perfect

Ik bestel regelmatig, en krijg altijd de goede artikelen die ik bestel .Dus nu is er ook weer n bestelling onderweg ik daar bedank jullie voor en de beste wensen voor 2021met vriendelijke Groeten Truus Voshaar

Ik ben zeer te vrede over jacobi

Ik ben dus zeer te vrede over jacobi koop graag mijn spullen bij hen

ik ben heel tevreden

heb heel goede ervaring met jullie team en jullie staan altijd klaar om te helpen topteam dank u

ik kom steeds terug, dat zegt genoeg, toch.

goed assortiment, heel goede prijs, goede levertijd, altijd vriendelijk.

Zoals gewoonlijk , TOP

mooie site. Makkelijk zoeken en kopen. En de leuke attenties maken het een feestje om de bestelling uit te pakken. Dank jullie wel.

Helemaal goed

Ziet er zeer overzichtelijk uit en alles makkelijk te gebruiken. Vind alleen de verzendkosten te veel.

Supergoede service en snelle levering

Veel keus en snel geleverd, wat meer kan je je nog wensen?

gewoon goede artikelen en service

de materialen die ik besteld heb tot nu prima in orde van bestellen tot binnen krijgen ga zo door

Had bestelling gedaan en aantal artikelen ook met een leuke korting en werd daarna keurig en sneller dan verwacht bezorgd. Ik kan Jacobi Hobby & Creatief van harte aanbevelen.

Super zorg voor je bestelling

Al jaren lang koop ik via de webwinkel mijn crea benodigdheden. Er is ooit maar 1x iets fout gegaan en dat werd supersnel hersteld. Prima service, goede verpakking en vriendelijke mensen. 1x In de winkel geweest en dat was een hele ervaring, geweldig!! Beveel Jacobi echt met een warm hart aan!! Het spaarsysteem is super!

Ben zeer tevreden !!!!

Ook mijn bestellingen naar Duitsland worden snel geleverd. Altijd keurig verpakt. Helaas geen korting op verzendkosten boven € 50,--. Wel heb ik een grote wens. Bij veel dies worden geen afmetingen gegeven. Waarschijnlijk heeft u deze ook niet en is hier niets aan te doen., Ik heb me al vaker een buil gevallen, want het is niet altijd aan de afbeelding te zien. Desondanks blijf ik met veel plezier bestellen.

klant vriendelijk

Bij vragen stellen krijg je dezelfde dag antwoord. Kom je niet veel tegen. Bestellingen worden netjes verzorgd verzonden. Een verbeter punt zou zijn dat de afmetingen van de mallen er bij staan. Daarvoor moet je dan eerst op een andere website kijken, waardoor je het dan soms daar ook maar besteld. Verder is Jacobi voor mij een heel goed adres.

Goed, ruimte voor verbetering

Service goed, prijzen goed. Levering niet snel, maar wel netjes. Site is overvol met tekst. Werkt erg verwarrend. Na de inlog heel lang gezocht naar de uitlog. Dit kan echt beter.

Ik ben super tevreden over de webshop van Jacobi.

Zeer uitgebreid assortiment, heel up to date. Snelle levering en is er iets mis wordt het opgelost in het voordeel van de cliënt. Niets dan lof, dit is mijn ervaring.

Hele prettige web/winkel

Of ik bel met vragen of komt in de winkel (als Ik op vakantie ben 250 km van huis) Of ik bestel via de web winkel. Het is altijd en iedere keer perfect In orde. De prijzen zijn laag en ik spaar ook nog eens met m’n spaarpas. Kleine kant tekening zou graag vaker de afmeting van de malletjes vermeld zien.

De zoeknietverder Hobbymateriaal zaak !!!

Je vindt hier altijd de laatste nieuwe dingen. Heb je een vraag krijg je binnen een paar uurtjes zeker antwoord. Gaat er iets stuk dan wordt het of terugbetaald, of heel vlug hersteld. De service is hier echt top. Ik ben hier al jaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrreeeeeeeeeeeeeeeen klant.

Prettig winkelen en goede service

Fijn winkelen en goede snelle verzending.

Geweldig!!

Goede webshop, altijd op zoek naar een oplossing en adequate afleveringen

super

alles wat je nodig hebt kan je er vinden, zo niet word er naar een oplossing gezocht. kan voor mij niet beter.

Vriendelijke personeel, snelle afhandeling en goede webshop met ruim assortiment. Ik bestel al jaren bij hen.

Zeer te vrede bestel al jaren bij jacobi en ben super te vrede over jacobi

Ik bestel al lange tijd bij Jocabi. Ik krijg mijn spullen op tijd binnen en als er iet niet klopt dan stuur een mailtje en alles word netjes opgelost.

Fijne webshop

Ik bestel er al een aantal jaar. En ik ben zeer tevreden. Je kan kiezen uit zsm verzenden of zo compleet mogelijk dit duurt dan iets langer, maar dan weet je meestal wel zeker dat het op voorraad is. Goede service, uitgebreid assortiment online.

Bestelling wordt altijd perfect geleverd

Het maakt niet uit hoeveel of weinig ik bestel, het is altijd goed verpakt en het is precies zoals ik verwacht of zelfs beter. Ben heel blij met jullie.

Ruim assortiment!

Super leuke webshop, met een ruim assortiment. Wst fijn is is dat je kan kiezen of zo snel mogelijk te verzenden of zo compleet mogelijk. Wat natuurlijk heel fijn is zodat je zeker weet dat je bestelling compleet binnen komt. Ik raad jacobi webshop zeker aan leuk voor iedere hobby.

Houtlaan 7 9203 AN Drachten