Een top bedrijf.

Erg klantvriendelijk, ze staan altijd voor je klaar om je van dienst te zijn en zelfs artikelen voor je te bestellen die niet op de website staan.In een woord: GEWELDIG !

Ik kan meestal alles wat ik voor mijn hobby zoekt vinden zo,n fijne site jammer dat jullie stoppen moet ik weer iets anders zoeken om mij spullen te vinden

Snel en vakkundig

Bestellingen worden altijd vakkundig ingepakt en snel verzonden. Ook kan je heel makkelijk de status van de bestelling volgen. Bij eventuele vragen worden klanten zeer vriendelijk te woord gestaan.

Uitstekende zaak!

Je kunt het niet beter treffen met Jacobi. Altijd behulpzaam. Prima kwaliteit. Zeer snelle complete levering.

Goede hobbywinkel.

Jammer dat ik deze hobbywinkel nu pas echt ontdekt hebt. De hobbyartikelen worden tegen hele scherpe prijzen aangeboden. Alles wordt keurig verpakt verzonden. Snel in huis. Ook een gratis presentje bij je bestelling (wat je zelf uit kunt kiezen). Altijd leuk. Ik beveel deze winkel van harte aan. Het enige minpunt is, dat ze tzt gaan stoppen.

Zeer correct

Nog nooit een probleem ervaren Altijd zeer snelle mail beantwoording Jammer ..maar zeer begrijpelijk dat ze gaan stoppen

Supersnelle levering

Prima kaarten en enveloppen die stukken goedkoper zijn dan ergens anders. Heel snel geleverd

Geweldige online shop!

Geweldige winkel om te shoppen, ook online! Vriendelijke mensen die ook voor je klaarstaan per email om je problemen op te lossen. Dus goede service en veel artikelen, heel fijn!

De snoepwinkel voor de hobby

Er is een groot aanbod! En je kunt thuis alles al uitzoeken op de website. Mijn favoriete hobbywinkel!

Goede snelle levering en goedkope prizen

Snel en goed verpakt geleverd. Hoofdzakelijk wilde ik het Big Shot lager bestellen. Dit had ik nergens anders gezien en was dus blij dit reserveonderdeel hier te vinden. Ook de Penny Black snijmal "Natures Beauty" had ik niet meer gedacht te vinden. Ik zag dan nog andere snijmallen en stempels met sale prijzen en ben heel blij met de inhoud van mijn pakket. Tot mijn verrassing zat ook nog een cadeau binnen. Bedankt en ook heel erg bedankt voor de schattige kabouter. Groetjes Sieglinde

heel erg positief

vanuit Canada bestel ik regelmatig online bij Jacobi. Zodra het verschuldigde bedrag is ontvangen, gaat mijn bestelling zo snel mogelijk goed verpakt en.met track en trace op reis. Ook de laatste bestelling werd vandaag weee aan de deur afgeleverd. groeten uit Canada

Altijd correcte leverering.

Zeer uitgebreid assortiment en alles in prima staat geleverd

heel positief

groot assortiment, vriendelijke behulpzame mensen, snelle levering, keurig verpakt.

breed assortiment,snel geleverd!

Nooit problemen ,Top bedrijf!!

Beste Trudie, Gelukkig nooit problemen We blijven ons best voor je doen !

Veel materiaal maar niet altijd even klantvriendelijk

Over het algemeen is Jacobi een goede winkel. Hebben veel in t assortiment. Personeel probeert te helpen waar kan. Maar met het retourneren zijn (vooral meneer) ze wel streng. Materiaal netjes in verpakking met prijs sticker maar zonder bon kon niet terug. Al meerdere jaren kom ik hier als klant. Dit viel mij dus wel erg tegen.

Beste J. Schaap, Bedankt voor je review. Wanneer je iets koopt in onze winkel dan mag je je aankoop binnen 14-dagen terug brengen. Dit staat bij de kassa's vermeld en op je aankoopbon. Je mag het product dan ruilen of je ontvangt je geld terug. In de praktijk hanteren zelfs we een nog ruimere termijn van 30-dagen zodat je dus ruim de tijd hebt om een artikel te retourneren. Om de aankoop te retourneren hebben we ter controle wel altijd de aankoopbon nodig. Daarop staat een uniek bonnummer. Met dit nummer wordt gecontroleerd wanneer het product is gekocht,voor welke prijs, eventuele korting, enz. Is een artikel meer dan 30-dagen geleden gekocht kunnen we dat helaas niet meer retour nemen.

Super winkel

Ben reeds jaren tevreden klant. De lage prijzen doen niks af aan de service. Altijd alles snel en volledig. Ook de communicatie is super.

zeer goede webwinkel.

Levering is snel en volledig.Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan en als je een wens hebt proberen ze daar aan te voldoen.In één woord Super.

Enorme grote keus

Als ik producten met andere verkopers vergelijk is Jacobi altijd de goedkoopste.

Je recommande vivement ce site

Cliente déjà depuis des années et entièrement satisfaite. Livraison rapide et correcte. Grand choix dans tous les domaines. Un petit regret, dommage pour la traduction en français des articles.

Goede prijs en superservice!

veel bestellingen gedaan en altijd snel en in prima staat ontvangen. Een enkel foutje is onmiddellijk naar mijn volle tevredenheid opgelost!

formidable

j avaisarreter mes cartes mais je reviens et en meme temps chez jacobi pour sa qualite

Merci pour votre avis positif.

Super winkel/webshop, super kwaliteit, super personeel!!!!

Al heel wat jaartjes bestel ik mijn hobbymaterialen bij Jacobi. In het verleden ook voor mijn hobbymaatjes. Helaas is eentje ons ontvallen.... Ben van plan om de winkel eens te bezoeken. Misschien volgend jaar(?!)

Beste Marijke, Bedankt voor je positieve review. Natuurlijk ben je van harte welkom.

Prima site.

Al wat keren besteld. Gaat altijd goed. Het duurt wel eens iets langer, maar dan moeten ze de bestelling kompleet maken. Het kan altijd op zijn tenslotte. Prima levering, duidelijke comminicatie en altijd wat extra's, wat je zelf uit een lijstje mag uitzoeken. Goede service als iets kapot is.

Beste Gonny, Bedankt voor deze mooie 10-punten waardering.

formidable !! je trouve chez vous tout ce dont J'ai besoin pour mes cartes

J'ai connu Jacobi grâce à une amie néerlandaise qui vit en France elle m'a beaucoup aidée pour passer les commandes et maintenant cela sera plus facile car le site en français est bien plus complet. merci Jacobi. ma première commande était à Cahors en France et maintenant je vis à Limoges

fijne webshop snelle levering

Fijne service en snelle levering keurig verzorgd