Snelle levering, goed assortiment

Voor een proeverij hadden wij op het laatste moment een aantal Oostenrijkse wijnen nodig. Het was 5 mei bevrijdingsdag. Post NL en andere bezorgers werkte niet. Geen punt voor Bernd Weeke. Hij kwam de flessen zelf brengen. Top service. Bovendien heeft Bernd een heel mooi assortiment tegen aantrekkelijke prijzen en geeft hij zeer deskundig advies.

Humor in de zin van een gulle lach met een even gul glas!

In een woord: prima!

Heerlijke wijn

Oplossingsgerichte service

Wijn besteld, een verkeerde fles ontvangen. Bezorgtijd wat lang naar mijn smaak (3-4 dagen), maar snelle en sympathieke communicatie. Goede service door alsnog de juiste fles te verzenden en de verkeerde fles niet terug hoeven sturen. Eind goed al goed!

Hele goede service

Prima wijn, prima service

Prima wijnen in verschillende prijscategorieën. Snel na bestelling aan huis bezorgd.

Mooie wijnen, persoonlijke service

Eerste (grote) bestelling persoonlijk door eigenaar aan huis bezorgd. Mijn gasten waren onder de indruk van de Morena Mia en de Wild Child Tinto de Toro. Hier ga ik zeker vaker bestellen!

Een mooi verhaal

We hebben er een mooi verhaal bij om te vertellen. Na onze vakantie een wijntje besteld dat we daar gedronken hadden en absoluut in huis wilden hebben om te laten proeven aan onze vrienden. De doos werd niet afgeleverd door DPD (voor ons niet de eerste keer) en is zelfs kwijtgeraakt. Lekker Sapje is er achteraan gegaan, heeft uiteindelijk een nieuw doosje gestuurd en dat is wel netjes afgeleverd. Bij aankomst gelijk een flesje open getrokken en weer genoten van dat prachtige vakantiegevoel.

Graag gedaan Dennis!

Prima en heel flexibel

We kregen niet wat we bestelden maar dat werd razendsnel ongeruild. Prettig en ook helder gecommuniceerd.

Pluspunten

Loyaltyprogramma

Over Lekker Sapje - Wijn voor mensen met humor

Lekker Sapje is een wijnwebshop. Voor liefhebbers van goede -ook wel bekend als lekkere- wijnen uit Europa: Duitsland, Frankrijk, Italië, Oostenrijk, Portugal, Spanje en Zwitserland. Eigen import. Wijn direct van de wijnboer, veel biologische en biodynamische wijnen. Ook zijn vrijwel alle wijnen vegan. Diverse tophuizen zoals Hans Wirsching uit Franken, Herbert Zillinger uit Weinviertel, Malat uit Kremstal, Canarelli en Arena uit Corsica, Gulfi uit Sicilië en Clos Galena uit Priorat. Maar ook wijn van kleine maar fijne wijnmakers die nog niet zo bekend zijn (en dus nog betaalbaar). Verder zo min mogelijk blabla, dat kun je immers niet drinken! Prettige service, CO2 neutraal transport.