Alles snel geregeld

Even naar deze maatschappij bellen en binnen no-time goede, duidelijke prijsopgave. Nog een paar vraagejes stellen: alles gaat snel en correct. Polis getekend: hoe snel werkt Sluitsnel!!

Het zit al in de naam, snel afsluiten en duidelijk en overzichtelijk!

Binnen een aantal uur geregeld en notabene in het weekend!

Bedankt voor de mooie beoordeling! We doen ons best :) Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

Is op dit moment zeer goed.

ik denk dat jullie goed bij mijn verzekering pas die ik heb afgesloten . verder denk ik dat het wel goed zit dank zij mijn over buren heb ik een verzekering bij jullie afgesloten.

Beste Frans, Bedankt voor de mooie beoordeling en natuurlijk erg leuk om te vernemen dat u bent doorverwezen door uw buren. Dat is uiteindelijk de beste reclame! Prettig weekend. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse

super snel een verzekering voor 1 dag!

snelle service duidelijk erg makkelijk af te sluiten geen gedoe

Prima geregeld

Het is duidelijk aan gegeven

Snel en makkelijk geregeld

Goede service en snel geregeld !!

Goede en snelle service! Ik Had een verzekering voor een eendagskenteken voor een geïmporteerde motor afgesloten, ging vlot en goed! Aanrader

Prima en snel

Snel geregeld en duidelijk.

Hartelijk bedankt voor de genomen moeite en de mooie beoordeling!

Wat ik wilde en inderdaad lekker snel!

Gewoon positief. Niks meer niks minder.

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!

Zeer gemakkelijk en snel verzekering voor ééndagskenteken afgesloten.

Goede prijs (zelfde of minder als bij andere verzekeringsmaatschappijen)

Klasse bedrijf!

Vlotte afhandeling en ze doen wat ze zeggen! Aan te bevelen organisatie!

Eendagskentekenverzekering snel geregeld

In de ochtend vroeg aangevraagd en 1,5 uur later ontvangen per mail. Erg snel, bedankt.

Super snel en makkelijk geregeld

Heldere website. Super snel en makkelijk geregeld.

snelle en efficiënte aanpak, prima geregeld

Prima en snelle service

Makkelijk af te sluiten

Tijdens het transport van een importauto uit België had ik een eendagskenteken nodig. De aanvraag was zo gepiept, en hoewel ik er op geen enkel moment naar om heb hoeven kijken, was het wel fijn om te weten dat de auto verzekerd was.

Het verzekeren ging eenvoudig en supersnel.

Na het kopen van een vakantiechalet in Nederland moest er een opstal- en inboedelverzekering afgesloten worden. Dit bleek via Sluitsnel, zoals de naam al zegt, zeer snel geregeld te kunnen worden en ook nog voordelig.

Hartelijk bedankt voor de mooie beoordeling!

Goede service, zeer snelle reactietijd.

Wijziging in polis is binnen 3 minuten doorgevoerd. Super.

Altijd vriendelijk!

Snel, klantvriendelijk & behulpzaam

Zeer tevreden en idd snel. Vriendelijk.

Prima en makkelijke site.

Super!!

Vriendelijk, altijd bereikbaar en goede prijs/kwaliteit verhouding

Snel en gewoon goed!

Zie titel. Goed bevallen.

Makkelijk duidelijk en snel geregeld

zie bovenstaand

Snel geregeld

Snel geregeld tegen een scherpe prijs een verzekering voor een vakantiehuisje in Duitsland.

Hartelijk bedankt voor de genomen moeite en de mooie beoordeling!

Snel een offerte

De offerte was snel binnen en na het aanvaarden van de offerte was de verzekering in een oogwenk geregeld.

Kennemerstraatweg 464

1851NG Heiloo

072-2013050

Over Sluitsnel.nl Verzekeringen

Autoverzekeringen | Bestelautoverzekeringen | Scooterverzekeringen | Bedrijfsverzekeringen | VVE Verzekeringen | Recreatiewoningverzekeringen | Woonverzekeringen -> Op onze website(s) vindt u alle gangbare particuliere en zakelijke verzekeringen. Wij werken vanuit het mooie Heiloo en bedienen meer dan 5000 klanten! Wilt u meer weten over ons en onze verzekeringen? Kijkt u dan even op de website. Daar kunt u ook snel en eenvoudig de aanbieders voor uw verzekeringen vergelijken. Gratis. Heeft u vragen? Neemt u dan gerust contact met ons op. Wij staan u graag te woord. Op e-mail reageren wij ook heel snel. Tijdens kantooruren doorgaans binnen enkele minuten. Hartelijke groeten, Ivar Sarelse