Super kwaliteit

Hele leuke setjes gekocht met super kwaliteit en met korting. Levering was ook snel. Kids happy, mama happy:)

Snelle levering zonder verder gezeur!

Snel en fijne prijs!

Fijne webwinkel met mooi ondergoed.

very good service, quick delivery, high quality of the ordered shorts

I can only recommend this online shop: my request was answered quickly, friendly and competent. The delivery was very fast and the quality of Schiesser's shorts is excellent.

Super cool

Gewoon heel goed

op eigen kosten product retour sturen

Tot nu toe kunnen we bij iedereen kosteloos producten retour sturen. Mn de maat valt nog wel eens anders uit. We bestellen niet meer bij dit bedrijf

Uitstekend!

Een snelle en correcte levering!

Nette, snelle verzending van Snurk dress

Snelle, keurige levering!

Zeer tevreden!

Supersnelle levering

In de middag besteld, de volgende ochtend ontvangen en tegen hele nette prijzen.+++++ top-shop

Snel geleverd ,goede kwaliteit

Goed product.

Volgens verwachting.

Weer helemaal tevreden.

lekker geshopt, en ik vond ook nog super leuke sale artikelen. Snel geleverd en alles keurig. Ik ben helemaal tevreden.

Oke

+ Levering was snel en goed. Groot assortiment en alle merken samen. Retourneren is wel nog op een ouderwetse manier en omslachtig. Zorgt ervoor dat ik een drempel ervaar om nogmaals te bestellen. Ben ook nog aan het wachten op het geld van de retour (>5 werkdagen). Ook dat is een vervelende bijkomstigheid.

Beste Jojannke, Het is voor het eerst dat we te horen krijgen dat onze retourprocedure omslachtig is. Je kan in je account je artikelen retour melden, en het retourformulier kan je downloaden. Wij sturen geen formulier met de bestelling mee, want ruim 90% van die formulieren verdwijnt in de prullenbak, en dat vinden wij nou vreselijk zonde. Wij betalen altijd binnen de wettelijke termijn van 14 dagen terug. En 3 werkdagen wachten (een weekend telt niet mee) is binnen onze branche zelfs heel erg snel.

Goede levering

Snel geleverd en goede sale prijs

Perfecte keuze

Perfect, goede keuze, prima website, levering en kwaliteit!!

Handig bestellen en prima levering.

Handig bestellen en prima levering.

Snelle levering!

Retour afwikkeling duurde een beetje lang maar kwam waarschijnlijk door de kerst/lockdown drukte.

snelle bezorging

Bestelling keurig bezorgd. Goed kwaliteit.Meer ervaring heb ik eerlijk gezegd nog niet.

Prettig en professioneel

Snelle levering, nette verzending / verpakking. Mooie producten.

Fijne shop met kwaliteitskleding

Voor mijn jongens van 3 en 5 shop ik hier heel graag. Echt mooie basics, zoals pyjama's en ondergoed. Welke ook mooi blijven na maandag dragen en veel wassen ;-)

Persoonlijk

Mijn bestelling wilde ik omruilen, voor een andere maat en ander model. In eerste instantie kreeg ik de andere maat hetzelfde model. Nog een retourzending dus. Het telefonische contact verliep heel prettig en persoonlijk. En ook de extra kosten voor het terugsturen werden zonder probleem vergoed. En heel blij met de uiteindelijke bestelling

vriendelijk en snelle levering

er was adequate en vriendelijke hulp bij het plaatsen van mijn bestelling nadat ik onenigheid had met de website.