Slechte service

Mijn retourzending is al 9 dagen geleden door hun ontvangen, geen mail dat ze de schoenen ontvangen hebben, geen terugbetaling. Slechte service.

Beste mw Heythuysen, zoals ook telefonisch al met u besproken onze excuses voor de late terugbetaling. Op onze boekhouding is de retour mail over het hoofd gezien. Zoiets mag niet, we gaan onze systemen aanpassen om te voorkomen dat dit in de toekomst gebeurt. Met vriendelijk groeten Team Beterlopenwinkel

Prima schoenen.

Door een hoge wreef aan mijn rechter voet is het elke keer weer een martelgang om schoenen te vinden ( met klittenband) die ik pas, en deze schoenen passen dus. Daarbij zijn ze mooi. Ik zou ze wel in meerdere kleuren willen aanschaffen, maar gezien de prijs laat ik het bij 1x kleur.

Wat een fijn reactie en wie weet op een later tijdstip dat u er toch nog een paar bij wilt. U bent van harte welkom, met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Heel goed geholpen

Heb via de telefoon duidelijk advies gekregen zeer vriendelijk en geduldig

Hartelijk dank voor uw positieve review, met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Product in prima staat aangekomen.

Had een mailtje gestuurd over bezorgmoment van pakketje. Daar werd snel en adequaat op gereageerd.

Hartelijk dank voor uw fijne review. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Top winkel. Zaterdag besteld en maandag 's in huis

Geweldige schoenen als je de goeie maat en wijdte weet loop je er zo op weg.

Door het goede en persoonlijke advies ga ik op reis zonder pijn in mijn voet, dank!

Winkel Groenekan, dank jullie wel voor het meedenken en bedenken wat voor mij het beste was. Ik ga vol vertrouwen op reis:-)

Hartelijk dank voor uw fijne review, fijne reis! Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

zo als het hoort

Medewerker reageerde gelijk door mij op te bellen en de moeite te nemen om te kijken of het om het juiste artikel ging.

Snelle en vriendelijke service

Mijn vragen werden online door een echt persoon beantwoord ipv een verschrikkelijke chatbot. De antwoorden kwamen snel en vriendelijk. De verzending was eveneens heel snel, goed verzorgd en met een persoonlijk kaartje erbij! Mijn ervaring met de BeterLopenWinkel is uitermate positief.

Wat een fijne review daar zijn wij natuurlijk heel blij mee en wensen u veel loopplezier met uw nieuwe schoenen. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Prima snel geleverd

Ik bewaar de gegevens van vorig jaar, zodat ik precies weet hoe ik nieuwe sandalen kan bestellen, precies dezelfde. Sandalen met een dichte hiel, die mij heel goed bevallen. Hartelijk dank

Hartelijk dank voor uw positieve review en maar weer heel veel loopplezier van uw nieuwe sandalen. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Fijne winkel

Via internet wandelschoenen besteld en opgehaald in winkel. Goede prijs en aardige mensen

Wij zijn heel blij met uw positieve review, graag tot ziens! Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Fijne site

Super snelle afhandeling ook na het retourneren van mijn bestelling.

zeer goed

nette service. Ook telefonisch geweldig geholpen.

Levering gaat heel soepel

Schoenen die ik besteld had snel geleverd

hartelijk dank voor uw positieve reactie. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Vlotte levering, had 2 dingen besteld, kwam in aparte zendingen maar was netjes in eerste zending beschreven

Hartelijk dank voor uw positieve review. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Eindelijk goed passende schoenen gevonden

Super goede en vriendelijke begeleiding bij het vinden van goed passende schoenen waardoor ik nu weer zonder pijn kan gaan lopen

Snelle levering en terugbetaling.

fijne zaak en ook heel goed geholpen door de klantenservice

ik kocht 2 paar schoenen via de webwinkel. de schoenen werden vlot geleverd en voldeden 100% aan de verwachtingen. ook de klantenservice die ik een vraag stelde was vriendelijk en hielp mij meteen!

Snel verzonden en zeer goede service.

Zeer snel verzonden, goede service, vriendelijke medewerker en goed verpakt. Eerste keuze.

Zelfde schoenen betere prijs

Zelfde schoenen ook gekocht bij de schoenenwinkel. Bevallen zo goed dat ik een tweede paar wilde hebben. Nu online gekocht met bijna €30,- voordeel. Winkelier blij, webshop blij ik blij.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Prima en snel geleverd.

Ruim assortiment en goede service

Bezoek verliep goed!

Na binnenkomst werd ik al snel geholpen. Helaas niet de schoen die ik zocht in de uitverkoop, maar wel lekkerr en leuke slippers!!

Hartelijk dank voor de positieve review. En veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Prima geregeld allemaal.

Top schoenen en aflevering ging voorspoedig

Goede levering

Schoenen snel geleverd. Helaas niet passend dus retour. Misverstandjes in de mail maar niet ernstig. Aankoopbedrag snel (2 dagen) terug ontvangen.

Prima.

Prima en correcte levering.

Splinterlaan 158 2352 SM Leiderdorp