Snel en bondig

Voor mijn vakantie huis in Frankrijk heb ik snel en ter zake kundige offerte gehad met goede uitleg. Ingangs datum op korte termijn geen probleem en betaling ( jaarpremie) na 30 dagen. Klasse en heel helder !

Top en snel geregeld

Geen klagen. Helemaal naar wens.

Goed en snel

Simpel , goed en snel, alles online zonder problemen

Klantvriendelijk, duidelijk en vlot.

Ik heb mijn autoverzekering dankzij goede begeleiding vlot geregeld.

Snel en simpel.

Snel en zonder problemen een eendagsverzekering

snel / goedkoop / makkelijk

toppertje

Snel en accuraat

Fijne maatschappij

Vlug vlot en voordelig

Snel en toegankelijk

Binnenkort tijd had ik een bevestiging van mijn verzoek. Een eenvoudige vragenlijst op het web en geen zesentwintig keer heen en weer gebel if geschrijf.

Heel snel geholpen. Geen dagen wachten op reactie

Snelle reactie ontvangen. Ik zou een ieder kunnen aanraden om bij jullie de verzekeringen af te sluiten.

Ideaal

Zeer vlot geregeld, makkelijk en goedkoop!

Gebruiks vriendelijk

Helaas de dag voor de keuring een defect waardoor keuring niet door ging. De verzekering kunnen annuleren, binnen een aantal minuten bevestiging binnen en geld word geretourneerd.

Zeer snel en scherpe offertes

Op zoek naar een verzekering en wil je graag snel en overzichtelijk een aantal aanbiedingen in de mailbox? Je bent Sluitsnel.nl naar mijn mening Echt aan het goede adres. Zelfs bij een nieuwe aanvraag in het weekend kwamen er nog herziene offertes binnen en de verder afwikkeling verliep heel soepel.

Uitstekende communicatie. Daardoor snel geregeld

Uitstekend geregeld. ASR reageert snel, helder en correct.

snel, helder en vriendelijk

doet hun naam eer aan denkt met mij als klant mee snelle reacties en offerte aanpassing snelle levering van de definitieve polis

Goed, snel en gemakkelijk

Snel en simpel een goede verzekering voor mijn nieuwe scooter kunnen afsluiten, zonder gezeur. Top!

Goed zo als het hoort.

Was al even opzoek naar een nieuwe opstal verzekering voor een recreatiewoning. Via independer weinig resultaat of ik moest bellen. Met sluitsnel verzekeringen had ik geen ervaring en verwachte er eigenlijk niet veel van. Maar een dag erna al bericht en behoorlijk goedkoper dan mn oude verzekering die van 17€ even een verhoging doorvoerde naar 43€ . Nu een verzekering van zo.n 11€ p/mnd.

Heel snelle reactie

Tevreden met de snelheid en de aangeboden verzekering

Snel afgesloten

Snelle afsluiting en uitstekende service. Binnen 2 uur was onze quad verzekerd.

Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Ik heb het nagekeken, maar uw maandpremie is echt € 23,07, inclusief de ongevallen dekking. Dit vindt u op pagina 2. De eerste betaalperiode is langer dan een maand, waardoor u de eerste keer ook wat meer premie betaalt. Als u nog vragen heeft, dan hoor ik dat natuurlijk graag even. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

goede en snelle service

goede en snelle service

uitstekend

Eenvoudig en snel te regelen.

Snelle levering!!

tevreden over de snelheid. Vandaag besteld morgen in huis!

Efficent en snel

Het is soms heel belangrijk om een verzekering snel en efficient af te kunnen sluiten. In dit geval was heg geen probleem.

zeer tevreden

Makkelijk, Overzichtelijk, duidelijkheid en snel reactie. Zeer tevredenheid

Snel en adequaat on line geregeld. Wel is prijs dan best stevig voor slechts een WA ritje RDW v.v. van nog 12 km.

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse