Ben zeer tevreden !!!!

Ook mijn bestellingen naar Duitsland worden snel geleverd. Altijd keurig verpakt. Helaas geen korting op verzendkosten boven € 50,--. Wel heb ik een grote wens. Bij veel dies worden geen afmetingen gegeven. Waarschijnlijk heeft u deze ook niet en is hier niets aan te doen., Ik heb me al vaker een buil gevallen, want het is niet altijd aan de afbeelding te zien. Desondanks blijf ik met veel plezier bestellen.

klant vriendelijk

Bij vragen stellen krijg je dezelfde dag antwoord. Kom je niet veel tegen. Bestellingen worden netjes verzorgd verzonden. Een verbeter punt zou zijn dat de afmetingen van de mallen er bij staan. Daarvoor moet je dan eerst op een andere website kijken, waardoor je het dan soms daar ook maar besteld. Verder is Jacobi voor mij een heel goed adres.

Goed, ruimte voor verbetering

Service goed, prijzen goed. Levering niet snel, maar wel netjes. Site is overvol met tekst. Werkt erg verwarrend. Na de inlog heel lang gezocht naar de uitlog. Dit kan echt beter.

Ik ben super tevreden over de webshop van Jacobi.

Zeer uitgebreid assortiment, heel up to date. Snelle levering en is er iets mis wordt het opgelost in het voordeel van de cliënt. Niets dan lof, dit is mijn ervaring.

Hele prettige web/winkel

Of ik bel met vragen of komt in de winkel (als Ik op vakantie ben 250 km van huis) Of ik bestel via de web winkel. Het is altijd en iedere keer perfect In orde. De prijzen zijn laag en ik spaar ook nog eens met m’n spaarpas. Kleine kant tekening zou graag vaker de afmeting van de malletjes vermeld zien.

De zoeknietverder Hobbymateriaal zaak !!!

Je vindt hier altijd de laatste nieuwe dingen. Heb je een vraag krijg je binnen een paar uurtjes zeker antwoord. Gaat er iets stuk dan wordt het of terugbetaald, of heel vlug hersteld. De service is hier echt top. Ik ben hier al jaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeen klant.

Prettig winkelen en goede service

Fijn winkelen en goede snelle verzending.

Geweldig!!

Goede webshop, altijd op zoek naar een oplossing en adequate afleveringen

super

alles wat je nodig hebt kan je er vinden, zo niet word er naar een oplossing gezocht. kan voor mij niet beter.

Vriendelijke personeel, snelle afhandeling en goede webshop met ruim assortiment. Ik bestel al jaren bij hen.

Zeer te vrede bestel al jaren bij jacobi en ben super te vrede over jacobi

Ik bestel al lange tijd bij Jocabi. Ik krijg mijn spullen op tijd binnen en als er iet niet klopt dan stuur een mailtje en alles word netjes opgelost.

Fijne webshop

Ik bestel er al een aantal jaar. En ik ben zeer tevreden. Je kan kiezen uit zsm verzenden of zo compleet mogelijk dit duurt dan iets langer, maar dan weet je meestal wel zeker dat het op voorraad is. Goede service, uitgebreid assortiment online.

Bestelling wordt altijd perfect geleverd

Het maakt niet uit hoeveel of weinig ik bestel, het is altijd goed verpakt en het is precies zoals ik verwacht of zelfs beter. Ben heel blij met jullie.

Ruim assortiment!

Super leuke webshop, met een ruim assortiment. Wst fijn is is dat je kan kiezen of zo snel mogelijk te verzenden of zo compleet mogelijk. Wat natuurlijk heel fijn is zodat je zeker weet dat je bestelling compleet binnen komt. Ik raad jacobi webshop zeker aan leuk voor iedere hobby.

In deze Corona tijd toch heel snel, verzorgd ontvangen

Netjes verzorgd ontvangen

Ik heb mijn bestelling netjes ontvangen en bedankt voor het opkikkertje erg leuk

Super tevreden en goede service Bestel geregeld bij Jacobi en zo af en toe ga ik gezellig bij deze leuke winkel langs.👍

Mijn bestelling altijd compleet

Duidelijke website. Snel geleverd als alles er is. Snelxantwoord

zeer correct en accuraat

tot nu toe alle levering correct uitgevoerd er is altijd wel een hulpvaardig iemand die je kunt spreken. helaas kan ik niet naar de winkel komen maar via de webshop is het goed geregeld

fantasties

altijd de juiste hulp en even vlot

Super goede service

Ik heb al eens gehad dat er iets verkeerd van de bestelling binnen kwam was geen probleem nadat ik gebeld had kon het gratis retour sturen en kreeg gelijk het goede opgestuurd en ook een keer verkeerde knipvellen mocht ik de verkeerde houden en ook gelijk weer de goede opgestuurdgekregenen als ik een vraag heb over iets word ik ook gelijk geholpen

Een superdeluxe perfecte zaak annex website/webwinkel!

-Vriendelijke, behulpzame mensen - goede spullen tegen redelijke prijzen -je kunt je winkelmandje altijd bijvullen voordat je gaat bestellen -keurige verzorging van de verzendingen Ik kan nog meer verzinnen, maar tot nu toe is het voor mij en mijn crea-vriendinnen altijd alleen maar goed gegaan. GEWELDIG MENSEN!!!!

Een prachtig bedrijf!

Donderdag ochtend besteld en vrijdag middag al in huis. Geweldig, dank jullie wel voor de super snelle levering. Jaren geleden heb ik ook heel veel besteld bij Jacobi, aantal jaartjes niet veel met mijn hobby gedaan. Nu heb ik jullie weer herontdekt en het is fantastisch. En dank je wel voor het gratis cadeautje. Top bedrijf!!

Fijne winkel

Kan er altijd terecht voor de meeste hobbymaterialen