soepel geregeld!

Dus: soepel geregeld en duidelijk.

gewoon prima

Zie uovenstaanee

Superfijn geholpen door fijne medewerker

heel snel

the best one

Snel afgesloten

Verzekering was inderdaad zeer snel afgesloten en tegen een gunstige prijs.

Sneller gaat het niet.

Jammer genoeg kwam de aanbieding in de spam Ordner terecht, anders was het in 1 dag geregeld. Prima

Sluitsnel is top, makkelijk en snel

Sluitsnel is top, makkelijk en snel

Super snel alles geregeld hier

Snelle reactie verzekering op maat

Geen prettig communicatie met personeel.

Zeer onbeschoft behandeld door medewerkers aan de telefoon.

Wij hebben er lang over nagedacht of we zouden moeten reageren of niet, want het is voor ons geen doel op zich om alleen maar positieve reviews te krijgen, als we iets niet goed doen, dan leren we daar graag van en zullen we altijd onze excuses aanbieden. Maar als je onze zeer gewaardeerde medewerkster uitscheld met een combinatie van een zware ziekte en het oudste beroep ter wereld dan kan er inderdaad geen sprake zijn van prettige communicatie, dat gevoel is geheel wederzijds. Een andere naam gebruiken dan in ons systeem bij het e-mailadres genoteerd staat en op voorhand dreigen met negatieve reviews geeft ons ook te denken. Wij staan volledig achter onze medewerkster die de verbinding heeft verbroken. Gelukkig staat deze review in het niet bij alle positieve beoordelingen die wij doorgaans mogen ontvangen. Directie SluitSnel.nl Verzekeringen

Top!!

Snel verzekering afgesloten

Prima geregeld

Prima en snel geregeld

Snel geregelt super

Snel, voordelig, Duidelijk en Compleet

Snelle en goedkope verzekering!

Scooterverzekering

Snel afgesloten en snel afgehandeld

Top tot zo ver!

Tot zo ver een topverzekeraar voor scooters. Avond verzekerd binnen 24 uur acceptatie!

Snel antwoord.

Voor een goede prijs .

Snel verzekeringen afgesloten voor mijn bezorgscooter voor redelijk prijs

Snel geholpen

Even aangeven wat de bedoeling is en geregeld

Snel en correct

Prima, snel

Snel de juiste verzekering afgesloten

goed geholpen duidelijk verhaal

wij hadden een verzekering nodig voor ons tweede huis en hebben die snel en duidelijk mvg D

heel goed,aanrader!

Chaletverzekering afgesloten. Vriendelijke ,geduldige (telefonische)bejegening. Zeer duidelijke offerte,zonder moeilijke "fratsen"erin Binnen zeer korte tijd helemaal geregeld. Ik vind het een hele prettige verzekeraar.

Erg makkelijk, duidelijk en snel geregeld. Ook de prijs is zeer concurrerend.

Eenvoudig en snel verzekeren

Via site aanvraag verzekering gedaan, cvolgende dag offerte, goede service en perfect geregeld

Zeer goed, en snel geregeld!

Het was zo geregeld, en dat ook nog voor een goede prijs.

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse