Perfect!!

Dag van tevoren een app gekregen en de volgende dag zoals afgesproken geleverd echt SUPER!!!

Mooie tafel voor een redelijke prijs. Service en bezorging uitstekend!

Heel tevreden, snelle levering, fijne bezorger die ook nog een goed advies gaf!

Prettig telefonisch contact

Zie hier boven

Veelzijdig aanbod en klantvriendelijke contacten.

Ruim aanbod heeft mijn interesse opgewekt en leidde tot het vinden van de perfecte tuintafel. Van de vlotte bestelling en afhandeling kreeg ik feedback via e-mail. Mijn tuintafel werd gratis en heel klantvriendelijk aan huis geleverd.

Keurige levering, snel en duidelijk antwoord via whatsapp

Heel fijne ervaring .

Goede service, prijs en communicatie

Zeer goed.

Een goede en betrouwbare aankoop

Alles prima verlopen, een uiterst vriendelijke en behulpzame bezorger. Super communicatie via de mail en we hebben een prachtige en solide tafel. We zijn er heel blij mee. Dankjewel !!!

Goede kwaliteit

Na een klein misverstand keurig gebelt door een medewerker en verontschuld voor het late leveren maar als nog keurig geleverd Bedankt voor de goede behandeling

Goede kwaliteit

Goede service, product is van hoge kwaliteit en de levering is als afgesproken.

Vlotte, vriendelijke service voor kwalitatief product aan een faire prijs. Heel tevreden!

Een superfijn bedrijf die nog echt moeite doet voor de klanten!

Ik heb een zeer goede ervaring met dit bedrijf, denken mee, persoonlijke benadering, gewoon via whatt’s app, enthousiast en zeer klantvriendelijk ook netjes bezorgd zelfs al de volgende dag. Meubels in zeer goede en nette staat. Een aanrader! Waren er maar meer van zulke fijne en servicegerichte bedrijven.

Vriendelijk, behulpzaam, correcte afhandeling, snelle levering, goed product.

Wij zochten een nieuw dak gedeelte voor ons paviljoen, en werden telefonisch vriendelijk te woord gestaan. Er zou worden gekeken of het dak nog op voorraad was. Even later werd ik teruggebeld, en is de deal via whatsapp met verduidelijkende foto’s van wat wij zochten gesloten. Alle lof, prima service!

fantastisch.

Chauffeur moest pakket naar A'veen brengen. Herinnerde zich mij. Bood aan om dezelfde dag ook bij mij het door mij bestelde te komen brengen.. Ruud Meerleveld.

Een nieuw loungeset gekocht en daarom bescherming van de kussens nodig, zeker met dit weer. Met het zoeken naar de juiste afmeting op de site van Vriesenco gekomen en die hadden de afmeting die ik nodig had. Gelijk besteld en binnen een paar dagen in huis. Super tevreden voor het ontvangen materiaal, bestelmethode en verzending.

Matig

Ben nog niet aan het installeren van de parasolvoet toegekomen. Het bestellen en betalen ervan is soepel verlopen. Over het afleveren ben ik zeer ontevreden, maar dat ligt wellicht niet aan u. De bezorger is absoluut niet bij me aan de deur geweest. Had me er vrij voor gemaakt en zat bij de voordeur. Toen er na enkele uren wachten niemand was geweest en ik op mijn mobiel keek bleek dat het pakket elders was afgegeven. Overigens ook niet bij mijn buren, echter helemaal aan de andere kant van de straat en aan de overkant. Heel vervelend om meerdere redenen. Vriendelijke groet, Els van Valderen

Prima service en goede kwaliteit.

Vriendelijk en doen wat ze beloven. Mooi product door eigenaar zelf ter plekke geleverd.

Kwaliteit en zeer snelle levering

De levering was erg snel. De verpakking van de tafel was erg goed zodat er geen beschadigingen opgetreden tijdens het transport, kortom PRIMA Willem de Valk

Goede service, prima product!

VrieSenco is goed bereikbaar; snelle en persoonlijke communicatie. Product voldoet prima en wordt snel geleverd en is zoals omschreven op de website.

Super mooi en snel bezorgd .

Mooi en goede service

Goed georganiseerd, snelle levering, vriendelijke chauffeur.

Top! Efficiënt en prima kwaliteit.

goed behandeld

ik kreeg precies wat er stond beschreven

Perfecte service

Mooi op tijd en correct geregeld

Prima geholpen en snelle levering

Plezierig contact, goede service en snelle levering

Industrieweg 2

7064BV Silvolde