een week na betaling nog steeds geen bezorging

Humor is okay, maar neem zakelijke punten wel ernstig.

Uitstekend!

Snelle afhandeling, duidelijke, vlotte en vriendelijke communicatie. Al 2x wijn besteld en correct en vlot geleverd. Een aanrader!

Verzending duurde lang

In het weekend besteld, donderdag pas levering met DPD, die het plompverloren in de hitte voor de deur zette. Niet bij buren, ook pas vlak van tevoren bericht dat de bezorger onderweg was, zodat ik het niet kon wijzigen. Dit was dus eenmalig.

Voor mevrouw Kleissen hebben we een notitie gemaakt zodat toekomstige bestellingen met Postnl worden verstuurd. Daar was zij zeer blij mee. Over het algemeen hebben we nooit klachten met DPD maar door de Corona-crisis zijn er af en toe achterstanden. Voor het onbeheerd neerzetten van wijn hebben we bij DPD een klacht ingediend, want dat kan natuurlijk niet.

Mooie selectie wijnen

Keuze uit een mooie selectie wijnen en de wijn werd supersnel bezorgd.

Uitstekende service, heerlijke sapjes!

Uitstekend geholpen na poging om bestelde wijn bij verkeerde huisnummer te bezorgen. Contact mogelijk op zaterdag, super! Eerstvolgende werkdag opgelost. Heerlijke wijnen voor een goede prijs, een aanrader!

Lekker wijn vlot geleverd

Lekker wijn vlot geleverd

Snelle levering van wijnpakket

Goede service in Corona tijd door aan huis wijnen te bezorgen! Erg spontaan en heel attent.

Helpful, friendly, knowledgeable and efficient.

Snelle levering, goed assortiment

Voor een proeverij hadden wij op het laatste moment een aantal Oostenrijkse wijnen nodig. Het was 5 mei bevrijdingsdag. Post NL en andere bezorgers werkte niet. Geen punt voor Bernd Weeke. Hij kwam de flessen zelf brengen. Top service. Bovendien heeft Bernd een heel mooi assortiment tegen aantrekkelijke prijzen en geeft hij zeer deskundig advies.

Humor in de zin van een gulle lach met een even gul glas!

In een woord: prima!

Heerlijke wijn

Oplossingsgerichte service

Wijn besteld, een verkeerde fles ontvangen. Bezorgtijd wat lang naar mijn smaak (3-4 dagen), maar snelle en sympathieke communicatie. Goede service door alsnog de juiste fles te verzenden en de verkeerde fles niet terug hoeven sturen. Eind goed al goed!

Hele goede service

Prima wijn, prima service

Prima wijnen in verschillende prijscategorieën. Snel na bestelling aan huis bezorgd.

Mooie wijnen, persoonlijke service

Eerste (grote) bestelling persoonlijk door eigenaar aan huis bezorgd. Mijn gasten waren onder de indruk van de Morena Mia en de Wild Child Tinto de Toro. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Een mooi verhaal

We hebben er een mooi verhaal bij om te vertellen. Na onze vakantie een wijntje besteld dat we daar gedronken hadden en absoluut in huis wilden hebben om te laten proeven aan onze vrienden. De doos werd niet afgeleverd door DPD (voor ons niet de eerste keer) en is zelfs kwijtgeraakt. Lekker Sapje is er achteraan gegaan, heeft uiteindelijk een nieuw doosje gestuurd en dat is wel netjes afgeleverd. Bij aankomst gelijk een flesje open getrokken en weer genoten van dat prachtige vakantiegevoel.

Graag gedaan Dennis!

Prima en heel flexibel

We kregen niet wat we bestelden maar dat werd razendsnel ongeruild. Prettig en ook helder gecommuniceerd.

Pluspunten

Loyaltyprogramma

Over Lekker Sapje - Wijn voor mensen met humor

Wijnwebshop voor liefhebbers van goede, ook wel bekend als lekkere, wijnen uit Europa: Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk, Portugal, Spanje en Zwitserland. Wijnen direct van de wijnboer, veel biologische en biodynamische wijnen. Ook zijn vrijwel alle wijnen vegan. Diverse tophuizen zoals Hans Wirsching uit Franken, Herbert Zillinger uit Weinviertel, Malat uit Kremstal, Canarelli en Arena uit Corsica en Clos Galena uit Priorat. Goede service, CO2 neutraal transport.