Super snel en voordelig!

Snel verstuurd ook in de Sinterklaasdrukte!

Perfect en snel

Overzichtelijke site, goede kwaliteit en veel keuze. Snelle levering en goede communicatie. Top, een aanrader

Fijne shop, mooie producten, goede service

Prettig bedrijf, goed advies gehad mbt de maat. Leuke merken en zeer ruime keuze

Informatie over mijn aankoop en bestelproces was snel en duidelijk, dat gold ook voor de bezorging. En ze verkopen goede merken kinderkleding, heel fijn!

Mooi materiaal, slechte maat label valt klein.

2 pyjama's besteld 104 110 , Een was ruim em een was smal en klein.

Hi Pam, Dank je wel dat je de moeit hebt genomen om een review in te vullen. Echter, wij worden hier toch een beetje verdrietig van, want we krijgen echt een super laag cijfer van je. De twee pyjama's die je hebt besteld zijn van twee verschillende merken en dus hebben ze beid ook een ander pasvorm, daar kunnen wij niets aan doen. Het is met kinderkleding altijd een beetje uitproberen welke maat en merk bij je kind past. Je kan altijd met ons contact opnemen (per telefoon, mail of app) om vragen te stellen over de pasvorm. Dat voorkomt een volgende keer eventuele teleurstelling. MvG Bodybasics4idz

Goed product, leuke persoonlijke service

Dik tevreden over het product en de service. Complimenten!

Fijne service

Snelle levering, fijne service.

Snelle levering en goede producten. Tevreden!

Zeer goede service

Zeer goede service

Snelle levering.

Snelle levering. Geweldige service.

Vervelend dat ruilen 2x verzendkosten kost.

Vervelend dat ruilen 2x verzendkosten kost.

Matig/voldoende

Voldoende omdat producten goed en snel worden geleverd, helemaal niets mis mee. Let wel: retourneren is op eigen kosten, iets wat ik helaas over het hoofd heb gezien.. Daarom zal ik hier niets meer kopen en wijk ik uit naar andere webwinkels. Jammer..

Mooie Hatley pyjama's en goede levering

Mooi aanbod, duidelijke webwinkel, goede levering

Snel en goed geleverd

Snelle levering van een goed product tegen een nette prijs

Unkomplizierte Abwicklung....

und schnelle Lieferung. Und: gute Qualität.

Alles prima gegaan

Alles prima gegaan

Prima service!

Je wordt goed op de hoogte gehouden, omtrent je bestelling, en je shopt goedkoper.

Voor herhaling vatbaar

Snelle levering, verzorgde verpakking en goede prijs-kwaliteit

Een verrassende ervaring

Overzichtelijke website, goede keus en snelle levering. Het prijskaartje was betaalbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Vlotte service

Geleverd op datum zoals vermeld bij bestelling

Super snelle levering, fijne communicatie!

Leuke site en een top service....

Snelle reactie met een top service...

Heel tevreden

Prima service en heel betrokken mensen

Veel, snel en kwaliteit

Veel keuze in verschillende merken en modellen en supersnelle levering! De kwaliteit is super :)