Het is nog wat vroeg, maar in ieder geval 'afspraak is afspraak'.

De vrachtwagen met sedumbakken stond er al om 7.30 uur en daar was ik heel blij mee. Hoewel in de email stond 'in de loop van de dag'. Die zin zoudenjullie beter kunnen vervangen door 'ergens op die dag' wat ook op een andere plek staat. Maar, mij kwam het heel goed uit! Verder vind ik het nog te vroeg om een oordeel te geven. 1. ik heb de bakken nog even moeten opstapelen omdat het voor mij alleen te zwaar was te verspreiden over het dagterras. 2. gelukkig staat in de handleiding dat ik ze niet opgestapeld moet laten staan, maar dat is niet helemaal gelukt. 3. Gisteravond heb ik ze een half uur met een buurman over het terras gerangschikt, als voorlopige oplossing en de meeste zien er nog goed uit. 4. Ik ben benieuwd of alle bakken de stapeling overleefd hebben, maar het is mijn eigen schuld. Ik heb er wel vertrouwen in als ik het zo zie. Verder ben ik er vooral heel blij mee, zoals ik het nu zie staan. Dus misschien moeten jullie me over een week of zes nog eens vragen wat ik ervan vind! Veel succes! René Borkus

Prima service en schitterend groendak!

Nadat ik 102 sedumcassettes had besteld, bleek bij narekening dat ik er vijf tekort zou komen. Groenedaken gebeld, maar de bestelling stond al klaar voor levering. Ze zouden kijken wat ze nog konden doen. Drie dagen later bracht de directeur zelf de vijf cassettes! Hij kon zich voorstellen hoe ik me als klant zou voelen als ik nogmaals de vervoerskosten zou moeten betalen. Cassettes waren gemakkelijk in een uur of vier te leggen op ons dakterras, met hulp van zoon en echtgenoot. Ook nog een paar cassettes doorgezaagd om de aansluiting op twee vlonders passend te maken. Drie weken goed natgehouden en nu al een prachtig groentapijt.

Goed geleverd rollen wel erg zwaar.

alles volgens afspraak

Levering geheel volgens afspraak.

behulpzaam, duidelijk en oplossingsgericht

Van tevoren zat ik met een aantal vragen, deze werden duidelijk en uitgebreid beantwoord. Bij het bezorgen was er iets verbogen, dit werd direct goedgemaakt en opgelost. Goede service!

Hoi Maartje Graag gedaan! Hartelijk dank voor de prachtige beoordeling! Team Groenedaken.net

Mooie Sedum, en snel geleverd.

Een duidelijke site, die doet wat ze beloven. Mooie Sedum cassettes, en professioneel afgeleverd. Ik kan deze Sedum alleen maar aanbevelen!

Super bedankt voor het compliment!!!

Deskundig en goed

We wilden een groen dak. Om in aanmerking te komen voor de subsidie van de gemeente kwam ik al snel op groenedaken.net uit. Het product en de hulpvaardigheid van personeel is perfect. Enige minpuntje vond ik dat ik niet via Paypal of creditcard kon betalen, daardoor moesten we wachten tot het vakantiegeld binnen was. We hadden het groene dak liever al voor de eerste warme dagen aangelegd.

Dag Femke Hartelijk dank voor de mooie review! Via creditcard betalen is al langer mogelijk in onze webshop, waarschijnlijk over het hoofd gezien? :-) Nu is het super groeizaam weer voor een 'nieuw' groendak, geniet er van!

Goede info en tips op de site. Via mail goed op de hoogte gebracht van de voortgang. Snelle levering, transporteur was op tijd. De cassettes waren mooi dicht gegroeid en snel te plaatsten. Ik merk direct al dat het veel koeler in huis is. Is nu 34 graden buiten en 24 binnen, zonder de sedum was het 28 binnen.

Levering niet volgens afspraak.

Tot onze verbazing werdt het sedumdakpakket een week eerder bezorgt dan was afgesproken! Nou was dit voor ons gelukkig geen probleem maar ik kan me voorstellen dat dit voor andere klanten best vervelend kan zijn. Martin

Dag Martin Helaas hadden wij een verkeerde datum aan de transporteur doorgegeven. Dit gebeurt gelukkig 1 keer in de 10 jaar :-) Fijn dat we toch de bestelling mochten afleveren en u ons toch zou aanbevelen!!! Geniet van het groene dak!!

Ze doen wat ze beloven

Goed contact via de mail, accurate levering, goed materiaal. Het is een wonderschoon dak geworden!

WOW, super bedankt, veel plezier met het groene dak!

Maakt waar wat het belooft, duidelijke website, bestelproces en aflevering volgens afspraak

Volledige informatie vanuit de website, niet alleen voor het sedum dak maar ook voor alle bijkomende benodigdheden en handleidingen. Duidelijk bestelproces inclusief duidelijke regeling voor de aflevering. Ook de handleiding om cassettes in de beschikbare ruimte te krijgen door ze af te zagen was erg handig.

Super fijn om te horen dat het allemaal zo duidelijk was! Daar doen we het voor!

alles volgens afspraak

Zelf een leveringsmoment in de toekomst gekozen. Perfect op afspraak geleverd. En een goed product. Perfect wat ze beloven.

Geheel volgens verwachting geleverd en uitstekende communicatie.

Afspraak is afspraak

goede service

goede serivce - ook de bezorger denkt goed mee waar het beste de pallets te plaatsen - zelf aanleggen ging prima

Perfect keurig voor elkaar.

Super bedankt voor de dikke 10! mvg Maartje

Voor ons ziJullie zijn een 5 sterrenbedrijf met een prachtig product en geweldige service!

Persoonlijke, vriendelijke service en een snelle afhandeling ondanks een communicatiefout.

Dag Jan en Tineke Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier met jullie groendak! mvg Henk

Pluspunten

Goede communicatie over de order en de levering; onderlagen degelijk materiaal en ruim voldoende.

Alles van de order leveren, ook het grind! Handleiding en geleverde materialen op elkaar afstemmen. Sedummatten erg kwetsbaar en minder variatie in soorten dan we hadden verwacht, met veel kale plekken.

Dag mevrouw Leemans, Bedankt voor uw goede feedback. Wij hebben direct contact met u gehad en hopelijk het naar tevredenheid opgelost! mvg Maartje Bosch Klantenservice

Pluspunten

Goede kwaliteit van de producten. Bij een vraag werd ik snel teruggebeld en kreeg goede uitleg.

Super bedankt!!!

Pluspunten

Volgens afspraak geleverd

Meer opties bieden voor andere kleuren grind direct via jullie site

Te gek, geniet van uw groendak!!!

Pluspunten

Snelheid, prettige communicatie om line en levering stipt.

Kwaliteit sedum iets te veel dode stukjes

Hartelijk dank voor de dikke 8. De Sedum is niet dood, dit is normaal voor deze tijd van het jaar. De dorre stukjes die af en toe in een cassette kunnen zitten zijn nog jonge stekken die nog blad moet gaan vormen. Veel kijkplezier op het groen!

Pluspunten

correcte levering

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke instructies, en een goed product.

Pluspunten

Website is overzichtelijk en de bestelling was voor afgehandeld.

Pluspunten

Goede communicatie. Fijne upgrade toen iets niet leverbaar was