De betaling van een niet te leveren product correct afgehandeld. Andere nabestelde producten snel en in goede conditie geleverd.

goede klantenservice

bestelling bleef wat lang achter omdat ze deze niet op voorraad hadden dus ik stuurde een mailtje en kreeg meteen heel vriendelijk antwoord dat ze de bestelling toevallig net verstuurd hadden

Verkeerde bagagebak mat ontvangen, past niet.

Ik had alvast een kofferbakschaal besteld voor mijn nieuwe auto. Auto is er schaal er leggen en dan past hij niet. Of voor oud model of gewoon kut. Na foto's en kenteken gestuurd te hebben, wordt er gezegd dat ik de verkeerde heb besteld. Grote onzin want een kia niro phev is er maar in 1 versie en niet anders. De mat retour gestuurd koste mij dus een hoop moeite en verzendkosten. Na 2 weken alleen het betaalde bedrag terug gestort. Wat een waardeloos bedrijf, hun fout en ik moet de verzendkosten betalen. Kortom hier niets bestellen want je krijgt verkeerde spullen en je mag betalen.

Goedemorgen, We betreuren het dat u ons direct negatief beoordeeld met een 1, alvorens u ons een bericht stuurt met het probleem. We zouden het op prijs stellen als u ons eerst in de gelegenheid stelt om te kijken waar het probleem zit. De door u bestelde kofferbakschaal is bedoeld voor een Kia Niro II Plug-in Hybrid 2022- (met een hoge laadvloer). Afgelopen maanden hebben we dit item meerdere malen uitgeleverd en verder geen enkele klacht gehad. Maar het zou kunnen zijn dat de fabrikant een verkeerd item heeft geleverd/verkeerd gestickerd is. Als u ons even uw exacte autogegevens, liefst met kenteken, en foto's waarop zichtbaar is dat het niet past even mailt naar [email protected] dan kunnen we even onderzoeken waar het probleem zit. Met vriendelijke groet, Autostyle. Toevoeging: We hebben op 8 februari het pakketje retour ontvangen, en op 13 februari is het aankoopbedrag + verzendkosten terugbetaald. Dit heeft dus geen 2 weken geduurd.

Vlotte service

Bestelde artikelen voldeden aan de beschrijving en werden vlot geleverd.

Gewoon prima

Nette levering. En snel

maakt waar wat wordt aangegeven.

Besteld op basis van foto's. Bestelling was exact zoals aangegeven.

Juiste levering

Snel reactie op mail en snelle levering

Niet goed

Terwijl ik mijn auto merk en model bouwjaar geschreven heb kreeg ik een onderdeel wat niet past op mijn auto en nu heb ik het terug moeten verzenden en moet 2 weken wachten op mij geld

Beste, Bedankt voor uw beoordeling op Kiyoh. Het lijkt erop dat u het verkeerde bouwjaar van uw auto hebt geselecteerd, niet wij. Als u het juiste bouwjaar (2005-2011, type e90) had gekozen, zou u hebben gezien dat er geen racechip beschikbaar is voor deze auto. U heeft de racechip aan het begin van de week teruggestuurd, en u hoeft niet de volle 2 weken te wachten op uw geld. Met vriendelijke groet, team AutoStyle

Top kwaliteit en correct

Info correct en levering top Items van zeer goede kwaliteit en past perfect

Tevreden over de accessoires die ik heb besteld. Het was wat later doordat een artikel niet op voorraad was. Autostyle heeft het deel wat wel op voorraad was op verzoek naar mij opgestuurd.

29-12-2023 **Update, de klant bleek iets besteld te hebben op een andere website en niet bij ons ** Beste klant, Onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. We zijn niet op de hoogte van uw probleem, en we willen dit graag voor je oplossen. Stuur alsjeblieft een e-mail naar [email protected] met je bestelnummer en een beschrijving van het probleem. We zullen het zo snel mogelijk onderzoeken waar het probleem ligt. Excuses voor de vertraging en bedankt voor je begrip. Met vriendelijke groet, Klantenservice Autostyle.nl

Snelle levering, goed product

Snelle levering, goed verpakt.

Nette matten, late levering

Matten zijn prima We hebben er erg lang op moeten wachten

super

Goede e-mail info Goed verpakt Kortom Top service

erg goed

erg goed

sne

supersnel geleverd

Heel fijn

Wordt snel geholpen en de bestelling wordt snel geleverd perfect .

Top en snelle levering

Goede website en snel leverbaar

Comfortabel

Snel en goed aangekomen. Goede prijs en precies wat er wordt weergegeven op de afbeelding.

Snelle bezorging

Snelle bezorging en een prima prijs voor de kwaliteit van de wieldoppen

Gewoon goed verlopen!

Weliswaar na enige tijd (was niet op voorraad) ontvangen, maar goed verpakt en voor een nette prijs!

Product precies zoals beschreven

Aangekocht: Sportstoel BS7 Zeer goed ingepakt, afbeeldingen op webshop komen precies overeen. Makkelijke installatie en snelle verzending, wat wil een klant nog meer?

Nog niets ervaren

Ik kan nog niks zeggen omdat ik nog niks ontvangen heb. En dit is de eerste keer dat ik bij u bestel, de side heb ik gekregen van een vriend die al meerdere keren bij u besteld heeft, in afwachting. MVG Roger Kleian

Snelle reactie op mijn vraag

Vlot bezorgd na mijn bestelling

Snelle nette levering, niets op aan te merken.

Over AutoStyle

AutoStyle is de grootste aanbieder van auto-accessoires in de Benelux. Dé specialist op het gebied van autotuning en cardesign. Meer dan 50.000 auto-onderdelen eenvoudig, snel én veilig online te bestellen. Van spoilers, bumpers, uitlaten en wieldoppen tot xenonverlichting, audiotuning, sportsturen en sportstoelen. Naast onze eigen merken en stylingsets verkopen wij o.a. Sparco, Samco, Simoni Racing, K&N, Koni, H&R en Dynamik. Onze klantenservice staat natuurlijk altijd klaar voor technische vragen, tips, mogelijkheden en voorwaarden. Bezorgen en retourneren van uw bestellingen gebeurt met veel zorg en precisie. Niet goed? Geld terug! Duidelijk. Veel kijk- en shopplezier.