Goede en duidelijke service,. Prima geholpen nadat ik het verkeerde product had besteld en had al heel snel het goede in huis.

Heel fijn bedrijf àlles correct geregeld

Ben erg blij dat ik bij dit bedrijf besteld heb Goed contact met ze en goed ontvangen het artikel wat ik bestrkd had Zal het zeker aanprijzen bij mijn familie en vrienden ga zo door Vgr Gerry

Mooi tafeltje, snel verzonden!

Fijne website ook!

Tafel heeft een andere kleur dan op de foto

De eettafel die ik had besteld bleek bij binnenkomst een veel lichtere kleur te hebben dan op de foto. Ik heb hem uiteindelijk wel gehouden, maar een correcte foto bij het artikel zou fijn zijn geweest..

Goed goede servers

Het bestelde artikel is keurig op de afgesproken tijd afgeleverd

Op tijd geleverd

Oké

Goed ontvangen maar ik miste een berichtje. Misschien zelf gewist maar vind dat wel raar van mezelf

Overtreft mijn verwachting

Goed gereageerd op mijn wensen

Parasol besteld, snel en op afspraak geleverd en mooie kwaliteit

Mooi bijzet tafeltje

Mooi product, netjes verpakt, goed aangekomen. Hartelijk dank!

Snel en correct

Duidelijke website, snelle verwerking van de aankoop en prima bezorging.

Vlotte em goede service.

Perfect!!

Dag van tevoren een app gekregen en de volgende dag zoals afgesproken geleverd echt SUPER!!!

Mooie tafel voor een redelijke prijs. Service en bezorging uitstekend!

Heel tevreden, snelle levering, fijne bezorger die ook nog een goed advies gaf!

Prettig telefonisch contact

Zie hier boven

Veelzijdig aanbod en klantvriendelijke contacten.

Ruim aanbod heeft mijn interesse opgewekt en leidde tot het vinden van de perfecte tuintafel. Van de vlotte bestelling en afhandeling kreeg ik feedback via e-mail. Mijn tuintafel werd gratis en heel klantvriendelijk aan huis geleverd.

Keurige levering, snel en duidelijk antwoord via whatsapp

Heel fijne ervaring .

Goede service, prijs en communicatie

Zeer goed.

Een goede en betrouwbare aankoop

Alles prima verlopen, een uiterst vriendelijke en behulpzame bezorger. Super communicatie via de mail en we hebben een prachtige en solide tafel. We zijn er heel blij mee. Dankjewel !!!

Goede kwaliteit

Na een klein misverstand keurig gebelt door een medewerker en verontschuld voor het late leveren maar als nog keurig geleverd Bedankt voor de goede behandeling

Goede kwaliteit

Goede service, product is van hoge kwaliteit en de levering is als afgesproken.

Vlotte, vriendelijke service voor kwalitatief product aan een faire prijs. Heel tevreden!

Een superfijn bedrijf die nog echt moeite doet voor de klanten!

Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf, denken mee, persoonlijke benadering, gewoon via whatt’s app, enthousiast en zeer klantvriendelijk ook netjes bezorgd zelfs al de volgende dag. Meubels in zeer goede en nette staat. Een aanrader! Waren er maar meer van zulke fijne en servicegerichte bedrijven.

Industrieweg 2

7064BV Silvolde