Levering niet volgens afspraak.

Tot onze verbazing werdt het sedumdakpakket een week eerder bezorgt dan was afgesproken! Nou was dit voor ons gelukkig geen probleem maar ik kan me voorstellen dat dit voor andere klanten best vervelend kan zijn. Martin

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Martin Helaas hadden wij een verkeerde datum aan de transporteur doorgegeven. Dit gebeurt gelukkig 1 keer in de 10 jaar :-) Fijn dat we toch de bestelling mochten afleveren en u ons toch zou aanbevelen!!! Geniet van het groene dak!!

Ze doen wat ze beloven

Goed contact via de mail, accurate levering, goed materiaal. Het is een wonderschoon dak geworden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

WOW, super bedankt, veel plezier met het groene dak!

Maakt waar wat het belooft, duidelijke website, bestelproces en aflevering volgens afspraak

Volledige informatie vanuit de website, niet alleen voor het sedum dak maar ook voor alle bijkomende benodigdheden en handleidingen. Duidelijk bestelproces inclusief duidelijke regeling voor de aflevering. Ook de handleiding om cassettes in de beschikbare ruimte te krijgen door ze af te zagen was erg handig.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super fijn om te horen dat het allemaal zo duidelijk was! Daar doen we het voor!

alles volgens afspraak

Zelf een leveringsmoment in de toekomst gekozen. Perfect op afspraak geleverd. En een goed product. Perfect wat ze beloven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Geheel volgens verwachting geleverd en uitstekende communicatie.

Afspraak is afspraak

goede service

goede serivce - ook de bezorger denkt goed mee waar het beste de pallets te plaatsen - zelf aanleggen ging prima

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Perfect keurig voor elkaar.

Super bedankt voor de dikke 10! mvg Maartje

Voor ons ziJullie zijn een 5 sterrenbedrijf met een prachtig product en geweldige service!

Persoonlijke, vriendelijke service en een snelle afhandeling ondanks een communicatiefout.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Jan en Tineke Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier met jullie groendak! mvg Henk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie over de order en de levering; onderlagen degelijk materiaal en ruim voldoende.

Alles van de order leveren, ook het grind! Handleiding en geleverde materialen op elkaar afstemmen. Sedummatten erg kwetsbaar en minder variatie in soorten dan we hadden verwacht, met veel kale plekken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag mevrouw Leemans, Bedankt voor uw goede feedback. Wij hebben direct contact met u gehad en hopelijk het naar tevredenheid opgelost! mvg Maartje Bosch Klantenservice

Pluspunten

Goede kwaliteit van de producten. Bij een vraag werd ik snel teruggebeld en kreeg goede uitleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super bedankt!!!

Pluspunten

Volgens afspraak geleverd

Meer opties bieden voor andere kleuren grind direct via jullie site

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Te gek, geniet van uw groendak!!!

Pluspunten

Snelheid, prettige communicatie om line en levering stipt.

Kwaliteit sedum iets te veel dode stukjes

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor de dikke 8. De Sedum is niet dood, dit is normaal voor deze tijd van het jaar. De dorre stukjes die af en toe in een cassette kunnen zitten zijn nog jonge stekken die nog blad moet gaan vormen. Veel kijkplezier op het groen!

Pluspunten

correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke instructies, en een goed product.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Website is overzichtelijk en de bestelling was voor afgehandeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goede communicatie. Fijne upgrade toen iets niet leverbaar was

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Punctueel en snel, goede voorlichting op website.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

goede levering en sedum is goed gemengd. Eind resultaat erg mooi.

cassettes zijn 49x49 en daardoor te veel besteld. jammer. Ook goed om te brnadrukken dat ze dus vierkant zijn en op 1 bepaalde manier in elkaar steken.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. De cassettes zijn toch echt 49,5 x 45 en er gaan er 4,4 in een m2. De bestelling gaat per m2 dus als u het dak goed op meet dan krijgt u ook die hoeveelheid cassettes in vierkante meters :-)

Pluspunten

Je krijgt wat je besteld

Misschien een kleinere maat tegel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij hadden in het verleden een kleinere maat sedumcassette, echter op veler verzoek hebben wij die wat groter gemaakt :-)

Pluspunten

Ik heb via de email een vraag gesteld met foto's erbij en kreeg binnen twee uur bericht terug. Top. Ze maken waar wat ze zeggen.

doorgaan zo!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geleverd conform bestelling: op tijd (dinsdag besteld vrijdag om 9:00 op de stoep). Voldoende wortelwerend zeil en aantal m2 Sedum zelfs ietsje meer dan besteld (36 cassettes vs 8m2). Duidelijke handleiding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

duidelijke informatie op de website

informatie over verzenden loopt uiteen. Ik heb het product eerder gekregen dan verwacht en aangegeven (is niet erg, maar kan misschien duidelijker).

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. De meststof verzenden we met PostNL en kan soms een dag eerder of dag later aankomen. We sturen met de verzendbevestiging een track&trace code mee zodat u de bestelling kan volgen.

Pluspunten

Snelle reactie op mail en snelle levering

Geldt.meer voor transporteur. Ze konden zelfs op de dag zelf niet aangeven of levering in ochtend of.middag zou plaatsvinden. En ze wilden niet op dak afleveren omdat er ergens anders ooit een dak.is ingestort. Maar bij nieuwbouw betonnen platen dus had makkelijk gekund. Nu moesten we alles zelf naar boven tillen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Wat jammer dat we 'slechts' een 7 krijgen. We hebben u duidelijk aangegeven dat het om palletvervoer gaat en niet om een pakketjesdienst. Wij kunnen specifiek in de ochtend of middag leveren maar dat moet u dan wel aangeven in het betaalproces. Op het dak brengen van de materialen gaat ook niet. Het gaat om een doe-het-zelf systeem :-)

Pluspunten

prima dak

slecht telefonisch bereikbaar

Filter op Taal