Goede, persoonlijke service

Omdat de wijn wat later verzonden werd dan normaal, hebben we netjes een persoonlijk telefoontje gekregen. Dat was erg fijn, maar natuurlijk geen probleem dat de bestelling wat later zou arriveren. We hadden alleen verwacht dat deze aan huis bezorgd zou worden, maar we moesten het ophalen bij het dichtbij zijnde pakketpunt. Wellicht overheen gelezen! Verder top service! En hopelijk een top wijn!

Prima vedrihf

Wijn die ik besteld heb direct onderweg. Wijn erg goed. Afhandeling van het proces tot volle tevredenheid. Service staat hoog in het vaandel. Dus wel zo doorgaan. Vraag wel de wijn naar het huisadres te sturen. Prima wijnhuis met humor.

Helaas is per ongeluk niet het dichtstbijzijnde ophaalpunt gekozen. We hebben geprobeerd contact te krijgen met de klant. De prijsafspraak is naderhand gecompenseerd.

Ontdekkingen

Lekker sapje is een geheim dat hunkert naar koestering. Werkelijk, het barst van de wijnsites. Velen mikken vol op de 'oh-zo' lage prijs, anderen lispelen continue over zeldzame vondsten, kleine percelen en legendarische reputaties. De 96-punters van Parker of Suckling stormen over je scherm. Geen webwinkel zonder Harold Wijnsma. En, opeens tussen al dit verbale op de borstgetrommel is daar Lekker Sapje. Met een overzichtelijk assortiment van fijne wijnen. Bescheiden. Klein. Fijn. In deze winkel doe je nog echt ontdekkingen. Ontdekkingen met karakter. Uitschieters waar je nog lang over praat. Toevallig. Nee. Natuurlijk niet. Lekker sapje is van de vinoloog van het Jaar 2016 en Magister Vini Bernd Weeke. Al vindt hij die titel nog erger dan vinoloog.

Wow, trots en dankbaar voor deze complimenten!

Hartelijk dank Chris! En hopelijk tot snel.

Nog niets geleverd

Voorlopig kan ik niet meer punten geven. Er is nog niets geleverd, ook geen enkele update over de status terwijl ik extra heb betaald voor de verzending.

Helaas heeft de bezorging naar België vertraging opgelopen. De klant is geïnformeerd maar had net eerder de review gepost. Inmiddels is de bestelling keurig bezorgd.

Sympathieke en persoonlijke service

Sympathieke en persoonlijke service

Dank voor dit mooie compliment!

De webshop zit niet goed in elkaar.

Het bestelproces en de uitstraling van de webshop zijn vanaf de gsm niet goed. Hier ook weer zoiets, aanbevelen. Twee keuzes ja of nee. Weg halen die vraag, of meer keuzes

Het wel of niet aanbevelen is een vraag van Kiyoh. Wij kunnen dat niet veranderen.

Precies op tijd met de verschijning van zijn boek over het CDA: DE TAND DES TIJDS

Onderaan de trap lag de Burgunder Sekt van Wilhelmshof (Pfalz) als kado voor het uitkomen van mijn tweede boek over het CDA. Feestelijk om gezamenlijk zo te vieren!

Dank!

Professionaliteit met persoonlijke interesse

Makkelijke website met mooie instap-wijnen tot hoog niveau. Na bestelling (een feestpakket) de volgende dag persoonlijk aan huis bezorgd onder het mom, ik was toch in de buurt. Top ! Een mooi begin, zeker na de eerst fles geopend te hebben. Wat een feest !

Wijn en levering (zonder aankondiging) goed.

een week na betaling nog steeds geen bezorging

Humor is okay, maar neem zakelijke punten wel ernstig.

Uitstekend!

Snelle afhandeling, duidelijke, vlotte en vriendelijke communicatie. Al 2x wijn besteld en correct en vlot geleverd. Een aanrader!

Verzending duurde lang

In het weekend besteld, donderdag pas levering met DPD, die het plompverloren in de hitte voor de deur zette. Niet bij buren, ook pas vlak van tevoren bericht dat de bezorger onderweg was, zodat ik het niet kon wijzigen. Dit was dus eenmalig.

Voor mevrouw Kleissen hebben we een notitie gemaakt zodat toekomstige bestellingen met Postnl worden verstuurd. Daar was zij zeer blij mee. Over het algemeen hebben we nooit klachten met DPD maar door de Corona-crisis zijn er af en toe achterstanden. Voor het onbeheerd neerzetten van wijn hebben we bij DPD een klacht ingediend, want dat kan natuurlijk niet.

Mooie selectie wijnen

Keuze uit een mooie selectie wijnen en de wijn werd supersnel bezorgd.

Uitstekende service, heerlijke sapjes!

Uitstekend geholpen na poging om bestelde wijn bij verkeerde huisnummer te bezorgen. Contact mogelijk op zaterdag, super! Eerstvolgende werkdag opgelost. Heerlijke wijnen voor een goede prijs, een aanrader!

Lekker wijn vlot geleverd

Lekker wijn vlot geleverd

Snelle levering van wijnpakket

Goede service in Corona tijd door aan huis wijnen te bezorgen! Erg spontaan en heel attent.

Helpful, friendly, knowledgeable and efficient.

Snelle levering, goed assortiment

Voor een proeverij hadden wij op het laatste moment een aantal Oostenrijkse wijnen nodig. Het was 5 mei bevrijdingsdag. Post NL en andere bezorgers werkte niet. Geen punt voor Bernd Weeke. Hij kwam de flessen zelf brengen. Top service. Bovendien heeft Bernd een heel mooi assortiment tegen aantrekkelijke prijzen en geeft hij zeer deskundig advies.

Humor in de zin van een gulle lach met een even gul glas!

In een woord: prima!

Heerlijke wijn

Oplossingsgerichte service

Wijn besteld, een verkeerde fles ontvangen. Bezorgtijd wat lang naar mijn smaak (3-4 dagen), maar snelle en sympathieke communicatie. Goede service door alsnog de juiste fles te verzenden en de verkeerde fles niet terug hoeven sturen. Eind goed al goed!

Hele goede service

Prima wijn, prima service

Prima wijnen in verschillende prijscategorieën. Snel na bestelling aan huis bezorgd.

Mooie wijnen, persoonlijke service

Eerste (grote) bestelling persoonlijk door eigenaar aan huis bezorgd. Mijn gasten waren onder de indruk van de Morena Mia en de Wild Child Tinto de Toro. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Over Lekker Sapje - Wijn voor mensen met humor

Lekker Sapje is een wijnwebshop. Voor liefhebbers van goede - ook wel bekend als lekkere - wijnen uit Europa: Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Portugal, Spanje en Zwitserland. Eigen import. Wijn direct van de wijnboer, veel biologische en biodynamische (natuur)wijnen. Ook zijn alle wijnen vegan. Diverse tophuizen zoals Hans Wirsching uit Franken, Herbert Zillinger uit Weinviertel, Malat uit Kremstal, Canarelli en Arena uit Corsica, Gulfi uit Sicilië en Clos Galena uit Priorat. Maar ook wijn van kleine maar fijne wijnmakers die nog niet zo bekend zijn (en dus nog betaalbaar). Verder zo min mogelijk blabla, dat kun je immers niet drinken! Prettige service, CO2 neutraal transport.