Goede communicatie

ik had diverse vragen gemaild en kreeg keurig en snel antwoord.

Een doosje mest was kapot en half leeg. Ik kreeg direct nieuwe toe gestuurd. Maar nog belangrijker: binnen een paar dagen na het bemesten zag ik het dak al groener worden. Dank jullie wel!

Perfect!

Heel blij met ons nieuwe groene dak! De informatie is super helder, fijn advies gekregen en de kwaliteit van de sedum matten was hartstikke goed waardoor het resultaat top is! Ja, het is even zwaar om het materiaal op het dak te krijgen, maar verder is het heel goed zelf te doen. We raden iedereen deze partij aan!

Groener wordt het niet!

Zondagavond besteld en vrijdagmorgen afgeleverd. Snelle service dus, matten zagen (en zien) er goed uit. Ietwat geplet maar dat herstelt prima na een paar dagen. Makkelijk te bereiken klantenservice en snelle reactie op mijn verzoek om korting alsnog toe te kennen.

Klantgericht en precies wat het moet zijn

Advies, Service en het product allemaal een 10

Goede service en snelle communicatie

Groenedaken regelt alles snel en communiceert snel en duidelijk. En ook de service is goed op orde. 5 sterren zijn dus helemaal terecht!

Top geregeld en goede service

Onze vragen werden snel beantwoord en de levering was keurig. Ruim voldoende van alles en compact aangeleverd. Verwerking ging heel snel en nu een mooie groen dak!

Vlotte en goede levering.

Na het leggen is een prachtig mooi dak ontstaan.

Alles prima

De cassettes zijn heel erg makkelijk en snel te plaatsen.

Goed geregeld en kwaliteit

Een bedrijf om aan te bevelen Goede levering en kwaliteit

Zoals altijd goed

Verzending snel. Goede voorlichting hoe je je sedumdak goed onderhoudt.

Precies wat we nodig hebben en met duidelijke afspraken!

Meststof voor groendak precies volgens afspraak geleverd

10 cassette waren stuk

jammer

Hartelijk dank voor de review! Wanneer u ons even had laten weten dat er cassettes kapot waren hadden we ze graag voor u omgeruild. Gelukkig heeft een kapotte cassette geen gevolg voor de ontwikkeling, groeien en bloeien van het groendak, enkel is het wat lastiger met aanleggen. Geniet van het mooie uitzicht ;-D mvg Henk

Prima invulling voor mijn plan om het platte dak te vergroenen

De site gaf een goed beeld van het gevraagde product. Bestelling verliep soepel en conform afspraak al moest ik wel een herinnering sturen voor de meteen bestelde meststof. Dit is vervolgens direct verstuurd. Geen probleem. Voorafgaande aan het leggen van de cassettes had ik nog contact met Groenedaken.net waaruit bleek dat de video's met voorlichting blijkbaar niet helemaal de juiste instructie omvatten. Dit betrof de overlap van het anti-worteldoek en de vraag of de ondergrond al of niet droog zou moeten zijn. Ben blij met de aankoop, ziet er goed uit.

Material wie bestellt

Leider keine Lieferung nach Deutschland möglich - ansonsten voll ok

Keurig op de afgeleverde datum en tijd afgeleverd en heb het zelf neergelegd op het dak makkelijk verwerkbaar!

Goede kwaliteit en snelle klantenservice

De kwaliteit van de geleverde sedummatten is uitstekend, meer dan 90% begroeid en zeer weinig onkruid/gras (compliment dus ook voor Sempergreen), bestelling was compleet. Zeer positief heb ik de diverse contactmomenten ervaren bij vragen mijnerzijds, ik kreeg snel en duidelijk antwoord waardoor het geen gemis is dat niet telefonisch contact kan worden genomen. Klein verbeterpuntje is dat ten aanzien van het bewateren direct na de aanleg bij warm droog weer het advies per (automatische) mail anders is dan in de aanleginstructie staat. Goed om dit in lijn te brengen. In de aanleginstructie staat niet dat de sedum dwars op de drainage moet worden uitgerold terwijl dit bij andere leveranciers wel wordt benoemd. Mogelijk dat het bij het type drainage van Groenedaken.net niet uitmaakt? Enige leverancier die ook natuurlijk substraat levert voor light sedum dak (voor zover ik kon nagaan) in plaats van onnatuurlijk glasvezeldoek!

Prachtig product en perfecte levering!

Een rijke variatie aan sedum. mooi vol beplant met nauwelijks tot geen onkruid. Het herstelt erg snel ondanks de opgestapelde bakken. Keurige levering. We zijn de eersten in ons dorp met een stukje groen dak boven onze buitrnzithoek en hier trots op. Vogeltjes en insecten hebben deze plek al ontdekt. We kunnen zo een klein cadeautje geven aan de natuur! Hopelijk inspireert dit meer mensen.

Gewoon goed

Duidelijke website en snelle levering.

Top zaak

Mijn 2e bestelling was helaas niet helemaal in orde. Maar het advies en oplossing is zo zeer klantvriendelijk dat ik een dikke compliment mag geven: wat een top zaak.

Perfecte service

Ik had teveel besteld. Hier kwam ik gelukkig voor levering achter en dit werd netjes gecorrigeerd en geld teruggestort. Heb al eerder groen dak besteld en zou het zeker nog een keer doen.

Duidelijke instructies website, snelle levering

Duidelijke website met instructies, bestelling snel en goed geleverd. Bakken zien er goed gevuld uit.

Perfecte service van A tot Z

Afgelopen vrijdag 22 Juli 2022 mijn bestelling ontvangen. Precies op de afgesproken dag i.v.m. mijn drukke werkzaamheden bij de overheid. Alle vragen werden bij Groenedaken.net correct afgehandeld, werkelijk TOP !!! Ik kan met heel veel plezier terug kijken op mijn samenwerking met Groenedaken.net. Niets was teveel van A tot Z. Ons Eco groene dak is inmiddels gereed en mijn vrouw en ik zullen hier nog heel veel jaren plezier mee beleven. Wij raden iedereen aan, voor een mooi groen dak moet je toch echt bij Groenedaken.net zijn.

Heel hartelijk dank voor de uitgebreide review en mooie 10 !!! Genietse van het groene daken :-D mvg Henk

Goede duidelijke communicatie, offerte, levering en prima kwaliteit

We hadden de hoeveelheid voor 90m2 behoorlijk onderschat. 180 zakken van 20kg en 75 rollen die bijna het dubbele wegen verdeel je niet zomaar over 3 daken met verschillende niveaus ( tot 13m!). Daarvoor heb je aardig wat hulp nodig zeker als de daken ook niet vanaf de straat bereikbaar zijn en alles door een smalle gang in huis moet. Gelukkig hadden we een demontabele ladderlift gehuurd en gebruikte we groente kratten om de sedumrollen heel op hun plek te krijgen. Ook hebben we andere bladvangers gekozen dan die voorgesteld worden. Het zijn die van 31x31 waar een tegel op ligt. Al met al was het leggen samen heel leuk en mag het resultaat er zijn.

Dag Guido Super bedankt voor de review en de maximale 10!!! 90 m2 is ook best veel voor een dhz dak :-D Fijn dat alles verder goed gelopen is en dat de aanleg leuk was en jullie nu mogen genieten!! mvg Henk

Over Groenedaken.net

Groenedaken.net is de leverancier van doe-het-zelf groendak systemen! Wij leveren al meer dan 10 jaar dagelijks door heel Nederland groene daken af. Duizenden 'dakbezitters'' gingen u al voor! Wij zijn gespecialiseerd in doe-het-zelf groendak systemen zoals ons Sedumtapijt pakket, Sedumstek pakket maar ook Sedumcassettes en/of Sedumtegels en/of Sedumtrays zijn wij al jaren marktleider in. Niet alleen de grootste maar ook de beste!