Makkelijk af te sluiten

Tijdens het transport van een importauto uit België had ik een eendagskenteken nodig. De aanvraag was zo gepiept, en hoewel ik er op geen enkel moment naar om heb hoeven kijken, was het wel fijn om te weten dat de auto verzekerd was.

Het verzekeren ging eenvoudig en supersnel.

Na het kopen van een vakantiechalet in Nederland moest er een opstal- en inboedelverzekering afgesloten worden. Dit bleek via Sluitsnel, zoals de naam al zegt, zeer snel geregeld te kunnen worden en ook nog voordelig.

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!

Goede service, zeer snelle reactietijd.

Wijziging in polis is binnen 3 minuten doorgevoerd. Super.

Altijd vriendelijk!

Snel, klantvriendelijk & behulpzaam

Zeer tevreden en idd snel. Vriendelijk.

Prima en makkelijke site.

Super!!

Vriendelijk, altijd bereikbaar en goede prijs/kwaliteit verhouding

Snel en gewoon goed!

Zie titel. Goed bevallen.

Makkelijk duidelijk en snel geregeld

zie bovenstaand

Snel geregeld

Snel geregeld tegen een scherpe prijs een verzekering voor een vakantiehuisje in Duitsland.

Hartelijk bedankt voor de genomen moeite en de mooie beoordeling!

Snel een offerte

De offerte was snel binnen en na het aanvaarden van de offerte was de verzekering in een oogwenk geregeld.

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!

Super snel, perfect geregeld!

Had een 1 dagskenteken nodig voor keuring auto met uiteraard een verzekering. Zo geregeld op de site, volgende ochtend al alles wat ik nodig had via mail ontvangen! Duidelijk, overzichtelijk en snel!!

Prima geholpen

Prima geholpen door Yvonne Oosterling. Ik ben zeer tevreden. Snelle vlotte afhandeling.

Meedenkend

snel en kompleet

Offerte voor een chaletwoning verzekering snel gemaakt voor een correcte prijs.

Slechte klantenservice

Het afsluiten van de verzekering verliep op zich prima. Vandaar 2 sterren. het opzeggen wordt lastig gemaakt. Telefonisch is niet mogelijk, er wordt kortaf verwezen naar email. Op het moment van verkoop heb ik direct een mail gestuurd naar mijn verzekering. Daar echter nooit antwoord op gehad. Tot mijn verbazing zag ik dat er wel afgeschreven werd de afgelopen 3 maanden. Direct heb ik de verzekering Voogd en Voogd gebeld, en die wimpelden mij eenvoudig af met de melding dat ik bij mijn tussenpersoon had moeten wezen. Direct heb ik een mail gestuurd naar mijn tussenpersoon maar ook daarvan geen reactie. Zodoende ook de tussenpersoon Sluitsnel gebeld echter via keuze menu afgewimpeld en verwezen naar email. Dit had ik al gedaan natuurlijk maar geen reactie. Al met al, vind ik dat ze slecht omgaan met opzeggingen. Dat levert frustratie op, vandaar de lage beoordeling. Tot op heden hoop ik dan maar de 3 teveel betaalde termijnen teruggestort worden, al heb ik er weinig vertrouwen in.

Beste Sander, Bedankt voor de beoordeling. Wij begrijpen de kritiek niet helemaal. Wij hebben op elk bericht direct gereageerd en gevraagd om de vrijwaring. Langs deze weg doe ik dat daarom nog maar een keer. Wil je ons de vrijwaring toesturen, zodat wij de polis per verkoopdatum kunnen beëindigen? Uiteraard krijg je dan ook je geld terug. Als je wilt dan stuur ik de eerder verzonden e-mails je nog een keer toe, Het gevraagde zien wij (nog steeds) met belangstelling tegemoet. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse.

zeer tevreden

de site is duidelijk

Fijn maatwerk, heel snelle reacties, mooie prijs.

Werd goed meegedacht. Had een wat lastige verzekeringsvraag voor opstal en inboedel van een chalet. Voorgestelde voorwaarden sloten goed aan bij de vraag. Voor de premie werd een mooi aanbod gedaan.

Prima voor elkaar

Alles in een handomdraai geregeld! Super!

Snel geregeld Beste Deal

Ze maken hun naam waar snel geregeld en goede dekking voor mijn oldtimerverzekering voor een goede prijs. Wim

direct en snel

Na de aanvraag gedaan te hebben voor een dagverzekering voor de rdw, kan ik alleen maar lof uitspreken. Keurig op tijd de melding binnen.

Snelle reactie en duidelijke afhandeling

Ik had een eendaags kenteken verzekering afgesloten deze was gelijk goedgekeurd. Toen ik de polis binnenkreeg zag ik dat ik een verkeerde datum had ingevuld. Gelijk een mail teruggestuurd en binnen tien minuten hadden ze de polis aangepast op de juiste datum. Zeer klantvriendelijk en goede betrouwbare snelle afhandeling van het product.

Snel en vriendelijk geholpen

Snel geholpen en zeer vriendelijk aan de telefoon. Top!

Handig en snel voor een eendagskenteken

Vlot behandelt

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse