Filters

5

Goed

Wel te lange levertijden na bestelling

  • Aanbevelen? Ja
7

Goede service

Bestelde vijverlamp was kapot na melding zonder problemen een nieuwe vijverlamp geleverd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel voor de positieve feedback Ad, gelukkig konden we het vlug oplossen! Wel horen wij graag hoe we van een 7 een 10 kunnen maken... Beest Team

10

Snelle levering goede prijs

Top

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Kort maar krachtig, Ellen! Bedankt voor je review en veel plezier met de zalmolie! Beest Team

10

gewoonweg goed

prima lering van het gevraagde,echt top

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

bedankt voor je positieve review, Robert! Wij wensen je veel plezier met de Hamsterkooi Martha! Hopelijk zien we je snel weer. Beest Team

8

Werkt goed ,wel 1 nadeel

Het werkt heel goed,kijk alleen uit bij het open maken van de band.Deze zit met een nietje vast ,en was moeilijk los te krijgen.Daardoor schoot het nietje vrij diep in mijn vinger.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Oei dat is niet zo mooi Monique, wij gaan dit oppakken met de leverancier! We hopen dat De Beaphar No Stress halsband voor honden uw hond kalmeert en ongewenst gedrag vermindert. Dank je wel voor plaatsen van de review en de feedback. Beest Team

10

Uitstekende

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Uitstekende review, dank je wel Marc! Nu gauw de UVC lamp vervangen. Beest Team

9

Goed

Goed verpakt verzonden.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel voor de mooie review Rik, veel plezier met je UV-C lamp! Beest Team

9

Scherpe prijzen voor goede producten

Uv-C lamp was scherp geprijsd, goed verpakt en volgende dag geleverd. Geen op of aanmerkingen gewoon top

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je positieve review, Kevin! Fijn dat u onze service goed heeft ervaren. Hopelijk zien we u snel weer. Beest Team

10

Snelle levering

Snelle levering en goede producten.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

fijn om te horen dat je zo positief bent, Joop! Wij wensen je veel plezier met de vijver artikelen en hopen je snel weer te zien. Beest Team

10

Uitstekend

Heel correct en snel geleverd!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je positieve review, Ronny! Wij wensen je veel plezier met de Philips lamp en hopelijk zien we je snel weer. Beest Team

10

piekfijn in orde!

Tijdig geleverd en goed verpakt. Product was zoals het voorgesteld werd.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Bedankt voor je positieve review, Patrick! Wij wensen je veel plezier met de aquarium filter en de navul cartridges! Beest Team

10

Snelle levering

Snelle levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Kort maar krachtig, Gabriel! Bedankt voor je review en veel plezier met de luchtsteen en vervangingslamp. Beest Team

10

Top service aan een zeer mooie prijs

Snelle levering en de prijs van het aangekochte product was meer dan de helft goedkoper dan hier in België. Jullie zien mij zeker nog terug.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel voor je mooie review, Fik! Wij zien je graag weer terug! Beest Team

9

Prima, ook de communicatie

Enige min puntje is dat ze met DPD versturen, is duurder dan post-nl Verder prima

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Fijn om te horen dat de communicatie goed verloopt, we nemen de feedback mee. Veel plezier met je bestelling. Beest Team

6

Valt tegen.

Retourneren gaat moeilijk. Moet zelf alles regelen en je moet hoge bezorg kosten betalen en ook voor het terug sturen moet zelf betalen. ( geen retour label). Mvg Harry....

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

De retourkosten zijn altijd voor rekening van de klant. Bij een bestelling onder de € 30,00 zijn de verzendkosten voor de klant erboven zijn de verzendkosten voor Beest(uw orderwaarde € 8,99 + € 5,75 verzendkosten = € 14,74). Als de bestelling althans in zijn geheel wordt teruggestuurd krijgt je de eerder betaalde verzendkosten ook terug. Beest Team

3

Verkeerde levering.maar krijg geen of geen duidelijk anwoord

Slecht..staat ook niks over retourzenden oo de begeleidingspapieren

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend dat u niet tevreden bent over onze klantenservice, bij het controleren zien wij dat we het juiste artikel hebben opgestuurd en dan zijn de retourkosten voor de klant. Wij gaan kijken of we dit nog duidelijker op de site kunnen vermelden, dank je wel voor de feedback. Beest Team

10

super snelle levering

super snelle levering

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dankjewel voor het plaatsen van je positieve review Stephane! Veel plezier met de Aqua Test Set van Sera en de Plantenvoeding van Easy Life! Beest Team

10

Goedkoop en snel geleverd

Anti trek tuigjes die goedkoper zijn dan de verzendkosten..erg blij mee

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel voor het plaatsen van de snelle positieve review Wendy! Veel plezier met je Gentle Leader tuigje. Beest Team

10

Goede prijs en product

Voor de vijver omnisan f besteld, volgende dag al binnen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goede prijs en vlug geleverd dat horen wij graag Karin! Dank je wel voor deze mooi review en veel plezier met je vijver. Beest Team

4

Slecht

2weken moeten wachten. Ze gaven vervoerder de schuld, maar had nooit email ontvangen dat het eraan zat te komen. Gok dat het gewoon niet op voorraad was bij hun zelf....was niet erg geweest als ze dat gewoon even gezegd hadden .

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Vervelend dat u zolang moest wachten op uw bestelling Gertie Keijnder! Wij hebben u steeds op de hoogte gehouden van het contact met de vervoeder. Als een product onverwachts niet op voorraad is laten wij de klant de keuze of ze op hun bestelling willen wachten of liever het geld terug gestort willen krijgen. Nogmaals onze excuses. Toch nog ene klein positief puntje dat u ons ondanks dat de bestelling vertraagd was toch nog aanbeveelt. Dank je wel voor plaatsen van de review. Beest Team

10

Parfait

Très bon service, qualité et prix.

  • Aanbevelen? Ja
10

Geweldig

Snelle service, kwaliteit, kortom een aanrader.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel voor de aanrader en korte maar duidelijke review Jack! Veel plezier met je bestelling. Beest Team

10

Heel behulpzaam

Heel vriendelijke mensen super behulpzaam. Weten waarover ze praten. Geen commercieel verkoper praatjes. Maar eerlijk en oprecht.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Goed om te horen dat u ervaring zo positief was John! Dank je wel voor de mooie review en veel plezier met de lamp. Beest Team

10

Vlugge levering, volgende dag en correct

Goede ervaring

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Dank je wel voor het plaatsen van je geweldige review Andrea! Veel plezier met je aquariumproducten. Beest Team

1

Zeer slecht!!!

Probeer al een week met ze in contact te komen maar reageren nergens op Week geleden zou dpd een pakket bezorgen niks gezien maar wel een email met pakket bezorgd Beest.nl reageert nergens op wacht nog paar dagen anders ga ik stappen ondernemen Mensen wees gewaarschuwd bestel er niks

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Wat vervelend dat u denkt dat wij niet reageren op u mail, wij hebben u meteen op 8 september geantwoord dat de bestelling door DPD is geleverd. In de bijlage hebben wij een bewijs van levering erbij gevoegd en de track and trace. Misschien zijn deze in uw spambox terecht gekomen. Tevens hebben wij met u telefonisch contact gehad dat DPD een onderzoek gaat instellen en camara beelden gaat opvragen daar de chauffeur aangeeft dat het pakket is bezorgd. Normaal is het niet onze werkwijze om via Kiyoh te reageren maar in dit geval maken wij een uitzondering. Wij hopen dat het pakket alsnog boven water komt. Beest Team

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd