Pluspunten

cassettes met sedum zien er goed uit, op de afgesproken dag geleverd, duidelijke info op de site

Ik belde om te vragen of de bestelling nog dezelfde vrijdag bezorgd kon worden. De telefoniste stuurde de vraag door maar ik ben niet teruggebeld. Ik heb op de gok de bestelling toch maar geplaatst voor dinsdag 12 uur en de bestelling kon gelukkig toch die vrijdag worden bezorgd. De bijgeleverde info is niet voor dummies: ik begreep niet meteen hoe de sedumcassettes in elkaar haken, of daar een systeem voor is, ze lijken allemaal anders te zijn... Het is niet handig dat de cassettes niet vierkant zijn zodat het ingewikkeld te bedenken is hoe ze op het dak te passen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijke benadering. Producten kwalitatief prima.

Ik had per ongeluk 1 m2. besteld i.p.v. 10 m2. Met de vrachtkosten die ik hiervoor moest betalen werd het een bijzonder dure m2. Ik kwam daar bij levering pas achter. Het zou fijn zijn geweest als er vooraf een telefoontje was gepleegd of hier geen sprake was van een ‘misverstand’ .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk voor de mooie 8! In zowel het winkelmandje, als in de bevestiging, op de factuur is duidelijk vermeld hoeveel u heeft bestelt. Tevens is aan het bedrag wel te zien dat u geen 10 m2 maar 1 m2 heeft bestelt. Helaas kunnen we niet bij elke bestelling vragen of iemand wel genoeg heeft bestelt, dat zou ook zo opdringerig zijn :-)

Pluspunten

alles ok

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank!!!

Pluspunten

Meedenken over een reeds ingediende en betaalde bestelling

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Top, super graag gedaan en hartelijk dank voor de dikke 10, daar doen we het voor!

Pluspunten

Woort vlot en goed geholpen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Gekozen voor dit bedrijf vanwege de duidelijkheid over het moment van levering.

Geef duidelijker aan wat in het kant-en-klaar pakket zit. Jammer dat het sedum met plastic gaas bijeen gehouden wordt. Ik begreep dat er ook systemen zijn biologisch afbreekbaar vlies. Met het plastic gaas ben ik bang dat er vogels in verstrikt kunnen raken. De rollen sedum waren voor mij te zwaar om te dragen. Ik moest ze doormidden zagen. Volgens de website zou het pakket bij afwezigheid voor de deur gezet worden. Volgens de transporteur was dat niet gebruikelijk.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor de opbouwende kritiek. Op de website, bij de pakketten, in de handleiding omschrijven we exact wat er in een pakket zit. Het gaas in de sedummatten is 100% gerecycled kunststof. De mazen zijn zo groot dat er geen vogels in verstrikt kunnen raken. We hebben vanaf volgend voorjaar ook een bio-variant. De Sedum is inderdaad zwaar, ca 25 kg per rol, dus doorzagen adviseren we ook altijd zoals in de handleiding staat. De chauffeur belt altijd eerst aan, is men niet thuis dan zetten ze het in overleg met u (telefonisch) of ons zo dicht mogelijk bij de deur.

Pluspunten

Levertijden zoals afgesproken worden goed nagekomen Handleiding bij product zeer duidelijk

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle levering, goede Website, behulpzaam personeel.

Levering tijdens bouwvak (eventueel andere bezorger)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor de dikke 8! Levering tijdens de bouwvak is deels mogelijk, enkel 3 weken niet. De overige bouwvak periode wel. Dit in verband met dat ons team zelf ook op vakantie gaat :-)

Pluspunten

Goede kwaliteit sedumbegroeiing. Chauffeur deed zijn best om cassettes vlakbij het dak te brengen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Kijk, daar doen we het voor, een dikke 10!

Pluspunten

denkt mee, reageert snel en adequaat, komt afspraken na, betrouwbaar, lost problemen snel op.

cassettes met sedum waren van verschillende kwaliteit, daarover betere informatie vooraf geven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Informatievoorziening

Kwaliteit cassettes bij levering matig, kaal en droog

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor uw eerlijke review. Zoals uitgelegd ter plaatse hebben we een aantal 'jonge' cassettes moeten leveren vanwege de grote omvang van de bestelling. Dat verschil is op korte termijn zeker niet meer zichtbaar, de planten zullen zich net zo ontwikkelen als bij de 'volwassen' cassettes. We proberen ze zo droog mogelijk te vervoeren, dat zorgt ervoor dat het zo makkelijk mogelijk naar boven tillen is voor u :-)

Pluspunten

perfecte levering , keurige planten

zou zeggen ga zo door

Geweldig, hartelijk dank!!!!

Pluspunten

Voorlichting en service

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super bedankt, daar doen we het voor, een dikke 10!!!!

Pluspunten

Servicegericht, geeft gevraagd en ongevraagd advies.

Misschien toch nog even kijken naar de kwaliteit van de producten: er waren nu tamelijk veel 'lege ' cassettes. En misschien een volgende keer toch adviseren het leggen van het groendak uit te stellen tot na d zomer: juni/juli is geen gunstige tijd: mogelijk warm en droog weer en vakantietijd: geen tijd om te sproeier.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Hartelijk dank voor de mooie 8! De 'lege' cassettes waren minder vol dan de volgroeide, dit vanwege het warme weer van de afgelopen tijd in combinatie met de grote omvang van de levering. Uiteraard trekt dit weer helemaal bij en zult u er niets meer van zien! Het zijn en blijven planten die er niet altijd allemaal hetzelfde uitzien :-)

Pluspunten

Snelle levering Redelijk mooi beplantte cassettes

Niet meer van deze tijd dat je geen enkele indicatie krijgt van het tijdstip van aflevering. Je kunt niet van een consument eisen dat die de hele dag braaf gaat zitten wachten tot de chauffeur aanbelt. Het moet niet zo moeilijk zijn om het transportbedrijf een email te laten sturen op het moment dan het routeschema van de dag is gemaakt. De meeste transporteurs gaan nog wel wat stappen verder.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag meneer Otten, Dank voor de mooie 8 die u ons heeft gegeven! Helaas werkt het met palletvervoer net even anders dan met pakketjes of met een wasmachine (ook zwaar). De palletvervoerder gaat vaak 's ochtend pas laden dus een route is vaak dan zelfs nog niet aan te geven. U had niet de hele dag 'braaf' hoeven wachten (alhoewel dat best eens een keer lekker kan zijn) U had kunnen kiezen voor levering voor 12 uur of levering na 12 uur! Anderzijds kunt u aangeven of u wel of niet thuis bent die dag, dan zet de chauffeur het met de palletwagen op de plek waar u het wilt hebben (zolang hij er goed bij kan komen) Geniet van uw groendak! team Groenedaken.net

Pluspunten

Men reageert snel en adequaat op vragen

Geen. Ik ben gewoon tevreden

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

-snelle levering. -duidelijke site -mooi en makkelijk systeem om dak aan te leggen.

-mss iets nettere stapeling op de pallets zo dat er minder beschadiging raakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super bedankt voor de tip! We gaan er zeker op letten. De beschadigingen proberen we altijd zo minimaal mogelijk te houden, voor de Sedums is het niet erg, die kunnen er tegen en trekken weer helemaal bij.

Pluspunten

Volgens afspraak geleverd. Aanpassing van de levering was nog mogelijk tussen bestellen en leveren.

Horen de 10 tallen naaktslakken wel of niet bij het sedum ? Is het ongedierte of deel van het sedum eco-systeem ? Informeer de klant hierover.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de mooie review, zekers horen de slakken bij het eco-systeem :-) Ze vinden het op de kwekerij heerlijk tussen de vochtige cassettes op het land. UIteraard gaan we die niet bestrijden, dan zou het groendak uitleveren een beetje greenwashing worden hé....

Pluspunten

2,5 jaar na aanschaf wat problemen met mijn sedum dak. Een mail gestuurd en zeer snel reactie. Het probleem wordt opgelost. Perfecte service zelfs ver na aanschaf!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Rogier, super bedankt voor de mooie review, uiteraard willen we dat u ook na 2,5 jaar nog een mooi groendak heeft dus lossen we het graag voor u op!

Pluspunten

Snelle reactie op mails. Compleet pakket geleverd.

De substraat rollen zijn veel te zwaar. Wel wordt verteld, ze met 2 man uit te rollen. Zelf heb ik de rollen doorgezaagd om ze in 2 stukken de ladder op te dragen. Ik stel voor dat jullie aanbieden dat de levering in twee delen plaats vind, eerst folie/grind/substraat en pas een week later het substraat. Als particulier, heb je dan de tijd om eerst het zware werk op eigen tempo te doen, en niet alles binnen 24 uur te moeten afhandelen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt voor de mooie review. De Sedummatten zijn inderdaad zwaar, daarom hebben we ook in de handleiding staan dat u het beste kunt doorzaggen zodat ze beter te tillen zijn. We gaan volgend jaar trouwens overstappen op kleinere sedumrollen! We kunnen in 2 delen leveren, dat is aan te geven bij de bestelling, echter moeten we dan wel 2 keer vrachtkosten leveren want de transporteur moet ook 2 er voor rijden :-)

Pluspunten

Snelle levering goede kwaliteit. Ideaal totaalpakket

Klant van te voren informeren over pletten tijdens vervoer en dat dit herstelt binnen 72 uur

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Vielen dank Herr Wagner!

Pluspunten

prima levering

Bedenk van te voren waar je moet leveren en kom niet met een veel te grote vrachtwagen naar kleine straatjes in een grote stad

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Mirian, Hartelijk dank voor de beoordeling! Fijn dat de levering verder prima verlopen is. Wat betreft de grote vrachtwagen komt dat omdat we graag zo min mogelijk CO2 uitstoot veroorzaken en hebben we uw bestelling meegegeven die dag met een transporteur die toch in de buurt moest zijn. Anders moesten we helaas een grote omweg maken omdat we die dag vooral in Amsterdam en omgeving aan het afleveren waren.

Pluspunten

Simple, cost effective and very quick delivery. Easy to install and looks very nice.

n/a

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Thanks Michael for the super review!

Filter op Taal