Een mooi verhaal

We hebben er een mooi verhaal bij om te vertellen. Na onze vakantie een wijntje besteld dat we daar gedronken hadden en absoluut in huis wilden hebben om te laten proeven aan onze vrienden. De doos werd niet afgeleverd door DPD (voor ons niet de eerste keer) en is zelfs kwijtgeraakt. Lekker Sapje is er achteraan gegaan, heeft uiteindelijk een nieuw doosje gestuurd en dat is wel netjes afgeleverd. Bij aankomst gelijk een flesje open getrokken en weer genoten van dat prachtige vakantiegevoel.

Graag gedaan Dennis!

Prima en heel flexibel

We kregen niet wat we bestelden maar dat werd razendsnel ongeruild. Prettig en ook helder gecommuniceerd.

Pluspunten

Loyaltyprogramma

Over Lekker Sapje - Wijn voor mensen met humor

Wijnwebshop voor liefhebbers van goede, ook wel bekend als lekkere, wijnen uit Europa: Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Portugal, Spanje en Zwitserland. Wijnen direct van de wijnboer, veel biologische en biodynamische wijnen. Ook zijn vrijwel alle wijnen vegan. Diverse tophuizen zoals Hans Wirsching uit Franken, Herbert Zillinger uit Weinviertel, Malat uit Kremstal en Clos Galena uit Priorat. Goede service, CO2 neutraal transport.

Filter op Taal