Zeer positief 100%

Prettige en vakkundig gesprek aan de telefoon, zeer klantvriendelijk. 2x module opgestuurd naar Duitsland en na bevestiging van ontvangst geactiveerd voor ons, zodat alles direct functioneert. Wat een service, hieraan kunnen vele een voorbeeld nemen.

Zeer positief 100%

Prettig en vakkundig gesprek aan de telefoon, zeer klantvriendelijk. 2x module opgestuurd naar Duitsland en na bevestiging van ontvangst geactiveerd voor ons, zodat alles direct functioneert. Wat een service, hier aan kunnen vele een voorbeeld nemen.

Zeer positief 100%

Prettig en vakkundig gesprek aan de telefoon, zeer klantvriendelijk. 2x module opgestuurd naar Duitsland en na bevestiging van ontvangst geactiveerd voor ons, zodat alles direct functioneert. Wat een service, hieraan kunnen vele een voorbeeld nemen.

Zeer positief 100%

Nadat ik had gebeld en opgelegd omdat het nogal druk was, werd ik na een poosje door CardWriter terug gebeld. Prima service. Verder een VU+ Duo SE met twee FBC tuner aangeschaft. De beide tuners ingebouwd. Prima tevreden.

Al mijn ervaringen zijn zeer positief

Ik vind het heerlijk dat het bestelproces zo vloeiend verloopt. Bij het bestellen kun je al zien of iets op voorraad is en dan wordt het dezelfde dag nog verstuurd.

Prettige vakkundige bediening, en ongevraagd nog enkele tips gekregen.

Zie boven.

Top bedrijf

Top bedrijf. Zeer klantvriendelijk, zowel via de mail als via de telefoon. Bedrijf denkt mee met de klant en probeert altijd te gaan voor een oplossing. Dit bedrijf en Ilona krijgen van mij een dikke 10+.

Prima.

Had wat vragen over problemen diseqc switches. Werd door Cardwriter goed gereageerd met suggesties.

heel goede service, echt heel goed

het probleem is opgelost, dan zij cardwriter. ze zijn heel geduldig en wisten eigenlijk al direct wat het probleem was. Dank zij hun bemiddeling is het probleem opgelost.

Gewoon heel goed en prettig geholpen

Een automatische schotel en een ontvanger gekocht en hierbij fijn geholpen, niets mis mee.

Subliem

Na de bestelling wordt je gebeld en krijg je uitleg over het product. Hierdoor kon ik een goede keuze maken.

Uitstekende service en begeleiding

Ik had een recreatieset Canal Digitaal gekocht en werd na het plaatsen van de bestelling gebeld door de tech-desk medewerker van CardWriter. Zij stelde enkele vragen en uit mijn antwoorden bleek dat ik niet helemaal het juiste spul had besteld. Het is ook allemaal niet zo eenvoudig in die satellietwereld tegenwoordig. Zij stuurde een mail met daarin links naar de juiste oplossing en belde de volgende dag weer om uitleg te geven van de zaken die ik nog nodig had om succesvol in het buitenland tv te kunnen kijken. Ook werd mijn TV box door hen voorgeprogrammeerd op de gewenste satelliet en de gewenste zenders. de volgende dag werd alles geleverd en ik heb het uitgetest. Werkt top! Een fijne ervaring dus vandaar een positieve recensie!

Vriendelijk personeel Niets is er teveel en altijd goed advies

goede verzending en top

werd op de hoogte gehouden van mijn bestelling en wanneer ik het kon verwachten top!

Een zeer competent advies en service

Een zeer competent advies en service

Vandaag besteld morgen in huis. Deskundige service.

leveren zoals het hoort

Eerst zoeken wie is de goedkoopste Dan bestellen en betalen volgende dag geleverd

Snelle levering Goede service Klantvriendelijk

Duidelijke website met voorraadbeheer. Na bestelling geplaatst te hebben een telefoontje ontvangen met wat vragen over het bestelde. Het was een specifieke TV voor satelliet en op 12V. Vraag was of deze wel helemaal voldoet aan onze wensen en tegelijk aanvullende info gekregen. Zeer klantvriendelijk en snelle levering. Top. Zeker aan te bevelen.

Super Service

Enkele weken geleden per mail info opgevraagd betreffende Travelvision R 7 , werd keurig op geantwoord. Inmiddels schotel besteld, hierop werd ik telefonisch op de geïnformeerd met nuttige gebruikers tips. Chapeau hieraan kunnen vele een voorbeeld aan nemen . Heb inmiddels nog enkele accessoires nabesteld.