Fijne service

Bestelde lamp kwam kapot aan, maar wij kregen meteen een nieuwe toegezonden. Top!!

Goed om te horen dat je tevreden bent over onze service, Irma! Bedankt voor het schrijven van een review. Beest Team

goede kwaliteit aan scherpe prijs

Heel scherpe prijs en correcte levering

Bedankt voor de mooie review, Ronny! Fijn om te horen dat je tevreden bent over de prijs-kwaliteit en levering. Wij wensen je veel plezier met de nieuwe Vervangingslamp. Beest Team

Goede webshop met goede prijzen en uitstekende service!

De eerste van twee belstelde UVC lampen gaf al na enkele dagen de geest. Waarschijnlijk fabricage fout want de tweede lamp doet het prima. Na dit per mail gemeld te hebben heeft men mij een nieuwe lamp gestuurd en had zelfs de keuze de ene lamp te laten crediteren. Gewoon Top!

Wat goed om te horen dat je zo tevreden bent over onze service, Erwin! Het kan inderdaad soms voorkomen dat er door een fabricagefout iets mis gaat met de lamp. Uiteraard lossen wij dit graag goed met de klant op. Bedankt voor de mooie review. Beest Team

Prima geregeld

Problemen (verkeerde lamp opgestuurd, vervanglamp defect in transport) erg snel en goed opgelost, ik ben tevreden klant

Fijn om te horen dat we het probleem goed en snel naar wens hebben kunnen oplossen, Koen! Bedankt voor de mooie review en wij wensen je een mooi vijverseizoen toe met de nieuwe lamp. We zien je graag weer een keer terug! Beest Team

Nette snelle levering

Duidelijke website en bestelde artikelen snel en netjes verpakt geleverd

Wat fijn om te horen dat zowel onze site als onze service goed is bevallen, Rini! Bedankt voor de mooie review. Beest Team

Zeer vlotte opvolging

Een zeer goede review, Luc! Goed om te horen dat alles naar wens is verlopen. De vijver ziet er vast weer mooi uit met de nieuwe UV lampen. Beest Team

Mijn bestelling werd snel geleverd en ziet er goed uit.

Fijn om te horen dat je zo positief bent, Christien! Bedankt voor de mooie review. Je huisdieren kunnen lekker genieten van de zalmolie. Beest Team

Keurig verzorgd pakket en snelle levering!

Netjes verpakt en snel geleverd!

Bedankt voor de mooie review, Carla! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Veel plezier met de Superfish cartridges. Beest Team

Duidelijke communicatie en snelle goed verpakte levering

Mijn vaste adres voor mijn almagamlampen en andere vijver benodigdheden. Goede service Mvg Frank de Rooij

Goed om te horen dat onze service goed is bevallen, Frank! Wat fijn om te horen dat je ons als vast adres ziet voor de lampen en vijverbenodigdheden. Dankjewel voor de mooie review! Beest Team

Goede prijs

Bedankt voor de positieve review, Gerard! Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen. Je kunt de UVC lamp weer vervangen! Beest Team

Goed product en snel geleverd

Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen, Sonja! Bedankt voor de review. Het aquarium kan weer goed verlicht worden! Beest Team

Snel, duidelijk en goedkoop

Gewoon goede schere prijs en volgende dag geleverd

Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen, Joost! Bedankt voor het schrijven van een review. Beest Team

heel goed

mijn bestelling verliep vlot en goed

Bedankt voor de mooie review, Danny! Je kunt weer vooruit met de Vervangingslamp! Beest Team

Snel

Snelle reactie op vraag, uiterst snelle levering.

Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen, Michael! Bedankt voor de mooie review! Beest Team

Goede prijs en snel geleverd.

De beste prijs en goed verpakt geleverd.

Bedankt voor de 10, Hans! Wat fijn om te horen dat de bestelling naar wens is geleverd! De vissen kunnen weer genieten van het heerlijke Koivoer! Beest Team

Probleem opgelost

Had een probleem met een product wat ik gekocht had bij Beest.nl,maar het is super opgelost door Beest.nl Ik kan dit bedrijf van harte aanbevelen. Werd super vriendelijk te woord gestaan door telefoniste van Beest.nl Een aanrader.

Vervelend om te horen dat de gekochte filter veel lawaai maakt. Wij kijken graag met de klant mee, er zit namelijk altijd garantie op de filter. Ik zie dat wij geen mail of telefonisch contact met u gehad hebben over de filter. Wij willen het probleem graag netjes met u oplossen, wanneer u met ons contact opneemt. Beest Team

top

Snelle levering en produkt is o.k

Een top review, Woody! Je kunt het aquarium weer goed verlichten. Bedankt voor de review. Beest Team

Snelle levering en goed verpakt

Bedankt voor de mooie review, Bram! Je kunt nu weer snel de UVC lamp vervangen! Beest Team

niks op aan te merken

Kort maar krachtig, Leo! Bedankt voor de review. Beest Team

Uv lamp besteld, snelle levering en netjes verpakt. Voor herhaling vatbaar.

Fijn om te horen dat je zo positief bent, Tonnie! Bedankt voor het plaatsen van een review en tot de volgende keer! Beest Team

Alles gaat rap

Alleen alles doen jullie in 1 dag wat jullie zeggen Maar dan komt dpd en die pakken 2 dagen Dus ene dag besteld volgende dag in huis gaat door hun niet op!

Bedankt voor de feedback, Luc! Bestellingen die op ma-do voor 14.00 en op vrij voor 12.00 besteld zijn, worden dezelfde dag verzonden. Dit wil zeggen dat de pakketten overgedragen worden aan DPD en dat zij deze, onder voorbehoud, binnen 1 tot 2 werkdagen afleveren. Zodra de bestelling bij ons opgehaald is, ligt het leveringsproces in handen van DPD. Momenteel ervaren zij helaas vertragingen door de toenemende drukte van pakketten. Wij zullen uw feedback meenemen en hopen u graag nog een keer te zien. Beest Team

Product geleverd conform kwaliteit & termijn ! Alles prima

Product geleverd conform kwaliteit & termijn ! Alles prima

Wat een mooie review, Rudy! Fijn om te horen dat alles zoals gewenst is. Bedankt voor het schrijven van een review! Beest Team

Zal zeker opnieuw bestellen

Nadat ik heel snel mijn bestelling thuis kreeg,2 bumpies ballen besteld voor mijn twee honden,zag ik dat er een heel sterk verkleurd was,heb een mailtje geschreven en werd zeer snel opgelost, heel klantvriendelijk vind ik dat,ben erg tevreden en zal er zeker weer bestellen

Wat goed om te horen dat onze service zo goed is bevallen, Monique! Wij willen ontevredenheden graag goed en snel oplossen met de klant. Bedankt voor het plaatsen van een review. We zien je graag terug! Beest Team

Snelle en goede service

de prijzen zijn ook goed, snel gereageerd op klachten en snel goedgemaakt!

Fijn om te horen dat onze service goed is bevallen, Lida! Het is natuurlijk altijd vervelend als er een bestelling kapot aan komt, gelukkig hebben we het snel goed kunnen maken! Bedankt voor het schrijven van een review. Beest Team

Geweldige service ook na een kapotte UV-lamp

De UV werd binnen een dag geleverd. Top alleen was hij tijdens het vervoer stuk gegaan. Geen probleem, foto gestuurd en meteen een nieuwe ontvangen binnen 24 uur. En zelf kunnen kiezen retourneren of weggooien, bespaart een heleboel ellende van inpakken en naar een bezorgpunt. Tot service!!!!!

Goed om te horen dat de nieuwe lamp goed is aangekomen en onze service goed is bevallen, Bert! Fijn dat wij het probleem snel en naar wens hebben kunnen oplossen. We zien je graag terug! Beest Team

Ekkersrijt 7418

5692HK Son en breugel