Geweldig !

Heel snel reactie en derhalve prima geholpen.

Snel en goede service

Duidelijke procedure, accuraat en goede service. Mijn type auto stond niet in de lijst bij de verzekeraar (importauto), maar er werd toch vlot een eendagsverzekering geregeld en was ik uit de brand.

Sel en goed.

Prima geregeld.

snelle service

Prima verzekering en snel antwoord en alles netjes afgehandeld via de mail. Na een paar dagen de polis in huis, top bedrijf

Goed, snelle behandeling / afwikkeling

Zeer prettig, snelle reactie, na mijn telefonische aanpassing alles zeer snel en duidelijk naar ons gecommuniceerd.

Goed, snel en gemakkelijk

Uitzoeken en aanvragen ging snel en goed

Vriendelijke, snelle regeling

Goede ervaring. Snelle reactie en vriendelijk wat betreft het beantwoorden van vragen.

In no-time eendagsverzekering geregeld

Overal problemen met het verzekeren van een eendagskenteken voor import, hier binnen 10 minuten na betaling de polis op de mail.

Zeer makkelijk en snel

Zeer gemakkelijk af te sluiten. Met 1 druk op de knop was de verzekering afgesloten.

Prettig gesprek en duidelijke taal.

Zoals boven omschreven. Daarbij komt dat zij ook in geval van schade je contactpersoon zijn.

Ik ben blij met de snelle service

Ik zorgde voor alles snel en efficiënt. Ik kreeg volledige uitleg en hulp

Snel en makkelijk

Makkelijk en snel thuis te regelen op elk tijdstip.

Even in verwarring

Even in verwarring gebracht omdat mijn automerk niet op lijst voorkwam. Bleek later in orde gebracht te zijn. Goede aktie.

Aanmelden gaat prima

Het aanmelden gaat prima, het belangrijkste is hoe er gehandeld wordt als er schade is. Dat heb ik gelukkig nog niet meegemaakt.

simpel en snel. precies goed en vlotte afwikkeling

Mooie interface en goede aanbiedingen

Overzichtelijk en snel geregeld

Tip!!! Soms heb je andere informatie nodig en niet gelijk bij de hand. Zorg dat de informatie die al ingevuld is opgeslagen kan worden zodat klanten niet telkens opnieuw het hele aanvraag ritueel moeten invullen.

Goede keuze en Snel Resultaat

Goede keuze en Snel Resultaat

Snelle service. Duidelijke uitleg

Jammer dat er geen voorlopige dekking meer bestaat voor bestelbus en.

Top en snel

Goede service en een verzekering gevonden voor een heerlijke prijs. Goed werk!

Prettig om mee samen te werken.

Duidelijke website, makkelijk in te vullen en een snelle reaktie!! Heb geen andere website kunnen vinden die zo goed is.

Handig en snel

Handig en snel geregeld, telefonisch gelukkig ook gelijk bereikbaar.

Goed geholpen

Goed geholpen en duidelijke uitleg

Snel geregeld, correct en vriendelijk

Handige app en via telefoon goed geholpen. PS Onder in de App staat nog jullie oude telefoonnummer vermeld

snel, efficiënt en effectief

Goed en snel geholpen

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse