Zeer goede voorlichting en grote kennis van zaken!

Zeer goede voorlichting en grote kennis van zaken!

Prima, zoals altijd.

Koop er al jaren, altijd deskundig advies en prima service.

deskundig, vriendelijk, behulpsaam

deskundig, vriendelijk, behulpsaam

Uitstekend en vriendelijk.

snelle levering , prima product

snelle levering , prima product .

Geweldige service

Ik werd perfect geholpen door een medewerkster aan de telefoon , zonder haar had ik ( digibeet) gegarandeerd het verkeerde besteld

100%

Iets verkopen is eenvoudig maar door de service leer je een leverancier kennen. Daarin scoorde Cardwriter optimaal. Zelfs na 1,5 jaar na de aankoop zonder mankeren geholpen.

Uitstekend ontvangst, snelle levering

Top geholpen

Overstappen naar Canaaldigitaal. Schotel moest opnieuw afgesteld worden voor juiste golflengte.naar tevredenheid opgelost en deskundigheid ten top. Dat is CardWriter in zoetermeer supertop.

Top service je wordt zelfs gebeld voor info friendelijke medewerkster ik ben dit niet gewend geweldig goede winkel top dikke duim

Top bedrijf

Uitstekend!

Prima service. Vriendelijke en een zeer vlotte communicatie. Ga zo door!

Een prettige en fijne ervaring nog een belletje gehad om te kijken of alles zo besteld wordt als ver

Zeer tevreden.

Goed advies gehad Ben zeer tevreden

Klantvriendelijk

Cardwriter is echt klantvriendelijk. Als je iets besteld versturen ze het direct. Als ze twijfelen of je wel het juiste besteld hebt bellen ze je op. Ik zou zeggen, een TOP zaak.

top !!!!

Gisteren 28-12-2020 advies gevraagd voor een digitenne antenne , deskundig advies gekregen . Daarna benodigd heden besteld . * funke 100+ antenne * coax kabel / gelijk de connectoren eraan laten monteren . * bevesiging materiaal s'middags ging de telefoon , of ik het wel goed had besteld want er zat een verkeerde F-connector aan . Gelukkig zijn het professionals en halen dit soort foutjes er direct tussen uit . ook was ik nog vergeten ook dit werd gelijk bij de bestelling gevoegd . super geregeld .. vandaag 29-12-2020 ligt de bestelling thuis ... jammer dat t corona virus de fysieke winkel doet sluiten maar zodra t weer kan , kom ik het weer zelf halen ....

Behulpzaam en vriendelijk.

Vooraf telefonisch advies gekregen. Na de bestelling heeft CardWriter telefonisch contact opgenomen om de bestelling nog even door te nemen. Ondanks corona en black friday drukte, keurig op tijd afgeleverd. Het belangrijkste de ontvanger VU+ DUO 4K SE, voldoet geheel aan de verwachting.

Great Service Great Competence Really Fast

I Am really impressed about the professional way these guys work! From the very beginning of my phone call to getting the sat dish installed superquickly! Everything works perfectly and I definitely will recommend this company!

vriendelijk en deskundig geholpen

Vriendelijk en deskundig geholpen , hier weten ze wel waar ze over praten ...

Super !

snelle levering, goede kwaliteit en degelijk verpakt. Ontvangen monoblock duo LNB gelijk na ontvangst geïnstalleerd: werkt zoals het moet. hartelijk dank.

Werd zelfs gebeld met vragen over de bestelling. Zeer attent

Snel en accuraat

Producten van prima kwaliteit, cahors big bisat schotel geeft een hoge kwaliteit beeld en regent niet meer zo snel uit zoals bij mijn triax schotels, de geleverde relook twin lnb’s en Spaun switches werken eveneens perfect. Communicatie en service van Cardwriter snel en uitstekend

op tijd geleverd top.

Goed pre-sales support

Goede check vooraf, snelle levering