Snelle levering en correct

As niet zeker of het onderdeel zou passen maar werd uitstekend geholpen

gewoon goed!

zoals ik al zei,mijn bestelling was goed en snel.

Netjes en goed geregeld

Open luchtfilter besteld. Keurig op tijd geleverd en een goed degelijk product.

Uitstekend!

Juist het product ontvangen. Uitstekende service!

Goed materiaal tegen een goede prijs.En snelle en correcte levering.

De wiel doppen die ik bestelde waren goed en wat ik verwachte had juist een snellere levering verwacht

Goedemorgen, Ik zie inderdaad dat uw pakketje jammer genoeg wat vertraging heeft opgelopen, dit vinden wij erg vervelend maar ligt helaas buiten onze macht. Wij wensen u toch veel plezier met uw aankoop. mvg team AutoStyle.

snel en goed

niks te klagen

prima producten voor een goede prijs

ik heb twee kuipstoelen gekocht, de montage was ikea niveau gemakkelijk en de kwaliteit is goed!

snel,zuiver, vriendelijk

prettig om zaken mee te doen

Perfecte service van Autostyle nadat het pakket zoek was omdat Heuts in Weert een verkeerd huisnummer op de site had staan waardoor DHL niet kon leveren. Pakket schijnt weer onderweg te zijn met het juiste huisnummer.

Fijn dat het (zo goed als) opgelost is!

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd zoals besteld.

Perfect product voor een heel nette prijs. Zeer snelle levering!

Zie hierboven...

Snelle levering, mooi verpakt en geen schade, perfect zoals de olschrijving aantoobde op de website top bestelling

perfect

snelle levering en goede website

Top bedrijf

Mooie velgen besteld. Helaas was er één velg beschadigd. Na een aantal mailtjes waarin ik uit moest leggen wat er defect was kreeg ik gratis een nieuwe opgestuurd.

Hallo Peter, Wij verkopen geen velgen maar zijn uiteraard heel erg blij met de 10! :) Met vriendelijke groet, Team AutoStyle

GOEDE SNELLE LEVERING

sNELLE GOEDE LEVERIN MAKKELIJKE SITE

Snelle levering, prima prijsstelling

Altijd voldoende keuze voor de autofreak bij autostyle!

Dank voor de mooie feedback!

Snelle levering goed kontakt

Voor 19:00u besteld, niet volgende dag in huis

Had op zeer korte termijn (de volgende dag) een universeel uitlaatrubber nodig met meerdere ophangpunten i.v.m. aanpassen uitlaatsysteem. Het was reeds begin de avond. De meeste autobedrijven in de regio hebben zoiets niet voorradig, daar is het aanbod vaak enkel merkspecifiek. Laat staan dat ze het nog dezelfde avond verzenden. Autostyle bood gelukkig als één van de weinigen een 'voor 19:00u besteld zelfde dag nog verstuurd' service. Netjes de bestelbevestiging op 13 augustus, 18:43u per mail gekregen, dus betaald en wel, toch ruim voor de cutoff time. Helaas geen trackingcode ontvangen, de dag er op werd mijn vermoeden bevestigd: Niet verstuurd. Wel snelle reactie van Autostyle en Autofit Goes (de lokale Autostyle partner die je moet selecteren wordt als verkoper van de webshop-artikelen gezien blijkbaar?) maar buitenom excuses en 'Door de drukte is het helaas niet meer gelukt om uw bestelling gisteren te verzenden.' weinig actie vanuit Autostyle zelf. Autofit heeft wel gelijk gevraagd om IBAN gegevens om het bedrag terug te storten. Helaas het geld nog niet teruggestort gekregen. Ben bereid hier een weekje op te wachten, daarna zal ik reminden. Heb die dag maar via een lokale automaterialenzaak een ander lang uitlaatrubber gekocht dat bij een willekeurig ander automodel hoort voor nog geen 3,5 euro. Opvolging van deze fout had dus netter gekund. Hopelijk volgende keer beter!

Goedemiddag Rick, Dank voor je feedback! Dat we iets niet meer weg krijgen door drukte kan gebeuren maar we zijn het met je eens dat de opvolging beter had gekund. We nemen dit mee voor de toekomst al hopen we dat het niet meer voorkomt natuurlijk! Met vriendelijke groet, Tim - Team AutoStyle

Snelle levering en super service

Mijn kofferbak kwam beschadigd uit de doos autostyle gebeld een paar foto's gestuurd en gelijk een nieuwe opgestuurd.

Snel geleverd en mooie spiegels

Goedemiddag Mar, Dank voor je feedback! Wat kunnen we nog doen om van de 7 een 10 te maken? :) Met vriendelijke groet, Tim - Team AutoStyle

Toe nu toe niet positief

9 juli iets besteld en nu nog niet ontvangen, morgen is het de 13 de dus eerst maar eens leveren Inmiddels na telefonisch contact correct geleverd

UPDATE 05-09-2019: Het cijfer en tekst is aangepast door de beoordelaar. Wij konden in deze kwestie geen verwijt gemaakt worden. Beste Gerard, Ten eerste heeft u het niet besteld op 9 juli, maar op 8 augustus. Via de track en trace is zichtbaar dat de levering voor vandaag is ingepland. Wij hebben echter de adresgegevens moeten laten aanpassen omdat u onderstaande adresgegevens heeft ingevuld: Agaat 9 Agaat Agat Aat at at We vinden het dan ook erg spijtig dat u ons een negatieve beoordeling geeft, voordat u ook maar enig contact met ons hebt opgenomen, terwijl u zelf foutieve gegevens heeft ingevuld. We zouden het dan ook erg waarderen wanneer u uw beoordeling zou aanpassen. Met vriendelijke groet, Autostyle

Super snel geleverd

Het onderdeel ziet er goed uit het was super snel bezorgd Nogmaals bedankt voor de 3D nek kussen en de snelle service ook de site ziet er goed uit het ging super snel

😉👏👍

Prima oplossing

Beste Rudy, Hartelijk dank voor het aanpassen van uw beoordeling. Fijn om te horen dat het naar wens is opgelost. Met vriendelijke groet, Autostyle Gisteren hebben wij een melding ontvangen van DHL dat uw pakket tijdens 2 bezorgpogingen niet afgeleverd kon worden en dat het nu klaar lag op de vestiging Antwerpen. Toen heb ik even gekeken hoever dit bij u vandaan was en zag dat dit wel erg ver was en er al vanuit ging dat u dit niet ging ophalen, wat ik ook begrijpelijk vind. Wanneer een pakket niet wordt afgehaald wordt dit retour afzender gezonden, daarom heb ik DHL verzocht het pakket bij de door u geselecteerde dealer te laten bezorgen. Het pakket wordt nu door DHL doorgestuurd naar EW Bandenservice Hopelijk is dit voor u naar tevredenheid en wilt u uw beoordeling bij Kiyoh nog aanpassen.

snel en prefect.

alleen had de DHL het vergeten door te geven , dat paket was afgeleverd. verder was het goede product.