top

Snel en vriendelijk

Top!!

Klantvriendelijk, behulpzaam, snelle levering, zeker een aanrader.

Goede communicatie en snelle levering

Goede communicatie en service en een vrolijke noot bij de levering, wat wil je nog meer?

Mooi maar te groot

De omvang 3 meter is te groot voor ons balkon.

Vlotte service

Er kan makkelijk contact gemaakt worden via mail als je met een vraag zit. De levering was heel goed geregeld.

top

alles goed, communicatie, verpakking, levering en vriendelijke mensen

Prima in alle opzichten

Goed verpakt, snel veronden, artikel voldoet aan de verwachtingen

Snelle levering en goeie kwaliteit.

alles top!

Bestelling ging heel vlot. Het juiste werd zeer snel geleverd.

Geen klachten

Voor het eerst iets online besteld, en binnen de voorgemelde tijdslimiet geleverd. TOP !!!!

Goede & snelle service. Netjes & stevig verpakt

Goede aankoop

Makkelijke montage. Leuk model.

Hele goede service!

Het soort meubel wat we zochten was er niet op de site of in de showroom. Toch kon Vriesenco er snel aankomen. Top!

Snelle afhandeling en bezorging

Was blij verrast door de snelle bezorging Een puntje en dat was mijn eigen schuld ik had verwacht dat het bijzettafeltje wat hoger zou zijn ongeveer 80 cm.Maar dat is mijn eigen schuld , had ik maar beter de advertentie moeten lezen.. Mijn complimenten voor de degelijke verpakking.

geweldig

wij zijn heel tevreden

Gekregen wat ik heb besteld

Voldoet aan mijn verwachtingen, mooi kwaliteit degelijke sterke stof

Zeer goede en snelle service

Super goed

helemaal in orde en vriendelijke aflevering.

goede opvolging, zelfs toen ik mijn mail noch mijn whatsapp niet gelezen had kreeg ik een echt telefoontje Bedankt

Zeer vriendelijke correspondentie. Mijn bijzet tafeltjes zijn erg mooi. Zeker voor waar ik ze voor gebruik. De prijs is zeer betaalbaar. Geweldige kwaliteit. Ik kan niet anders zeggen dan; waar voor je geld. Ik ga zeker weer iets bij VrieSenso bestellen. Het is een fijn bedrijf.

Geweldige service snel en een van de weinige nog zeer goede communicatie

Freek was heel behulpzaam en ik kreeg ook zeer snel de beloofde whatsapp met de foto’s. Ook echt doen wat ze beloven. Blij met mijn tafel! Echt een prachtexemplaar. Zeker een aanrader. Bedankt!

Service was uitstekend

Niets op aan te merken. Uitstekende service.

Het is een prima service zowel door de bezorger van de mooie tuintafel als ook met het contact van het personeel (zowel via mail als via de telefoon)

Mooie tafel. Precies zoals aangegeven op de site. Makkelijk ik elkaar te zetten.

Mooie tafel, die precies zoals p de site vermeld is. Makkelijk in elkaar te zetten. Mooi blad!

Uitstekende prijs en service

We zijn uitstekend geholpen wanneer we een vraag hadden over een tafel. Ook de levering en service erna was top.