Vriendelijk, kundig en behulpzaam!

Hier word je nog goed en vriendelijk voorgelicht en geholpen. Ja zelfs met de spullen naar de auto dragen werd ik nog geholpen. Een dikke 10 is hier echt op zijn plaats. Bedankt!

Binnen 2 dagen alles binnen gekregen.

CardWriter is on time.

CardWriter is always trustable. Thanks for your service CardWriter

Goede communicatie bij vragen door Cardwriter en snelle Levering

Cardwriter was de enigste waar ik een Coaxkabel vinden kon, die zowel geschikt was voor verlegging in de grond alsook bestand is tegen UV stralen. Duidelijk website, goede uitleg over product en goede prijs. Vooral het feit dat de klantenservice nogmaals navraag deed bij mij, omdat mijn aanvulling op de levering onduidelijk was, vindt ik TOP. Hier bestel ik in de toekomst graag weer mijn producten die ik nodig heb voor satelliet gebruik

Kom al bijna 20jaar bij ze, gewoon top!

Cardwriter is betrouwbare partij, kom er al bijna 20jaar!

Prima service en snelle levering

Goede telefonische bereikbaarheid en duidelijke antwoorden op mijn vragen voordat ik de bestelling plaatste. Mijn bestelling werd de volgende dag al geleverd.

Teleurstellend

Over de Xsarius Satfinder die ik bij hen gekocht heb het volgende.Ziet er mooi uit. Handleiding in een klein lettertype en de afdrukken van het kleurenscherm zijn in zwart -wit wat soms lastig kan zijn. Het instel scherm voor contrast etc. laat het TV-scherm zelf bijna verdwijnen zodat het instellen een beetje een gok wordt. Het uiterlijk ziet er stevig uit met handvatten aan de zijkant, handig voor tijdens het afstellen van de schotel terwijl je op een ladder staat. Na twee keer een schotel afstellen op hield het LCD scherm er mee op. Het beschermingsraampje is van erg buigzaam en kras gevoelig plastic. Het beschermt onvoldoende. Reactie Cardwriter: " Wij hebben zelf nooit dit soort problemen". Ik wel dus. Reparatie tussen de 100 en 150 Euro zonder dat het zwakke beschermplastic vervangen zou worden. De totale apparaat kosten zouden dan tussen de 420 en 470 euro zijn. Met de verwachting dat het LCD weer snel zou kunnen beschadigen. Geen garantie. Geld weg. Niet kopen om buiten te gebruiken. Als 12 Volt TV ontvanger binnen werkt het prima. Al met al een matige kwaliteit met een prijskaartje van over de 300 Euro.

Beste Leon, U heeft helaas, nét zoals bij een telefoon of tablet, eenvoudig uw scherm gebroken door valschade. Dit is door iedere objectieve onafhankelijke derde vast te stellen, de foto's van uw apparatuur publiceren wij op onze website. Vervelend dat u een duur apparaat beschadigd maar dat valt hooguit onder een verzekering en zéker niet onder enige garantie. Tóch hebben wij u willen helpen en hulp (herstel/reparatie) aangeboden. Uw reactie betreft slechts een onophoudelijke stroom van negativiteit. Wat jammer toch, maar mocht u daar op deze wijze tóch nog een goed gevoel van krijgen zijn wij blij dat we u toch nog hebben kunnen helpen. Zoals reeds eerder besproken valt uw schermschade niet onder garantie. Vervanging van het scherm is mogelijk. Een los scherm, exclusief arbeidsloon en verzendkosten kost € 79,00 Wij kunnen echter op dit moment nog niet beoordelen of er onder het scherm ook schade is ontstaan en alleen schermvervanging voldoende zal zijn. U geeft aan alléén tot herstel te willen overgaan indien de kosten ónder € 100,00 blijven, dat zal helaas niet het geval zijn omdat in elk geval arbeidsloon en verzendkosten bovenop de schermkosten zullen zijn komen. Schatting € 100,00 - € 150,00. Los daarvan stelt u de eis dat er een ander soort beschermplaat wordt geplaatst, hetgeen helaas niet het geval is. Daar kunnen wij u helaas niet mee helpen. Indien u wenst dat wij deze door de importeur/fabrikant laten nakijken en herstellen konden wij u de juiste procedure toezenden, indien u na definitieve prijsopgave alsnog af wenst te zien van herstel zouden wél verzendkosten en onderzoekskosten in rekening gebracht worden. Daar zien wij nu maar van af. Tot slot meldde u ons op 11 mei jl.: Beste Cardwriter, Nee, jullie kunnen er niets aan doen. De kwaliteit is er gewoon niet naar. Groeten Léon Kempe.

zeer sympathiek bedrijf

U vroeg mij om de coax Belden H125D00 te recenseren. Omdat uw formulier aangaf dat het niet privé was en dat boeven daar gebruik van konden maken stuur ik deze email. Om te beginnen vindt ik Cardwriter een zeer sympathiek bedrijf. Ik had een voeding plus twee connectors per ongeluk besteld. Deze waren niet nodig. U belde mij daarover op en restitueerde het bedrag. Kom daar bij Bol.com maar eens om. Ik heb verder een Edision ontvanger en een Funke antenne besteld. In combinatie met de coax kabel doen deze het uitstekend. Ik weet niet wat het effect van de Belden coax kabel binnen dit drietal is.

Service tot het opgelost is.

Snelle levering en daarna goede service. Ik had problemen met mijn schotel. Onvoorwaardelijke service kreeg ik van ze. Dat zie je niet vaak meer. Top! Ga zo door. Met goede service win je de wedstrijd.

Supersnelle levering en voordelig

Prima geleverd, snelle service en een voordelige prijs.

Keurig bedrijf

Snelle levering en alles keurig volgens afspraak

Tegen sluitingstijd van webshop een afstandsbediening besteld. Direct telefonisch contact of hij vandaag nog met de post mee moest. Kon op webshop alleen 1 dag later aanklikken en niet meer de volgende dag. Dit noem ik een snelle reactie en prima service.

Goede winkel, Telefonisch zeer goede after sales service, prettig personeel die meedenken

Goed product, mooie prijs

Geweldige service!

contact met CardWriter gezocht vanwege mijn problemen met een niet werkende CanalDigitaal kaart. Het probleem is met hun uitleg en ondersteuning perfect opgelost. Ik kon de kaart terugsturen en mijn oude kaart weer activeren. En mijn Edision naar 7.2 te upgraden. Het zoveelste bewijs, dat jullie niet alleen leveren maar ook uitstekende ondersteuning geven!

Goed product en snelle levering

Nog te vroeg gekocht, dit omdat de concurrentie nu 30 euro goedkoper is. Dus zal ik het product ondersteunen maar ik zou het niet bij jullie kopen, omdat hetzelfde bij een ander goedkoper is

Snelle servise

Artikel wat bestelt snel in huis

Zowel voor de verkoop als na de verkoop super service!

goede service

een prima apparaat en prachtig beeld.

Een prettig gesprek gehad met een medewerkster via de telefoon, ze heeft wel kennis van de producten.

Prima webshop, prima kwaliteitprijs verhouding,snelle levering,Aanrader deze shop.

Een warm en sociaal bedrijf

Ik heb ondervonden dat CardWriter een vakkundig bedrijf is ,mee denkend en warm en sociaal is ook nog aan de nazorg denkt zodat zij en zeker de klant het beste krijgt . Een topper die je nog weinig mee maakt in deze wereld.

prima levering en snel afgehandeld

Levering keurig binnen volgens afspraak en goed stevig verpakt ! Na bestelling zelfs telefonisch contact met de vraag of ik ervaring had met dit soort Linux producten war ik zeer netjes vond !

Topontvanger

Samen met Openpli 7.2 werkt dit boxje perfect, super scherp beeld!

Snel en goed, nog nooit geen probleem gehad

Prima verzorgd