Bad

I didn’t get the package! The DHL tracking link was bad, I couldn’t follow and the DHL parcel was also wrong on the website, nobody did call me or fixed the fault

• Would you recommend us? No

Hello You ordered on Sunday and requested for your package to be delivered at our dealer.Heuts in Roermond The package was delivered on 01-04-202, see tracking. https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/volg-je-pakket?tc=JVGL0578284223376520&pc=6042EE&lc=nl-NL As far as i can see your package is still at the dealer, did you contact them already? I really do not understand why you give us this bad rating and hope u will reconsider. Regards team AutoStyle.

vind het jammer dat de info niet correct was

heb 2 sieruitlaatstukken gekocht en gevraagd of de bevestiging met een klem was het antwoord was ja en is zo vermeld op de site dit is niet het geval (toch voor deze die ik heb aangekocht) het is enkel met een inbussleutel een soort schroef ik zit dus met een probleem die ikzelf heb opgelost want de diameter van mijn uitlaat is 40 mm de diameter van de uitlaatsierstukken 55mm was dit met een klemsysteem was dit perfect

Goedemiddag, Er zijn 2 soorten sierstukken of een sierstuk welke gelast dient te worden of een met een klemsysteem. Het door u gekozen sierstuk is gewoon met een klemsysteem door middel van een schroef en geschikt voor uitlaten van 30 tot 50mm doorsnede. Ik begrijp niet zo goed wat u anders verwacht had? Wij vinden het erg jammer dat u ons hiervoor met een 4 beoordeeld. mvg team AutoStyle

Snelle levering goed product geen gezeur. Gewoon spatzuiver

Hier een RS style grill besteld, bleek niet leverbaar en boden een iets duurder alternatief voor het zelfde geld aan, super service, grill kwam snel binnen en had perfecte pasvorm!

Juiste onderdeel en snelle levering , proficiat !

Fantastische service !

Prima geleverd, zoals afgesproken

Het probleem is opgelost, de eerste review ben ik aan het verwijderen

Goed contact gehad en er is alles aan gedaan om het op te lossen.

Bedankt, we doen ons best :) mvg team AutoStyle.

Alles mooi op tijd en keurig geleverd

Reeds verschillende zaken besteld.Telkens goed verlopen.

Goed alleen zie hier onder.

Had graag een app of mailtje gehad als bestelling opgehaald kan worden.

Goedemorgen, Zodra uw bestelling verstuurd wordt ontvangt u een mailtje met een track & trace. Dan kunt u het pakket volgen. Heeft u deze niet gehad?

Vrijdag avond bestellen, en de Maandag al geleverd!!!!!!

Volledig, eenvoudig en betrouwbaar

Via de website was het eenvoudig om een keuze voor het product te maken. De betaling ging ook eenvoudig. Via de mail werden we goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken van de bestelling. Heel handig was ook om de bestelling bij de plaatselijke dealer te kunnen ophalen. Deze belde dat de bestelling daadwerkelijk op de afgesproken dag binnen was. Het bestelde product - rubberen automatten - voldoen ook aan de verwachtingen.

goede service

geweldig materiaal en service

Het is goed aangekomen daar ben ik blij om! 😁

Goede ervaring mee dus ik bestel opnieuw

Correct en snele levering!

Mijn eerste ervaring met Autostyle is heel goed meegevallen. Heel correct en de snelle reactie. Een snelle levering termijn is een grote plus punt. Sterk aangeraden!

Erg snel geleverd

Snelle levering. Lastig om je adres op te geven als aflever adres, ipv een vestiging van autostyle. En ook dure verzendkosten rekenen als het naar een vestiging gestuurd wordt na bestelling.

Goedemorgen Mark, Dank voor je feedback. Je kunt bij ons kiezen tussen thuis laten bezorgen en afhalen bij een dealer. Het afhalen bij een dealer is een extra service zodat je niet thuis hoeft te blijven, de verzendkosten blijven echter wel gelijk daar het als een los pakket wordt verstuurd vanuit het magazijn in Groningen. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team AutoStyle

Snelle levering en top kwaliteit

Snelle levering Top kwaliteit Goede pasvorm 10+

Goede service en snelle reactie

Hallo Bart, Waar heb je naar toe gemaild en waar heb je de bestelling geplaatst? Ik wil dit graag uitzoeken en je de service verlenen die je van ons mag verwachten. Wil je mij mailen op klantenservice@autostyle.nl? Alvast bedankt! Team AutoStyle

DHL LEVERT NIET

DHL LEVERT NIET OP DE DATA AANGEGEVEN,HEB NOG MIJN PAKKET NIET ONTVANGEN

UPDATE: Het pakket is niet opgehaald bij het servicepoint. Goedemorgen WYBO, U heeft op 28 januari iets besteld en dat hebben wij de 28e verstuurd. Op 29 januari is de bezorger bij u aan de deur geweest maar was er niemand thuis, dit kunt u ook volgen via de track&trace. Uw pakket wordt nu geleverd bij een DHL Servicepoint. Met vriendelijke groet, Team AutoStyle

Uitstekende service en producten

Erg blij met mijn bestelde producten. Sneller dan verwacht..

Slecht

Zou daags geleverd worden..

Goedemiddag Ray, U heeft op 23 januari bij ons besteld en dit is 23 januari ook netjes verstuurd. Uw pakketje heeft helaas bij DHL vertraging opgelopen en is hierdoor pas na het weekend op 27 januari opnieuw in het sorteer proces terecht gekomen. Uiteindelijk heeft u het pakket vandaag ontvangen. We stellen het zeer op prijs als u de beoordeling wilt aanpassen daar uw beoordeling op DHL gebaseerd is en niet op ons. Wij hopen dat het door u bestelde artikel wel naar wens is. Met vriendelijke groet. Team AutoStyle.

Prutsers

Ik stel via de website een vraag betreft een specifiek product. Omtrent levertijd. Krijg hier niet eens reactie op?! Maar.intussen word ik wel wekelijks lastig gevallen om een beoordeling te geven. Bestellen prima, service niks

UPDATE: We zijn er inmiddels achter dat een aantal contactformulieren vanaf onze website niet aan zijn gekomen en we hier dus niet op gereageerd hebben. Onze welgemeende excuses! Goedemorgen, Inmiddels heb ik u een e-mail gestuurd om dit te onderzoeken. Met vriendelijke groet, Team AutoStyle

Blij mee!

Op tijd geleverd,de zending was compleet en saaie velgen zijn een stuk leuker voor eveneens een leuke prijs.

Prima product

Producten zijn erg goed. Alleen jammer dat er geen track en trace code wordt gestuurd. Na een rondje bellen moet je er pas achter komen wanneer het pakket bezorgt wordt.

Goedemorgen, Vervelend dat je geen track&trace ontvangen hebt. Wij versturen deze automatisch naar het door jou opgegeven e-mailadres, uiteraard kan daar een keer iets mis in gaan. Het kan ook zijn dat deze e-mail in je spambox terecht komt. Gelukkig heb je de bestelling wel ontvangen en ben je tevreden erover! Met vriendelijke groet, Team AutoStyle

DHL pas na een week

DHL leverd veel te laat

UPDATE 10-01-2020: Verdikke, doen wij alles goed en dan krijgen we nog een 4. Laten we hopen dat Jack de volgende keer meer geluk heeft met DHL Goedemiddag Jack, U heeft op 6 januari bij ons besteld en dit is 6 januari verstuurd. DHL heeft op 7 januari geprobeerd het pakket te bezorgen maar toen was er niemand thuis. Uiteindelijk heeft u het pakket 2 werkdagen later opgehaald. DHL heeft dus niet een week later geleverd. We stellen het zeer op prijs als u de beoordeling wilt aanpassen daar uw beoordeling (overigens onterecht) op DHL gebaseerd is en niet op ons. Een hele fijne dag! Met vriendelijke groet, Team AutoStyle

Snelle levering, prima kwaliteit.

Helaas mis ik bij de uitlaatsierstukken een belangrijke maatvoering; nml de TOTALE LENGTE van het sierstuk. De vermelde lengte op de site betref blijkbaar alléén de lengte van het stukje sierstuk zelf, maar dat is exclusief de lengte die op/over de betreffende uitlaat wordt geschoven. Zeg maar het 'zwarte' gedeelte van het sierstuk. Als je uitlaat aan het 'einde' een bochtje maakt, is de totale lengte een belangrijk gegeven !! Jammer, pas het 3e bestelde exemplaar was geschikt voor onze auto.

Goedemorgen, Op basis van de feedback van u en onze dealer waar u geweest bent zijn wij op dit moment bezig om afbeeldingen met de afmetingen bij de artikelen te zetten! We willen u dan ook bedanken want op deze manier kunnen wij verbeteringen doorvoeren en onze dealers en de consument van betere informatie voorzien. Met vriendelijke groet, Team AutoStyle

Over AutoStyle

AutoStyle is de grootste aanbieder van auto-accessoires in de Benelux. Dé specialist op het gebied van autotuning en cardesign. Meer dan 50.000 auto-onderdelen eenvoudig, snel én veilig online te bestellen. Van spoilers, bumpers, uitlaten en wieldoppen tot xenonverlichting, audiotuning, sportsturen en sportstoelen. Naast onze eigen merken en stylingsets verkopen wij o.a. Sparco, Samco, Simoni Racing, K&N, Koni, H&R en Dynamik. Onze klantenservice staat natuurlijk altijd klaar voor technische vragen, tips, mogelijkheden en voorwaarden. Bezorgen en retourneren van uw bestellingen gebeurt met veel zorg en precisie. Niet goed? Geld terug! Duidelijk. Veel kijk- en shopplezier.