Top.

Mooie site en snelle levering. Top

Beste Goof, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Mooie gietijzeren tafelpoten voor een granieten tafelblad.

Keurig binnen een week afgeleverd. Zeer tevreden!

Beste Thea, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Prima op tijd bezorgd

Mooi setje

Beste Nancy, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met jullie aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Correcte levering van het bestelde product

Vriendelijke website Makkelijk bestellen

Beste Huub, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Goede service gekregen

Beste Christel, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Veel keus en goede prijs-kwaliteitverhouding !

Beste Sandra, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Prima service bedankt

Alles stipt geleverd

Beste Gaby, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Keurige afhandeling van onze bestelling!

Onze parasols binnen 3 dagen keurig verpakt en zonder bezorgkosten bezorgd. Hadden er 2 besteld,maar vonden ze zo leuk dat we er nog één hebben besteld!

Beste Annie, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Leuk en fijn om te horen dat de parasols in de smaak vallen. Jouw nieuwe bestelling is alweer onderweg. Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Service, kwaliteit en klantvriendelijkheid staan op de eerste plaats bij VrieCenco. Hier kunnen veel webwinkels een voorbeeld aan nemen.

Beste H, Dankjewel voor deze super mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Super snel en keurig geleverd!

Bestelling is snel geleverd en verliep vlekkeloos dankzij duidelijke communicatie. En super blij met onze nieuwe stoeltjes!

Beste Alexandra, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat jij onze communicatie en levering als prettig hebt ervaren. Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Snelle actie

In eerste instantie waren we teleurgesteld, omdat een deel van het bestelde was gebroken. Vriesenco leverde echter dat onderdeel supersnel na. We genieten nu van mooi bijzettafeltje.

Beste Jelle, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Gelukkig konden wij jou snel een nieuw onderdeel toesturen en het probleem daarmee oplossen. Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Keuze vlug gemaakt, besteld en zeer vlug geleverd.

Beste Nadine, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Prima, mooie hangmat gekocht.

Prima hangmat. Levering duurde even.

Beste J, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Vriendelijk, correct, goed communicatie over het product.

Het enige minpuntje zijn de buitenranden vd tafel, die hadden nog een schuurdeur mogen krijgen. Te ruw.

Goed geregeld

Beste Marcel, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Hele prettige persoonlijke service en de bank en tafel die ik bestelde werden zelfs thuisgebracht

Ik reed naar de showroom in Silvolde wat had daar voor het raam een bank en tafel gezien die ik wilde proberen. Er leek niemand te zijn die dag dus ik belde het 06 nummer, waarna er toch open gedaan werd en ik vooral de bank kon proberen. Ik kocht en betaalde de goederen.Omdat ik in Monnickendam woonde verwachtte ik dat er een bezorgdienst ingeschakeld zou worden met een bedrag voor de bezorgkosten. Maar dat gebeurde niet: VrieSenco zei dat de bezorging gratis was en dat ze dit zelf gingen doen. en inderdaad, enige dagen later reeds VrieSenco met een grote bus de smalle straatjes van Monnickendam in en werden de bank en de tafel in de tuin geplaatst! Geweldig! En daarna natuurlijk nog even gepraat over de Achterhoek....

Beste Anne, Dankjewel voor deze super mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankopen en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Top service en buitengewoon snelle levering

Telefonisch contact gehad. VrieSenco dacht mee

Beste Esther, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Goede kwaliteit, vriendelijk en correcte kevering

Beste Petra, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Goede service.

Beste Kees, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Wat fijn om te horen dat jij onze service zo ervaren hebt. Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Perfect!

Van bestelling tot aflevering heb ik Vriesenco als prettig, fijn, behulpzaam en heel aardig ervaren. Daar kunnen de grotere bedrijven die de hele markt in handen hebben heel veel van leren.

Beste Rashida, Dankjewel voor deze super mooie beoordeling! Wat fijn dat jij onze service zo ervaren hebt. Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Top service!

Beste Monique, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

fantasties de afhandeling

goed afhandeling

Beste Gerrie, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Perfect!

Prima materiaal, duidelijke afspraken en zeer vriendelijke bediening. Beter kan niet. :-)

Beste Erik, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Fijn om te horen dat je onze klantbehandeling zo op prijs hebt gesteld. Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Beste Pieter, Dankjewel voor deze mooie beoordeling! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Klantvriendelijk : zeer goed !!

Bestelling gedaan via Bol.com en daarna via de telefoon contact gehad met u als verkoper. Zowel via de telefoon als bij de bezorging , door eigen bedrijf, was de service uitstekend.!!

Beste Alex, Dankjewel voor deze mooie beoordeling en dat je onze service op prijs hebt gesteld! Heel veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel in onze webshop. Groeten, Marscha Klantenservice VrieSenco

Industrieweg 2

7064BV Silvolde