Snelle levering en terugbetaling.

Hartelijk dank voor uw positieve review. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

fijne zaak en ook heel goed geholpen door de klantenservice

ik kocht 2 paar schoenen via de webwinkel. de schoenen werden vlot geleverd en voldeden 100% aan de verwachtingen. ook de klantenservice die ik een vraag stelde was vriendelijk en hielp mij meteen!

Snel verzonden en zeer goede service.

Zeer snel verzonden, goede service, vriendelijke medewerker en goed verpakt. Eerste keuze.

Zelfde schoenen betere prijs

Zelfde schoenen ook gekocht bij de schoenenwinkel. Bevallen zo goed dat ik een tweede paar wilde hebben. Nu online gekocht met bijna €30,- voordeel. Winkelier blij, webshop blij ik blij.

Hartelijk dank voor uw positieve reactie. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Prima en snel geleverd.

Ruim assortiment en goede service

Bezoek verliep goed!

Na binnenkomst werd ik al snel geholpen. Helaas niet de schoen die ik zocht in de uitverkoop, maar wel lekkerr en leuke slippers!!

Hartelijk dank voor de positieve review. En veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Prima geregeld allemaal.

Top schoenen en aflevering ging voorspoedig

Goede levering

Schoenen snel geleverd. Helaas niet passend dus retour. Misverstandjes in de mail maar niet ernstig. Aankoopbedrag snel (2 dagen) terug ontvangen.

Prima.

Prima en correcte levering.

Zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers

hartelijk dank voor de positieve review, en graag tot ziens. met vriendelijke groet Het TeamBeterLopenWinkel

totaal

oerzichtelik en en goede service

hartelijk dank voor de positieve review en graag tot ziens! met vriendelijke groet, Het teamBeterlopenWinkel

Snelle verzending

Duidelijk met bestellen en snelle verzending. Tevreden!

Zeer prettig en deskunsig geholpen!

In relaxte sfeer (bekertje koffie erbij) prettig en deskundig geholpen!

Fijne webwinkel!

De levering was goed en mooi verpakt.

Super, we zijn zeer tevreden. Zeker een aanrader.

Na hartelijke ontvangst met een kopje cappuccino werden wij door Laura en Kees geholpen. Wat direct opviel was de professionele zorg en aandacht voor onze voeten.

Ik ben goed geholpen bij de keuze voor schoenen.

Goede steun. Dan besef je hoe waardevol lopen zonder pijn is.

prima website

duidelijke foto's op de site, dat is prettig

Echte aanrader

op 27 december weer naar deze schoenenzaak geweest. Prima geholpen door Steve. Deskundig advies en er wordt goed naar je geluisterd.

Hartelijk dank oor uw positieve review en graag tot ziens!! met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Vandaag besteld, morgen in huis dit klopt echt bij Beterlopenwebwinkel.

Ik had niet verwacht, dat mijn schoenen al de volgende dag bezorgd zouden worden

Heel fijn te horen dat ook de post deze keer positief meegewerkt heeft, helemaal top!! Dank voor u review en veel plezier van uw nieuwe schoenen!! Met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

hartelijk dank voor uw review. met vriendelijk dank Team Beterlopenwinkel

Werkt prima

hartelijk dank voor uw review. met vriendelijk dank Team Beterlopenwinkel

Deskundige en geduldige uitleg

Mooie halfhoge wandelschoenen van Meindl gekocht, de uitleg van de verkopers was zeer deskundig, en zonder enige haast. Dat voelde erg prettig. Kortom een fijne winkel als je goede wandelschoenen zoekt.

Hartelijk dank voor uw fijne review, wij wensen u heel veel wandelplezier!! Met Vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Perfecte service

hartelijk dank voor uw positieve Review! met vriendelijke groeten Team Beterlopenwinkel

Splinterlaan 158

2352 SM Leiderdorp