Geduldig

Ik ben heel goed geholpen om de juiste schoenen te vinden voor mijn moeilijke voeten. Veel geduld dat is heel goed om te ervaren

Hartelijk dank voor uw positieve reactie en heel veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Slechter dan slecht

2 paar Aetrex slippers besteld in maat 37. Een paar wit en een paar blauw. Het blauwe paar is veel kleiner dan het witte! Slecht dat men dat niet eens heeft gezien! Nadat het gemeld is ook geen excuses en er werd ook niet de moeite genomen om te vragen of er een ander paar gestuurd kon worden. Retourneren moest naar andere lokatie als dat op verzendlabel stond. Ondanks dat ze zeggen dat retourneren gratis is, kostte het €7,95 om te retourneren!! Bij het verzendpunt gaf men nl. aan dat er geen antwoordnummer op het adres bekend was. Dit keurig gemeld bij dit bedrijf maar de verzendkosten werden niet vergoed! Dus laatste keer hier iets gekocht te hebben. De slippers zijn ook heel slap en zijn minder stevig als degene ik 3 jaar geleden heb gekocht! We raden het ten zeerste af om bij beterlopen in Groenekan te kopen! Wat een klantonvriendelijke zaak in Groenekan!!

Beste Karin, Vervelend dat u zo teleurgesteld bent. Er is meerdere malen contact geweest met u en het is jammer dat we uw onvrede niet hebben kunnen wegnemen. Uw klacht dat de artikelen niet dezelfde pasvorm hadden hebben we doorgegeven aan de fabrikant en we hopen dat het in de toekomst voorkomen kan worden. Degene die de schoenen opstuurt mag niet de zending eigenhandig wijzigen omdat het ene paar misschien wat groter kan vallen dan het andere. We leveren wat besteld wordt. Als een paar niet bevalt mag u het retour sturen naar het antwoordnummer. U kunt tegelijkertijd een paar bestellen wat u beter bevalt . Dat de medewerker bij het service punt ons antwoordnummer niet kon vinden is vervelend, we ontvangen dagelijks pakketten op ons antwoordnummer. Vraagt u het daar nog eens na. Zal er in ieder geval ervoor zorgen dat u de € 7,95 porto op uw rekening bijgeschreven krijgt. Hopelijk loopt het paar wat u gehouden heeft naar uw zin. Mocht u ooit nog een paar Aetrex slippers willen hebben, belt u dan even met de winkel zodat we precies hetzelfde artikel kunnen leveren. We weten dat de Aetrex slippers soms op elkaar lijken maar een wezenlijk andere pasvorm kunnen hebben. We zullen de omschrijvingen er nog eens op nalopen en zo proberen teleurstellingen van consumenten in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Paul winkel Beterlopenwinkel Groenekan

Leuke vaderdag cadeau !

Dit is de tweede keer dat ik iets bestel bij deze webwinkel. Eerste keer was het voor Moederdag en nu had ik iets besteld voor Vaderdag. Mijn vader is er erg blij met de pantoffels want ze lopen heerlijk! Tevreden klant hier :)

Levering met persoonlijke boodschap

Mooie schoenen, netjes en snel geleverd met een persoonlijk briefje!

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Met vriendelijk groeten Team Beterlopenwinkel

Duidelijke website,je ziet goed wat je koopt.

Makkelijk bestellen,duidelijke aanwijzing over de maat.

Fijne dag!

Iedereen is vriendelijk en behulpzaam

Goede schoenen en snel geleverd

Meerdere keren hier schoenen besteld, ik weet welk merk, model en maat ik moet hebben, ruime keuze en snel geleverd

Matig

Ik had graag de sandalen willen uitproberen voor dat ik op vakantie zou gaan. Levertijd zou 2 tot 3 dagen zijn, het heeft 6 dagen geduurd, ik kreeg een mail dat het dinsdag geleverd zou worden. Dinsdag niks ontvangen. Woensdag en thuis geleverd terwijl ik had aangegeven bij een pick-up point het geleverd willen hebben. Het heeft bijna een week gehuurd. Het zijn dure schoenen en geen tijd gehad om ze uit te proberen.

Dag mevrouw Zoulikha, Hele vervelend voor u dat dit zo loopt. Post Nl had de afgelopen weken weer forse vertragingen. We zien dat ook prive, leveringen worden soms tweemaal uitgesteld. We doen ons best om de bestellingen zo snel mogelijk te versturen, en voor u en voor ons is dit heel teleurstellend. We zullen wederom een klacht indienen bij Post NL. Helaas is onze lijn met DPD net zo problematisch. Enige wat we kunnen doen voor u is de retour periode verlengen tot na uw vakantie. Groet Annemiek ________________________________________

Zeer goede service.

Zeer tevreden.

Loopt goed …!

goede service en ze weten waar het over gaat betreffende wandelschoenen.

goede service en ze weten waar het over gaat betreffende wandelschoenen.

Bezorging slecht

Werd via Dpd bezorgd duurden heel lang ging volgens info via omweg uiteindelijk niet hier thuis bezorgd maar bij een kringloop winkel depot paar dorpen verder daar kwam ik achter door op een andere plek op de site (die in het Duits is) het pakket nr in te tikken toen kwam er kringloopwinkel maasdijk beweren aan de deur geweest te zijn waren thuis geen briefje niets.

Geholpen

Heel goed en fijn, via de mail geholpen

Verkeerde artikel (wax) geleverd na bestelling. Telefonisch contact gezocht met fysieke winkel. Probleem werd direct zonder enige aarzeling opgelost en had ik de volgende werkdag al in huis. Het onjuiste artikel mocht ik houden om een ander een plezier mee te doen. Wat een service! Niet voor niets doe ik graag aankopen in deze webshop;)

Prettige winkel

Ook retour goed en snel behandeld, waardoor ik weer een maatje groter kon bestellen voor mijn moeder.

Top geregeld

klantgericht

Zoals altijd prima pasvorm en kwaliteit. Snel geleverd. XL complimenten

ontevreden over de bestellin

ontevreden over de bestelling

Na ons telefonisch contact begrijp ik uw frustratie. Het bestellen online is niet iets wat u vaak doet want u komt het liefst in de winkel in Den Haag. U heeft online niet kunnen vinden wat de breedte maat was van onze schoenen en hierdoor heeft u verkeerde schoenen besteld. Ik heb u uitgelegd hoe u het een volgende keer wel kunt vinden en dat u mij altijd mag bellen zodat ik u kan helpen. Onze excuses voor het ongemak en wij hopen dat het een volgende keer beter gaat. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Prima winkel en deskundig personeel

Goede ervaring, fijn geholpen.

Snel

Zeer snelle levering van de beterlopenwebwinkel. Alleen postnl werkte niet echt mee. Groot assortiment met duidelijke informatie over de merken

100% correcte levering met uitstekende service

In overleg 2 paar besteld om 1 te kunnen kiezen. Leveringsdatum in overleg uitgesteld ivm afwezigheid Op afgesproken datum afgeleverd 1 paar retour gezonden Geld terug ontvangen vlgs afspraak Alles 100% vlgs afspraak + professionele, klantgerichte communicatie

Ruime keuze, snel besteld en geleverd

Fijne website met haast TE veel keuze. Ik wist gelukkig welk merk en model ik zocht en heb twee paar besteld. Niet goedkoop maar heel goede kwaliteit. Wat ik mis ( maar misschien niet goed gezocht) is advies mbt welk merk/type schoen het best bij mijn voet past ( bijv breedte). misschien een simpele handleiding over hoe je dat moet bepalen? Maar nogmaals, misschien heb ik niet goed gekeken.

Niets op aan te merken.

Niets op aan te merken.

Snelle levering. Alles prima in orde

Wat fijn dat ze op tijd binnen zijn. Hartelijk dank voor uw fijne review. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Splinterlaan 158

2352 SM Leiderdorp