Goede ervaring met beest.nl

Alles ok en snelle verzending

Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons en onze service, Jo! Bedankt voor je review. De vissen kunnen weer lekker eten met het Top Koi voer! Beest Team

Netjes verpakt snel thuis bezorgd

Netjes verpakt snel thuis bezorgd, ga zo door

Wat een mooie review, J! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Bedankt voor het schrijven van een review. Beest Team

Was een lamp voor in de vijver, dus gevaarlijk om te leveren maar was zeer zorgvuldig ingepakt

Fijn om te horen dat de lamp goed is ontvangen, Bernice! Bedankt voor je review. Beest Team

Erg tevreden

Pakket op tijd geleverd

Mooie review, Philip! Bedankt voor je review en veel plezier met de vijverfilter van Superfish! Beest Team

Très bonne expérience dans l'ensemble

Très bon service !!! Commandé la veille et reçu le lendemain :) Quelle rapidité ! MERCI. Par contre, attention à l'emballage. Le plastique noir était tout à fait défait et déchiré et le panier du chien était visible sur la moitié. Belle journée.

Wat een mooie review, Nathalie! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Bedankt voor de feedback over de verzending, wij zullen dit meenemen. Veel plezier met het hondenkussen! Beest Team

Snelle service en goed product

De levering was snel, de lamp was super goed verpakt. Ze doet het ook heel goed. Tevreden klant!

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, Bart! Bedankt voor je review. Beest Team

Mooi product op tijd geleverd.

Mooi product op tijd geleverd.

Bedankt voor je review, Peter! Fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service. Uw huisdier(en) kunnen lekker genieten van de Zalmolie! Beest Team

eerlijk en betrouwbaar

gelukkig een eerlijke webwinkel binnen 1 dag toch gekregen wat ik besteld heb proficiat ga zo door

Bedankt voor je mooie review, Jan! Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over ons. Beest Team

Waardeloos

De kluiven die ik heb besteld zijn waardeloos ze vallen kompleet uit elkaar waardoor mijn hond er grote stukken van binnen krijg en en bijna in is gestikt en dat voor kluiven van €3,50 per stuk a 10 kluiven €35,- voor dat geld zou je wel betere kwaliteit verwachten. Ik zal deze nooit meer kopen

Vervelend om te horen dat u niet helemaal tevreden bent over het product, Willem. Wij hebben deze klacht nog niet eerder gehad over de kauwstaven, maar zullen dit doorgeven aan onze leverancier. Jammer dat u geen contact met ons heeft opgenomen zodat wij met u mee hadden kunnen kijken naar een oplossing. Wilt u dit wel nog doen, kunt u een mail sturen naar [email protected]. Beest Team

Prima review, Henk! Bedankt en de vissen kunnen weer genieten van de Top Koi! Beest Team

Satisfait de mes achats

Site bien expliqué et marchandises de bonne qualités.

Content que tu sois heureux, Eric ! Merci pour votre avis. Beest Team

Zeer snelle levering en goede prijs kwaliteit verjouding

Vrindelijk en snelle levering

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, Peter! Bedankt voor je review. Beest Team

Goede kwaliteit

Snelle levering, duidelijke communicatie

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, Barbara! Wij wensen je veel plezier met je bestelling. Bedankt voor je review. Beest Team

Snelle service.

Heb nog geen ervaring met het product. Gebruik het pas 4 dagen. Wat me opvalt bij de schapenvetknoflookolie is dat er onderin de fles een dikke concentratie is die er moeilijk uitgaat.

Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, M.F.! Als de concentratie er moeilijk uitgaat, kan het soms helpen om warm water over de fles te doen. Hierdoor wordt de concentratie vloeibaarder. Bedankt voor het schrijven van je review en veel plezier met de schapenvetknoflookolie! Beest Team

Super service tegen mooie prijzen

Snelle levering, goede prijzen, super goede service en contact achteraf.

Bedankt voor de mooie review, Rebecca! Fijn om te horen dat de service goed is bevallen! Wij wensen je veel plezier met je nieuwe aquarium! Beest Team

Zeer slechte klantservice

Heb meerdere keren telefonisch contact proberen krijgen. Lukt helemaal niet. Toen via mail en dan krijg je na meeerdere dagen een antwoord waar je niets mee kan. Ik denk dat het bij deze ene keer blijft. Jammer.

Jammer om te horen dat je niet tevreden bent over onze service, Eddy. Via de mail hebben wij aangegeven dat het momenteel erg druk is, waardoor wij u niet meteen te woord kunnen staan. Dit is overigens ook op onze site te vinden. Wij streven ernaar om binnen twee werkdagen antwoord te geven op de mail. Uw mail ging over het opgeven van de nieuwsbrief. Wij hebben hierop geantwoord dat de aanmelding of bevestiging niet is gelukt en dat u dit het beste opnieuw kunt proberen. Wij weten niet welk ander antwoord wij aan u hadden kunnen geven, waar u wel iets mee kon. Wij zullen de gegeven feedback meenemen. Beest Team

Betrouwbare firma

Had een foutieve bestelling geplaatst. Deze werd door jullie terug rechtgezet. Bedankt

Fijn om te horen Danny dat je tevreden bent. Beest Team

Goede en snelle levering goede prijs/kwaliteits verhouding

Fijn om te horen dat onze service en prijs/kwaliteit goed is bevallen, Japm! Bedankt voor het schrijven van een review. Je kunt weer vooruit met de UVC lampen van Philips! Beest Team

Snelle service, goed product.

Bedankt voor de mooie review, Edwin! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Je planten kunnen weer goed verzorgd worden met de plantenset van Sera! Beest Team

Duidelijk om te bestellen

Duidelijk om te bestellen snel geleverd

Bedankt voor de mooie review, André! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Je kunt weer vooruit met de nieuwe vervangingslamp! Beest Team

Snelle levering voor een goede prijs

Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen, Cj! Bedankt voor je review. Je kunt weer vooruit met de nieuwe vervangingslamp! Beest Team

Super snel en nog goedkoop ook

Echt vandaag besteld,morgen in huis

Bedankt voor de mooie review, Gj! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Je huisdier(en) kunnen lekker genieten van de zalmolie! Beest Team

Dikke prima

Ik heb via de website een nieuw buitenfilter gekocht van het merk sera,omdat ik een nieuwe nodig was.En toen kwam ik deze aanbieding tegen en dat was echt een koopje.En de communicatie via de e-mail voor verzending was gewoon goed en ik heb het 2 dagen later ontvangen.

Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen, Brian! Bedankt voor het schrijven van een review en veel plezier gewenst met de buitenfilter van Sera. Beest Team

Snelle levering met degelijke verpakking

Uv lamp besteld voor terrarium, lamp was zeer goed verpakt en dus niet beschadigd.

Fijn om te horen dat de lamp goed is aangekomen, Walter! Je reptielen kunnen weer genieten onder de lamp. Bedankt voor je review. Beest Team

Duidelijke webshop en vlotte levering

Duidelijke webshop en vlotte levering

Bedankt voor je mooie review, Karine! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Beest Team