Snelle en keurige levering.

Geweldige service

REAGEREN SNEL OP BESTELLING. LEVERING VOLGENS AFSPRAAK.

Goede keuze, mooie lampen en in drie dagen in huis

Prima materiaal

Mooie producten voor een goede prijs

Correct

De delicate verlichting was super goed verpakt

Oogt mooi en stevig en snelle levering

Vlot en correct

Heel behulpzaam , snel en correct bij vervangen van defect armatuur. Persoonlijke aanpak.

Goede ervaring

Fijne website met advies welke producten bijpassend en eventueel nog nodig zijn. Goed verpakte producten Snelle levering .

Gemakkelijke bestelling en zeer snelle levering

Alles ging supersnel, enkel de factuur laat wat langer op zich wachten

En factuur wordt direct na het afrekenen automatisch via de mail aangeleverd. Misschien is deze bij u in de spambox beland?

Goede armaturen

Goede armaturen, echter jammer van de levertijd. Levertijd klopte niet met de levertijd op de website. Hierover werd niet gecommuniceerd, tot dat ik een mailtje had gestuurd met de vraag waar ze bleven. Op de mail werd wel netjes en snel gereageerd.

De levertijd is inderdaad wat langer geworden dan we dachten, dit had te maken dat de fabrikant ook door zijn voorraad heen was en er gewacht moest worden op de nieuwe voorraad, een communicatie is hierin tekort geschoten. Excuses hiervoor, ik maak het graag goed met u bij en volgende bestelling.

Snel geleverd fijne site

Ik heb spotjes besteld. En het wat de site makelijk maakt is dat je de spotjes kan samenstellen. Met bij een lamp en een lamphouder.

Herstelling gelukt

Snel geleverd. Goed verpakt. Wel niet evident om het juiste onderdeel terug te vinden in de webwinkel. Met wat gepuzzel is de herstelling toch gelukt en branden de spots weer over de volledige rails. De Luxar rails en spots ogen strak en degelijk.

Aanrader

Bij Luxar een mooie hanglamp besteld. Er was bij de eerste lamp een klein defect aan de lamp maar dit werd vlug en heel correct opgelost door Sander. Ik kan deze webshop voor 200% aanbevelen, en het leuke is dat ze ook nog es een laagste prijsgarantie hebben. Niet twijfelen als je iets wil bestellen dus! +++TOP+++

Top.

Bestelling heeft enige geduurd omdat er een nieuwe levering moest plaatsvinden na telf. contact is er een levering’s datum toegezegd welke keurig is nagekomen.

Prima ervaring

Bestelde lampen zijn snel en keurig afgeleverd.

Op mijn vraag per mail werd direct gereageerd

Tevreden met mijn aankoop

Super snel bezorgd

Zo gevonden, zo bezorgd, zo bevestigd.

correcte levering

2 LED tubes besteld, er bleek er slechts 1 op voorraad maar met een vertraging van 2 weken werden beide tubes geleverd.

Vlot, correct volgens afspraak geleverd

Vlot, correct volgens afspraak geleverd

Uitstekend behandeld.

Kon mijn online bestelling afhalen wat erg prettig was . Top!

Goede prijs, kwalitet

vlotte en correcte levering

jammer dat het totale gewenste aantal niet leverbaar was

Goede prijs en snelle levering

Goed product voor een goede prijs en snelle levering.

Mooi product en snelle levering

Over Luxar | Helder in Licht

Lampen en verlichting voordelig online kopen bij Luxar.nl Luxar is groothandel voor de professionele LED verlichting, we zijn gespecialiseerd in project verlichting voor de installateur maar ook als particulier bent u bij ons aan het juiste adres. Bent u installateur log dan in om uw prijzen te zien. Luxar heeft een groot aanbod aan verlichtingsarmaturen en lichtbronnen. Wij leveren snel uit eigen voorraad tegen scherpe prijzen. Met onze laagste prijs garantie, kunt u er gerust op zijn dat u bij ons altijd voordelig verlichting aanschaft. Ons assortiment bestaat uit zowel functionele basisverlichting en zeer mooie sfeervolle design lampen voor woning of bedrijf. Wij verkopen hoge kwaliteit LED verlichting, hanglampen, plafond opbouw lampen, badkamer verlichting, dimbare LED lampen en een uitgebreid assortiment plafond inbouwspots maar zijn ook sterk in winkel verlichting, rail verlichting, kantoorverlichting, en buiten verlichting. Heeft u projectverlichting nodig of een lichtplan, neem dan even contact met ons op, wij helpen u graag bij het maken van de juiste keuze voor uw verlichting. Welkom in de online shop van Luxar | Helder in Licht.