Er was iets mis met de cartridge, maar na een telefoontje werd er meteen gratis een nieuwe opgestuurd. Bijzonder omdat de oorspronkelijke prijs zo scherp was.

ik voel me bedrogen

ik heb een cartridge besteld voor een samsung printer ML 1640 normaal is dat een cartridge MLT D1082S dat is wat op de website stond jullie hebben een fout kosteloos en op zeer korte termijn rechtgezet. Top service na verkoop. mijn volgende toner bestel ik bij jullie

uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Slim om originele toners aan te bieden zonder die uitgebreide verpakking. Werkt prima.

Snelle levering, goede verpakking en prima kwaliteit!

Duidelijk, snel geleverd

Verborgen pareltje tussen de leveranciers. Goed geprijsd, snel geleverd

Snelle levering van een goed product tegen een zeer lage prijs

Ik was erg blij om dit product tegen zo'n lage prijs te kunnen krijgen. Het is ook nog een echt origineel product en geen een of ander huismerk. Het product doet het ook goed. Ik ben zeer tevreden en raad anderen aan om ook bij Mister Cartridge te kopen.

Originele kwaliteit voor een veel lagere prijs

goede kwaliteit, mooie prijs, snel geleverd

mijn eerste bestelling bij Mister cartridge, er zullen er zeker meer volgen. TOP

Tijdig geleverd.

Alles perfect.

Prima levering van goede cartridges

Levering volgens verwachting

Go0ede snelle service

ondanks de corona toch snelle levering niet 1 dag maar wel binnen 3 dagne in huis

Snelle levering, perfecte prijs

Zeer tevreden over de snelle bezorging. Prijs prima in orde

Prima levering van de cartridges

Vroegere leverancier werd overgenomen, huidige is prima.

Voordelige originele toners

Voor een zacht prijsje een originele toner voor mijn printer besteld. Is netjes met een paar werkdagen geleverd

prima geregeld

fuser gekocht, snel geleverd , prima geregeld

Geleverd zoals ik mag verwachten

Geleverd zoals ik mag verwachten. De levering zelf was een uur eerder dan medegedeeld. We waren toen niet thuis. Dit vraagt verbetering.

top service

tevreden

Zonder problemen alles op tijd binnen, vriendelijke correspondentie.

Goed concept

Ik had gekozen voor de top deals, de toner doet het uitstekend

Snelle levering en service

Via de telefoon besteld omdat ik niet precies wist welke toner ik nodig had. Ik werd vriendelijk te woord gestaan en de volgende dag had ik de juiste toner in huis.

Prima Service en Prima kwaliteit

Snelle levering en zeer vriendelijk klant contact

Niet best!

In december cartridges te koop aangeboden, hele snelle reacties en instructies mbt prijsopgave en het opsturen van de cartridges. Maar dan: ik heb meerdere keren mails moeten sturen omdat we het bedrag niet ontvingen. Men zou de factuur niet ontvangen hebben... Op de site wordt er geadverteerd met snelle afhandeling, maar dat is niet waar, je hebt echt een lange adem nodig. Komt op mij niet professioneel over en ik zal dan ook nooit meer gebruik maken van deze service

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Inkoop : houden zich niet aan inkoop afspraken. Beetje auto inkopers/verkopers mentaliteit .

Over Mister Cartridge

Bedrijven en particulieren die hun printkwaliteit optimaal willen houden en dus originele toners, inkt en drums gebruiken zijn bij origineletoner.nl aan het goede adres. U kunt bij ons toners kopen van alle bekende merken tegen de scherpste prijzen. Voorraad producten zijn doorgaans wel 30% goedkoper dan de marktleiders. Ons innovatieve TonerInkoop-concept geldt als basis voor de scherpe prijzen die wij kunnen hanteren. Scherpe inkoop = Scherpe prijzen! Profiteer nu en koop uw toners vandaag nog via Origineletoners.nl.