Snel afhandeling

Snelle afhandeling zowel telefonisch als via de site.

Snel en goed!

Simpel om offerte aan te vragen, heldere aanvraagstructuur op de website en zeer snel met het bevestigen van de offerte. Aanrader!

Snel, duidelijk en dekkend!

overzichtelijk, snelle offerte en snelle dekking!

Goed en snel geregeld

Binnen een paar klikken geregeld tegen een lage premie

Ongewoon snelle en adequate afhandeling

Zeer tevreden over de dienstverlening van Sluitsnel.nl bij het afsluiten van een opstal- en inboedelverzekering voor onze recreatiewoning. Offerte lag er binnen een uur. Kort telefonisch overleg over een aantal voorwaarden. Aangepaste offerte lag er binnen een half uur, ondertekend teruggestuurd en hoppa de verzekering was rond.

Zeer snel en erg behulpzaam!!

Heb hier heel snel een verzekering kunnen afsluiten voor een dag. Dit was dan voor een dagkenteken van mijn import auto. Daarna ben ik ook zeer goed geholpen voor de definitieve verzekering. Zeer goed telefonisch geholpen en na meerdere keren gebeld te hebben toch zeer vriendelijk, behulpzaam en snel de verzekering afgesloten en kon ik direct van mijn auto genieten.

Bedankt voor de mooie beoordeling! Hartelijke groeten, Ivar

Snel geregeld!

Ik heb een dag voorafgaand aan mijn keuringsafspraak een verzekering afgesloten bij Sluitsnel.nl. Het sluiten van de verzekering was zo gebeurd en de website is gebruikersvriendelijk. Ik heb tijdig mijn bevestiging ontvangen via de mail. Ik ben zeer tevreden en raad Sluitsnel.nl een ieder aan!

Bedankt voor de mooie beoordeling! Hartelijke groeten, Ivar

Snel en makkelijk

Snel en makkelijk 1 dags kenteken aanvragen

Snel en scherp

Bemiddelt snel en met een scherpe premie.

Snel

Binnen één dag een verzekering geregeld voor een recreatiewoning. Prima.

Snel geregeld!

Zeer snel uitstekend

Snel en gemakkelijk een verzekering voor een ééndagskenteken gesloten. Prima service.

N.v.t.

Behulpzaam, duidelijk en betrouwbaar

Tel gesprek was bijzonder gemoedelijk de antwoorden die ik kreeg was duidelijk en geduldig, het schepte voor mij een betrouwbare omgeving waarin ik me liet begeleiden tot het nemen van een product die bij me past. Mijn dank daarvoor. Een tevreden nwe klant. Peter Cress

prima en snel

GOED

SNEL

Duidelijkheid en vakkundig

Behulpzaam en antwoord op elke vraag. Prijstechnisch wel aan de dure kant, maar fijn dat ok toch verzekerd rond kan rijden. Groet Cor

Prettige ervaring

Hoewel online, toch prettige communicatie; snel antwoord

Zeer professioneel

Verzekering keurig en snel afgesloten,

Verzekering keurig en snel afgesloten, De polis is duidelijk en leesbaar.

Supersnelle reactie en alles prima in no time geregeld!

Prima sevice van Sluitsnel! We wilden snel en makkelijk een verzekering voor ons chalet afsluiten. Waar bij andere verzekeraars wat moeilijk gedaan werd, was dit bij Sluitsnel echt in no time geregeld. Probleemloos en super makkelijk, keurige sneple reactie en afhandeling. Kortom: ze doen hun naam alle eer aan!

Specialist in verzekeren van chalet

Al eerder een verzekering afgesloten voor ons chalet via Sluitsnel.nl, nu overgestapt naar een andere verzekering wederom via Sluitsnel.nl omdat ons chalet niet meer in de verhuur zit. Prettig persoonlijk contact, snelle reactie. Prima geregeld!

Vlot en duidelijk

Geruststellend vanwege duidelijke info

Snelle service, verzekering was zo afgesloten.

Snelle reacties op mijn vragen via de mail. Duidelijke uitleg en niet te veel rompslomp. Daarna formulieren ingevuld en opgestuurd en snel weer een reactie dat ik geaccepteerd ben en de verzekering afgesloten is. Bevestiging binnen een uur.

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse