Goed en snel reactie

prima service

en inderdaad heel snel

Snel en duidelijk

Binnen een dag was alles geregeld snelle service en duidelijke communicatie,TOP!

Snelle, to-the-point communicatie en dito afhandeling

Conform de naam, snel en simpel verzekering afsluiten zonder nodeloos gedoe

Toppie

Kreeg heel snel een offerte. En het was duidelijk

Vlug geregeld

Goed bereikbaar ook via de telefoon. Snel geregeld, mooie premie,'s

Top service!

Snel en makkelijk geregeld! Goed bereikbaar in geval van vragen

Kort en krachtig

Gewoon snel geregeld en duidelijk

uitmuntend !

snel en correct een aanbieding ontvangen. prijs is OK. Daarna snel een bevestiging gekregen dat de verzekering is geaccepteerd. een aanrader.

Reselling for 50% more

After receiving the polis, you can also see they are making 50% profit. Besides that if you call for the insurance for a question the tape redirects look at the site and hangs up automatically not really customer friendly

Beste Piet, Bedankt voor de beoordeling, ook al is die negatief. Wat betreft de voicemail heeft u gelijk. Mijn excuses daarvoor. U had ons wel kunnen bereiken door een andere optie te kiezen, maar dat is niet zoals het hoort. De voicemail zullen wij dit weekend nog aanpassen. Op zowel de betaalpagina als op de factuur die u per e-mail hebt ontvangen, kunt u exact terugvinden wat wij aan de polis verdienen. Zie https://www.sluitsnel.nl/aanvraagbevestiging-en-betaalverzoek/. Wij verdienen inderdaad € 9,00 per polis en dat is vooraf duidelijk gecommuniceerd. Dit bedrag vragen wij voor de afhandeling. De hoogte van de premie speelt daarbij geen rol. Als u nog vragen heeft, dan vernemen wij dat uiteraard graag. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Zie hieronder.

Geweldig. Yvonne erg vriendelijk en behulpzaam.

Snel handeling

Goed and daudelijk

Snel en goed geholpen

Snel geholpen! En toen ik een vraag had, en iets niet goed begreep erg goed geholpen!

uitstekend

De prijs is voor een verzekering is gunstig hier

Snel en behulpzaam

Na de aanvraag, kreeg ik heel snel de verzekeringspapieren. Vragen die ik nog had, werden dezelfde dag beantwoord. Prima ervaring.

Snel afgesloten, prima !

Lage prijs en snel afgesloten !

Snel en correct afgehandeld

Goed, snelle service en prettig contact.

snel geregeld

na aanvraag offerte binnen 1,5 uur alles goed geregeld.

Heel goed, snel helder enz

Goed helder efficiënt gesprek. Aanpassingen in een mum van tijd gebeurd!

goed en snel

goed en snel

Goed, alleen verzekeringskaart,voorheen productwijzer ontbrak

Prima en snel geregeld via internet. Als ze de verzekeringkaart (voorheen productwijzer)ook op de website zetten dan is het helemaal geod

Beste Sandra, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. De verzekeringskaart staat al op onze product pagina's, onder "voorwaarden & documenten". Ik zal u het overzicht ook nog even e-mailen. Fijne feestdagen! Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Snelle reactie

Nadat ik een afwijzing had gekregen op een verzekering aanvraag, hebben kort contact gehad en kort daarna is toch de aanvraag nog correct verwerkt. Dus snel en goed actie ondernomen.

Goedemorgen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat we het hebben kunnen oplossen. Fijne feestdagen! Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Eenvoudig en snel af te sluiten. Vlotte reactie per mail.

Tot nu toe zoals verwacht. voor een schappelijke prijs een goede verzekering.

Aanvraag verliep vlot.

Het aanvragen ging goed en reactie tijd was ook snel. Papieren voor verzekering waren binnen uur binnen. Geen ervaring met afhandeling van schade want die had ik niet.

Gemakkelijk en snel geregeld.

Snel geregeld, jammer dat er maar keuze was uit 2 verzekeringsmaatschappijen

Kennemerstraatweg 464 1851NG Heiloo

072-2013050

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse