Fantastisch verzorgt, echt top!

Fantastisch verzorgt, echt top!

Prima op de bezorging na.

Helaas ging het bij de bezorging niet goed en werd de order niet in het afgesproken tijdvak geleverd. Wel prijzenswaardig daarbij is dat er direct een refund van de daarvoor betaalde kosten werd gedaan. Over de kwaliteit van het geleverde sedumtapijt pakket zijn wij zeer tevreden.

very good product, timely delivery

I have received the complete set up as requested, very easy installation and extremely happy with the final result

Goede service bij goede kwaliteit sedum

Ze reageren snel op vragen, zijn flexibel bij veranderingen van levering en leveren topkwaliteit sedum. Louter positief!

82m² Sedumcassettes afgenomen

Goed mee te communiceren. Levert goede kwaliteit. Top!

Heel positief, to the point en plezierig

Er is heel snel en accuraat gereageerd door Groenedaken en in het bijzonder dhr. Vlijm op mijn vragen. Steeds was dit gericht op een concrete en doelmatige realisatie van mijn wensen. Hulde hiervoor. Ook de levering van de bestelde artikelen is correct en volgens afspraak verlopen.

Keurig volgens afspraak geleverd, geen klachten

Op maandag 26/7 besteld en bevestigd dat het vrijdag geleverd zou worden. Om 10.00 uur op vrijdag 30/7 in zuid-west Zeeland geleverd. Om 12.30 had ik het op het dak liggen. Precies genoeg mat + grind. Nadeel is (het was maar 3m2) dat de prijs voor bezorging naar verhouding dan wel heel veel is. Maar goed, wist ik van tevoren.

Matige site en onduidelijke communicatie, goed product en snelle levering

Bezorgopties op site zijn beperkt en komen niet overeen met de werkelijkheid. De werkelijke levering bood veel meer flexibiliteit en was sneller. Dat is jammer, door de info op de site was ik bijna afgehaakt en heb ik eerst moeten uitzoeken hoe ik het geregeld kreeg. Ik was dan ook verrast na de bestelling dat het veel gemakkelijker en sneller ging

Dag heer Van de Berg Bedankt voor uw review. Vermoedelijk heeft u ons verward met een ander bedrijf waar u waarschijnlijk ook gevraagd bent een review te geven. Wij horen namelijk vooral dat onze website zeer uitgebreid is, wij perfecte communicatie hebben etc. U heeft namelijk enkel meststof besteld op 4 juli om 20 uur en dit is via PostNL op 6 juli bij u afgeleverd. Na het bestellen heeft u binnen 5 minuten al een bevestiging ontvangen en dezelfde avond nog een track & trace code van PostNL. mvg Henk

Snel geleverd. Ik ben zeer tevreden met de sedum cassettes, precies zoals beschreven.

De sedum planten in de cassettes waren gezond en ziet er mooi uit. Makkelijk te installeren met de uigebreide instructies.

prima service, meer dan genoeg materiaal

prima, alles volgens afspraak geleverd.

goed geholpen met goed advies en prima produkten

pleziere manier van werken, men komt afspraken goed na. na levering wordt er nog een laatste mailtje gestuurd, prima materiaal. heel tevreden klant

Goede service, vlotte levering

Bestelling liep vlot,levering zoals verwacht. Aandachtspuntje: cassettes waren bij aankomst doorweekt dus dubbel zo zwaar. Gaf nogal wat problemen ze op het dak te krijgen. Misschien een waarschuwing vooraf? Maar uiteindelijk ziet het dak eremoord uit.

Snelle en correcte levering

Prima info, eenvoudig te verwerken

Top service en mooi product

Ik kreeg snel hulp met de vragen die ik had. Online kopen is eenvoudig en efficiënt. levering was op tijd en product van hoge kwaliteit. Ik ben erg tevreden!

Goede service en contact voelt persoonlijk

Volgens diverse opgevraagde offertes 1 van de goedkopere. Vooral de transportkosten zijn erg hoog bij anderen. Bij dat betekend niet dat je minder service krijgt. Integendeel. Groenedaken.net had ruim als eerst een offerte klaar en was ook nog eens de beste. De diverse contactmomenten over de mail voelde persoonlijk aan en ging ook snel. Dakken hebben we gisteren aangelegd en zien er prachtig uit.

Snel en goed advies

Snel, Kort en bondig advies inzake het wel/niet kunnen aanbrengen van het groene dak

Op tijd geleverd en voldoende materiaal.

Keurig geregeld

Netjes en snel geregeld. Belletje van de chauffeur gehad. Op juiste plaats neergezet.

Goed en snel

De site geeft heel veel nuttige informatie. De bevestigingsmail wederom, duidelijk en volledig. Spullen zijn netjes en snel geleverd. Enige nadeel is misschien de prijs, maar dit geldt voor alle (web)winkels, het is gewoon best duur.

Makkelijke site je kunt er alles vinden. Snelle levering! Vriendelijke personeel

Prima product

Mooi product. Netjes volgens afspraak geleverd.

Goeie kwaliteit, fijne begeleiding.

Wij zijn als buurt tevreden met het geleverde product. De sedumcassettes hebben een mooie upgrade ondergaan. Verder is de begeleiding van A tot Z ook naar wens geweest. Als ik nog een puntje ter ontwikkeling zou mogen meegeven: Het viel mij op dat de dames achter de telefoonlijn vrij makkelijke vragen niet altijd konden beantwoorden. Ook viel het me op dat ze niet altijd op de hoogte waren van ontwikkelingen van groendaken.net. (upgrade cassettes bijv.) hierdoor vaak teruggebeld/gemaild door Henk Vlijm. Wat wij overigens een prettige man vonden. Ook erg attent dat hij hoogst persoonlijk een dakinspectie heeft willen doen in de rietkampen. Deze service zorgde ervoor dat we een goed gevoel kregen bij groendaken.net.

Goede levering

Goede levering. Helaas is het anti worteldoek niet meegeleverd zoals aangegegeven. Daardoor moest ik op de dag van aanleg eerst nog op pad dat te halen. Met name dat was erg vervelend. Verdere afspraken omtrent levering waren prima nagekomen. Ook de matten waren van mooie kwaliteit.

Mooi begroeide trays

Snelle levering van de mooie Sedumtrays. Helaas ontbrak het beschermdoek, maar dat kon ik (na contact te hebben gehad met de klantenservice) zelf aanschaffen bij de bouwmarkt en de bon daarvan declareren incl. een onkostenvergoeding. Wat meer gedoe dus, maar netjes opgelost.

mooie procuct goede levering

top advies gehad daarna goede levering van een mooi product en nu maar groeien en bloeien

Over Groenedaken.net

Groenedaken.net is de leverancier van doe-het-zelf groendak systemen! Wij leveren al meer dan 10 jaar dagelijks door heel Nederland groene daken af. Duizenden 'dakbezitters'' gingen u al voor! Wij zijn gespecialiseerd in doe-het-zelf groendak systemen zoals ons Sedumtapijt pakket, Sedumstek pakket maar ook Sedumcassettes en/of Sedumtegels en/of Sedumtrays zijn wij al jaren marktleider in. Niet alleen de grootste maar ook de beste!