Duidelijke webshop en vlotte levering

Duidelijke webshop en vlotte levering

Bedankt voor je mooie review, Karine! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Beest Team

Zeer correcte verkoper

Had een UV-C lamp besteld en deze is stuk toegekomen bij mij in België niettegenstaande er "Breekbaar" op de verpakking stond. Na contactname met Beest.nl werd er mij zonder problemen een nieuw gratis exemplaar toegestuurd. DPD heeft er wel een week over gedaan om deze te leveren :-( Tip: Uit ervaring weet ik dat PostNL veel sneller in zijn leveringen is van Nederland naar België.

Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen, Jean-Marie! Vervelend om te horen dat de nieuwe levering van DPD langer heeft geduurd dan gehoopt. Door de vakantiedrukte kan het helaas voorkomen dat de levering langer duurt dan je gewend bent. Wij zullen de feedback meenemen. Bedankt voor je review. Beest Team

Zeer goede ervaring

Mijn pakket was niet aangekomen, na een e-mailtje verstuurd te hebben kreeg ik heel snel een antwoord terug. Ze hadden hem nog een keer opgestuurd en ik had hem heel snel in huis ! Het product was ook zoals omschreven, ben echt heel tevreden.

Goed om te horen dat je een zeer goede ervaring hebt gehad bij ons, Latisha! Helaas hield DPD het pakket vast door mogelijke beschadigingen. Fijn dat onze snelle service goed is bevallen. Bedankt voor het schrijven van je review. Je huisdieren kunnen lekkere genieten van de zalmolie! Beest Team

Goed en stevig verpakt

Bedankt voor de mooie review, Ivan! De lamp kan weer vervangen worden! Beest Team

Super vriendelijk personeel als er iets mis is word het netjes opgelost top zaak top service top personeel !! Verdienen een dikke 10++ Zou jullie zeker aanraden aan vrienden en familie !

Een super review, Victoria! Fijn om te horen dat onze service als onze medewerkers als goed zijn ervaren. Bedankt voor je mooie review. Beest Team

Prima service en op tijd leveren

Goede kwaliteit

Bedankt voor je mooie review, Anneke! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. je kunt weer vooruit in de vijver met de nieuwe Vervangingslampen. Beest Team

perfekte levering

alles prima

Prima, Jackie! Fijn dat alles prima is verlopen. Bedankt voor je review. Beest Team

Ik Had de verkeerde uv lamp besteld zonder probleem geruild top service

Een super review, Johan! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Bedankt voor je review. Beest Team

Perfecte levering

De lamp was zéér goed verpakt en op tijd geleverd! Bedankt!

Fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, Geert! Bedankt voor je review. Beest Team

Wat ik zocht hadden ze in voorraad. En de prijs was laag!

Verlichting en de heater van mijn aquarium waren na zoveel jaren stuk. Bij de winkels bij mij in de buurt waren deze niet los bestelbaar. Via google kwam ik op deze site terecht. Tegen bodumprijs en 2 dagen later had ik het in huis. Ook de bezorging was goed en correct. Via mail toestemming gegeven dat de bezorging op aangewezen plek in tuin neergelegd kon worden. Ze hadden tijdsuur aangegeven van 1 uur!! Perfect en klopte ook. Kreeg 10 min later een mail dat het pakje bezorgd was. Helemaal top.

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over zowel onze service als die van onze vervoerder, Miranda! Fijn dat wij u hebben kunnen helpen met de benodigde producten die niet in de buurt te vinden waren. Bedankt voor je review. Beest Team

Zeer tevreden!

Perfect!

Perfect, Jan! Fijn om te horen dat je zeer tevreden bent over ons. Bedankt voor het schrijven van een review. Beest Team

In een woord geweldig!

Ik had een uv lamp besteld voor de vijver,de dag erna al geleverd. Goed en veilig verpakt en in goede orde ontvangen.Ik zal zeker weer een bestelling bij Beest .nl doen!

Wat een top review, Conny! Fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Wij wensen je veel vijverplezier met de nieuwe lamp en hopen je nog een keer te zien. Beest Team

Vlot en goed

Wat ik wou hebben bij Beest was besteld maar had het niet goed gedaan en de bestelling was toen ik een paar dagen later keek geannuleerd. Bleek dat ik bij achteraf betalen met Klarna op betalen had moeten drukken terwijl ik dacht dat het geregeld was en achteraf moest betalen. Dus meteen weer besteld en op betalen gedrukt en toen verliep het prima en had mijn spullen vlot binnen.

Fijn om te horen dat het bestellen uiteindelijk goed is verlopen, Johan! Soms gaat hier inderdaad iets mis. Top dan onze service verder goed is bevallen. Beest Team

Aantrekkelijke aanbieding van een product, vlotte levering

x

Fijn om te horen dat de service goed is bevallen, Peter! Bedankt voor de review. De vissen kunnen weer lekker eten met het Koivoer van Coppens! Beest Team

Niet goed verpakt maar wel goed opgelost!

Artikel kapot aangekomen. Via de mail direct tot een oplossing gekomen.

Vervelend om te horen dat het artikel kapot is aangekomen, Madeleine! Fijn om te horen dat wij wel direct een goede oplossing hebben kunnen bieden. Bedankt voor het schrijven van een review. Beest Team

Uv lampen

Dit was m'n eerste bestelling bij Beest.nl. Ik had twee uvc lampen besteld. Aangezien die lampen heel kwetsbaar zijn was ik toch wat huiverig om ze te bestellen. Ze zaten ieder in een kartonnen koker met bubbetjes folie er omheen en papier in een doos verpakt. Hellemaal goed, ben blij dat daar genoeg aandacht aan is besteed. Wat mij betreft bestel ik daar volgende keer weer . Helemaal top.

Goed om te horen dat onze service goed is bevallen, Erik! De lampen zijn inderdaad erg kwetsbaar voor levering. Hierdoor zijn wij ook van grote kokers overgestapt naar dozen. Fijn dat wij aan verwachting hebben voldaan. Wij zien je graag snel terug! Beest Team

Snelle levering goed verzorgd

Snelle levering top

Bedankt voor de mooie review, Jeanneke! Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. De vijver kan weer verwarmd worden! Beest Team

Website goed opgezet, prijzen zijn scherp, snel geleverd en goed verpakt.

Ik had het verkeerde besteld en heb het in Son omgeruild. Dat ging heel vriendelijk en professioneel.

Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over onze service, Theo! Bedankt voor het schrijven van een review. Beest Team

Snelle levering. Geen goede score voor de pakketdienst DPD. Verzending naar mijn adres , de gehele dag wachten maar geen pakket op de afgesproken tijd. Zeg dat we niet thuis waren en kon de pakket ophalen bij depot. Had blijkbaar geen zin om de pakket bij mij thuis af te leveren

Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen, Henk! Vervelend dat DPD het pakket niet op de afgesproken tijd en plek heeft geleverd. Momenteel ervaren zij een enorme zomerdrukte, maar het is natuurlijk vreemd dat ze niet bij u thuis zijn langs geweest. Bedankt voor de feedback, wij zullen dit meenemen. Beest Team

Perfecte dienstverlening

Bestellen, betalen, afleveren. Alles zoals het hoort!

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, Ludo! Fijn dat wij alles zoals het hoort hebben kunnen afhandelen. Je kunt weer vooruit met de nieuwe Vervangingslamp! Beest Team

Zeer snel en perfect geleverd.

UV lamp gekocht. Heel goed verpakt voor vervoer . Alles zoals afgesproken en zeer goede prijs .

Fijn om te horen dat alles volgens afspraak is verlopen, Paul! Bedankt voor het schrijven van een review. Je kunt weer vooruit met de nieuwe Vervangingslampen. Beest Team

Topservice

Gemakkelijke website en zeer vlugge levering

Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service en site, Eddy! Bedankt voor de mooie review. Je huisdier(en) kunnen lekker genieten van de zalmolie! Beest Team

snelle goe goede service!

Scherp geprijsd en vlot geleverd.

Wat goed om te horen dat je tevreden bent over onze service, Sjaam! Je kunt weer vooruit met de nieuwe lampen. Bedankt voor de review. Beest Team

Fijne service

Bestelde lamp kwam kapot aan, maar wij kregen meteen een nieuwe toegezonden. Top!!

Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service, Irma! Bedankt voor het schrijven van een review. Beest Team

goede kwaliteit aan scherpe prijs

Heel scherpe prijs en correcte levering

Bedankt voor de mooie review, Ronny! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de prijs-kwaliteit en levering. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe Vervangingslamp. Beest Team

Ekkersrijt 7418 5692HK Son en breugel