Snelle levering en hulp bij vragen en voldoende materiaal ontvangen

Fijn dat we een offerte konden krijgen om de subsidie aan te vragen. Dan weet je vooraf of en wat de gemeente meebetaalt. Toen het eenmaal zo ver was, was de levering kort daarop al mogelijk. Door de goede instructies en filmpjes was het (zelf) leggen geen probleem. Het was wel onwijs zwaar. Je kunt beter geen rugproblemen hebben want die krijg je daarna gratis erbij :-).

Snel en op tijd geleverd

In de matten met sedum zal vrij veel gras. Dit is jammer want als dit niet meteen eruit geplukt word, de sedummatten hierdoor worden overgenomen

Dag Edwin Bedankt voor de review en het aanbevelen. De Sedummatten zijn een natuurproduct waarbij geen bestrijdingsmiddelen gebruikt worden, dit is tevens ook verboden. Daarom is het allemaal handwerk om de Sedummatten vrij te houden van grassen, vaak worden ze, voordat ze gerooid worden van het land, nog een keer nagekeken en overtollig gras verwijderd. Toch kan het in het najaar voorkomen dat er wat plukken achterblijven. Dit is over het algemeen geen probleem, omdat gras nagenoeg niet kan overleven op de dunne substraatlaag bij het Sedumtapijt systeem. In het voorjaar en zomer zijn de Sedummatten over het algemeen veel schoner tijdens uitlevering. Geniet van het groendak! gr Henk

Uitstekende klanten/bestelservice, slechte afleverservice.

Zeer tevreden over de klantenservice van de webshop. Snelle en adequate beantwoording van mijn vragen, goed benaderbaar, zowel per e-mail als telefonisch. Goed te woord gestaan door mijnheer Vlijm. Echter: de aflevering liet zeer te wensen over! Afgesproken was een aflevering tussen 9 en 12. De chauffeur stond echter al om 06:22 voor de deur. Wij lagen nog te slapen en vervelender: mijn buren ook. Daarna helaas niet meer vanwege de herrie van de kooiaap in de nauwe/gehorige Dorpsstraat. De chauffeur had de instructie niet gekregen of niet gelezen, om af te leveren aan de achterkant. En was dus ook veel te vroeg. Jammer.

Dag Hanna Hartelijk dank voor de uitgebreide review en bedankt voor de complimenten maar ook kritische noot! Wij hebben het doorgegeven aan de transporteur, zij hadden de instructie vergeten door te geven aan de chauffeur helaas. Het transportbedrijf gaf aan dat hij extra vroeg vertrokken was vanwege drukte maar er niet bij had nagedacht dat uw bestelling in een woonwijk was. Daar kwam hij pas achter toen hij er in de buurt was. Onze excuses! Nu genieten van het groendak ;-) gr Henk

keurig afspraken nagekomen, en met behulpzame chauffeur alles prima!

keurig afspraken nagekomen, en met behulpzame chauffeur alles prima!

Hartelijk dank voor de mooie review! gr Henk

gewoon goed wat je besteld krijg je

en een klantenservice die opneemt en er verstand van heeft

Dag Axel Fijn om te horen! gr Henk

prima bedrijf

Goede, duidelijke afspraak gemaakt. Levering prima op tijd door aardige jongeman. In twee uur tijd Sedum gelegd. Zet er goed uit. Hopelijk wordt het een groen en bloeiend voorjaar.

Het materiaal zag er verzorgd uit en de matten zagen er goed uit

Fijn dat de matten samen met de Vlinderstichting ontwikkeld zijn. Wat ik wel jammer vind is dat ik uiteindelijk veel plastic materiaal op mijn dak moet brengen voor het groene dak. Daar zou ik in een nieuwe situatie wel alternatieven voor willen zien.

Dag heer Dubbelhuis Hartelijk dank voor de review. Het plastic materiaal is allemaal recycling waardoor we juist zorgen dat het, nieuw door andere bedrijven, geproduceerde kunststof in de kringloop blijft en niet in de oceaan, in nabij natuur of vuilverbranding terecht komt maar op een duurzame en circulaire wijze bijdraagt aan nieuwe natuur in een versteende omgeving. Geniet van het groendak! gr Henk

Mooie sedemcassettes. Goed aangeleverd.

Mooie kwaliteit. Keurig verpakt. Cassettes gemakkelijk te plaatsen. Zeer tevreden.

Goede communicatie etc. sedummat kwalitatief iets minder

Een deel van de geleverde sedummatten zagen er mooi, dicht uit. maar meer dan de helft van de matten waren niet compleet, hele lappen ontbraken of zaten los op het kokosvezel

Dag Robert Hartelijk dank voor review, het klopt dat sommige matten wat los zaten van de cocosdrager, dit komt doordat het vorige week erg nat was en als de kweker dan de matten oprolt het soms loskomt. Dit heeft voor de verdere groei en ontwikkeling van het groendak geen gevolgen, de stukken Sedum die loszitten groeien vanzelf weer aan met een paar dagen! Geniet van het uitzicht!

prima materiaal en goede toelichting

Materialen werden volgens afspraak geleverd. Zag er allemaal netjes uit en ook de hoeveelheid was tenminste wat was gekocht. We kwamen nergens iets tekort.

Dag Ria Super bedankt voor de mooie review! gr Henk

Prima plantkwaliteit, goede levering

Handige rolletjes, was voor mij van belang ivm gewicht en hanteerbaarheid( andere leverancier 1,20x 1,20 meter)

Dag Joof Bedankt voor de dikke 10! Ja handig hé de Sedummatten op rolletjes van 60 cm breed, het zijn net graszoden! gr Henk

Top sedumdakje in nog geen 3 uur

Als aanvulling op de verduurzaming van mijn huis gekozen voor sedum op carpoort en veranda. Via mail advies gevraagd en per omgaande een antwoord gekregen (dat wekt vertrouwen). Daarna cassettes besteld, die mooi en compleet afgeleverd werden op de juiste dag. Toen kwam ik er achter dat zo’n cassette best zwaar is (ca 15 kg). Gelukkig een sterkte zoon die hielp om ze (140 stuks/ 31m2) op het dak te krijgen. Binnen 3 uur gelegd! Nu van genieten.

Dag Pim Super fijn dat het zo goed verlopen is! Inderdaad kan het soms tegenvallen qua 'sjouwen', het is toch in uw geval 141 keer het trapje op en af. Zeker handig om sterke hulp achter de hand te hebben! Genietse! gr Henk

Een pracht stukje natuur op ons schuurdak met het Sedumgroendak

De kwaliteit van de cassettes met het Sedumgroendak is van prima kwaliteit en gemakkelijk zelf te leggen. De aflevering was conform de afspraak . Het Sedumgroendak is van een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding en wij zijn er erg blij mee en is een verrijking van onze achtertuin en de insecten (vlinders e.d. ) zullen er ook zeker content mee zijn.

Wow, bedankt voor de mooie review, wij doen altijd ons uiterste best om een 10 te halen :-) gr Henk

fijn meegedacht, snelle en goede bezorging en een prachtig sedumdak nu op mijn overkapping :)

mijn ene zin omvat al alles! Dank voor het meedenken en goede service!

Dag Karin Heel hartelijk dank, het was fijn om mee te denken! gr Henk

Super efficient and helpful service

Easy to work with and great service.

Hi James Thank you very much for the good review, enjoy the view! Yours sincerely Henk

Goede service, mooi product.

Service zeer goed. Mooi product.

Dag Nico Super bedankt voor de mooie review! gr Henk

Een flinke klus maar met de instructies goed te doen.

Wij waren het laatste adres van bezorging, ca. 17 uur. Dat was bekend, maar ik had die dag al graag willen beginnen. Voordat het sedumtapijt er dan op kon, nam ook nog wat tijd in beslag, Zodat, s'middags 24 sep. bij het uitrollen bleek dat er al behoorlijk wat broei was opgetreden. De pallet stond niet in de zon en s'nachts had het wat geregend. De bezorgdag 23 sep. was tamelijk warm en zeker in de vrachtwagen. Hopelijk trekken de smet plekken spoedig weg. Het was goed dat ik zelf nog een stuk worteldoek had, want dat kwam ik tekort. Sedummat was ruim voldoende. Met de instructies was alles prima te doen. Het dak ligt er nu netjes bij.

Bedankt voor de uitgebreide review! Het is in de webshop mogelijk om een bepaalde tijdspad te kiezen qua aflevering, voor 10 uur, voor 12 uur of na de middag. Als men geen tijdspad kiest dan is het in de loop van de dag en dan kan het zeker ook als laatste van de rit worden geleverd. Dat ligt aan de planning die dag van de transporteur en hebben wij geen invloed op. Enkel door vooraf een tijdspad te kiezen in het bestelmenu kunnen we een bepaalde plaatst op tijd reserveren in de vrachtwagen/op de route . Broei kan altijd iets voorkomen, 99,9 % van alle broei verdwijnt weer. Tenzij het direct daarna weer 25-30 graden is in de zomer, dan kan het wel kwaad. Daarom leveren wij tijdens hittegolven ook niet af. Het worteldoek leveren wij er gratis bij en we doen altijd 10 % meer dan het groen vlak zelf. Het beste kan men bij het bestellen vermelden als het dak een afwijkende vorm heeft waardoor er meer worteldoek nodig is, dan doen we dat er gewoon bij :-) Geniet van het uitzicht!! gr Henk

Topper!

Twee pallets met sedumcassettes netjes door transporteur om 09:00 uur afgeleverd op de oprit.. Zelf de cassettes met verhuislift op het dak geplaatst en uitgelegd. Mooi systeem, cassettes haken mooi in elkaar. Na passen en meten bleek dat er alsnog een rij cassettes bij gelegd kon worden. Na fijne communicatie bleek de extra levering geen probleem. In toekomst zeker terug voor groen dak op nog te bouwen berging. Henk, Merci!

Dag Bert Wow, bedankt voor de te gekke review!!!!! Tot het volgende groendak op de berging dan maar :-) gr Henk

Prima geregeld.

Alles lag er binnen 3 uur op.

Contact verliep prettig en goed

Naast een goed product, correcte levering is ook het persoonlijke contact van belang bij vragen etc. Communicatie verliep goed, antwoorden duidelijk Soms even wachten omdat de deskundigen er niet waren ( ook zij werken.....!) maar altijd teruggebeld

keurig volgens afspraak geleverde bestelling

Mijn vragen bij dit bedrijf werden ondanks de vakantie snel en goed beantwoord

Goede producten, slecht verpakt/ transport

Diverse zakken waren al open gescheurd. Chauffeur kwam via de verkeerde kant aanrijden, na telefonisch contact nog een grote mond omdat hij niet voor het huis kon lossen en 200 mtr moest rijden met de kooiaap.

Dag heer Dado Wij hebben de transporteur gesproken, de chauffeur had een rotdag door omstandigheden, heel menselijk maar wel vervelend voor uw. Fijn dat de producten verder wel in orde waren ( op een paar gescheurde zakjes substraat na) en bedankt dat u ons wel aanbeveelt! gr Henk

Prima levering van sedumcassettes

Ik ben erg blij met het geleverde product. Als verbeterpunt zou ik wbt de levering via jullie transporteur willen meegeven: een leveringstijd van 8:00 - 17:00 vind ik echt te lang, de levering was keurig in de ochtend, maar daar kon ik van te voren niet op rekenen. Nu moest ik een hele dag hiervoor vrijhouden.

Dag Anne Hartelijk dank voor de mooie waardering. Wat betreft de leveringstijden heeft u gekozen voor de goedkopere tijdspad 8 -1 7 uur. U had ook tegen een kleine meerprijs een levering vóór 10 uur of van 9-12 uur of van 12 tot 17 uur kunnen kiezen. Geniet van het groene uitzicht! groet Henk

Makkelijk, duidelijk info en bezorging

Van website tot aanlevering hebben we een goed ervaring gehad. Al je informatie voor het zelf je dak aanleggen, staat makkelijk op de website te vinden, en het aanvragen van een offerte voor de subsidieaanvraag, ook makkelijk en tijdelijk. De enige die wij gemist hebben bij de aflevering, was maar 1 zak grint; de kost hiervoor was teruggestort aan ons.

Dag Amelie Fijn dat we het zo konden oplossen, geniet van het groendak! gr Henk

snelle levering en duidelijk verhaal met een prachtig resultaat!

De uitleg aan de telefoon toen ik wat vragen had was duidelijk. Het materiaal voldoet aan wat ik ervan verwacht had en ik ben zeer blij met mijn keuze met Groenedaken in zee te gaan.

Wow, bedankt Fer!!! groet Henk

Over Groenedaken.net

Groenedaken.net is de leverancier van doe-het-zelf groendak systemen! Wij leveren al meer dan 10 jaar dagelijks door heel Nederland groene daken af. Duizenden 'dakbezitters'' gingen u al voor! Wij zijn gespecialiseerd in doe-het-zelf groendak systemen zoals ons Sedumtapijt pakket, Sedumstek pakket maar ook Sedumcassettes en/of Sedumtegels en/of Sedumtrays zijn wij al jaren marktleider in. Niet alleen de grootste maar ook de beste!