Top geregeld

Top geregeld

Snelle afhandeling

Snel een eendagsverzekering voor een auto aangevraagd. Makkelijk digitaal formulier en snelle verwerking. Zeer tevreden dus

Bedankt voor de genomen moeite! Hartelijke groeten, Ivar Sluitsnel.nl Verzekeringen

Snel en makkelijk

Prima aanbod. Een eendagsverzekering is snel en eenvoudig online af te sluiten en de verwerking verloopt zeer snel.

Snelle dienstverlening met top kwaliteit!

Meedenkend en snel handelen.

Duidelijk, snel, vooedelige verzekering gevonden

uitstekend

snelle en prettige communicatie bij afhandeling schade (diefstal scooter)

Hartelijk bedankt en goed te lezen dat het vlot is geregeld allemaal. Prettig weekend!

helemaal super

Was zo geregeld invullen betalen e binnen een uur de verzekering

Makkelijk online, voordelig en snel geregeld

Makkelijk online, voordelig en snel geregeld

Doet wat er staat

Met paar klikken een verzekering voor een dag, bij overzetten Belgische auto naar NL. Geen gedoe

Snel, simpel en correcte afhandeling.

Snel geregeld en snel akkoord.

Mijn enige puntje is dat het iets goedkoper mag. 25/30 euro zou beter zijn. Verder perfect.

Goedemiddag, Bedankt voor uw positieve beoordeling! De maatschappij rekent al € 21,59 voor de polis. Wij hebben daarom helaas geen mogelijkheden de verzekering voordeliger aan te bieden. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

prima geregeld qua afsluiting verzekering opstal/inboedel

Afsluiting binnen 24H van nieuwe verzekering

Altijs weer top geregeld

Regel altijd de 1 dags kenteken verzekering bij deze verzekeraar. Snel, duidelijk, no nonsens en betaalbaar.

Netjes geholpen en snel geregeld

Netjes geholpen en super snel geregeld

snelle en duidelijke communicatie

Zoeken naar de juiste verzekering vind ik een flinke klus. Sluitsnel.nl doet veel voorwerk en dat scheelt!

snel en goed geregeld, alleen niet goedkoop

Zie omschrijving

Geachte relatie, Bedankt voor uw beoordeling. Vergeleken met de reguliere autoverzekering is deze polis inderdaad prijzig. Helaas hebben wij geen ruimte de verzekering voordeliger aan te bieden. Daarbij zijn wij al de goedkoopste. Het spijt mij niet positiever te kunnen berichten. Prettig weekend! Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Snelle reactie. Makkelijke aanmeldprocedure.

Prettige organisatie om zaken mee te doen. Erg betrouwbaar en vlot in de communicatie.

Unieke service voor eendagsverzekering auto

Voor het importeren van onze auto en de keuring bij het RDW hebben we via sluitsnel.nl een eendagsverzekering afgesloten. Via diverse andere vergelijkingswebsites was dit alleen telefonisch mogelijk, maar via sluitsnel.nl was dit binnen enkele minuten online geregeld. Top service!

Supersnel een 1 dags-kenteken verzekering afgesloten

Mooi alles digitaal tegen een redelijke prijs

Erg snel en goed geregeld

Het aanvraag proces verliep goed en de acceptatie daarvan ook, ging ook erg snel allemaal.

helemaal super snel geregeld

eenvoudig via website te bestellen/ betalen

Snel geregeld

snel en goed geregeld

verzekering op de zelfde dag snel geregeld .

Snelle Offerte ontvangen super !

Snel en goed geregeld mbt onze chalet verzekering We zijn direct overgestapt omdat de premie een stuk lager was en voorwaarden beter klasse ‘

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse