10/10

10/10

Wow Yugho, bedankt!

Leuk assortiment wijn, een beetje anders maar lekker

Dankjewel Mariëlle!

Prima service, uitstekende wijn.

De wijn die ik besteld had was uiteindelijk niet voorradig. Lekker Sapje belde me met het voorstel om de fles om te ruilen voor een betere en duurdere wijn, wat ik natuurlijk erg apprecieerde. Na het proeven kan ik bevestigen dat de wijn voldoet aan de verwachtingen, de beschrijving op de website van Lekker Sapje zijn een goede weergave van de smaak, heel betrouwbaar.

Graag gedaan Herman!

Verrassende wijnen en prima service!

Leuk om onbekende druiven als Rufete en Roter Veltliner te ontdekken

Leuk Beau, en we hebben nog veel meer onbekende druiven waar prachtige wijnen van gemaakt worden, bijvoorbeeld Moristel uit Somontano, Spanje

Goede wijnen, scherpe prijs en vlotte levering

Goede wijnen uit Portugal, kom daar al jaren en Lekker Sapje heeft goede Portugese wijnen voor een goede prijs. Snelle levering, is het niet op voorraad dan belletje wanneet levering verwacht mag worden.

Alweer een 10! Daar doen we het voor.

Zeker een eerste bestelling met humor!

Zes flessen besteld bij Lekker Sapje. Bestelling volgt...gaat terug naar verzender...vermoedelijk gesneuveld....stuur maar na mijn vakantie.....drie dagen later staat onverwacht de bezorger voor de deur...vakantie plotseling uitgesteld.....wijn wél geleverd!

Het leven blijft een mysterie Eddie!

Mooie wijnen, snel in huis en wat humor erbij. Dikke prima..

Dikke bedankt!

Fijne service.

Lekkere wijn, vriendelijk bezorgd.

Avec plaisir Edzard.

Goede adviezen & mooie wijnen

Langere tijd ervaring met de wijnen, de informatie en adviezen mbt wijn/spijs combi. Nieuwe website werkt goed en de service is uitstekend.

Kwaliteit wijnen & persoonlijke service

Het brein achter dit bedrijf heeft tonnen aan kennis over de wondere wijn wereld. Hij kan je voorzien van goed en persoonlijk advies. De prijzen zijn eerlijk en het zijn wijnen die je niet snel ergens anders tegenkomt. In het kort: een echte wijnspeciaal'zaak'.

Blozend

Hele fijne service!

AL mijn vragen en wensen werden snel en correct afgehandeld. Ook zeer mooie wijnen die je niet overal ziet.

Bedankt Arno, en graag gedaan!

Uitstekende ervaring

Prima site, communicatie en bestelling keurig op tijd geleverd!

Super, bestelling is de volgende dag direct persoonlijk afgeleverd!

Super, bestelling is de volgende dag direct persoonlijk afgeleverd!

Lekker Sapje heeft een breed aanbod aan goeie wijn voor goede prijs.

De service is goed en levering op tijd zoals afgesproken. De wijnen die worden aangeboden zijn erg verfijnd en puur, zonder poespas.

Zuiver spannende smaken.

Perfect.

bestelling ging goed maar hoe nu verder.............

Ik hoop op korte termijn van mijn heerlijk bestelde sapje te gaan genieten. Het bestellen was prima, overzichtelijk site en goede keuze. De bezorging laat nu even op zich wachten en ik hoor ook bijzonder weinig over de status waar de wijn zich nu bevind, behalve in de fles. Ervan uitgaande dat het goed gaat komen klik ik onderstaand vooralsnog op ja.

Goede en snelle service.

Ik heb de wijn nog niet kunnen proeven. Ze zijn voor een wijnproeverij die ik aan het maken ben voor een proefgroepje. Het thema wordt Franken. Daarom geen sterren. Wel kan ik zeggen dat de service goed is. Omdat ik verplicht ben dir veld te vullen uitgegaan van volke bak.

Wat een prachtige wijnen.

Het pakket was zorgvuldig ingepakt. In het verleden, jaren 80, getracht wijnen van de Staatlichen Hofkeller hier aan de man te brengen. Helaas was dat tekort na het wijnschandaal. De wijnen van Hans Wirsching ontdekte ik in 1992. Deze hernieuwde kennismaking is heel goed bevallen. Binnenkort hoop ik een sylvaner proeverij te organiseren. ik weet nu al dat de sylvaners van Wirsching zullen schitteren, want wat ik geproefd heb is erg mooi, rijk in geur en smaak.

Mooie Spätburgunder te koop

Ik was op zoek naar Spätburgunder uit de Ahr. Bij Lekker Sapje kon ik wijnen van Bertram Baltes vinden: helemaal blij. Levering en afwikkelingen gingen soepel: aanrader!

Lekkere wijnen, goede service, mooie flessen en snelle levering!

Snel persoonlijk bezorgd!

Fijne snelle bezorging

Goede keuze en snel verstuurd - heb hier mijn lievelings-Riesling gevonden!

Geen lekkere maar zéér lekkere sapjes!

Uitstekende en eigenzinnige wijnen, mooi collectie en prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor elke beurs toegankelijk. Persoonlijke en uiterst vriendelijke benadering, hulde heer Weeke!

Snel geleverd, uitstekende wijn met goede prijs-kwaliteit verhouding

Over Lekker Sapje - Wijn voor mensen met humor

Lekker Sapje is een wijnwebshop. Voor liefhebbers van goede - ook wel bekend als lekkere - wijnen uit Europa: Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Portugal, Spanje en Zwitserland. Eigen import. Wijn direct van de wijnboer, veel biologische en biodynamische (natuur)wijnen. Ook zijn alle wijnen vegan. Diverse tophuizen zoals Hans Wirsching uit Franken, Herbert Zillinger uit Weinviertel, Malat uit Kremstal, Canarelli en Arena uit Corsica, Gulfi uit Sicilië en Clos Galena uit Priorat. Maar ook wijn van kleine maar fijne wijnmakers die nog niet zo bekend zijn (en dus nog betaalbaar). Verder zo min mogelijk blabla, dat kun je immers niet drinken! Prettige service, CO2 neutraal transport.