Goede service.

Eind april satelliet ontvanger besteld om te gebruiken aan boord, aan boord aangesloten blijkt dat de ontvanger niet overweg kon met mijn tv. Contact gezocht met cardwriter en diverse oplossingen geprobeerd maar zonder resultaat, nu was ik niet meer in Nederland dus omruilen op korte termijn was niet meer mogelijk. Ik kon de “verkeerde” ontvanger na zes weken terug sturen en heb toen een andere besteld. De dag na ontvangst van de geretourneerde ontvanger was het aankoop bedrag al op mijn rekening gestort 👍👍

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Na mijn telefonische vraag werd ik snel teruggebeld en heb ik volledig antwoord gekregen. Waar vind je dat nog, iemand die je terugbelt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vermoedelijk een niet goed werkende tuner in mijn vu+ ultimo 4k. Werd omgewisseld voor een nieuwe. Probleem opgelost. Top. Dat vind ik het grote voordeel van een klein bedrijf. Je bent geen nummer maar een gewaardeerde klant.

Geen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijke en eerlijke mensen die je heel goed helpen

Niets

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

- Nog steeds correcte en zeer snelle info via email - Snelle levering - Prettige betaalmogelijkheden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer klantgericht Bedrijf. Ze denken met kennis van zaken mee met de klant om tot de beste prijs/kwaliteit te komen. Met bovendien een uitstekende service !

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede service & ondersteuning bij installatie en defecte apperatuur

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Vriendelijk en duidelijke uitleg. Ook naderhand na aankoop bij telefonische navraag. Alle geduld en behulpzaamheid. Fijn dat je ook na je aankoop een goede back-up hebt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

bijzonder goede service ook bij defecte artikelen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prima service en snelle afhandeling probleem. Zelfs op zaterdagmiddag telefonisch prima geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering en prima service. Deskundig en vriendelijk personeel.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Wat een top zaak Supersnelle service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Overzichtelijke webshop. Alle informatie over de apparaten staat beschreven. De levering was super snel. En wat een service; ik werd na bestelling gebeld met de vraag welke software ik hem ga gebruiken en met welk doel zodat men de beste instellingen konden voorprogrammeren en het beste advies konden geven. Een aanrader om hier een decoder te bestellen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel levering , Producten goede kwaliteit profesionel klanten service . Ik ben al lang klant veel tevreden

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

slechte service, ik heb 3 edision proton 's gekocht, een apparaat werkt niet goed. ik mag dit op eigen kosten terug sturen met het risico dat er nog meer kosten in rekening worden gebracht. een bedrijf met een dergelijke service kan ik niemand anders aanbevelen

• Zou u ons aanbevelen? Nee

We hebben gelukkig samen met u kunnen vaststellen dat er géén defect is. Wél is er sprake van een verminderd signaal in uw woning op één van uw kijkplekken! Hierbij maakte het niet uit welke van de 3 ontvangers u aldaar heeft geplaatst, telkens deden alle ontvangers het behalve op de plek waar u te weinig signaal heeft. Dat is eenvoudig met een antenne verplaatsen of andere oplossing te verhelpen. We hebben u ongeveer een half uur telefonisch gesproken en van diverse tips voorzien. In het onwaarschijnlijke geval dat er sprake is van een defect, nemen wij deze uiteraard gewoon retour en herstellen of vervangen deze zonodig. Geen enkel probleem. Dat was niet het geval. We hebben dan helaas geen idee waar uw 1* beoordeling vandaan komt.

Pluspunten

Service is top

Zijn niet altijd direct bereikbaar maar antwoorden uiteindelijk altijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ondanks verkeerde postcode toch geleverd in hongarije dankzij de medewerkers

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

De stiptheid van het bedrijf. Ze komen hun afspraken na. Je van allerlei zaken goed op de hoogte gebracht.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede punctuele service, zowel vóór als na de aankoop

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Zeer vriendelijk deskundig en klantgericht. AANRADER

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Uitstekende service. Klantvriendelijke bediening.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Probleemloze snelle levering van de bestelling Goede klantenservice Problemen met een geleverd artikel worden snel deskundig beantwoord en opgelost Wanneer een geleverd artikel niet goed werkt, dan wordt serieus gezocht naar een oplossing

Ik kocht bij cardwriter een mutant hd51 4k ontvanger. Op de website van mutant staat een onjuiste handleiding hoe je de ontvanger flasht. Ik dacht dat de ontvanger defect was, maar de handleiding op de mutant website klopt niet, bleek nadat cardwriter mij de juiste manier van flashen vertelde. Juiste info op de website van mutant voorkomt dat de uitstekende ontvanger een slechte indruk maakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Prettig geholpen door deskundige medewerkers. Goede voorraad aanwezig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Filter op Taal