Fijne winkel.

Snelle bezorging en perfecte schoenen!

Hartelijk dank voor uw fijne review. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Het uitzoeken en bestellen van de juiste schoen is zo moeilijk niet, maar de kers op de taart was toch wel dat je een lief handgeschreven kaartje bij je bestelling krijgt. Dat voelt net even anders, dan ben je gevoelsmatig niet gewoon een klant.

Fijne winkel.

Mijn ervaring met deze winkel is alleen maar positief. Snelle en vriendelijke reacties op vragen mijnerzijds en uitstekende service!

Compleet assortiment en prima service

Aanvankelijk niet het juiste product besteld. Na telefonisch contact de verdere afhandeling besproken en uitgevoerd.

Hartelijk dank voor uw positieve review. met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Geweldig personeel. Dit bericht is ook voor de baas! Dat het bekend is bij de leidinggevende.

Waardeloos dat schoenen niet in de winkel op voorraad zijn. Ongekend professioneel en geduldig...niet Nederlands zo'n goede service!

Hartelijk dank voor uw positieve review, helaas lukt het niet altijd de schoenen op voorraad te hebben maar gelukkig zijn er voor ons voldoende mogelijkheden om u toch zo snel mogelijk aan de gewenste schoenen te helpen. Met vriendelijke groeten Yvonne Sluiters

Zeer snelle levering

De bestelde schoenen kon ik binnen een paar dagen ophalen in de winkel en meteen passen. Ze pasten gelukkig.

Volmaakt

Bestelling verloopt perfect en de persoonlijke noot met een handgeschreven tekst op de bon geeft de bevestiging dat je gezien wordt als klant, als mens. Een zeldzaamheid in een tijd waarin je al blij mag zijn geen eindeloze discussie met een chatbot te moeten voeren om een mens te kunnen spreken.

Schoenen niet nieuw

Toen ik de doos van de schoenen opende zag ik onmiddelijk dat ze niet nieuw waren en zelfs de ene schoe was binnenin bebloed De sandalen waren in orde en nieuw dat zag je onmiddelijk dat het papier waarin ze in de doos zaten intakt was tegenover die van de schoenen helemaal gekreukt Heb ze teruggestuurd en de fima zal de verzendingskosten vergoeden , daarvoor dank

Beste Nadine, Heel vervelend wat u meemaakt met deze zending. Alles wat we versturen wordt vooraf gecontroleerd, en we zorgen ervoor dat het netjes in het papier ligt. Een bebloed paar zouden we niet versturen nog in de verkoop hebben. We hebben het paar onderhand retour ontvangen, het is geen bloed wat op de binnenzool zit maar vuil. Het lijkt erop dat het pakket uit elkaar is gevallen, de schoenen ergens op een vloer zijn terecht gekomen en later weer bij elkaar geraapt en geplakt is. Vervelend voor u en ons. Wilt u nog een vervangend paar ? Goed dat u het meldt , en we vergoeden inderdaad de door u gemaakte kosten. Grt team beterlopenwinkel

Prima schoenen en prima service!

Ik heb al jaren Finn schoenen van de Beterlopenwinkel in Groenekan en ook online bij de Beterlopenwinkel in Den Haag. Vanwege hernia-operaties, hielspoor en Morton’s neuroom kan ik nergens meer slagen voor schoenen waar ik goed en langere tijd oo kan lopen. Mijn fysiotherapeut/craniosacraal therapeut verwees me door naar de Beterlopenwinkel. Ik heb inmiddels via de orthopeed zooltjes. Die gebruik ik in de Finn schoenen (zonder de Finn zool nu overigens). Wil nooit meer anders en ook de modellen worden steeds leuker en vlotter, mooie kleuren. Ik loop weer beter en langer, kortom zeer tevreden!

Snelle levering met een persoonlijke note.

De schoenen zijn snel geleverd, keurig verpakt en op de begeleidende brief was een persoonlijke boodschap geschreven.

Fijn dat u onze webwinkel aankoop zo goed waardeert, veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Snelle prima/levering

Snel geleverd helft goedkoper betrouwbaar !!!!!!!!!!

Koop altijd schoenen bij finn comfort nu weer klik ik op sandalen voor te kopen krijg ik bij beterlopenwinkel de zelfde sandalen voor de halve prijs, hoe kan dat ??? Wel prettig natuurlijk en direct besteld.

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw aankoop. Over het prijsverschil kan ik u niets zeggen. Het kan een uitlopend model zijn? enz. wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Snel en een persoonlijk hand geschreven briefje erbij

Ik vond het heel fijn dat er een persoonlijk hand geschreven briefje bij zat. Maakt het toch persoonlijker. Helaas paste de schoen niet en kreeg snel geld retour

Prima schoenen

Via een oud schoenverkoper op de hoogte gebracht van jullie website/winkel. Ik ben niet van het online bestellen van schoenen maar de schoenen die ik zocht van het merk Ganter zijn niet zo eenvoudig te vinden. Dus mij toch aan het online bestellen gewaagd en daar heb ik zeker GEEN SPIJT van. De website gaf mij een goed gevoel. Mijn schoenen werden keurig thuis bezorgd en passen perfect ik kan er weer heerlijk op lopen. Ik hou deze site in de gaten voor het najaar seizoen voor nieuwe winterschoenen. Bedankt Beterlopen.

goede bezorging

goede bezorging

Ruime keuze .

Hartelijk dank voor uw positieve review, met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Snelle levering en prima retourneren.

Prrima website. Fotovvan schoen werkelijkheid.

Super schoenen

Mooie schoenen en snelle en nette levering.

Hartelijk dank voor uw fijne review en heel veel plezier van uw nieuwe schoenen. Met vriendelijke groeten Yvonne Sluiters

Fijne zaak

Ter zake kundig personeel

Fijne review met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Slechte service

Mijn retourzending is al 9 dagen geleden door hun ontvangen, geen mail dat ze de schoenen ontvangen hebben, geen terugbetaling. Slechte service.

Beste mw Heythuysen, zoals ook telefonisch al met u besproken onze excuses voor de late terugbetaling. Op onze boekhouding is de retour mail over het hoofd gezien. Zoiets mag niet, we gaan onze systemen aanpassen om te voorkomen dat dit in de toekomst gebeurt. Met vriendelijk groeten Team Beterlopenwinkel

Prima schoenen.

Door een hoge wreef aan mijn rechter voet is het elke keer weer een martelgang om schoenen te vinden ( met klittenband) die ik pas, en deze schoenen passen dus. Daarbij zijn ze mooi. Ik zou ze wel in meerdere kleuren willen aanschaffen, maar gezien de prijs laat ik het bij 1x kleur.

Wat een fijn reactie en wie weet op een later tijdstip dat u er toch nog een paar bij wilt. U bent van harte welkom, met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Heel goed geholpen

Heb via de telefoon duidelijk advies gekregen zeer vriendelijk en geduldig

Product in prima staat aangekomen.

Had een mailtje gestuurd over bezorgmoment van pakketje. Daar werd snel en adequaat op gereageerd.

Top winkel. Zaterdag besteld en maandag 's in huis

Geweldige schoenen als je de goeie maat en wijdte weet loop je er zo op weg.

Door het goede en persoonlijke advies ga ik op reis zonder pijn in mijn voet, dank!

Winkel Groenekan, dank jullie wel voor het meedenken en bedenken wat voor mij het beste was. Ik ga vol vertrouwen op reis:-)

Hartelijk dank voor uw fijne review, fijne reis! Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel