snelle levering en duidelijk verhaal met een prachtig resultaat!

De uitleg aan de telefoon toen ik wat vragen had was duidelijk. Het materiaal voldoet aan wat ik ervan verwacht had en ik ben zeer blij met mijn keuze met Groenedaken in zee te gaan.

Mijn ervaring is goed

Elke stap in t proces vanaf de eerste informatie tot aan de levering zijn naar alle tevredenheid verlopen

uitstekend

Geen problemen gehad met de aanleg en ook over het resultaat ben ik vooralsnog tevreden. Wel heb ik een aantal aanbevelingen: in de uitleg mag echt wel staan dat een materiaallift meer dan aan te bevelen is. Zeker bij grotere oppervlaktes. Ik moest 144 zakken naar boven brengen en was erg blij met mijn laatste moment beslissing om een lift te regelen. Verder vond ik niet dat alle matten er even mooi uitzagen. Ik had dat beter verwacht. Sommige waren heel slordig afgesneden en andere hadden dan weer hele stukken waar geen vegetatie was. Verder benieuwd hoe het er over een aantal weken uitziet.

Uitstekend want flexibele service

Klantgerichte instelling, prima afspraken over levering kunnen maken. Desk office is zeer vriendelijk en behandelde geduldig al mijn vragen. Meegestuurde informatie plus filmpjes zijn uitstekend.

Goede en vlotte levering en heel mooie plantjes.

we hebben een heel mooi dak gekregen, super mooie planten.

Snel, duidelijk en goed geregeld.

Duidelijke website. Overzichtelijk offerte voor aanvraag subsidie. Snelle reactie op vragen via mail. Levering groen dak volgens afspraak. Mooie en volle bakken met sedumplantjes. Ons dak ziet er gezellig uit met al dat groen! Wij zijn zeer tevreden.

Prima levering, goede instructie en mooi dak!

Voor bestelling heb ik telefonisch contact gezocht om advies. Dit was duidelijk en adequaat. De levering was prima op tijd. En het leggen van het Sedumdak was zo gedaan, dankzij een goede instructie en het kloppende materiaal!

Alles volgens afspraak geleverd, ziet er geweldig uit. Voldoende folie dus lekker aan de slag. 9.30 geleverd, 12.30 klaar. Dik te vreden.

Goed, snel en makkelijk te installeren

Goed, snel en makkelijk te installeren

Snelle levering, goed contact en mooi product!

Snelle levering, goed contact en mooi product!

Snel contact, volgens afspraak, mooie volle sedum rollen

Groenedaken.net was zeer behulpzaam en vooral snel in hun reacties. Via onze gemeente kon ik subsidie aanvragen en Groenedaken.net was daarin zeer behulpzaam. Na bestelling was de levering geheel conform afspraak. Alle materialen waren keurig verpakt. De sedum matten waren vol en kleurig. Direct na de aanleg zag het resultaat er geweldig uit. Aanleg heb ik zelf gedaan o.b.v. instructiefilmpje op internet. Benodigdheden: ladder, stanley mes en stevige schaar (om sedum matten op maat te knippen), hark (om substraat te verdelen) en een beetje spierballen om al de spullen het dakje op te sjouwen.

Deskundig advies, snelle communicatie, flexibel en mooie producten. Onze straat is heel tevreden!

Goede maatwerk service....

Afspraken worden nagekomen. Maatwerk. Meer geleverd dan nodig. Ze denken goed mee en doen wat ze beloven. Vakmensen!

Volgens verwachting en service

Ik ondersteun graag ondernemers die staan voor een groenere wereld Erg blij met het bloemrijke resultaat op ons dak De website geeft uitleg en in de mail kreeg ik een handige uitleg over aanleg en onderhoud Ik werd ook goed en snel geholpen bij een hulpvraag over water op het dak Op naar nog veel meer groene daken

Vooraf contact gehad om te overleggen tussen lichtgewicht of normaal. Bestellen ging goed. Levering ook (materialen in aantallen ruim geleverd). Duidelijke leginstructie. Het ligt op het dak en de bijen zijn enthousiast!

Prima geregeld!

Sedum Light pakket is een aanrader.

mooi dak

Prima levering en we hebben nu een mooi groen dak. We hebben wel veel klei verwijderd tussen de plastic onderlaag.

Alles volgens afspraak

Eerst het een en ander opgezocht over groene daken en uiteindelijk hier bestelt. Zelf een afleverdatum op gegeven welke twee weken verder lag. Alles keurig geleverd met goede handleiding erbij. In een uur of 6 20 vierkante meter geplaatst. Is zeer goed te doen. Welke je wel in de gaten moet houden is dat het echt zwaar is. Je brengt flink gewicht op je dak. Echt een mooi dak geworden en staat nu perfect in bloei.

Voldoet aan de verwachtingen

Met de bevestig ook een prima uitleg gekregen hoe de cassettes op het dak gelegd moeten worden. En hoe je het serum moet onderhouden. Top.

Goede service en levering

Sedum cassettes keurig op afgesproken tijdstip geleverd. Ook voorafgaand aan bestelling goed advies over of ons dak geschikt was. Heel tevreden.

Dak staat er mooi bij

Mooie volle cassettes, makkelijk op maat te maken en dak staat er mooi bij.

Goed gevoel overgehouden!!

Goed voorgelicht door website en mails. Keurige levering en meedenken met oplossingen bij fout van klant.

Dag Gerrit Super bedankt voor de dikke 10, fijn dat alles goed gekomen is en dat we konden helpen! gr Henk

Netjes op tijd geleverd

Netjes geleverd

Super, graag gedaan!!! gr Henk

Groene daken doen goede zaken

Ik kan Groene Daken van harte aanbevelen. Uitstekende klantenservice, snelle bezorging, uitgebreide after-sales and een fijne website. Bijkomend voordeel: de cassettes klikken perfect als lego-blokjes in elkaar en de hechtingen aan de randen zie je na enkele weken al niet meer. Bovendien helpt het groene dak ook in de isolatie (warm in de winter, koel in de zomer).

Dag Martijn Super bedankt voor de mooie review en de meerdere bestellingen :-) gr Henk

Alles uitstekend geregeld

Na de uitgebreide info op de site doorgenomen te hebben hebben we de spullen besteld. Gekozen voor Sedumtapijt ipv containers vanwege het lagere gewicht en de geringere hoogte door onze lage dakranden. Ondanks de korte levertijd konden we nog kiezen welke dag de levering plaats zou vinden. Factuur en instructies volgden snel en de spullen werden keurig op de afgesproken dag geleverd. De instructies waren helder en alle benodigdheden ruim voorradig aanwezig. 4 uurtjes buffelen later hadden we (2 1/2 amateur) 30m2 plat dak voorzien van een mooi groen laagje. We zijn erg tevreden met het eindresultaat. Enig puntje van kritiek is dat in de geleverde zakken grind nog behoorlijk wat scherp grit zat wat niet echt bevorderlijk is voor de bitumen dakbedekking.

Dag Bert Super bedankt voor de mooie review en bedankt voor de tip wat betreft het grind! Daarom adviseren wij ook om de bescherm-antiwortellaag door te leggen onder het grind. Aan de andere kant is het grind hetzelfde type als door dakdekkers gebruikt wordt voor grinddaken en daar leggen ze geen bescherming tussen de bitumen en het grind, dus het kan ook geen kwaad als er per ongeluk geen beschermlaag onder zit. Geniet van het groene uitzicht! gr Henk

Over Groenedaken.net

Groenedaken.net is de leverancier van doe-het-zelf groendak systemen! Wij leveren al meer dan 10 jaar dagelijks door heel Nederland groene daken af. Duizenden 'dakbezitters'' gingen u al voor! Wij zijn gespecialiseerd in doe-het-zelf groendak systemen zoals ons Sedumtapijt pakket, Sedumstek pakket maar ook Sedumcassettes en/of Sedumtegels en/of Sedumtrays zijn wij al jaren marktleider in. Niet alleen de grootste maar ook de beste!