Gewoon goed verlopen!

Weliswaar na enige tijd (was niet op voorraad) ontvangen, maar goed verpakt en voor een nette prijs!

Product precies zoals beschreven

Aangekocht: Sportstoel BS7 Zeer goed ingepakt, afbeeldingen op webshop komen precies overeen. Makkelijke installatie en snelle verzending, wat wil een klant nog meer?

Nog niets ervaren

Ik kan nog niks zeggen omdat ik nog niks ontvangen heb. En dit is de eerste keer dat ik bij u bestel, de side heb ik gekregen van een vriend die al meerdere keren bij u besteld heeft, in afwachting. MVG Roger Kleian

Snelle reactie op mijn vraag

Vlot bezorgd na mijn bestelling

Snelle nette levering, niets op aan te merken.

Livraison rapide

Service réactif, livraison rapide, beaucoup de choix sur le site :)

Snel , correct

Netjes

Goed omschreven je krijgt wat je ziet . Mooie kwaliteit . Goede info wat betreft verzending

Geen reactie op de mail, uitlaat past wel perfect !!

Heb 2 maal gemaild over de levertijd en correcte passing van een uitlaat. Beide keren geen reactie gekregen. Na de 1e mail heb ik maar gebeld en werd ik netjes te woord gestaan over de levertijd. Echter de schriftelijke toezegging bij de bestelling was anders dan telefonisch medegedeeld. Daarom nog een keer gemaild en weer geen reactie. Uiteindelijk was de levering nog weer iets later dan bij de bestelling aangegeven. Dat de levertijden veranderen is geen drama, maar het niet reageren op mail vind ik erg jammer!! Vandaar ook de 3 sterren. Uitlaat is in goede orde geleverd en past perfect !!

Niet goed

Ik heb een grill gekregen de pasvorm is bagger pasr van geen kant het is niet de grill zoals afgebeeld op de foto van jullie Ik moet ze terug sturen kan hier niks mee

Beste Quint, Bedankt voor het delen van uw feedback over de grill die u heeft ontvangen. We begrijpen dat de pasvorm niet aan uw verwachtingen voldoet en dat dit erg teleurstellend is. We willen dit graag voor u uitzoeken waar het misgaat. Om dit proces te starten, vragen we u vriendelijk om contact op te nemen met onze klantenservice via [email protected]. Zij zullen u verder assisteren en zorgen voor een passende oplossing voor uw situatie. Onze excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden, en we zijn toegewijd aan het bieden van de beste service aan onze klanten. We kijken uit naar uw bericht naar onze klantenservice, zodat we dit snel kunnen oplossen. Dank u voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Autostyle.nl Klantenservice

Top service zoeken altijd naar een oplossing!

Altijd op zoek naar een oplossing.

Past mooi

Makkelijk en simpel te plaatsen !

Très satisfait

Très content d'autostyle , délais rapide malgré la rupture de stock .

Bumper past voor geen meter

Ik heb onlangs een bumper gekocht (GTI Look). Maar deze past helemaal niet, de toleranties zijn alles behalve oke aan dit product. Zeker geen aanrader.

Zonnewerend

Nog niet, maar lijkt degelijk!

Service au top

Reçu ma commande comme prévu , je suis vraiment satisfait de la qualité du produit ainsi que du délai de livraison.

GOED

ZEER SNELLE LEVERING EN KLOPT ALTIJD

Snelle service en goed product

Goede service, goed product

Simpel om te bestellen en snelThuis

Zo simpel om te bestellen en Twee dagen later in huis een aanrader!

super netjes en mooi

mooi op tijd geleverd en zeer goed materiaal

Produkt zat goed verpakt om schade tijdens vervoer te voorkomen. Dakspoiler is snel en netjes afgeleverd. Er zaten tevens bevestigingsonderdelen bij, dus dat hoeft ook niet apart besteld te worden.

Service rapide

Produits correspondants à la description

Heel goed product voor een goede prijs

De automatten zijn van een hele goede kwaliteit. Verder werden de matten heel snel geleverd

Makkelijk bestellen en snelle levering

Jeverweg 12 9723 JE Groningen

+31 (0)50 544 53 46

Over AutoStyle

AutoStyle is de grootste aanbieder van auto-accessoires in de Benelux. Dé specialist op het gebied van autotuning en cardesign. Meer dan 50.000 auto-onderdelen eenvoudig, snel én veilig online te bestellen. Van spoilers, bumpers, uitlaten en wieldoppen tot xenonverlichting, audiotuning, sportsturen en sportstoelen. Naast onze eigen merken en stylingsets verkopen wij o.a. Sparco, Samco, Simoni Racing, K&N, Koni, H&R en Dynamik. Onze klantenservice staat natuurlijk altijd klaar voor technische vragen, tips, mogelijkheden en voorwaarden. Bezorgen en retourneren van uw bestellingen gebeurt met veel zorg en precisie. Niet goed? Geld terug! Duidelijk. Veel kijk- en shopplezier.