Altijd goede ervaring mee

Super winkel, behulpzaam, altijd leuk om ff lekker te shoppen.

Altijd goede levering, nooit problemen.

Ik bestel al jaren bij Jacobi en het bevalt me zo goed dat ik maar terug blijf komen, haha.

Gewoon fantastisch

Snelle levering, goede service ook als er een probleem is

Goed en gastvrij.

Wat een geweldige zaak. Je wordt er prima geholpen in de winkel en via de site bestellen is ook perfect. Als je belt om wat te vragen wordt je uitstekend geholpen.

genial les articles

c est super chez vous j en suis tres contente jamais decue merci pour votre rapidite a envoyer les commandes je vous ai deja recomander a certaines personnes

Ik heb nog nooit iets terug hoeven sturen. Alles is altijd oké. Website is duidelijk. Bestel er al jaren.

Prettige webshop

Fijne webshop, veel artikelen en ook qua prijs aantrekkelijk. Altijd prima kunnen shoppen en netjes en redelijk snel ontvangen. Ik kan Jacobi zeker aanbevelen.

probleem snel en vriendelijk opgelost

Ik ben zeer tevreden met zowel de webwinkel als de winkel. Door de corona komen wij niet helemaal naar Drachten toe . wij maken er dan een hele dag van en voor zo'n korte tijd in de winkel is dat niet te doen. Dus dan maar de webwinkel bekijken . Wel jammer dat het zo is , het is altijd wel gezellig. en als je iets niet weet te vinden of een vraag heeft. krijg je gelijk vriendelijk een antwoord.

Gewoon goed

Mooi assortiment, goede prijzen, snelle levering en goede service. Wat wil je nog meer

Tot nu toe geen vervelende ervaring gehad. Problemen worden redelijk snel opgelost. Men hoeft nooit lang op een bestelling te wachten. En ik denk dat de prijzen redelijk zijn.

Prima service !

Heel veel aanbod van hobbymateriaal en correcte leveringen !

Het kan soms even langer duren, omdat er verzonden wordt als het compleet is. Er is een duidelijk en heldere communicatie over de bestelling.

geweldig!! zoveel keuze,

altijd vrij snel geleverd dat vindt ik Top!!!

Geweldige hobbyshop groot assortiement

Jacobi is voor mij de grootste hobbywinkel waar ik de meeste hobbyspullen bestel Ik ben superblij met jacobi

Alles afgezocht, bij Jacobi gekocht.

Al jaren koop ik mijn hobbyartikelen bij Jacobi en ben daar overmate tevreden over. Soms moet je wel zoeken naar bepaalde artikelen. Meestal vind je ze dan onverwachts. Alleen de stickervelletjes met Hartelijk Gefeliciteerd en Prettige kerstdagen o.i.d. heb ik nog niet gevonden, die moet mijn dochter dan voor mij kopen en naar mij toesturen.

Een fijne zaak en vriendelijke mensen

Koop er graag online. Maar ook in de winkel als we een weekendje weg zijn.

Veel keuze en een snelle levering die er verzorgd uit ziet. Als je contact opneemt wordt je vriendelijk te woord gestaan.

Super winkel , goed assortiment tegen voordelige prijs.

Altijd snelle levering, een kadootje toe en goedkoper als bij een andere winkel. ( meestal ).

Een geweldige winkel met fijne mensen.

Je kan er alle kanten op ze hebben van alles. Je wordt ook vriendelijk geholpen . De webshop is ook prachtig.. Ga graag naar ze toe en bestel ook wel het een en ander. Als je wat zoekt ga eens naar Jacobs Hobby winkel . Allemaal heel veel succes en zo door gaan ook nog in deze tijd..

Top. Service

Snelle levering en alles perfect ingepakt. Leuke artikelen. Goede prijs

Professioneel en uitstekend geholpen!

Vorige week donderdag belde ik naar Jacobi omdat ik een bepaalde soort medium nodig had voor mijn dochter die graag met olie schildert. Degene die ik sprak wist me heel snel en deskundig de artikelnummers te geven die ik nodig had. Ook nog gelijk meer besteld! Ik begreep niet helemaal de manier van leveren (snel of uiterlijk binnen 14 dagen en koos voor het 1e), maar dat ging echt goed. Ik kreeg dezelfde dag nog een mail dat het al naar de post ging en een dag later had ik het keurig in huis. Mijn dochter is er heel blij mee en gelijk aan de slag gegaan. Geloof me, ik had al vele andere bedrijven gezocht via internet en daar werd pas veel later geleverd of het was veel duurder. Mijn moeder is hier al een keer geweest en ze zei al dat ik hier eens moest kijken op internet en dus zo gezegd zo gedaan. Het is ook fijn dat je gewoon kan bellen voor advies, want dat is bij vele andere bedrijven niet aan de orde. Ik zal hier dus ook zeker weer bestellen, het is me goed bevallen. Bedankt Jacobi!

Fijne hobbysite

Fijn dat ze ook VVV cadeaukaarten accepteren! Ruim assortiment, dus veel keus.

Top sevice!

Ik bestel al wat jaren hier en altijd netjes op tijd mijn levering binnen. Groot assortiment betekent dus veel keuze! Online winkelen is hierdoor nog leuker voor de hobbyisten. Een echte aanrader.

Prima winkel, vriendelijk personeel en altijd een snelle verzending.

een fijne winkel en prima service.

Fijne winkel en goede service. Snelle verzending.