant meedenken maar weten niet wat wij in u geval nog verder hadden konden doen. Beest Team

hele goede webshop

bestelling en verzending liep zeer vlot ondanks de drukke dagen

Bedankt voor de positieve review, Guido! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent. Wij wensen je veel plezier met het visvoer van Sera! Beest Team

Snelle reactie op vragen over bestelling. Correcte levering.

3 artikelen besteld. Door de jaarwisseling pas na 5 dagen levering maar dit was volledig buiten de macht van Beest.nl . Op de mails word snel gereageerd.

Bedankt voor je review, Tim! Helaas zijn de levertijden rond de jaarwisseling langer als dat je normaal van ons gewend bent. Wij wensen je veel plezier met de watertesten van Sera en de plantenvoeding van Easy-Life. Beest Team

Niet best

Ik heb tot op heden mijn pakket niet binnen. Ik realiseer me zelf dat dit aan de vervoerder ligt maar wellicht ben ik niet de enige die daar last van hebt.

Wat vervelend dat u de bestelling nog niet heeft ontvangen. Wij zien in het systeem dat DPD meerdere keren geprobeerd heeft om de bestelling te bezorgen. Mocht u hier de link van willen hebben dan kunt u contact met ons opnemen via info@beest.nl Beest Team

Prima producten, snelle levering in goede verpakking

Dank je wel voor deze uitstekende review R, die ontvangen we graag! Veel plezier met je plantjes. Beest Team

Goed en vlug geleverd. Heel goed ingepakt

Dank je wel voor plaatsen van je review Piet, goed om te horen dat het goed was verpakt! Ja kan de temperatuur van het water weer in de gaten houden. Beest Team

Parfait

Produit conforme à mes attentes et arrivé en parfait état. Un excellent service et un rapport qualité prix très intéressant. Je recommande.

Merci pour la recommandation, heureux de savoir que vous êtes si satisfait Fabrice. Les tortues peuvent à nouveau manger. Beest Team

zeer snel

besteld , goed verpakt en verzonden maar jammer genoeg dat DPD geen link stuurde, maar na een mailtje was de link zeer snel in mijn mailbox. product zonder lekkage binnen gekomen gewoon zoals het (moet) zijn BEDANKT VOOR DE SERVICE

Wat een geweldige review, dank je wel hiervoor Jackie! Wij hopen je gauw nog eens terug te zien, veel plezier met je bestelling van Sera. Beest Team

De ene dag besteld de andere dag geleverd,en dat in kerst tijd.

Fijn om te horen dat de levering vlot is verlopen Corry! Bedankt voor je review en veel plezier met je bestelling van Sera. Beest Team

Uitstekende service . De bestelling is zonder enig probleem verlopen. Zeker een aanrader voor de toekomst.

Dank je wel voor de uitstekende review Sonia! Veel plezier met de Gentle Leader rood. Beest Team

Hele gang van zaken (van bestelling plaatsen tot levering) goed en vlot verlopen!!! Top

Wat fijn om deze reactie te lezen, fijn om te horen dat er ook dingen heel goed gaan Josien! Veel plezier met het aquarium pompje en we hopen je nog eens terug te zien. Beest Team