Prima geholpen

Prima geholpen door Yvonne Oosterling. Ik ben zeer tevreden. Snelle vlotte afhandeling.

Meedenkend

snel en kompleet

Offerte voor een chaletwoning verzekering snel gemaakt voor een correcte prijs.

Slechte klantenservice

Het afsluiten van de verzekering verliep op zich prima. Vandaar 2 sterren. het opzeggen wordt lastig gemaakt. Telefonisch is niet mogelijk, er wordt kortaf verwezen naar email. Op het moment van verkoop heb ik direct een mail gestuurd naar mijn verzekering. Daar echter nooit antwoord op gehad. Tot mijn verbazing zag ik dat er wel afgeschreven werd de afgelopen 3 maanden. Direct heb ik de verzekering Voogd en Voogd gebeld, en die wimpelden mij eenvoudig af met de melding dat ik bij mijn tussenpersoon had moeten wezen. Direct heb ik een mail gestuurd naar mijn tussenpersoon maar ook daarvan geen reactie. Zodoende ook de tussenpersoon Sluitsnel gebeld echter via keuze menu afgewimpeld en verwezen naar email. Dit had ik al gedaan natuurlijk maar geen reactie. Al met al, vind ik dat ze slecht omgaan met opzeggingen. Dat levert frustratie op, vandaar de lage beoordeling. Tot op heden hoop ik dan maar de 3 teveel betaalde termijnen teruggestort worden, al heb ik er weinig vertrouwen in.

Beste Sander, Bedankt voor de beoordeling. Wij begrijpen de kritiek niet helemaal. Wij hebben op elk bericht direct gereageerd en gevraagd om de vrijwaring. Langs deze weg doe ik dat daarom nog maar een keer. Wil je ons de vrijwaring toesturen, zodat wij de polis per verkoopdatum kunnen beëindigen? Uiteraard krijg je dan ook je geld terug. Als je wilt dan stuur ik de eerder verzonden e-mails je nog een keer toe, Het gevraagde zien wij (nog steeds) met belangstelling tegemoet. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse.

zeer tevreden

de site is duidelijk

Fijn maatwerk, heel snelle reacties, mooie prijs.

Werd goed meegedacht. Had een wat lastige verzekeringsvraag voor opstal en inboedel van een chalet. Voorgestelde voorwaarden sloten goed aan bij de vraag. Voor de premie werd een mooi aanbod gedaan.

Prima voor elkaar

Alles in een handomdraai geregeld! Super!

Snel geregeld Beste Deal

Ze maken hun naam waar snel geregeld en goede dekking voor mijn oldtimerverzekering voor een goede prijs. Wim

direct en snel

Na de aanvraag gedaan te hebben voor een dagverzekering voor de rdw, kan ik alleen maar lof uitspreken. Keurig op tijd de melding binnen.

Snelle reactie en duidelijke afhandeling

Ik had een eendaags kenteken verzekering afgesloten deze was gelijk goedgekeurd. Toen ik de polis binnenkreeg zag ik dat ik een verkeerde datum had ingevuld. Gelijk een mail teruggestuurd en binnen tien minuten hadden ze de polis aangepast op de juiste datum. Zeer klantvriendelijk en goede betrouwbare snelle afhandeling van het product.

Snel en vriendelijk geholpen

Snel geholpen en zeer vriendelijk aan de telefoon. Top!

Handig en snel voor een eendagskenteken

Vlot behandelt

Prefect en snel!

Offerteaanvraag voor verzekeren chalet was niet moeilijk om in te vullen. Binnen 1 dag een net aanbod retour. Ik had nog een vraag en wens tot wijziging, ook dit was binnen een uurtje beantwoord en gewijzigd. Het geeft rust en zekerheid als je meteen contact hebt en weet dat het zo geregeld wordt!

Goed gevoel!

Goede en snel service!

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling en genomen moeite!

Prima geregeld wat ik nodig heb!

De verzekering was goed en snel geregeld. Complimenten voor de afhandeling van de verzekering.

De verzekering was snel afgesloten.

Prima te woord gestaan alles was snel duidelijk.

Ging soepel

Fijn en snel contact en duidelijk

Snel en correct

Goed geholpen, snel. Denken mee en altijd bereikbaar

Snel en makkelijk

Snelle reactie en makkelijke betaling via ideaal. En alles via de mail

Makkelijk te regelen.

Dit bedrijf doet zijn naam eer aan! Goede service, snel en duidelijk!

Prima service en makkelijk en snel bereikbaar!

Snelle reacties en snel handelen. Erg prettig.

Prettig, snel en correct.

Snel, betrouwbaar, top service

Ik verzeker geregeld eendagskentekens via SluitSnel en ben zeer tevreden over de service. Goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle afhandeling.

snel, makkelijk

ik had de verzekering nodig om een auto bij de rdw te importeren. alles ging snel en vlot en zonder problemen

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse