Wel te lange levertijden na bestelling

Bestelde vijverlamp was kapot na melding zonder problemen een nieuwe vijverlamp geleverd.

Dank je wel voor de positieve feedback Ad, gelukkig konden we het vlug oplossen! Wel horen wij graag hoe we van een 7 een 10 kunnen maken... Beest Team

Snelle levering goede prijs

Kort maar krachtig, Ellen! Bedankt voor je review en veel plezier met de zalmolie! Beest Team

gewoonweg goed

prima lering van het gevraagde,echt top

bedankt voor je positieve review, Robert! Wij wensen je veel plezier met de Hamsterkooi Martha! Hopelijk zien we je snel weer. Beest Team

Werkt goed ,wel 1 nadeel

Het werkt heel goed,kijk alleen uit bij het open maken van de band.Deze zit met een nietje vast ,en was moeilijk los te krijgen.Daardoor schoot het nietje vrij diep in mijn vinger.

Oei dat is niet zo mooi Monique, wij gaan dit oppakken met de leverancier! We hopen dat De Beaphar No Stress halsband voor honden uw hond kalmeert en ongewenst gedrag vermindert. Dank je wel voor plaatsen van de review en de feedback. Beest Team

Uitstekende

Uitstekende review, dank je wel Marc! Nu gauw de UVC lamp vervangen. Beest Team

Goed verpakt verzonden.

Dank je wel voor de mooie review Rik, veel plezier met je UV-C lamp! Beest Team

Scherpe prijzen voor goede producten

Uv-C lamp was scherp geprijsd, goed verpakt en volgende dag geleverd. Geen op of aanmerkingen gewoon top

Bedankt voor je positieve review, Kevin! Fijn dat u onze service goed heeft ervaren. Hopelijk zien we u snel weer. Beest Team

Snelle levering en goede producten.

fijn om te horen dat je zo positief bent, Joop! Wij wensen je veel plezier met de vijver artikelen en hopen je snel weer te zien. Beest Team

Heel correct en snel geleverd!

Bedankt voor je positieve review, Ronny! Wij wensen je veel plezier met de Philips lamp en hopelijk zien we je snel weer. Beest Team

piekfijn in orde!

Tijdig geleverd en goed verpakt. Product was zoals het voorgesteld werd.

Bedankt voor je positieve review, Patrick! Wij wensen je veel plezier met de aquarium filter en de navul cartridges! Beest Team

Kort maar krachtig, Gabriel! Bedankt voor je review en veel plezier met de luchtsteen en vervangingslamp. Beest Team

Top service aan een zeer mooie prijs

Snelle levering en de prijs van het aangekochte product was meer dan de helft goedkoper dan hier in België. Jullie zien mij zeker nog terug.

Dankjewel voor je mooie review, Fik! Wij zien je graag weer terug! Beest Team

Prima, ook de communicatie

Enige min puntje is dat ze met DPD versturen, is duurder dan post-nl Verder prima

Fijn om te horen dat de communicatie goed verloopt, we nemen de feedback mee. Veel plezier met je bestelling. Beest Team

Valt tegen.

Retourneren gaat moeilijk. Moet zelf alles regelen en je moet hoge bezorg kosten betalen en ook voor het terug sturen moet zelf betalen. ( geen retour label). Mvg Harry....

De retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant. Bij een bestelling onder de € 30,00 zijn de verzendkosten voor de klant erboven zijn de verzendkosten voor Beest(uw orderwaarde € 8,99 + € 5,75 verzendkosten = € 14,74). Als de bestelling althans in zijn geheel wordt teruggestuurd krijgt je de eerder betaalde verzendkosten ook terug. Beest Team

Verkeerde levering.maar krijg geen of geen duidelijk anwoord

Slecht..staat ook niks over retourzenden oo de begeleidingspapieren

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze klantenservice, bij het controleren zien wij dat we het juiste artikel hebben opgestuurd en dan zijn de retourkosten voor de klant. Wij gaan kijken of we dit nog duidelijker op de site kunnen vermelden, dank je wel voor de feedback. Beest Team

super snelle levering

super snelle levering

Dankjewel voor het plaatsen van je positieve review Stephane! Veel plezier met de Aqua Test Set van Sera en de Plantenvoeding van Easy Life! Beest Team

Goedkoop en snel geleverd

Anti trek tuigjes die goedkoper zijn dan de verzendkosten..erg blij mee

Dank je wel voor het plaatsen van de snelle positieve review Wendy! Veel plezier met je Gentle Leader tuigje. Beest Team

Goede prijs en product

Voor de vijver omnisan f besteld, volgende dag al binnen.

Goede prijs en vlug geleverd dat horen wij graag Karin! Dank je wel voor deze mooi review en veel plezier met je vijver. Beest Team

Slecht

2weken moeten wachten. Ze gaven vervoerder de schuld, maar had nooit email ontvangen dat het eraan zat te komen. Gok dat het gewoon niet op voorraad was bij hun zelf....was niet erg geweest als ze dat gewoon even gezegd hadden .

Vervelend dat u zolang moest wachten op uw bestelling Gertie Keijnder! Wij hebben u steeds op de hoogte gehouden van het contact met de vervoeder. Als een product onverwachts niet op voorraad is laten wij de klant de keuze of ze op hun bestelling willen wachten of liever het geld terug gestort willen krijgen. Nogmaals onze excuses. Toch nog ene klein positief puntje dat u ons ondanks dat de bestelling vertraagd was toch nog aanbeveelt. Dank je wel voor plaatsen van de review. Beest Team

Parfait

Très bon service, qualité et prix.

Snelle service, kwaliteit, kortom een aanrader.

Dank je wel voor de aanrader en korte maar duidelijke review Jack! Veel plezier met je bestelling. Beest Team

Heel behulpzaam

Heel vriendelijke mensen super behulpzaam. Weten waarover ze praten. Geen commercieel verkoper praatjes. Maar eerlijk en oprecht.

Goed om te horen dat u ervaring zo positief was John! Dank je wel voor de mooie review en veel plezier met de lamp. Beest Team

Vlugge levering, volgende dag en correct

Goede ervaring

Dank je wel voor het plaatsen van je geweldige review Andrea! Veel plezier met je aquariumproducten. Beest Team

Zeer slecht!!!

Probeer al een week met ze in contact te komen maar reageren nergens op Week geleden zou dpd een pakket bezorgen niks gezien maar wel een email met pakket bezorgd Beest.nl reageert nergens op wacht nog paar dagen anders ga ik stappen ondernemen Mensen wees gewaarschuwd bestel er niks

Wat vervelend dat u denkt dat wij niet reageren op u mail, wij hebben u meteen op 8 september geantwoord dat de bestelling door DPD is geleverd. In de bijlage hebben wij een bewijs van levering erbij gevoegd en de track and trace. Misschien zijn deze in uw spambox terecht gekomen. Tevens hebben wij met u telefonisch contact gehad dat DPD een onderzoek gaat instellen en camara beelden gaat opvragen daar de chauffeur aangeeft dat het pakket is bezorgd. Normaal is het niet onze werkwijze om via Kiyoh te reageren maar in dit geval maken wij een uitzondering. Wij hopen dat het pakket alsnog boven water komt. Beest Team