In deze Corona tijd toch heel snel, verzorgd ontvangen

Netjes verzorgd ontvangen

Ik heb mijn bestelling netjes ontvangen en bedankt voor het opkikkertje erg leuk

Super tevreden en goede service Bestel geregeld bij Jacobi en zo af en toe ga ik gezellig bij deze leuke winkel langs.👍

Mijn bestelling altijd compleet

Duidelijke website. Snel geleverd als alles er is. Snelxantwoord

zeer correct en accuraat

tot nu toe alle levering correct uitgevoerd er is altijd wel een hulpvaardig iemand die je kunt spreken. helaas kan ik niet naar de winkel komen maar via de webshop is het goed geregeld

fantasties

altijd de juiste hulp en even vlot

Super goede service

Ik heb al eens gehad dat er iets verkeerd van de bestelling binnen kwam was geen probleem nadat ik gebeld had kon het gratis retour sturen en kreeg gelijk het goede opgestuurd en ook een keer verkeerde knipvellen mocht ik de verkeerde houden en ook gelijk weer de goede opgestuurdgekregenen als ik een vraag heb over iets word ik ook gelijk geholpen

Een superdeluxe perfecte zaak annex website/webwinkel!

-Vriendelijke, behulpzame mensen - goede spullen tegen redelijke prijzen -je kunt je winkelmandje altijd bijvullen voordat je gaat bestellen -keurige verzorging van de verzendingen Ik kan nog meer verzinnen, maar tot nu toe is het voor mij en mijn crea-vriendinnen altijd alleen maar goed gegaan. GEWELDIG MENSEN!!!!

Een prachtig bedrijf!

Donderdag ochtend besteld en vrijdag middag al in huis. Geweldig, dank jullie wel voor de super snelle levering. Jaren geleden heb ik ook heel veel besteld bij Jacobi, aantal jaartjes niet veel met mijn hobby gedaan. Nu heb ik jullie weer herontdekt en het is fantastisch. En dank je wel voor het gratis cadeautje. Top bedrijf!!

Fijne winkel

Kan er altijd terecht voor de meeste hobbymaterialen

Supergoed

Snelle levering,goede prijs kwaliteitsverhouding en bij vragen word ik vriendelijk en deskundig geholpen

geweldig

als boven

is erg goed.

erg goed en komt ook netjes aan

top

De service is erg snel de artikelen zijn bijna altijd voorraad als je een bestelling hebt gedaan!

Bestelling versturen laat niet lang op zich wachten!!

Alles wat ik bestel wordt geleverd. Veel keuze in het assortiment.

Alles is SUPER!

ALLES: - de website - e.v. per telefoon - de bestellingen (thuis bezorgd - keurig verpakt) - de prijzen - redelijk geprijsd - sympathiek personeel!

Geweldig, snel en accuraat

Behoeft geen woorden, is in een woord TOP

super

alltijd goede en snelle bestelling

heel vriendelijk

Jacobi is heel correct en helemaal niet duur.Als er iets stuk is wordt er direct een ander opgestuurt.Is er eens een misverstandje,bevoorbeeld: iets verkeert opgestuurt.sturen ze het juiste op En heb ik het verkeerde niet moeten opsturen .Heel sympatiek vind ik toch.En dan met de spaarpunten is heel tof.Heb je 100 punten heb je 20€ dat je gratis kan kopen.Heel positief vindt.Hartelijk dank daar voor.ik.Het is een aanrader om bij Jacobi te bestellen. vriendelijke groetjes

Goede service en vriendelijk personeel

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Als ik bel met een vraag staan ze altijd klaar om mij te helpen en als er iets fout gaat lossen ze het altijd goed op

Dit is een fantastisch bedrijf!!!!!!!!!!!!

Goede service, fijne hulp aan de telefoon indien nodig, prima verzendingen en de prijzen/artikelen zijn prima in verhouding.

alles van bestellen tot bezorgen alles is perfect

bestel veel alles is altijd in goede orde een keer in de zaak geweest in een woord geweldig ontvangst en service jammer dat het zo ver weg is zou vaker komen maar ben zeer tevreden met de site mag alleen wel wat meer info bij de producten

Dat jullie team een geweldige winkel zijn

Dat jullie geweldig zijn en al heel lang een tevreden klant ben.en altijd netjes te woord wordt gestaan en geholpen ik Dank u en u medwerkers die ook geweldig zijn. En gecondoleerd met de op oprichter van jacobi Netty krapels

Goede, snelle service, duidelijke informatie maken het winkelen super !

Goede, snelle service, duidelijke informatie maken het winkelen super !

Houtlaan 7

9203 AN Drachten