perfect

lekker snel en precies wat ik nodig had.

Beter kan het bijna niet

OP 22-10-2023 een tegelvoet besteld. Bij de bevestiging ontdekte ik dat ik een foutje in de adressering had gemaakt. Gelijk een email gestuurd en de volgende dag om 10.00 uur gebeld. De adressering was al gewijzigd. De tegelvoet, welke ik had besteld werd de dag erna geleverd. Het zinkwerk is van uitzonderlijke kwaliteit en zal daardoor jaren meegaan. Een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Aan te bevelen.

Kan niet beter!

Mijn tweede, en tevens dezelfde, Technisat satelliet ontvanger, gekocht bij dezelfde firma. Een betere aanbeveling kan ik niet geven!

Keurig verlopen. Netjes gebeld vooraf

Goede voorlichting en snelle levering

Ik was op zoek naar een nieuwe ontvanger voor mijn schotel en werd telefonisch uitstekend geholpen. Doordat eerlijk werd aangegeven dat levering via post.nl niet altijd de volgende dag kon worden gegarandeerd besloot ik de ontvanger af te halen en dat was prima geregeld. Ontvanger stond klaar, tegen kleine meerprijs helemaal voor geïnstalleerd. En de ontvanger was precies wat I nodig had.

Snelle levering/ goede prijs voor een top mediaplanning.

Perfecte webwinkel!

Ruim assortimen, scherpe prijs en gemakkelijke bestelwijze. Aanrader!

Top service !

Had per ongeluk een verkeerde LNB houder besteld bij mijn bestelling. Ze hebben me hiervoor telefonisch gecontacteerd en alles netjes in orde gemaakt.

Goed product snelle levering

Duidelijke website met prijzen van artikelen die inclusief verzending prima zijn

Goed bedrijf.

Goede service en persoonlijke benadering.

Snelle en goede leveringen.

Meerdere keren artikelen besteld en tot nu toe naar volle tevredenheid en met aantrekkelijk prijzen.

Zeer goed..

Zeer snelle levering, en er wordt ook zeer goed advies gegeven, kortom top!

Fijn! goed om te horen! Wensen u heel veel kijkplezier en dank u voor deze review! In het geval er nog vragen zijn; schrom niet en bel of mail ons gerust even. Fijn weekend.

Snelle complete levering. Redelijke bezorg kosten.

Top! goed om te horen! dank voor de review, daar zijn we blij mee :-)

Zeer slechte service

Jammer dat dit klanten overkomt. Bestelling gedaan waarvan de voorraad op het moment van bestellen nog 75 stuks bedroeg. Direct betaald. Dus dan zou het helemaal goed moeten komen, toch? Nou, niet helemaal of beter gezegd helemaal niet. Na 2 uur van bestellen (en betalen) krijg ik een mail dat de bestelling is geannuleerd en dat mijn betaling wordt gecrediteerd. Een reden wordt niet gegeven. Vervolgens stuur ik een mail met de vraag waarom er is geannuleerd naar het algemene mailadres en in cc naar de servicemail waar ik de creditfactuur van heb ontvangen. Daar krijg ik een reactie op dat ik niet hetzelfde bericht naar 2 adressen moet sturen omdat het dan als SPAM wordt gezien. Ook wordt aangegeven dat ik op die mail niet moet reageren. Als ik morgen (dus een dag later dan de bestelling en betaling) geen geld terug heb gestort gekregen dan ga ik maar eens op de koffie in Zoetermeer om tekst en uitleg te vragen. Zo behandel je klanten niet. Wel heel vreemd dat ik veel goede scores lees en ik (overigens al voor een tweede keer) slechte ervaringen heb met Cardwriter.

Nee hoor, geen probleem! We hebben echter meermaals van je begrepen dat je niet tevreden bent over ons. Zó ontevreden zelfs dat je een aantal maanden geleden al aangaf nooit meer iets te willen bestellen bij ons. Dat mág, maar een herhaling van zetten zou dan onverstandig zijn. Net zoals voorgaande keren; talloze mailtjes en slechte reviews, tsja ... We zullen verder geen mening ventileren maar wensen je niet als klant bij ons bedrijf. Er zijn voldoende alternatieven om elders iets aan te schaffen.

Zeer klantvriendelijk

Leveren boven verwachting ondersteuning ook na de aankoop

Streamer aangeschaft

Ze sturen je bestelling super snel en goed verpakt op.Hun communicatie is super.

Prima webwinkel

Koop er al jaren, prima winkel als ze twijfelen bellen ze ook.

Het artikel is zoals beschreven staat. En zeer snel bezorgd

Defecte afstandsbediening

De afstandsbediening die ik gekocht heb bij CardWriter is defect, omdat de afkoelingsperiode van 2 weken was verstreken kon ik deze niet meer terug sturen (alles heeft wat langer geduurd i.v.m. feestdagen en afspraak met installateur), zeer slechte service van Cardwriter

Geachte J. de Jager, U heeft ergens anders een TV met afstandsbediening gekocht, niet bij ons. De "ergens anders" aangeschafte TV met afstandsbediening werkte niet (meer). Daarop heeft u bij ons een nieuwe afstandsbediening aangeschaft. Deze wordt door ons getest voordat hij verzonden wordt. Deze is door u ontvangen en u heeft zelfs de moeite genomen om een positieve beoordeling te geven, u vond het alléén jammer dat er geen batterijen meegeleverd werden. Enig defect bij verzending is daarmee ook uitgesloten. Nu meldt u dat uw eigen oude afstandsbediening onder garantie enkele weken later zou zijn omgeruild door het bedrijf waar u uw TV heeft aangeschaft. Dat is natuurlijk goed nieuws voor u maar geen reden voor ons om de aan u geleverde afstandsbediening retour te betalen. Indien u de reviews van klanten hier zou lezen, snapt u mogelijk zelf waar de schoen wringt. Helaas tracht u niets op te lossen maar op deze wijze alleen maar te schaden, jammer! maar helaas komt dat wel eens voor en maakt de overige reviews alleen maar nog betrouwbaarder, zo heeft ieder nadeel tóch zijn voordeel!

Superservice en geweldige vakkennis

Wij zijn in de winkel geweest. En hebben een geweldige goede, uitgebreide, begrijpelijke uitleg gekregen over een automatische schotelantenne. De informatie die we hebben gekregen was zo volledig dat we niet meer twijfelden over de aankoop. Alles is aan bod gekomen, wat voor versies er zijn en wat de voor- en nadelen ervan zijn, hoe het ding werkt, hoe je het koppelt aan de tv, of onze tv geschikt is en wat voor abonnementen er worden aangeboden. Maar ook hele handige gebruiksadviezen. En dan is ons geadviseerd om vlak voor de ingebruikname nogmaals langs te komen om alles nogmaals met ons door te nemen. En natuurlijk gaan we dat doen!!

Zeer positief

Prettig en vakkundig gesprek aan de telefoon. Zeer klantvriendelijk. 2x module opgestuurd naar Duitsland en na bevestiging van ontvangst geactiveerd voor ons, zodat alles direct functioneert bij installatie. Wat een service, hieraan kunnen velen een voorbeeld nemen

Super en snelle service zoals altijd

Super en snelle service zoals altijd geweldig gewoon de feedback heel goed ik had een foutje in mijn bestelling en werd gebeld of het klopte of niet.perfect gewoon Aanbeveler.

Zeer positief 100%

Prettig en vakkundig gesprek aan de telefoon, zeer klantvriendelijk. 2x module opgestuurd naar Duitsland en na bevestiging van ontvangst geactiveerd voor ons, zodat alles direct functioneert. Wat een service, hieraan kunnen vele een voorbeeld nemen.

Zeer positief