Super, bestelling is de volgende dag direct persoonlijk afgeleverd!

Super, bestelling is de volgende dag direct persoonlijk afgeleverd!

Lekker Sapje heeft een breed aanbod aan goeie wijn voor goede prijs.

De service is goed en levering op tijd zoals afgesproken. De wijnen die worden aangeboden zijn erg verfijnd en puur, zonder poespas.

Zuiver spannende smaken.

Perfect.

bestelling ging goed maar hoe nu verder.............

Ik hoop op korte termijn van mijn heerlijk bestelde sapje te gaan genieten. Het bestellen was prima, overzichtelijk site en goede keuze. De bezorging laat nu even op zich wachten en ik hoor ook bijzonder weinig over de status waar de wijn zich nu bevind, behalve in de fles. Ervan uitgaande dat het goed gaat komen klik ik onderstaand vooralsnog op ja.

Goede en snelle service.

Ik heb de wijn nog niet kunnen proeven. Ze zijn voor een wijnproeverij die ik aan het maken ben voor een proefgroepje. Het thema wordt Franken. Daarom geen sterren. Wel kan ik zeggen dat de service goed is. Omdat ik verplicht ben dir veld te vullen uitgegaan van volke bak.

Wat een prachtige wijnen.

Het pakket was zorgvuldig ingepakt. In het verleden, jaren 80, getracht wijnen van de Staatlichen Hofkeller hier aan de man te brengen. Helaas was dat tekort na het wijnschandaal. De wijnen van Hans Wirsching ontdekte ik in 1992. Deze hernieuwde kennismaking is heel goed bevallen. Binnenkort hoop ik een sylvaner proeverij te organiseren. ik weet nu al dat de sylvaners van Wirsching zullen schitteren, want wat ik geproefd heb is erg mooi, rijk in geur en smaak.

Mooie Spätburgunder te koop

Ik was op zoek naar Spätburgunder uit de Ahr. Bij Lekker Sapje kon ik wijnen van Bertram Baltes vinden: helemaal blij. Levering en afwikkelingen gingen soepel: aanrader!

Lekkere wijnen, goede service, mooie flessen en snelle levering!

Snel persoonlijk bezorgd!

Fijne snelle bezorging

Goede keuze en snel verstuurd - heb hier mijn lievelings-Riesling gevonden!

Geen lekkere maar zéér lekkere sapjes!

Uitstekende en eigenzinnige wijnen, mooi collectie en prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor elke beurs toegankelijk. Persoonlijke en uiterst vriendelijke benadering, hulde heer Weeke!

Snel geleverd, uitstekende wijn met goede prijs-kwaliteit verhouding

Goede, persoonlijke service

Omdat de wijn wat later verzonden werd dan normaal, hebben we netjes een persoonlijk telefoontje gekregen. Dat was erg fijn, maar natuurlijk geen probleem dat de bestelling wat later zou arriveren. We hadden alleen verwacht dat deze aan huis bezorgd zou worden, maar we moesten het ophalen bij het dichtbij zijnde pakketpunt. Wellicht overheen gelezen! Verder top service! En hopelijk een top wijn!

Prima vedrihf

Wijn die ik besteld heb direct onderweg. Wijn erg goed. Afhandeling van het proces tot volle tevredenheid. Service staat hoog in het vaandel. Dus wel zo doorgaan. Vraag wel de wijn naar het huisadres te sturen. Prima wijnhuis met humor.

Helaas is per ongeluk niet het dichtstbijzijnde ophaalpunt gekozen. We hebben geprobeerd contact te krijgen met de klant. De prijsafspraak is naderhand gecompenseerd.

Ontdekkingen

Lekker sapje is een geheim dat hunkert naar koestering. Werkelijk, het barst van de wijnsites. Velen mikken vol op de 'oh-zo' lage prijs, anderen lispelen continue over zeldzame vondsten, kleine percelen en legendarische reputaties. De 96-punters van Parker of Suckling stormen over je scherm. Geen webwinkel zonder Harold Wijnsma. En, opeens tussen al dit verbale op de borstgetrommel is daar Lekker Sapje. Met een overzichtelijk assortiment van fijne wijnen. Bescheiden. Klein. Fijn. In deze winkel doe je nog echt ontdekkingen. Ontdekkingen met karakter. Uitschieters waar je nog lang over praat. Toevallig. Nee. Natuurlijk niet. Lekker sapje is van de vinoloog van het Jaar 2016 en Magister Vini Bernd Weeke. Al vindt hij die titel nog erger dan vinoloog.

Wow, trots en dankbaar voor deze complimenten!

Hartelijk dank Chris! En hopelijk tot snel.

Nog niets geleverd

Voorlopig kan ik niet meer punten geven. Er is nog niets geleverd, ook geen enkele update over de status terwijl ik extra heb betaald voor de verzending.

Helaas heeft de bezorging naar België vertraging opgelopen. De klant is geïnformeerd maar had net eerder de review gepost. Inmiddels is de bestelling keurig bezorgd.

Sympathieke en persoonlijke service

Sympathieke en persoonlijke service

Dank voor dit mooie compliment!

De webshop zit niet goed in elkaar.

Het bestelproces en de uitstraling van de webshop zijn vanaf de gsm niet goed. Hier ook weer zoiets, aanbevelen. Twee keuzes ja of nee. Weg halen die vraag, of meer keuzes

Het wel of niet aanbevelen is een vraag van Kiyoh. Wij kunnen dat niet veranderen.

Precies op tijd met de verschijning van zijn boek over het CDA: DE TAND DES TIJDS

Onderaan de trap lag de Burgunder Sekt van Wilhelmshof (Pfalz) als kado voor het uitkomen van mijn tweede boek over het CDA. Feestelijk om gezamenlijk zo te vieren!

Dank!

Professionaliteit met persoonlijke interesse

Makkelijke website met mooie instap-wijnen tot hoog niveau. Na bestelling (een feestpakket) de volgende dag persoonlijk aan huis bezorgd onder het mom, ik was toch in de buurt. Top ! Een mooi begin, zeker na de eerst fles geopend te hebben. Wat een feest !

Wijn en levering (zonder aankondiging) goed.

een week na betaling nog steeds geen bezorging

Humor is okay, maar neem zakelijke punten wel ernstig.

Uitstekend!

Snelle afhandeling, duidelijke, vlotte en vriendelijke communicatie. Al 2x wijn besteld en correct en vlot geleverd. Een aanrader!

Over Lekker Sapje - Wijn voor mensen met humor

Lekker Sapje is een wijnwebshop. Voor liefhebbers van goede -ook wel bekend als lekkere- wijnen uit Europa: Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Portugal, Spanje en Zwitserland. Eigen import. Wijn direct van de wijnboer, veel biologische en biodynamische wijnen. Ook zijn vrijwel alle wijnen vegan. Diverse tophuizen zoals Hans Wirsching uit Franken, Herbert Zillinger uit Weinviertel, Malat uit Kremstal, Canarelli en Arena uit Corsica, Gulfi uit Sicilië en Clos Galena uit Priorat. Maar ook wijn van kleine maar fijne wijnmakers die nog niet zo bekend zijn (en dus nog betaalbaar). Verder zo min mogelijk blabla, dat kun je immers niet drinken! Prettige service, CO2 neutraal transport.