Pre-order - Goede communicatie

In juli een vr headset gepreorderd via de rekenwinkel. De levering is meerdere malen uitgesteld door HP, hiervan werd ik elke keer netjes op de hoogte gebracht. Ook vragen over de levering werden snel beantwoord. Al met al heel tevreden over de service van de rekenwinkel. Rekenwinkel bedankt! Tom

Uitstekende communicatie!

Een artikel gekocht in de pre-order. Uitstekende communicatie gekregen met snelle reactietijden! Prima webwinkel waar ik vaker ga bestellen.

Beebot

Ik vond de mat een beetje teleurstellend. Voor dat geld mochten de bijbehorende kaartjes echt wel afgeprint in degelijk materiaal worden afgeleverd. Betaling liep ook wat moeilijker, maar daar was het super snelle reactie. Dus wel heel klantvriendelijk!

Voordeel van de twijfel

De co2 meter was op voorraad volgens de website, maar na een tijd geen info te hebben gehad gebeld; hij bleek niet op voorraad. Per telefoon wilde men "niet de discussie aangaan" en werd een leverdatum beloofd, die vervolgens ook niet werd gehaald. Ik begrijp dat het product momenteel lastig leverbaar is. Het was wel in orde en winkel is verder responsief als je ze contacteert.

Teleurstellend. Dramatisch

Ik deed mee aan de actie om een dekenkist in de klas uit te proberen. Dit was halverwege het vorig schooljaar. Na zeer veel mails telefoons van mijn kant iedere keer excuses. Maar geen levering. Twee weken terug contact gehad. Hij zou er eind vorig week zijn. U raad het vast al nog steeds niets. En zelden of nooit respons op mijn mail. Of met grote vertraging.

Prima shop

Prima shop en prettig contact, jammer dat op de productpagina stond dat houders voor de CO2 meters inbegrepen zouden zijn en dat er een Hygro-meter bij de bestelling meegeleverd zou worden. Dit bleek bij navraag (na levering) allebei niet meer zo te zijn en dus verkeerd op de site te staan, beetje jammer wel. Zonder dat zouden het 5 sterren zijn.

Goed product en heel snel levering.

goede en betrouwbare leverancier

Accuraat, volgens afspraak, goede communicatie. Rekenmachine ook goed, veilig ingepakt klein verbeterpuntje: verkorten levertijd. Echter goed gecommuniceerd wat die levertijd is.

Te late levering

Het bestelde artikel zou vlgs. De website op voorraad zijn. Uiteindelijk en na herhaaldelijk contact, ontving ik het artikel. Advies aan de mensen van dit bedrijf : vertel aan je klant waar het op staat en die geen toezegging die je vervolgens niet waar maakt. Overigens is het artikel binnen gekomen en dit werkt goed.

Snelle levering, heel goed ingepakt (haast niet open te krijgen)

Uitstekende service!

Niks op aan te merken, pakket was snel geleverd en keurig verpakt. Dankje!

Goede informatie

Mijn bestelling duurde wat langer omdat er heel veel belangstelling voor was. Ik ben daarvan keurig op de hoogte gehouden.

Snelle levering, goed kontakt.

Co2 meter keurig op tijd bezorgd. De niet meegeleverde houder wordt alsnog toegezonden.

Geen topper om mee te beginnen

Eigenlijk niet best Voor 20:00 besteld morgen huis. Nou 17 sept wat besteld en het is nu 23 sept en nog niks ontvangen. Dus 22 sept nog maar een keer besteld om 19:30 omdat ik het met spoed nodig had. En weeeer niet op tijd geleverd. Ik ben benieuwd naar de uitleg van jullie

Ok

Ik had één specifiek item nodig en werd doorgeleid via een andere site. Niets bijzonders, de levering was iets later, maar dat liet men weten.

graag vandaag contact

Daar ik via andere wegen geen reactie terug ontvangen heb op dit moment vanaf 18 augustus 22 pogingen gedaan heb om telefonisch contact te krijgen probeer ik via deze weg een reactie te krijgen op de levertermijn van mijn bestelde Co2 meter. Ik heb een vooruitbetaling gedaan en wordt niet op de hoogte gehouden van de levertermijn. Ik hoop vandaag via deze weg een reactie te ontvangen. Jammer dat ik dit op deze manier moet doen. Een mailtje/ appje was voldoende geweest om mij op de hoogte te stellen en niet deze weg te zoeken. Ik lees dag lage scores na 7 dagen worden gepubliceerd ; ik hoop eerder bericht van u te mogen ontvangen; referentie 100037698

bijzonder contact en anders op site

ik had een rekenmachine besteld en wilde deze laten graveren. Op de foto's van de site leek het graveren op de voorkant onderaan de rekenmahcine te zijn. In het echt bleek dit op de achterkant te zijn en zag er niet helemaal netjes uit. Voor de bestelling al veel contact gehad omdat ik niet kon bestellen (lukte niet). na bestellen veel contact gehad omdat ik ineens in het engels mails kreeg terwijl daarvoor alle contact in nederlands ging. Bijzondere manier van doen als dit niet van te voren aangekondigt is. Ik ben niet helemaal tevreden over manier van doen en uiteindelijke resultaat, maar ja ik had misschien beter moeten weten. roze kleur van de rekenmachine is trouwen wel echt mooi.

positief

levering kwam later, we werden daar gelijk over geïnformeerd, heel fijn

Zeer veel keuze en snelle verzending

Ik had hier een screenprotector en een pochet besteld voor de TI-84 Plus. Deze werden snel verzonden, na twee dagen waren deze al in huis. Ook de kwaliteit van de merken zijn heel goed. Ik ben vooral tevreden met deze winkel omdat ze screenprotectors verkopen, welke ik anders uit Engeland of Amerika moest laten komen aangezien er weinigen zijn die dit verkopen.

Nog steeds mijn bestelling niet ontvangen

De eigenaar is vriendelijk, maar kan hem nauwelijks aan de telefoon krijgen, het nummer wordt niet opgenomen. Ik had een meter besteld, welke zoek is geraakt bij de DPD, heb contact met Rekenwinkel gehad, maar ik wordt niet op de hoogte gehouden van de status. Heb wel vertrouwen dat het goed komt.

Snel en efficient

Prima site, makkelijk te bestellen en levering is snel.

Na 18 dagen en twee emails nog niks geleverd

Nog steeds is de grafische rekenmachine voor mijn dochter niet geleverd. Na mijn tweede rappel kreeg ik een mail uit Tsjechië met de opmerking dat hij verzonden was en binnen 2 a 3 dagen bezorgd zou moeten zijn. Niet dus. Waarschijnlijk wordt de vertraging veroorzaakt door het feit dat de naam op het machientje wordt gegraveerd. dat is een optie voor een geringe meerprijs. Dat leekt me wel verstandig gelet op de kans van zoekraken of verwisselen op school. Maar goed, laat dan van te voren weten dat dat veel tijd kost en dat dat helemaal in Tsjechië moet gebeuren. Intussen geeft het problemen dat het apparaat er nog niet is. De leraar wilde niet geloven dat het apparaat uit Tsjechië moest komen. Kortom, ontevreden. Als dat graveren zo lang moet duren, dan had de klant daarvoor gewaarschuwd moeten worden vooraf welteverstaan.

Hallo Ray, allereerst excuses voor de lange wachttijd. Op de site wordt wel aangegeven dat graveren 10 werkdagen langer duurt, dat komt omdat het bij ons hoofdkantoor in Tsjechië gedaan wordt. Het pakket is onderweg en zal deze week bij jullie aankomen!

Mooie grafische rekenmachine, gegraveerd met mijn naam !

Erg tevreden, fijne klantenservice

Op woensdag mijn bestelling geplaatst, op donderdag ontvangen. Prima!

Snelle levering en duidelijke website

Goede ervaring. Minpunt is de verpakking. Zowel voor vervoer, veel te grote doos, verpakking als verpakking rekenmachine van Hp. Hp kunnen jullie niets aan doen maar om te vervoeren wel. De te grote doos moet dan weer gevuld worden met veel plastic.