heel erg positief

vanuit Canada bestel ik regelmatig online bij Jacobi. Zodra het verschuldigde bedrag is ontvangen, gaat mijn bestelling zo snel mogelijk goed verpakt en.met track en trace op reis. Ook de laatste bestelling werd vandaag weee aan de deur afgeleverd. groeten uit Canada

Altijd correcte leverering.

Zeer uitgebreid assortiment en alles in prima staat geleverd

heel positief

groot assortiment, vriendelijke behulpzame mensen, snelle levering, keurig verpakt.

breed assortiment,snel geleverd!

Nooit problemen ,Top bedrijf!!

Beste Trudie, Gelukkig nooit problemen We blijven ons best voor je doen !

Veel materiaal maar niet altijd even klantvriendelijk

Over het algemeen is Jacobi een goede winkel. Hebben veel in t assortiment. Personeel probeert te helpen waar kan. Maar met het retourneren zijn (vooral meneer) ze wel streng. Materiaal netjes in verpakking met prijs sticker maar zonder bon kon niet terug. Al meerdere jaren kom ik hier als klant. Dit viel mij dus wel erg tegen.

Beste J. Schaap, Bedankt voor je review. Wanneer je iets koopt in onze winkel dan mag je je aankoop binnen 14-dagen terug brengen. Dit staat bij de kassa's vermeld en op je aankoopbon. Je mag het product dan ruilen of je ontvangt je geld terug. In de praktijk hanteren zelfs we een nog ruimere termijn van 30-dagen zodat je dus ruim de tijd hebt om een artikel te retourneren. Om de aankoop te retourneren hebben we ter controle wel altijd de aankoopbon nodig. Daarop staat een uniek bonnummer. Met dit nummer wordt gecontroleerd wanneer het product is gekocht,voor welke prijs, eventuele korting, enz. Is een artikel meer dan 30-dagen geleden gekocht kunnen we dat helaas niet meer retour nemen.

Super winkel

Ben reeds jaren tevreden klant. De lage prijzen doen niks af aan de service. Altijd alles snel en volledig. Ook de communicatie is super.

zeer goede webwinkel.

Levering is snel en volledig.Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en als je een wens hebt proberen ze daar aan te voldoen.In één woord Super.

Enorme grote keus

Als ik producten met andere verkopers vergelijk is Jacobi altijd de goedkoopste.

Je recommande vivement ce site

Cliente déjà depuis des années et entièrement satisfaite. Livraison rapide et correcte. Grand choix dans tous les domaines. Un petit regret, dommage pour la traduction en français des articles.

Goede prijs en superservice!

veel bestellingen gedaan en altijd snel en in prima staat ontvangen. Een enkel foutje is onmiddellijk naar mijn volle tevredenheid opgelost!

formidable

j avaisarreter mes cartes mais je reviens et en meme temps chez jacobi pour sa qualite

Merci pour votre avis positif.

Super winkel/webshop, super kwaliteit, super personeel!!!!

Al heel wat jaartjes bestel ik mijn hobbymaterialen bij Jacobi. In het verleden ook voor mijn hobbymaatjes. Helaas is eentje ons ontvallen.... Ben van plan om de winkel eens te bezoeken. Misschien volgend jaar(?!)

Beste Marijke, Bedankt voor je positieve review. Natuurlijk ben je van harte welkom.

Prima site.

Al wat keren besteld. Gaat altijd goed. Het duurt wel eens iets langer, maar dan moeten ze de bestelling kompleet maken. Het kan altijd op zijn tenslotte. Prima levering, duidelijke comminicatie en altijd wat extra's, wat je zelf uit een lijstje mag uitzoeken. Goede service als iets kapot is.

Beste Gonny, Bedankt voor deze mooie 10-punten waardering.

formidable !! je trouve chez vous tout ce dont J'ai besoin pour mes cartes

J'ai connu Jacobi grâce à une amie néerlandaise qui vit en France elle m'a beaucoup aidée pour passer les commandes et maintenant cela sera plus facile car le site en français est bien plus complet. merci Jacobi. ma première commande était à Cahors en France et maintenant je vis à Limoges

fijne webshop snelle levering

Fijne service en snelle levering keurig verzorgd

Altijd goede ervaring mee

Super winkel, behulpzaam, altijd leuk om ff lekker te shoppen.

Altijd goede levering, nooit problemen.

Ik bestel al jaren bij Jacobi en het bevalt me zo goed dat ik maar terug blijf komen, haha.

Gewoon fantastisch

Snelle levering, goede service ook als er een probleem is

Goed en gastvrij.

Wat een geweldige zaak. Je wordt er prima geholpen in de winkel en via de site bestellen is ook perfect. Als je belt om wat te vragen wordt je uitstekend geholpen.

genial les articles

c est super chez vous j en suis tres contente jamais decue merci pour votre rapidite a envoyer les commandes je vous ai deja recomander a certaines personnes

Ik heb nog nooit iets terug hoeven sturen. Alles is altijd oké. Website is duidelijk. Bestel er al jaren.

Prettige webshop

Fijne webshop, veel artikelen en ook qua prijs aantrekkelijk. Altijd prima kunnen shoppen en netjes en redelijk snel ontvangen. Ik kan Jacobi zeker aanbevelen.

probleem snel en vriendelijk opgelost

Ik ben zeer tevreden met zowel de webwinkel als de winkel. Door de corona komen wij niet helemaal naar Drachten toe . wij maken er dan een hele dag van en voor zo'n korte tijd in de winkel is dat niet te doen. Dus dan maar de webwinkel bekijken . Wel jammer dat het zo is , het is altijd wel gezellig. en als je iets niet weet te vinden of een vraag heeft. krijg je gelijk vriendelijk een antwoord.

Gewoon goed

Mooi assortiment, goede prijzen, snelle levering en goede service. Wat wil je nog meer

Tot nu toe geen vervelende ervaring gehad. Problemen worden redelijk snel opgelost. Men hoeft nooit lang op een bestelling te wachten. En ik denk dat de prijzen redelijk zijn.