Snel

Snelle service en een goede aanbieding

Super snelle offerte gekregen en goed gereageerd p mijn vragen. Super service

Super snel geregeld

Zeer snel geregeld, alles perfect gegaan.

Snel en goed geregeld, makkelijk in te vullen!

Snel in te vullen formulier on lijn. Snelle reactie en goed communicatie. Direct verzekerd.

Goed geholpen, snelle reactie op vragen, vriendelijk. Aanrader.

Snel, eenvoudig, duidelijk, en behulpzaam

Eenvoudig, snel en makkelijk om een verzekering af te sluiten, Goede service, en klantendienst staat je vriendelijk te woord,

gevraagd of schadevrije jaren van de ene polis naar de andere kunnen

Was binen vijf minuten gepiept

Snel en het ziet er betrouwbaar uit als je een verzekering wilt afsluiten

Snel en het ziet er betrouwbaar uit als je een verzekering wilt afsluiten

Prima geholpen,snelle service

Snel geregeld!

Doen wat ze adverteren.

Goed en snel

Prima geholpen en ze reageren snel

snel en vakkundig

zelfs in het weekend ontving ik een scherpe offerte. Prima afgehandeld.

Precies goed in dit geval voor de import van een motor op een 1 dag kenteken.

Zie boven

Prima en snel geregeld

Prima snel geregeld

weet ik nog niet ben pas bij jullie

tot nu toe goed

Zeer snel en accuraat

Verzekering van ons chalet was zo geregeld. Zeer snelle opvolging van Sluitsnel.nl. Ze doen hun naam echt eer aan.

een van de beste verkering en die er zijn misschien wel de beste alles verzekerd daar

Dit is een verzekering die met je meedenkt. Tevens zijn ze erg goedkoop. Heb een snorfiets en 2 auto's 1 privé 1 zakelijk. Blijf vooral zo doorgaan sluitsnel. Voor mij de aller allerbeste keuze

Bedankt voor de mooie beoordeling!

snel en vriendelijk

Super snel geregeld.

het lukte in een dag de verzekering rond te krijgen.

De communicatie met sluitsnel was heel plezierig. Vragen werden snel beantwoord. Ik belde een paar keer op en kreeg direct antwoord. Het is altijd moeilijk met verzekeringen wat je moet verzekeren. De voorwaarden lagen op een niveau wat je redelijkerwijs kan verwachten.

Echt super snel en goed aanbod

Ging allemaal van zelf kom zeker terug.

Snel en adequaat product geleverd voor goede prijs

Snel en adequaat geholpen met een goed product geleverd tegen een goede prijs.

Werd keurig en duidelijkste woord gsstaan

Erg vriendelijk

Snelle reactie en duidelijk antwoord op je vragen top!

Offerte aanvraag binnen een dag op de mail. Ook de verdere mailwisseling heel vlug en alle vragen binnen een dag beantwoord Zijn zeer tevreden en hebben inmiddels ook al mond op mond reclame gemaakt waardoor onze camping vrienden nu ook bezig zijn om over te sluiten.

Bedankt voor de genomen moeite en de promotie! :) Prettig weekend! Hartelijke groeten, Ivar

Beste prijs en echt snel

Ik heb deze verzekering voor mijn motor gebruikt en het was makelijk en personel is echt vriendlijk als jij een vraag heeft.

Bedankt voor de genomen moeite! En fijn om te lezen natuurlijk. Prettig weekend! Hartelijke groeten, Ivar

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse