gewoon goed

Spullen zijn netjes geleverd - 5 uur later lag het erop. Rollen zijn mooi en dik. Niets te klagen

Dag Danny Super bedankt voor de review!!! mvg Henk

Duidelijke website; afspraken goed nagekomen.

Snelle en adequate reactie op vragen via de mail; daar kunnen veel bedrijven een voorbeeld aan nemen.

kijk daar doen we het voor, klant is koning!!! mvg Henk

Snelle levering, perfect materiaal

Voor de eerste keer besteld, fijne ervaring. Snelle reactie op opmerkingen tijdens bestelproces. Prima geleverd, zoals beloofd van tevoren gebeld, Duidelijke instructies voor aanleg en onderhoud.

Dag Peter Hartelijk dank voor de dikke 10! Fijn dat alles duidelijk was! mvg Henk

Uitstekende informatie en goede levering

Uitstekende informatie en goede levering

Super makkelijk aan te leggen

Sedumtapijt pakket gekocht via groenedaken.net. Snelle levering en duidelijke leg instructies. De filmpjes op de website helpen enorm, echt een pluspunt. Nu hopen dat de plantjes blijven groeien. Tot nu toe ziet er echt mooi uit. Krijg alleen maar complimenten van de hele buurt. Een aanrader!

Bestellen, leveren en uitleg is helemaal top.

Het uitzoek en bestel process is prima geregeld. Heb gisteren alles zelf gelegd, nu maar kijken hoe alles hersteld na het stapellen en transport. Sommige tegels kale plekken, ik hoop dat deze plekken wel volgroeien door de sedum planten eromheen, maar houd het wel in de gaten.

Altijd snelle service

Voor ons groendak bestel ik hier al een aantal jaren meststof. Ook voor adviezen kan je hier prima terecht.

Dag Jeannette Fijn dat we jullie elk jaar kunnen voorzien van meststof! elk jaar even bemesten en het dak blijft in topconditie!!! mvg Henk

Superservice

Heldere site, vriendelijke personeel en goede service, prachtig resultaat. Kan iedereen Groenedaken.net aanraden!

Goeie informatie en correcte levering

Xxxxx

Goede spullen en snelle communicatie die ‘spot-on’ is

Goede spullen en snelle communicatie die ‘spot-on’ is

Het bestellen en communiceren via mail en telefoon verliep prima. Ook een mailtje na de aanleg van het sedumdak met een vraag werd prima en duidelijk behandeld. Kortom heel tevreden met mijn sedumdak en met Groenedaken.net

Snelle, complete levering van mooie kwaliteit

Ik ben erg tevreden met de service en de geleverde producten. Het dak van mijn aanbouw en schuur zien het prachtig uit. Het viel mij erg mee hoeveel tijd het aanleggen kostte. In totaal 4 uurtjes met zn tweeën inclusief het zakken verplaatsen en op het dak tillen. Het was niet moeilijk.

mooie sedum zode en de goede materialen

Aandachtspunt is dat ik het totaal dakoppervlak incl. grind had aangegeven (2,20x6,10). We hebben nu 13m2 zode en materiaal ontvangen, terwijl 11m2 ook voldoende was geweest. Beetje zonde. Verder alles okay.

Levering naar afspraak. Goede after care.

Mooi pakket en eenvoudig aam te leggen

Alles is prima afgeleverd, eenvoudig aam te leggen en het groeit goed.

Beloofd is beloofd

Prima snelle levering, behulpzame chauffeur. Materiaal netjes op de palletjes. Waarom ik echter meer vierkanten meters onderlaag heb gekregen is mij een raadsel.

leveren dat wat ik verwacht had

goede prijs-kwaliteit verhouding, heldere website met nuttige informatie

Fijne service!!

Vlot en duidelijk en zeer vriendelijk

Heel prettig

Goedeservice en persoonlijk

goede kwaliteit en fantastische service

sedum is van een zeer goede kwaliteit en de geboden service is fantastisch.

Goede levering, maar wel met plastic in de wortelzone van de matten

Bij de keurige levering bleek er plastic draad en plastic gaas te zitten onder de sedummatten. Bij navraag bleek dat door de teler te zijn toegevoegd voor het vervoer. Alternatieven worden onderzocht, maar zijn nog niet beschikbaar. De problemen met scheiden van dit plastic achteraf zullen groot zijn met als gevolg dat het dak tzt bij het restafval moet. Ten gevolge van deze melding bij Groene daken staat er nu vermeld dat er plastic (recycling kunststof) zit in de matten, waarvoor dank. Dan kan iedereen zelf bepalen of dit acceptabel is. Zelf had ik een andere oplossing gezocht.

Dag Menno Hartelijk dank voor de review. Zoals besproken zijn er momenteel in de sedumteelt geen alternatieven met dezelfde kwaliteit en levertijd. We zijn al terug gegaan van 100 % kunststof drager in de mat naar een kleine 1 %, het overige is een duurzame en 100% kokosvezel. mvg Henk

Uitstekende bezorging en volgens afspraak...

Prima bedrijf en product...

Dag Ben Heel hartelijk dank voor de review! mvg Henk

Snelle levering en product is bekend en goed

Duidelijk en vlot

Op de website vind ik makkelijk wat ik nodig heb. De bestelling wordt vlot afgeleverd. Deze keer was helaas het deksel van het bakje losgegaan, waardoor de korrels in de doos zijn beland. De pakketbezorger ging er zorgvuldig mee om en reikte het pakketje over de kop aan, zodat de korrels in de doos bleven.

Ben al jaren tevreden klant.

Over Groenedaken.net

Groenedaken.net is de leverancier van doe-het-zelf groendak systemen! Wij leveren al meer dan 10 jaar dagelijks door heel Nederland groene daken af. Duizenden 'dakbezitters'' gingen u al voor! Wij zijn gespecialiseerd in doe-het-zelf groendak systemen zoals ons Sedumtapijt pakket, Sedumstek pakket maar ook Sedumcassettes en/of Sedumtegels en/of Sedumtrays zijn wij al jaren marktleider in. Niet alleen de grootste maar ook de beste!