Snel

Snel en adequaat!

snelle afsluiting

jammer dat de jaren van met de auto niet worden meegenomen. dit zijn ook schade vrije jaren op de weg. wat is er anders aan?

Beste Fred, Ik begrijp dat je dit jammer vindt, maar op de regels omtrent schadevrije jaren hebben wij helaas geen invloed. De verzekeringsmaatschappijen gaan daar over. Schadevrije jaren worden per voertuig opgebouwd en kunnen alleen worden meegenomen na beëindiging van een verzekering. Dit wordt ook vermeld in het aanvraagscherm. Een en ander valt terug te lezen op onze website https://www.sluitsnel.nl/vragen-over-verzekeringen-en-schade/uitleg-schadevrije-jaren/. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Aanrader

Snelle nette afhandeling... Keurig geholpen aan de telefoon na nog een aantal vragen te hebben gehad. Niks was te veel...

Duidelijk, informatief en vlot aanvangsgesprek gehad. Daarna alles snel opgevolgd. Prima...

Mensen met kennis van zaken. Ik verwacht meerdere polissen onder te brengen bij deze tussenpersoon.

lekker snel.

goede site waar je snel en goed een verzekering kunt afsluiten op bv een eendagskenteken.

vlot gehandeld

het is naar mij verwachting vlot gegaan de verzekering afsluiten

prima en snel

Makkelijk en snel een verzekering af kunnen sluiten

Het was een fijne ervaring, duidelijk website (wel wat verouderd). 35 euro voor een wa-verzekering voor een eendagskenteken vind ik wel behoorlijk aan de prijs maar ik moet wat.

Beste Rudi, bedankt voor de beoordeling. Vergeleken met een reguliere doorlopende autoverzekering is dit product inderdaad prijzig. Ten opzichte van onze concurrenten zijn we dan wel weer goedkoop. De nieuwe website verwachten wij binnen enkele weken online te kunnen zetten! Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Snelle reactie op verzoek om offertes voor verzekering chalet.

Snel en goed geholpen bij het afsluiten van een verzekering van ons chalet. Snel antwoord op gestelde vraag. Kortom een aanrader!

Top,proffesioneel

Snel

Tot nu toe top. Makkelijk bereikbaar en snel papieren ontvangen.

Snel geregeld

Makkelijk en simpel een eendagsverzekering geregeld , en zonder vervolg gezeur gelukkig

Snelle en goede service.

Slecht bedrijf

Doen moeilijk over schade vrije jaren bij een tweede auto echt dik vervelend, ga hier meteen weg als ik kan, binnen halen met een lage premie vervolgens dubbelen factureren daar hou ik niet van...

Beste Pim, ik begrijp dat het vervelend is, als de premie hoger is dan je had verwacht. De regels omtrent schadevrije jaren zijn vastgesteld door de verzekeringsmaatschappijen. Niet door ons. Schadevrije jaren kan je pas meenemen wanneer er een andere autoverzekering wordt beëindigd. Je krijgt dan een zogeheten royementsverklaring en de schadevrije jaren worden beschikbaar gesteld in RoyData. Dat staat ook uitgelegd in het premieberekeningsscherm. Voor 2e gezinsauto's wordt nog wel eens een extra korting gegeven, maar de schadevrije jaren moeten per voertuig worden opgebouwd. Aangezien dit voertuig zakelijk wordt gebruikt, is daar geen oplossing in te vinden. Dat betekent dat je schadevrije hebt opgegeven die je niet had. Daar kunnen wij helaas niets aan doen. Ik begrijp dus heel goed dat dit een tegenvaller is, maar dat je dit ons aanrekent, dat vinden wij natuurlijk wel vervelend. Dit probleem had je namelijk ook bij andere aanbieders gehad. Als je nog vragen hebt hierover, dan verzoek ik je vriendelijk even te bellen met ons kantoor. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Prima, duidelijk, snel verzekering afgesloten naar wens.

Vriendelijk geholpen aan de telefoon. Gewoon to the point en snel.

Goede offerte snelle afhandeling

goed, maar duur

Snel en correct

Snel en goed geregeld

Snel en goed geregeld

Onverwachts geweldig!

Ik heb zowel telefonisch als per e-mail contact opgenomen met SluitSnel.nl, omdat ik enkele vragen had over mijn bestelautoverzekering. Telefonisch: omdat ik zelf iets verkeerd had gelezen in de polisvoorwaarden. Ik had vrijwel meteen iemand aan de lijn (dus geen lange wachttijd), die mij duidelijk te woord stond en wist waar ze over sprak. Per e-mail: omdat ik toch iets wilde wijzigen aan de zojuist afgesloten bestelautoverzekering. En ook mijn e-mail werd razendsnel en correct beantwoord. Ik ben serieus verrast en onder de indruk van hun werkwijze en op basis van mijn recente ervaringen beveel ik hen daarom echt aan! Een goeie en betrouwbare partij om je verzekering bij af te sluiten.

Beste Jeni, Hartelijk bedankt voor de zeer positieve uitgebreide beoordeling! Daar zijn we erg blij mee. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Goed gewerkt

Ik ben zeer tevreden. Het werkte snel en gemakkelijk. Ik kom terug, bedankt.

Inderdaad snel...

Duidelijke informatie en snel afsluiten.

Betrouwbaar en inderdaad snel

Goed geregeld. Ik had een 1 dagsverzekering nodig. Zelfde dag al in orde.

Binnen 1 dag een verzekering bij een gerenommeerde maatschappij.

Heldere voorlichting over wat wel/ niet gedekt was Geen misverstanden Offerte binnen enkele uren Afsluiten na korte vragen lijst enkele uren later Duidelijk wat te doen bij schade

prima geholpen

Snel en professioneel geholpen

Snel afgesloten

Heel snel en makkelijk de verzekering afgesloten. Binnen 5 minuten geregeld.

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse