Vriendelijk gesprek meteen advies wat te doen

Goede ervaring

Verzekering snel geregeld en afgesloten.

Goed..!!

Snel en duidelijk

Reageren snel en komen met duidelijk voorstel waardoor verzekering ook snel geregeld was.

Goede en snelle service!

Netjes en snel geholpen.

Zeer goed bereikbaar en snelle afhandeling en advies bij afsluiten verzekering

We hebben een nieuw chalet en de verzekering afgesloten op advies van Stekelbos caravan en Chaletbouw bij Sluitsnel. Telefonisch zijn zij zeer goed en snel bereikbaar. Nemen alle tijd voor advies en het afsluiten wordt in één dag geregeld inclusief de nieuwe polis. Kortom zeer goede service.

Goed geholpen

zeer snellen en accurate afhandeling van mijn aanvraag.

Bij de opgave van mijn te verzekeren object kreeg k vier duidelijke keuzes. Daarna gekozen en na een paar dagen alles afgehandeld.

Prettig en snel geregeld

en snel

Heel vlot een verzekering geregeld

Ervaring beperkt zich tot het afsluiten van de verzekering. Met afhandeling van claims heb ik gelukkig geen ervaring en dat mag zo blijven.

Snelle afhandeling, goed bereikbaar

Het was fijn via sluitsnel mijn verzekering af te sluiten, korte lijntjes, goede service!

Snelle reactie, goede service

Snelle offerte, heldere communicatie en goede snelle afhandeling.

Snel en zonder poespas

Tussenpersoon voor kunstverzekering die ik gemakkelijk online kon afsluiten. Alles digitaal geregeld, geen onnodige papieren documenten.

Super-snelle service!

De reactie op mijn aanvraag kwam sneller dan het licht binnen, informatie was meteen duidelijk en de verzekering was binnen 10 minuten helemaal in kannen en kruiken! SUPER!

Snel en makkelijk

Mijn buggy was moeilijk te verzekeren maar via sluitsnel tegen gunstige premie wel

Makkelijk

Het afsluiten van een verzekering is bij jullie makkelijk en de site is duidelijk

zeer professioneel afgehandeld

bekwaam, snel, goede prijs.

Snel en correct afgesloten Vlotte afhandeling

Snel telefonisch reacties. Kundig advies. Gebruiksvriendelijke website.

Snel en accuraat.

De offerteaanvraag werd zeer snel behandeld. De offerte beviel ons prima. Daarna werd de aanmelding voor de verzekering keurig netjes en snel afgehandeld.

Vlotte afhandeling en simpele aanvraagprocedure

Aanrader

Op en top geregeld

Zoals vele malen eerder gebruik gemaakt van de 1 dags kenteken verzekering om naar de RDW te kunnen. Echt top en snel geregeld en ook nog zeer betaalbaar.

Ja snel geregeld voor mijn eedagskenteken!

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse