Servicegericht en duidelijke communicatie

Ondanks dat de te leveren aantallen Reverb G2s door de fabrikant veel te klein waren , gaf de rekenwinkel constant duidelijke updates, en waren ze één van de eerste bedrijven in Europa die ze daadwerkelijk uitleverden. Ook toen er voor garantie vervanging onderdelen geregeld moesten worden werd hier direct adequaat op gereageerd.

2 weken te laat en defect product

heb het product twee weken te laat maar daar konden jullie niks aan doen en dan is hij na een dag defect. en dan is de reken winkel per mail en telefonish niet bereikbaar.

Geen communicatie of terugkoppeling.

Wacht al 4 weken op n rekenmachine zou 5 dagen duren. Belde het bedrijf op maar zijn dicht tot 23 augustus. Op de e-mail word ook niet gereageerd. Heb het bij de school neergelegd en hoop dat ze dit bedrijf in de toekomst niet meer gebruiken gaan.

Goedemorgen Cheyenne/Patrick, Je hebt besteld met een kortingscode van de school. In diezelfde brief stond ook duidelijk vermeld dat de rekenmachine op school geleverd wordt. Dat is ondertussen (26-08) gebeurd en de rekenmachines worden dus komende week aan jullie zoon uitgedeeld.

Versnipperde levering met hickups

Snelle bestelling via de site. Eerder goede ervaringen opgedaan met de rekenwinkel. Helaas deze keer 2 verschillende (waarvan 1 met extra mat) dingen besteld. De bluebot kwam snel binnen, helaas zonder de extra mat. Tot 2x moeten bellen hiervoor. Daarna bij het andere helaas ook extra moeten bellen/mailen vanwege nog niet ontvangen van bestelling. Daarna binnen wel gelukkig opgelost. Service netjes, helaas de levering verliep stroef.

Late bezorging.

De site was duidelijk. alleen duurde het 5 weken voor het binnenkwam.

Geen levering en slechte response

Artikel was eerst gemeld als niet leverbaar en ik zou mijn geld terug krijgen. Daarna een update dat het wel geleverd zou worden en al verzonden was. Toen ik na een week nog niets had gekregen heb ik verschillende pogingen moeten doen om van De Rekenwinkel te horen dat het artikel toch niet kwam en dat ik alsnog mijn geld terug zou krijgen. Dat laatste is daarna vlot afgehandeld.

uitstekend

snel en goed

Verkeerde levering en slecht bereikbaar

Ozobot gekocht voor mijn zoontje via deze site omdat deze nog op voorraad was. Geen bevestiging ontvangen na een mail kreeg ik een verkeerd pakket van de ozobot waarvan de verzegeling al was verbroken. Telefonisch contact gezocht hij nam alleen op als je iedere keer met een ander nummer belde en gaf loze beloftes dat hij het juiste product echt op ging sturen. Uiteindelijk heb ik het juiste product nooit ontvangen dus het oude product gehouden en 10% terug gekregen omdat hij mijn product niet kon leveren.

Dag Sophie, Inderdaad vervelend dat je bij verzending een blijkbaar eerder geretourneerd product hebt gekregen, vandaar dat de verzegeling was verbroken. Dit is natuurlijk niet de bedoeling geweest, zoals al aan de telefoon besproken. De 10% korting die we hebben aangeboden en die jij hebt geaccepteerd destijds, is meteen dezelfde dag (13-05-2021) overgemaakt naar je rekening via onze betaalprovider Mollie. Dit is gedaan o.v.v. je ordernummer 100041692 en op de rekening waarmee je betaalt hebt bij het plaatsen van de order. Mocht je dit niet kunnen vinden op je bankafschrift, dan kunnen we je uiteraard een bewijs van betaling doorsturen via de mail. Met vriendelijke groet, De Rekenwinkel

Mijn ervaring was verschrikkelijk

Mijn ervaring was verschrikkelijk want ik heb de rekeningmachine was te laat, dan ik heb het niet ontvangt. Ik heb 3 e-mails gestuurd en heb ook gebeld maar niemand heeft geantwoord. wanneer iemand heeft geantwoord ze zeg dat het komt maar ik heb hem nog niet. Ik heb nog twee e-mails gestuurd om mijn geld terug krijgen en heeft mijn geld terug naar een week. Koop van hier niet.

levering niet aan mijn verwachtingen voldaan

Volgens de site vandaag besteld morgen geleverd werd niet helemaal waar gemaakt. De derde dag eens gebeld waar de bestelling bleef was deze bestelling niet aangemaakt dat kan gebeuren de volgende dag alsnog geleverd. Echter bij het in gebruik nemen deed de calculator het niet gebeld en verkoper gaf aan onderweg te zijn en geen tijd te hebben moest ff geduld hebben maar hij dacht aan de batterijen deze vervolgens vervangen en hij werkt zoals het zo moeten. Ik had als verkoper in iedergeval later contact gezocht of het inderdaad de batterijen waren en zo ja een extra set gestuurd.

Goede service!

In het bestelproces ging aanvankelijk iets mis; dat werd adequaat en snel opgelost.

Ik vind het service zeer goed en snel.

Bestelling geplaatst, snelle levering

Mooie rekenmachine en snelle levering!

De benodigde rekenmachine is snel geleverd in bijbehorende beschermhoes. Ik heb mijn dochters naam erop laten graveren, dit is keurig uitgevoerd.

Op de Rekenwinkel kan je rekenen.

Ik heb een uitstekende ervaring bij de Rekenwinkel. Goed advies, snelle levering en een prachtige rekenmachine.

Snel opgestuurd, een dag eerder dan verwacht thuis.

Reverb G2 besteld; die was onder 48 uur al hier.

Uitstekend!

Snelle levering, duidelijke communicatie en bevestiging van de order.

Onduidelijke communicatie en loze beloftes

HP Reverb G2 besteld, deze is voor de levering een paar keer vertraagd. Maar wel mail ontvangen dat deze geleverd zou worden. Bleek een fout te zijn in de mail, dat kan gebeuren. Maar daarna wel geleverd paar weken later. Klaas had beloofd er nog een compensatie bij te doen voor de foutieve mail en levertijd, maar dat is nog niet gebeurd. Dat komt nog heeft Klaas beloofd... Eerste keer hier besteld, maar door de onduidelijke communicatie en beloftes die niet nagekomen worden blijft het daar ook bij.

Wees gewaarschuwd, bestel niet hier!

In jaren niet zo een slecht bedrijf meegemaakt.Loze beloftes van Klaas, zeer moeilijk bereikbaar,belt niet terug en als klap op de vuurpijl 2ehands hardware van hem ontvangen.Heb moeten dreigen met juridische stappen om na 3 maanden mn geld terug te krijgen. Man man man..Ik schrijf niet vaak een review maar ik wil een ieder waarschuwen voor deze malafide praktijken.U bent gewaarschuwd.

Veel beloven, weinig waarmaken en communiceren.

Als een leverdatum niet gehaald wordt moet je daar zelf achter komen (meer dan 5x beloofde datum niet nagekomen) en ik wacht nog steeds op het beloofde goedmakertje van Klaas. Als je een afspraak niet na kan komen omdat je bezig bent met een software migratie, dan heb je volgens mij je prioriteiten scheef en je organisatie niet onder controle. Meer dan een maand wachten op je bestelling is echt vervelend.

Betalen mag wel, maar geleverd wordt er niet

Op 27 november 2020 de HP Reverb G2 besteld met een leverdatum nog voor de Kerst. Een mail ontvangen dat de bestelling naar verwachting rond 24 december geleverd zou kunnen worden. Daarna niets meer…… Zelf gebeld op 24 december om naar de tracktrace te vragen, maar winkel gesloten tot 4 januari. Op de mail werd niet gereageerd. Op 4 januari weer gebeld. De HP Reverb G2 zou aanwezig zijn en in het magazijn liggen. Maar het ICT systeem werd net vervangen en het kon helaas niet opgestuurd worden deze week. Op 11 januari weer terug gebeld. Het systeem kon helaas nog steeds niets versturen. In de weken erna regelmatig gebeld. Steeds werd beloofd dat de HP Reverb G2 nu echt verstuurd zou gaan worden. Maandag 25 januari weer gebeld en er werd beloofd dat het apparaat 26 januari nu toch echt verstuurd zou gaan worden en ik zou de tracktrace krijgen. Nu 27 januari nog steeds geen tracktrace en ook geen apparaat. Mijn probleem is niet eens zozeer de late levering maar het gebrek aan (eerlijke) communicatie. Waarom steeds beloven om het apparaat op te sturen als dat toch niet gebeurt? De frustratie van het steeds maar weer niet ontvangen van het apparaat is groter dan wanneer ik echt zou weten waar ik aan toe ben.

'Doen hun best'

Ik heb eind november een HP Reverb G2 bij de Rekenwinkel besteld, wetende dat dit een moeilijk leverbaar product was. De Rekenwinkel gaf ten tijde van bestelling via de website een prognose af over de datum van levering, iets dat op dat moment niet bij andere tussenhandelaren werd gedaan. Aanvankelijk werd ik verrast door de aankondiging van een vervroegde levering; helaas was dat een miscommunicatie. Kan gebeuren. Echter daarna werden een aantal voorgenomen leveringsdatum niet gehaald. Dat kan ook gebeuren maar er werd dan niet gecommuniceerd over hoe verder. Daar moest dan contact over opgenomen worden en was de aanvankelijke reactie 'we doen ons best' en 'we laten het weten wanneer de bestelling aan je wordt verstuurd'. Midden januari was dit plotseling het geval; ik stond op het punt de bestelling te annuleren. Matige beoordeling ten gevolge van matige communicatie.

keer op keer vertraagd, nu is het tijd voor actie

Eind november een HP reverb G2 besteld bij de officiele reseller in Nederland. de bezorgdatum volgens de website op dat moment zou 20/12 zijn, mooi voor de kerst, dat kwam me goed uit. eerste tegenvaller, de verwachte levertijd werd uiteindelijk 24/12, kan gebeuren maar ze zouden proberen nog voor kerst hem op te sturen. dat lukte niet dus zou het tussen kerst en oud&nieuw worden. de 29ste nog maar een mailtje gestuurd want het werd wel erg kortdag, helaas, het kantoor was gesloten, op 4 januari zou ik weer antwoord krijgen. 4 januari kreeg ik weer een mail, de verwachte leverdatum was nu ineens volgende woensdag (de 13e) en dan zou ik heb de 14e of 15 al hebben, raar dat ie eigenlijk de 24e al aangekomen was, maar toch niet, het was druk en ze kregen minder units dan verwacht binnen. ok, communicatie kan duidelijker dan maar het zal wel, ik zal wachten die woensdag. donderdag besluit ik nogmaals te mailen omdat ik nog geen track en trace binnen heb. "goed nieuws!! we hebben hem net verzonden!!" mooi, dat betekend dat ik hem morgen in huis heb. de volgende dag heb ik nogsteeds geen track en trace, dat vond ik raar want ik zou graag willen weten wanneer ik ongeveer mijn pakketje kan verwachten. ik mail opnieuw. "sorry meneer, we hadden hem gister toch nog niet verzonden" ze hadden ineens ICT problemen en daarom konden ze de orders niet versturen. zodra de problemen verholpen zijn hoor ik meer. maar waarom word me dan verteld dat mijn pakket al verzonden is?? ze konden geen gok doen over wanneer de problemen verholpen zijn. ik zag al een andere klacht in augustus die wel heel veel op die van mij lijkt, waarom is de communicatie zo slecht? ik zal deze review updaten zodra ik mijn pakket binnen heb

Goede communicatie

Hp reverb g2 was niet eenvoudig te verkrijgen. De rekenwinkel moest iedereen regelmatig teleurstellen over de leveringen. Daar konden ze niet aan doen, de leverancier stelde hun opleverdatum regelmatig uit en dit naar al hun verdelers. De rekenwinkel communiceerde dit via mailing om iedereen op de hoogte te houden. Toen de bestellingen binnenkwamen kregen we zelfs een fotoreportage over de levering en verdeling. Dus zeker tevreden klant.

Kun je rekenen? Bestel dan niet hier.

Moet een beetje lachen als ik de 2 vorige "reviews" lees. Heb in lange tijd niet zo een slechte service meegemaakt.Komen beloftes niet na.Zeer slecht bereikbaar. Bellen niet terug en reageren pas nadat ik meerdere mails heb gestuurd een keer met een smoes waarom mijn bestelling nog niet geleverd is.Uiteindelijk mijn geld terug gevraagd..intussen 2 maanden gewacht op een bestelling die nooit geleverd is.Kun je rekenen? Reken er maar niet op.Nooit meer rekenwinkel