Levering met persoonlijke boodschap

Mooie schoenen, netjes en snel geleverd met een persoonlijk briefje!

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Met vriendelijk groeten Team Beterlopenwinkel

Duidelijke website,je ziet goed wat je koopt.

Makkelijk bestellen,duidelijke aanwijzing over de maat.

Fijne dag!

Iedereen is vriendelijk en behulpzaam

Goede schoenen en snel geleverd

Meerdere keren hier schoenen besteld, ik weet welk merk, model en maat ik moet hebben, ruime keuze en snel geleverd

Matig

Ik had graag de sandalen willen uitproberen voor dat ik op vakantie zou gaan. Levertijd zou 2 tot 3 dagen zijn, het heeft 6 dagen geduurd, ik kreeg een mail dat het dinsdag geleverd zou worden. Dinsdag niks ontvangen. Woensdag en thuis geleverd terwijl ik had aangegeven bij een pick-up point het geleverd willen hebben. Het heeft bijna een week gehuurd. Het zijn dure schoenen en geen tijd gehad om ze uit te proberen.

Dag mevrouw Zoulikha, Hele vervelend voor u dat dit zo loopt. Post Nl had de afgelopen weken weer forse vertragingen. We zien dat ook prive, leveringen worden soms tweemaal uitgesteld. We doen ons best om de bestellingen zo snel mogelijk te versturen, en voor u en voor ons is dit heel teleurstellend. We zullen wederom een klacht indienen bij Post NL. Helaas is onze lijn met DPD net zo problematisch. Enige wat we kunnen doen voor u is de retour periode verlengen tot na uw vakantie. Groet Annemiek ________________________________________

Zeer goede service.

Zeer tevreden.

Loopt goed …!

goede service en ze weten waar het over gaat betreffende wandelschoenen.

goede service en ze weten waar het over gaat betreffende wandelschoenen.

Bezorging slecht

Werd via Dpd bezorgd duurden heel lang ging volgens info via omweg uiteindelijk niet hier thuis bezorgd maar bij een kringloop winkel depot paar dorpen verder daar kwam ik achter door op een andere plek op de site (die in het Duits is) het pakket nr in te tikken toen kwam er kringloopwinkel maasdijk beweren aan de deur geweest te zijn waren thuis geen briefje niets.

Geholpen

Heel goed en fijn, via de mail geholpen

Verkeerde artikel (wax) geleverd na bestelling. Telefonisch contact gezocht met fysieke winkel. Probleem werd direct zonder enige aarzeling opgelost en had ik de volgende werkdag al in huis. Het onjuiste artikel mocht ik houden om een ander een plezier mee te doen. Wat een service! Niet voor niets doe ik graag aankopen in deze webshop;)

Prettige winkel

Ook retour goed en snel behandeld, waardoor ik weer een maatje groter kon bestellen voor mijn moeder.

Top geregeld

klantgericht

Zoals altijd prima pasvorm en kwaliteit. Snel geleverd. XL complimenten

ontevreden over de bestellin

ontevreden over de bestelling

Na ons telefonisch contact begrijp ik uw frustratie. Het bestellen online is niet iets wat u vaak doet want u komt het liefst in de winkel in Den Haag. U heeft online niet kunnen vinden wat de breedte maat was van onze schoenen en hierdoor heeft u verkeerde schoenen besteld. Ik heb u uitgelegd hoe u het een volgende keer wel kunt vinden en dat u mij altijd mag bellen zodat ik u kan helpen. Onze excuses voor het ongemak en wij hopen dat het een volgende keer beter gaat. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Prima winkel en deskundig personeel

Goede ervaring, fijn geholpen.

Snel

Zeer snelle levering van de beterlopenwebwinkel. Alleen postnl werkte niet echt mee. Groot assortiment met duidelijke informatie over de merken

100% correcte levering met uitstekende service

In overleg 2 paar besteld om 1 te kunnen kiezen. Leveringsdatum in overleg uitgesteld ivm afwezigheid Op afgesproken datum afgeleverd 1 paar retour gezonden Geld terug ontvangen vlgs afspraak Alles 100% vlgs afspraak + professionele, klantgerichte communicatie

Ruime keuze, snel besteld en geleverd

Fijne website met haast TE veel keuze. Ik wist gelukkig welk merk en model ik zocht en heb twee paar besteld. Niet goedkoop maar heel goede kwaliteit. Wat ik mis ( maar misschien niet goed gezocht) is advies mbt welk merk/type schoen het best bij mijn voet past ( bijv breedte). misschien een simpele handleiding over hoe je dat moet bepalen? Maar nogmaals, misschien heb ik niet goed gekeken.

Niets op aan te merken.

Niets op aan te merken.

Snelle levering. Alles prima in orde

Wat fijn dat ze op tijd binnen zijn. Hartelijk dank voor uw fijne review. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Fijne pantoffels en snel geleverd

Pantoffels besteld voor Moederdag en deze zijn op tijd binnengekomen! Ik ben tevreden :)

snelle levering van een goed product

zo te zien een goed product. Erop lopen moet aantonen dat het gebruik net zo goed is. Hopelijk zal dat zo zijn.

Hartelijk dank voor uw fijne review en laten we hopen dat uw schoenen u weer goed op weg helpen. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Uitstekende service. Alleen klopte de informatie op de website niet. De beschrijving van de schoen stond voor een andere soort leer, dus zelfde schoen ,andere uitvoering. Ik werd hier keurig over geïnformeerd,nadat ik een mailtje had gestuurd.

Hartelijk dank voor uw review, wij wensen u veel plezier van uw aankoop en wie weet tot ziens. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Bedrijfsgegevens

Splinterlaan 158

2352 SM Leiderdorp

071-5422765

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.