Uitstekende kwaliteit

Tafeltjes zijn prachtig. Ook de levering was top. Ze werden precies op de plek waar ik ze wilde neergezet.

Snel geleverd, goede kwaliteit!

Erg tevreden met de parasol, duidelijke website en snelle levering. Zeker voor herhaling vatbaar!

Mooie parasol, niet duur, en snelle bezorging!

Prima webshop

Goede kwaliteit van de tafel

goede service

de parasol was makkelijk te bestellen, had per ongeluk de verkeerde kleur ingetoetst, maar na een belletje is dit verandert en kwam de parasol in de gewenste kleur, heel snel geleverd, super gedaan.

Goede communicatie met leverancier en afhaaladres. Levering in orde en naar tevredenheid.

Snel geleverd, goede kwalitet

Duidelijke website, snelle levering en goede kwaliteit tegen een goede prijs.

Prima. Alles klopte zoals beschreven.

Ook de verzending was zoals beloofd.

Prima product en vriendelijke levering

Prima product!

Artikel (parasol) als omschreven. Leuke bijkomstigheid : mijn bestelde kleur met korting. Snelle levertijd, per mail goed op de hoogte gehouden van leveringsvoortgang. Product kwalitatief goed gezien de voordelige aanbieding.

Snelle afhandeling en vlotte adviezen als je een vraag hebt

Top bedrijf

Snelle bestelling, snelle levering, zeer kundig ingepakt, goede kwaliteit, telefonisch zeer vriendelijk geholpen

Prima, geen klachten alles goed en snel afgewikkeld

prima en snel geholpen

Goede service en nette bediening, product was uitstekend

zeer goed

Snelle en correcte levering. Prima service e

Zeer goede ervaring

Erg tevreden met de service die zij leveren.

Goed product, snelle verzending

Heb parasolhoes besteld, geleverd zoals beschreven, even uitkienen hoe het moest met het stokje maar is gelukt. Goed verpakt, snel verzonden. Even afwachten hoelang het meegaat, parasol staat nl buiten.

Top.

Mooie site en snelle levering. Top

Beste Goof, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Mooie gietijzeren tafelpoten voor een granieten tafelblad.

Keurig binnen een week afgeleverd. Zeer tevreden!

Beste Thea, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Prima op tijd bezorgd

Mooi setje

Beste Nancy, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met jullie aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Correcte levering van het bestelde product

Vriendelijke website Makkelijk bestellen

Beste Huub, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Goede service gekregen

Beste Christel, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Veel keus en goede prijs-kwaliteitverhouding !

Beste Sandra, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Prima service bedankt

Alles stipt geleverd

Beste Gaby, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Industrieweg 2 7064BV Silvolde