Product 18:55 besteld volgende dag in huis.

Werd keurig op de hoogte gehouden betreft mijn bestelling die niet op voorraad was

GOED

MIJN VORIGE HOES KWAM OOK VAN JULLIE NADEEL IS VEEL WERK OM HEM EROM HEEN TE KRIJGEN MAAR ALS HIJ ZIT, ZIT HIJ GOED

Snelle reactie en goed advies.

Via e-mail gevraagd welke klemmetjes ik nodig heb( was deze verloren) en binnen 1 uur respons en daarna meteen besteld. Reeds de volgende dag de klemmetjes binnen. Eén opmerking, het had ook in een kleine enveloppe gekund en voor minder portokosten verzonden kunnen worden. Transportkosten waren nu tov het product erg hoog en buitenproportioneel verpakt in doos.

Snelle verzending , goede prijzen

Snelle en correcte verzending , concurrentiele prijzen

Top product

Vlotte levering , goed verpakt en stevige matten

Zeer goede service

Zeer goede klantenservice

Het product en de verzending was goed alleen mocht er wel bij de productbeschrijving staan dat het product nog geschilderd en opgeschuurd moest worden.

Ben zeer tevreden met leveringen en producten

Goede helpdesk

Er werd direkt gereageerd op mijn vraag. En meegedacht in oplossing voor de juiste wielbouten.

Conform verwachting en snel geleverd. Top!

Product conform verwachting en snel geleverd. Top! Prijs was iets hoger maar anderen konden niet snel leveren en aangezien snelle levering voor ons belangrijk was.........

Hoop dat het werkt

Na aanleiding van andere camperaar dit aangeschaft. Nu afwachten of het resultaat oplevert. Het smeert makkelijk op en wrijft makkelijk uit.

Snelle levering juist product. Heb het vroeger gebruikt maar het was lastig te vinden vandaar maar 3 flacons in een keer besteld.

Ben heel tevreden

Bestelling ontvangen alles past - prima service !

Update, DHL had wat vertraging. Opgelost met de klant. Beste klant, Bedankt voor het delen van uw ervaring, hoewel het spijtig is te horen dat u nog steeds op uw bestelling wacht. We begrijpen uw frustratie en willen graag onze oprechte verontschuldigingen aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het lijkt erop dat er mogelijk een vertraging is opgetreden bij de bezorging via DHL, zoals u vermoedt. Het spijt ons dat deze situatie heeft geleid tot een negatieve beoordeling, vooral omdat het probleem meer te maken heeft met de bezorgdienst dan met onze service. We willen graag benadrukken dat we ons best doen om ervoor te zorgen dat onze klanten een naadloze ervaring hebben met hun bestellingen. Om dit probleem op te lossen, zullen we contact opnemen met DHL om de status van uw zending te achterhalen en ervoor te zorgen dat deze zo spoedig mogelijk wordt afgeleverd. We hopen dat we uw vertrouwen kunnen herstellen en dat u spoedig uw bestelling ontvangt zoals verwacht. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en dank u voor uw begrip. Met vriendelijke groet, team AutoStyle.

Snelle levering.

behulpzaam en vriendelijk personeel

Ik had een specifieke vraag over een product en ben daarin zeer goed geholpen. Men is speciaal extra foto's gaan nemen om mijn vraag te beantwoorden.

Makkelijk en snel

Makkelijk vinden van de categorieën en ook passend op het voertuig

Prima website, snelle levering

Lastig te vinden clips gevonden en snel bezorgd.

Netjes

Ruime keuze, vlotte verzending. Materiaal moet nog bevestigd worden maar ziet er goed uit

snelle service

snel en makkelijk te bestellen perfecte communicatie over levertijd-bezorging

Wordt goed geholpen ,snelle service Dik tevreden!!!!

en dan blijkt het ook nog stuk te zijnlang op mijn bestelling gewacht

lang gewacht omdat het bestelde delen niet op voorraad waren. bij het uitpakken blijkt het ook nog stuk te zijn. dus u raad het wel ben niet tevreden

Beste Jan, We vinden het echt jammer om te horen dat u niet tevreden bent. We begrijpen dat het wachten op voorraad en dan ook nog eens defecte producten ontvangen niet de ideale shopervaring is. Zou u ons alsjeblieft willen vertellen of u überhaupt overwogen heeft om contact met ons op te nemen voordat die genereuze 2-sterrenbeoordeling werd gegeven? Mocht u toch nog genegen zijn om ons een kans te geven, schiet dan een e-mail naar [email protected] met uw ordernummer en een bericht over uw teleurstelling. Klantenservice Autostyle

Stripping

Hi very great experience… Fast and easy, very good shipping

Krijg na aankoop helaas geen reactie

Toen ik het slotje wilde vervangen kwam ik erachter dat deze niet voor mijn dakkoffer geschikt is. Hierop direct een e-mail gestuurd naar het bedrijf maar totaal geen reactie.

Goedemorgen, Spijtig om te horen dat u niet tevreden bent. E-mails welke wij ontvangen beantwoorden wij op doordeweekse dagen doorgaans nog dezelfde dag. We hebben ook even in onze mailbox gezocht op uw naam en e-mailadres, maar kunnen helaas ook geen email van u terugvinden. Wellicht kunt u uw mail met het probleem nogmaals sturen naar [email protected] Dan kunnen we er alsnog voor u naar kijken en hopelijk tot een oplossing komen. Met vriendelijk groet, Autostyle

Super team

Producten snel gevonden en de volgende dag geleverd!! Proficiat!

Over AutoStyle

AutoStyle is de grootste aanbieder van auto-accessoires in de Benelux. Dé specialist op het gebied van autotuning en cardesign. Meer dan 50.000 auto-onderdelen eenvoudig, snel én veilig online te bestellen. Van spoilers, bumpers, uitlaten en wieldoppen tot xenonverlichting, audiotuning, sportsturen en sportstoelen. Naast onze eigen merken en stylingsets verkopen wij o.a. Sparco, Samco, Simoni Racing, K&N, Koni, H&R en Dynamik. Onze klantenservice staat natuurlijk altijd klaar voor technische vragen, tips, mogelijkheden en voorwaarden. Bezorgen en retourneren van uw bestellingen gebeurt met veel zorg en precisie. Niet goed? Geld terug! Duidelijk. Veel kijk- en shopplezier.