Veel, snel en kwaliteit

Veel keuze in verschillende merken en modellen en supersnelle levering! De kwaliteit is super :)

Tevreden over de kwaliteit van het product en de verzorging van de levering.

Snelle reactie, goede formatie over het proces

We hebben nog geen pakket ontvangen!

Wij hebben het pakket nog niet ontvangen.

Beste Ilja, We hebben ondertussen nog een keer je bestelling opgestuurd. Post.nl heeft waarschijnlijk het eerste pakketje kwijt gemaakt, of het is alsnog bij je binnen gekomen, we weten het niet. Wij hopen dat nu alles naar wens is. Jammer dat je je beoordeling niet hebt willen aanpassen.

Netjes verzorgde snelle levering van de kinderpyjama

Via Bol.com in contact gekomen met jullie bedrijf. Goed vind ik ook bij de levering de informatiekaartjes met wasvoorschriften en al de contactmogelijkheden. Duidelijke website met mooie producten.

Alles perfect!

- genoeg keuze op de website - vlotte levering (wel dure verzendingskosten, waardoor ik toch wel getwijfeld heb om mijn bestelling verder te zetten) - goeie kwaliteit

te veel portokosten

je bent te veel kwijt aan porto. en voor het opsturen en voor het retourneren, ik ga er nooit meer kopen

Beste R, Wat vreselijk jammer dat de verzendkosten voor u aanleiding zijn om ons zo’n vreselijk lage beoordeling te geven. We moeten zeggen dat we dat niet helemaal begrijpen, en dat we het eigenlijk ook niet helemaal eerlijk vinden. U weet voor afrekenen al dat u verzendkosten moet betalen, want u bestelling heeft een waarde onder de €75,=, u kan dan zelf kiezen of u alsnog wilt bestellen of niet, of dat u nog meer bestelt waardoor de verzendkosten komen te vervallen. In onze verkoopvoorwaarden staat dat retourneren voor eigen kosten is, maar dat bij omruil de verzendkosten voor een andere maat of ander artikel voor onze kosten zijn, wij denken dat dat een heel erg mooie oplossing is. Bij enkel retour krijgt u de verzend kosten ook geretourneerd Op basis van deze informatie begrijpen we eigenlijk waarom u achteraf hier dan boos over bent en ons “ beloont” met 1 ster. En wat is te veel aan portokosten? Het kost ons zo langzamerhand al bijna €8,50 om een pakketje bij u te krijgen. Er moet toch echt een vrachtwagentje voor rijden. Gratis verzenden en gratis retourneren is door de hele grote spelers in het leven geroepen. Achter die spelers zitten grote investeerders die op deze manier markt proberen te kopen. Wij als kleine detaillist kunnen hier niet in mee omdat wij het ons in ieder geval niet kunnen veroorloven met verlies te leveren. Gratis betekend namelijk altijd: op kosten van de detaillist. Jammer dat de onesie niet de juiste maat had of niet aan de verwachting voldeed, anders had u een onesie met een originele waarde van €49,95 thuis gehad voor €40,90 (dat is dus minus 30% korting en incl de verzendkosten van €5,95) i.p.v. voor €55,90 en die korting van €15,= is volgens ons een heel erg goede deal. U hoeft ons zeker geen dikke voldoende te geven, maar 1 ster, daar worden wij toch vreselijk verdrietig van. Met vriendelijke groet, Jet Smit

Fijne online shop en snelle levering . Zeer tevreden zal hier zeker nog eens bestellen

Leuke spulletjes, leuke prijzen, snelle nette levering

Alles verliep goed, had een probleempje na ontvangst, netjes opgelost

Mooie kwaliteit kleding, fijne webshop!

Voor mijn kidz ; -) van 4 en 2 pyjama's en ondergoed gekocht, deels in de sales en deels nieuwe collectie. Met super leuke prints erop. Snel geleverd en fijne webshop om te kopen. Je gaat mij zeker terug zien.

Dik in orde

1ste keer, ma zeer goed verlopen. En zeer correcte en hulpzame hulp of info bij vragen. Fijne Kerst en Gezond en hoopvol en 2021

Leuke site

Jammer dat niet alle maten beschikbaar zijn.

Persoonlijke service... TOP!!!

Prima service, snelle levering

Vonden precies wat we zochten. Snelle en correcte levering.

Snelle levering en goede kwaliteit

Snelle en goed verzorgde levering en altijd van goede kwaliteit!

Super aardige mensen aan de telefoon!

Aardige mensen, denken echt met je mee!

Betrouwbare web shop

Bestelling keurig verzorgt

Very easy purchase. Delivery excellent !

I had been watching this style and am so happy to have been able to get it.

Snelle levering en goed product

Ruime keuze. Snelle levering

Snelle levering. Goede kwaliteit. Ruime keuze

mooie kleding, duidelijke informatie en snelle, nette service!

Helaas was de onesie van mijn zoon, die ik eerder bij jullie had gekocht, op kamp vergeten. Dus toen mijn zoon opnieuw een onesie vroeg voor zijn verjaardag, twijfelde ik geen moment om m weer bij jullie te bestellen. Ik hou van katoenen onesies en ze moten van goede kwaliteit zijn. Dan is dit een goed adres!

vlotte bestelling, correcte levering

correcte service

Top en snelle service

Makkelijke, duidelijke site en snelle service

Vlotte bestelling, correcte levering, goede communicatie. Perfect.

Snelle levering. Mailcontact is ook netjes en snel. Ik kreeg bericht dat de nalevering binnen was. Fijne webshop!

Mooie kwaliteit en snel geleverd!

Kleding is echt heel mooi! Degelijke kwaliteit, te mooi om als pyjama te gebruiken, wij trekken het overdag aan! Meteen volgende dag geleverd.

Wibautlaan 1

1181XV Amstelveen