keurig volgens afspraak geleverde bestelling

Mijn vragen bij dit bedrijf werden ondanks de vakantie snel en goed beantwoord

Goede producten, slecht verpakt/ transport

Diverse zakken waren al open gescheurd. Chauffeur kwam via de verkeerde kant aanrijden, na telefonisch contact nog een grote mond omdat hij niet voor het huis kon lossen en 200 mtr moest rijden met de kooiaap.

Prima levering van sedumcassettes

Ik ben erg blij met het geleverde product. Als verbeterpunt zou ik wbt de levering via jullie transporteur willen meegeven: een leveringstijd van 8:00 - 17:00 vind ik echt te lang, de levering was keurig in de ochtend, maar daar kon ik van te voren niet op rekenen. Nu moest ik een hele dag hiervoor vrijhouden.

Dag Anne Hartelijk dank voor de mooie waardering. Wat betreft de leveringstijden heeft u gekozen voor de goedkopere tijdspad 8 -1 7 uur. U had ook tegen een kleine meerprijs een levering vóór 10 uur of van 9-12 uur of van 12 tot 17 uur kunnen kiezen. Geniet van het groene uitzicht! groet Henk

Makkelijk, duidelijk info en bezorging

Van website tot aanlevering hebben we een goed ervaring gehad. Al je informatie voor het zelf je dak aanleggen, staat makkelijk op de website te vinden, en het aanvragen van een offerte voor de subsidieaanvraag, ook makkelijk en tijdelijk. De enige die wij gemist hebben bij de aflevering, was maar 1 zak grint; de kost hiervoor was teruggestort aan ons.

Dag Amelie Fijn dat we het zo konden oplossen, geniet van het groendak! gr Henk

snelle levering en duidelijk verhaal met een prachtig resultaat!

De uitleg aan de telefoon toen ik wat vragen had was duidelijk. Het materiaal voldoet aan wat ik ervan verwacht had en ik ben zeer blij met mijn keuze met Groenedaken in zee te gaan.

Wow, bedankt Fer!!! groet Henk

Mijn ervaring is goed

Elke stap in t proces vanaf de eerste informatie tot aan de levering zijn naar alle tevredenheid verlopen

Dag Andre Heel hartelijk dank voor de aanbeveling en mooie review! met vriendelijke groeten Maartje Bosch

uitstekend

Geen problemen gehad met de aanleg en ook over het resultaat ben ik vooralsnog tevreden. Wel heb ik een aantal aanbevelingen: in de uitleg mag echt wel staan dat een materiaallift meer dan aan te bevelen is. Zeker bij grotere oppervlaktes. Ik moest 144 zakken naar boven brengen en was erg blij met mijn laatste moment beslissing om een lift te regelen. Verder vond ik niet dat alle matten er even mooi uitzagen. Ik had dat beter verwacht. Sommige waren heel slordig afgesneden en andere hadden dan weer hele stukken waar geen vegetatie was. Verder benieuwd hoe het er over een aantal weken uitziet.

Dag Jeroen Bedankt voor de uitgebreide review. Het is inderdaad een flinke klus, vooral bij zo'n groot oppervlak wat jullie hebben. De matten zijn 'levende' materie en omdat we ze zo natuurlijk mogelijk opkweken zonder allerlei kunstmatige poespas kunnen ze in het begin er niet allemaal even mooi uitzien, dat trekt vanzelf weer bij! groet Henk

Uitstekend want flexibele service

Klantgerichte instelling, prima afspraken over levering kunnen maken. Desk office is zeer vriendelijk en behandelde geduldig al mijn vragen. Meegestuurde informatie plus filmpjes zijn uitstekend.

Heel erg bedankt voor de 10! groet Henk

Goede en vlotte levering en heel mooie plantjes.

we hebben een heel mooi dak gekregen, super mooie planten.

Dag Jan Super bedankt voor de 10, geniet van het groene dak! groet Henk

Snel, duidelijk en goed geregeld.

Duidelijke website. Overzichtelijk offerte voor aanvraag subsidie. Snelle reactie op vragen via mail. Levering groen dak volgens afspraak. Mooie en volle bakken met sedumplantjes. Ons dak ziet er gezellig uit met al dat groen! Wij zijn zeer tevreden.

Kijk daar doen we voor, tevreden klant en een mooi dak! Hartelijk dank! Groet Henk

Prima levering, goede instructie en mooi dak!

Voor bestelling heb ik telefonisch contact gezocht om advies. Dit was duidelijk en adequaat. De levering was prima op tijd. En het leggen van het Sedumdak was zo gedaan, dankzij een goede instructie en het kloppende materiaal!

Super bedankt Ron, fijn dat alles naar wens is verlopen! groet Henk

Alles volgens afspraak geleverd, ziet er geweldig uit. Voldoende folie dus lekker aan de slag. 9.30 geleverd, 12.30 klaar. Dik te vreden.

Dat is nog eens aanpakken! Bedankt voor de 10! met vriendelijke groeten Maartje Bosch

Goed, snel en makkelijk te installeren

Goed, snel en makkelijk te installeren

Snelle levering, goed contact en mooi product!

Snelle levering, goed contact en mooi product!

Snel contact, volgens afspraak, mooie volle sedum rollen

Groenedaken.net was zeer behulpzaam en vooral snel in hun reacties. Via onze gemeente kon ik subsidie aanvragen en Groenedaken.net was daarin zeer behulpzaam. Na bestelling was de levering geheel conform afspraak. Alle materialen waren keurig verpakt. De sedum matten waren vol en kleurig. Direct na de aanleg zag het resultaat er geweldig uit. Aanleg heb ik zelf gedaan o.b.v. instructiefilmpje op internet. Benodigdheden: ladder, stanley mes en stevige schaar (om sedum matten op maat te knippen), hark (om substraat te verdelen) en een beetje spierballen om al de spullen het dakje op te sjouwen.

Wat een mooie review, heel hartelijk dank Peter! groet Henk

Deskundig advies, snelle communicatie, flexibel en mooie producten. Onze straat is heel tevreden!

Hartelijk dank voor de fijne samenwerking Sander, mooi dat we weer zo een hele buurt mochten voorzien van een groendak in Utrecht! groeten Henk

Goede maatwerk service....

Afspraken worden nagekomen. Maatwerk. Meer geleverd dan nodig. Ze denken goed mee en doen wat ze beloven. Vakmensen!

Dag John Hartelijk dank voor de dikke 10! Graag gedaan wat betreft het meedenken, dat doen we omdat het onze passie en vak is ;-) Met vriendelijke groet Maartje

Volgens verwachting en service

Ik ondersteun graag ondernemers die staan voor een groenere wereld Erg blij met het bloemrijke resultaat op ons dak De website geeft uitleg en in de mail kreeg ik een handige uitleg over aanleg en onderhoud Ik werd ook goed en snel geholpen bij een hulpvraag over water op het dak Op naar nog veel meer groene daken

Dag jille Bedankt voor de mooie 10, kan niet beter :-) groet Henk

Vooraf contact gehad om te overleggen tussen lichtgewicht of normaal. Bestellen ging goed. Levering ook (materialen in aantallen ruim geleverd). Duidelijke leginstructie. Het ligt op het dak en de bijen zijn enthousiast!

Prima geregeld!

Sedum Light pakket is een aanrader.

Super bedankt Hans, het is zeker voor daken waar men niet zeker van weet of ze het gewicht van een groendak aan kunnen een super oplossing! groet Henk

mooi dak

Prima levering en we hebben nu een mooi groen dak. We hebben wel veel klei verwijderd tussen de plastic onderlaag.

Dag Gwen Bedankt voor de mooie 9. De klei kan heel af en toe voorkomen, dit komt van de kwekerij wanneer het erg regenachtig weer is geweest. Je hoeft het er niet perse vanaf te halen, het kan verder geen kwaad voor de ontwikkeling van het groendak en verdwijnt vanzelf door het groeien van de wortels. groet Henk

Alles volgens afspraak

Eerst het een en ander opgezocht over groene daken en uiteindelijk hier bestelt. Zelf een afleverdatum op gegeven welke twee weken verder lag. Alles keurig geleverd met goede handleiding erbij. In een uur of 6 20 vierkante meter geplaatst. Is zeer goed te doen. Welke je wel in de gaten moet houden is dat het echt zwaar is. Je brengt flink gewicht op je dak. Echt een mooi dak geworden en staat nu perfect in bloei.

Super bedankt voor de mooie review en aanvullende tips! groet Henk

Voldoet aan de verwachtingen

Met de bevestig ook een prima uitleg gekregen hoe de cassettes op het dak gelegd moeten worden. En hoe je het serum moet onderhouden. Top.

Goede service en levering

Sedum cassettes keurig op afgesproken tijdstip geleverd. Ook voorafgaand aan bestelling goed advies over of ons dak geschikt was. Heel tevreden.

Dak staat er mooi bij

Mooie volle cassettes, makkelijk op maat te maken en dak staat er mooi bij.

Over Groenedaken.net

Groenedaken.net is de leverancier van doe-het-zelf groendak systemen! Wij leveren al meer dan 10 jaar dagelijks door heel Nederland groene daken af. Duizenden 'dakbezitters'' gingen u al voor! Wij zijn gespecialiseerd in doe-het-zelf groendak systemen zoals ons Sedumtapijt pakket, Sedumstek pakket maar ook Sedumcassettes en/of Sedumtegels en/of Sedumtrays zijn wij al jaren marktleider in. Niet alleen de grootste maar ook de beste!