Tegen sluitingstijd van webshop een afstandsbediening besteld. Direct telefonisch contact of hij vandaag nog met de post mee moest. Kon op webshop alleen 1 dag later aanklikken en niet meer de volgende dag. Dit noem ik een snelle reactie en prima service.

Goede winkel, Telefonisch zeer goede after sales service, prettig personeel die meedenken

Goed product, mooie prijs

Geweldige service!

contact met CardWriter gezocht vanwege mijn problemen met een niet werkende CanalDigitaal kaart. Het probleem is met hun uitleg en ondersteuning perfect opgelost. Ik kon de kaart terugsturen en mijn oude kaart weer activeren. En mijn Edision naar 7.2 te upgraden. Het zoveelste bewijs, dat jullie niet alleen leveren maar ook uitstekende ondersteuning geven!

Goed product en snelle levering

Nog te vroeg gekocht, dit omdat de concurrentie nu 30 euro goedkoper is. Dus zal ik het product ondersteunen maar ik zou het niet bij jullie kopen, omdat hetzelfde bij een ander goedkoper is

Snelle servise

Artikel wat bestelt snel in huis

Zowel voor de verkoop als na de verkoop super service!

goede service

een prima apparaat en prachtig beeld.

Een prettig gesprek gehad met een medewerkster via de telefoon, ze heeft wel kennis van de producten.

Prima webshop, prima kwaliteitprijs verhouding,snelle levering,Aanrader deze shop.

Een warm en sociaal bedrijf

Ik heb ondervonden dat CardWriter een vakkundig bedrijf is ,mee denkend en warm en sociaal is ook nog aan de nazorg denkt zodat zij en zeker de klant het beste krijgt . Een topper die je nog weinig mee maakt in deze wereld.

prima levering en snel afgehandeld

Levering keurig binnen volgens afspraak en goed stevig verpakt ! Na bestelling zelfs telefonisch contact met de vraag of ik ervaring had met dit soort Linux producten war ik zeer netjes vond !

Topontvanger

Samen met Openpli 7.2 werkt dit boxje perfect, super scherp beeld!

Snel en goed, nog nooit geen probleem gehad

Prima verzorgd

Zeeeeeeeeeer slecht

Ik heb al een hoop meegemaakt, maar de web-winkel CardWriter voert met vlag en wimpel de boventoon. Krijg ik een Wifi-Camp Pro 2 als cadeau. Werkt het apparaat niet. Bel ik het bedrijf op en krijg van de "telefoniste" te horen dat dat niet kan. Vraag ik om een technicus en wordt doorverbonden. De man die ik dan aan de lijn krijg is niet van plan om mijn verhaal aan te horen en verbreekt de verbinding. HOOGST ONBESCHOFT. Daarna nog diverse keren getracht telefonisch contact te leggen maar telkenmale wordt DIRECT de verbinding verbroken, ook als ik anoniem bel. Hierna heb ik nog geprobeerd contact te leggen via e-mail. Heb 2x een mail verzonden. Zoals verwacht, geen reactie. Dit is dus blijkbaar hoe CardWriter met de klanten omgaat. Zij vertellen heel simpel dat deze Wifi-Camp pro2 geen problemen heeft en het altijd doet. Ik heb dus helaas een cadeau gekregen wat niet werkt en deze web-shop wil het probleem niet oplossen. Te schandalig voor woorden. Voor dit zelfde product kun je beter naar de concurrent die wel bereid is jouw probleem aan te horen EN op te lossen. Trap er dus niet in bij deze web-winkel, totaal geen empathie. Cijfer 1 is nog te hoog beoordeeld.

Fijn om te horen dat uw apparaat tóch gewoon werkt meneer Osinga, er is ook géén reden om een andere naam en ander e-mailadres te gebruiken bij uw review, tenzij u zich misschien schaamt. Dan kunnen wij ons daar wel iets bij voorstellen... U heeft een zakelijke aanschaf gedaan namens "Benedu racing" meneer Osinga en heeft ons gemeld dat uw apparatuur "het niet zou doen". Om u van dienst te zijn hebben wij u gevraagd wát precies het probleem ís én of wij telefonisch of per mail e.e.a. met u kunnen doorlopen om het probleem wellicht direct op te lossen. Er zijn immers niet of nauwelijks problemen met deze apparatuur en om tijd en kosten te voorkomen is het dan eenvoudiger om bijvoorbeeld problemen in uw eigen instellingen en/of installatie even samen door te lopen. Uw reactie op onze normale vraag is echter méér dan zéér onbeleefd door de telefoon; u heeft twee medewerkers gesproken en in beide gevallen met hetzelfde resultaat: u laat deze niet uitspreken, verheft uw stem, steekt een tirade af en uit dreigementen. Jammer, maar op die wijze laten wij ons natuurlijk helemaal niet benaderen. In uw monoloog dreigt u met een rechtsbijstandsverzekering; indien dit uw normale handelswijze is valt er kennelijk veel tijd en kosten aan uw kant te besparen. U geeft aan zélf eerder een Alfa Camp PRO eerste versie met “... alléén maar problemen...” te hebben gehad, en nu dan een versie 2 met óók “...alléén maar problemen...”. Mogelijk gaat er derhalve niet alleen op het gebied van fatsoen iets mis bij u. Na uw tirade hebben wij inderdaad de verbinding verbroken. Geen enkele medewerker hoeft zich op deze wijze te laten behandelen. Dit accepteren wij van niemand. Reden voor u om direct enkele tientallen keren telefoonterreur te plegen met uw mobiele telefoonnummer (sic!). Nogmaals fijn om te horen dat uw apparaat tóch werkt en hopen dat u zich nooit meer tot ons zal wenden. De hulp die u nodig heeft kunnen wij helaas niet bieden, wellicht is uw gedrag normaal in eigen kring; wij blijven er graag verre van.

Ik ben uitstekend geholpen de service is goed.

Goed geholpen later nog een vraag telefonisch, en deze is naar tevredenheid beantwoord en de bestelling is uitstekend bezorgt.

Direct het juiste advies

Ba telefonisch contact over een probleem werd Ik direct door de betrokken medewerkster geholpen met een oplossing. Je wordt niet doorverbonden direct ter zake kundig advies.

Service van website tot en met thuis!

Na aanschaf van een VU+ Ultimo 4K werd ik een paar uur later gebeld met de vraag of dit nu wel het geschikte apparaat voor mij was, gezien de vele mogelijkheden voor top-hobbyisten. Na enig overleg besloot ik naar Zoetermeer te komen om daar ter plekke een ander apparaat te kiezen. Dat werd een Technisat tuner. Het lukte niet goed om de externe harde schijf gekoppeld te krijgen en vroeg ik daartoe advies. Ik kreeg vrij snel een instructie-filmpje gestuurd. Met die hulp lukte de initialisatie wel. Prachtig beeld en prachtig (radio)geluid. De duitse handleiding is niet al te duidelijk.

Great client service! Many thanks!

Never dealt with CardWriter B.V. before, but going to do it in the future and highly recommend. Easy to choose, easy to order, fast and accurate delivery. Exemplary client service! High level technical expertise and very friendly, helpful attitude! Pleasure to deal with. Many thanks!

Prima zaak uitstekend geholpen

Als "leek" een complete tv set voor de caravan aangeschaft. Ik werd heel fijn te woord gestaan er werd geduldig geantwoord op mijn vragen en uitstekend geadviseerd zonder opdringerigheid. Eigenaar heeft in de winkel al de tv zenders ingesteld zodat ik zonder extra handelingen de tv kon proberen. Bij mijn vragen via de mail achteraf terwijl ik in het buitenland zat werd er direct gereageerd, een prima aftersales service. Al met al vind ik CardWriter mij een aanrader.

Gewoon top

Gewoon top

Op en top Topper!

- Prima begeleiding bij de aankoop van materiaal: zij staan aan de zijde van de klant om hem te informeren... en doen ook voorstellen om een "pakket" te optimaliseren... hetgeen in mijn geval in hun nadeel uitviel. - Prima contact: vlotte reacties per e-mail. - Vlotte levering van de aankopen. - Scherpe prijzen... - en vooral: zeer soepel in de toepassing van garantievoorwaarden ten voordele van de klant!

Uitstekend! Levering op tijd. Service afdeling reageerde direct.

x

snelle service goed geregeld

snelle service goed geregeld na telefoon kontakt alles prima geregeld en behulpzaam

top leverancier met een top service

Toestel onwaarschijnlijk snel geleverd. Klein probleempje met ongekend paswoord binnen een uurtje opgelost. Top bedrijf !!