Perfect keurig voor elkaar.

Super bedankt voor de dikke 10! mvg Maartje

Voor ons ziJullie zijn een 5 sterrenbedrijf met een prachtig product en geweldige service!

Persoonlijke, vriendelijke service en een snelle afhandeling ondanks een communicatiefout.

Dag Jan en Tineke Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling! Veel plezier met jullie groendak! mvg Henk

Pluspunten

Goede communicatie over de order en de levering; onderlagen degelijk materiaal en ruim voldoende.

Alles van de order leveren, ook het grind! Handleiding en geleverde materialen op elkaar afstemmen. Sedummatten erg kwetsbaar en minder variatie in soorten dan we hadden verwacht, met veel kale plekken.

Dag mevrouw Leemans, Bedankt voor uw goede feedback. Wij hebben direct contact met u gehad en hopelijk het naar tevredenheid opgelost! mvg Maartje Bosch Klantenservice

Pluspunten

Goede kwaliteit van de producten. Bij een vraag werd ik snel teruggebeld en kreeg goede uitleg.

Super bedankt!!!

Pluspunten

Volgens afspraak geleverd

Meer opties bieden voor andere kleuren grind direct via jullie site

Te gek, geniet van uw groendak!!!

Pluspunten

Snelheid, prettige communicatie om line en levering stipt.

Kwaliteit sedum iets te veel dode stukjes

Hartelijk dank voor de dikke 8. De Sedum is niet dood, dit is normaal voor deze tijd van het jaar. De dorre stukjes die af en toe in een cassette kunnen zitten zijn nog jonge stekken die nog blad moet gaan vormen. Veel kijkplezier op het groen!

Pluspunten

correcte levering

Pluspunten

Snelle levering, duidelijke instructies, en een goed product.

Pluspunten

Website is overzichtelijk en de bestelling was voor afgehandeld.

Pluspunten

Goede communicatie. Fijne upgrade toen iets niet leverbaar was

Pluspunten

Punctueel en snel, goede voorlichting op website.

Pluspunten

goede levering en sedum is goed gemengd. Eind resultaat erg mooi.

cassettes zijn 49x49 en daardoor te veel besteld. jammer. Ook goed om te brnadrukken dat ze dus vierkant zijn en op 1 bepaalde manier in elkaar steken.

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling. De cassettes zijn toch echt 49,5 x 45 en er gaan er 4,4 in een m2. De bestelling gaat per m2 dus als u het dak goed op meet dan krijgt u ook die hoeveelheid cassettes in vierkante meters :-)

Pluspunten

Je krijgt wat je besteld

Misschien een kleinere maat tegel

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij hadden in het verleden een kleinere maat sedumcassette, echter op veler verzoek hebben wij die wat groter gemaakt :-)

Pluspunten

Ik heb via de email een vraag gesteld met foto's erbij en kreeg binnen twee uur bericht terug. Top. Ze maken waar wat ze zeggen.

doorgaan zo!

Hartelijk dank, super fijn dat u zo tevreden bent!

Pluspunten

Geleverd conform bestelling: op tijd (dinsdag besteld vrijdag om 9:00 op de stoep). Voldoende wortelwerend zeil en aantal m2 Sedum zelfs ietsje meer dan besteld (36 cassettes vs 8m2). Duidelijke handleiding.

Fijn om te horen, geniet van uw groendak!

Pluspunten

duidelijke informatie op de website

informatie over verzenden loopt uiteen. Ik heb het product eerder gekregen dan verwacht en aangegeven (is niet erg, maar kan misschien duidelijker).

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. De meststof verzenden we met PostNL en kan soms een dag eerder of dag later aankomen. We sturen met de verzendbevestiging een track&trace code mee zodat u de bestelling kan volgen.

Pluspunten

Snelle reactie op mail en snelle levering

Geldt.meer voor transporteur. Ze konden zelfs op de dag zelf niet aangeven of levering in ochtend of.middag zou plaatsvinden. En ze wilden niet op dak afleveren omdat er ergens anders ooit een dak.is ingestort. Maar bij nieuwbouw betonnen platen dus had makkelijk gekund. Nu moesten we alles zelf naar boven tillen

Wat jammer dat we 'slechts' een 7 krijgen. We hebben u duidelijk aangegeven dat het om palletvervoer gaat en niet om een pakketjesdienst. Wij kunnen specifiek in de ochtend of middag leveren maar dat moet u dan wel aangeven in het betaalproces. Op het dak brengen van de materialen gaat ook niet. Het gaat om een doe-het-zelf systeem :-)

Pluspunten

prima dak

slecht telefonisch bereikbaar

hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas waren we door, 'gelukkig ons succes', minder goed bereikbaar. We hebben er extra hard aan gewerkt en een grote uitbreiding gedaan zodat we de klanten nog sneller en beter kunnen helpen!

Pluspunten

cassettes met sedum zien er goed uit, op de afgesproken dag geleverd, duidelijke info op de site

Ik belde om te vragen of de bestelling nog dezelfde vrijdag bezorgd kon worden. De telefoniste stuurde de vraag door maar ik ben niet teruggebeld. Ik heb op de gok de bestelling toch maar geplaatst voor dinsdag 12 uur en de bestelling kon gelukkig toch die vrijdag worden bezorgd. De bijgeleverde info is niet voor dummies: ik begreep niet meteen hoe de sedumcassettes in elkaar haken, of daar een systeem voor is, ze lijken allemaal anders te zijn... Het is niet handig dat de cassettes niet vierkant zijn zodat het ingewikkeld te bedenken is hoe ze op het dak te passen.

Hartelijk dank voor de opbouwende kritiek. De afleverdagen zoals vermeld zijn nooit een probleem, zodra er tijdig bestelt is. De cassettes zijn niet vierkant gemaakt omdat men dan meer keuze heeft qua plaatsen. Bij vierkante cassettes is de kans groter dat met meer op maat moet gaan zagen.

Pluspunten

Klantvriendelijke benadering. Producten kwalitatief prima.

Ik had per ongeluk 1 m2. besteld i.p.v. 10 m2. Met de vrachtkosten die ik hiervoor moest betalen werd het een bijzonder dure m2. Ik kwam daar bij levering pas achter. Het zou fijn zijn geweest als er vooraf een telefoontje was gepleegd of hier geen sprake was van een ‘misverstand’ .

Hartelijk voor de mooie 8! In zowel het winkelmandje, als in de bevestiging, op de factuur is duidelijk vermeld hoeveel u heeft bestelt. Tevens is aan het bedrag wel te zien dat u geen 10 m2 maar 1 m2 heeft bestelt. Helaas kunnen we niet bij elke bestelling vragen of iemand wel genoeg heeft bestelt, dat zou ook zo opdringerig zijn :-)

Pluspunten

alles ok

Hartelijk dank!!!

Pluspunten

Meedenken over een reeds ingediende en betaalde bestelling

Top, super graag gedaan en hartelijk dank voor de dikke 10, daar doen we het voor!

Pluspunten

Woort vlot en goed geholpen

Super bedankt!

Pluspunten

Gekozen voor dit bedrijf vanwege de duidelijkheid over het moment van levering.

Geef duidelijker aan wat in het kant-en-klaar pakket zit. Jammer dat het sedum met plastic gaas bijeen gehouden wordt. Ik begreep dat er ook systemen zijn biologisch afbreekbaar vlies. Met het plastic gaas ben ik bang dat er vogels in verstrikt kunnen raken. De rollen sedum waren voor mij te zwaar om te dragen. Ik moest ze doormidden zagen. Volgens de website zou het pakket bij afwezigheid voor de deur gezet worden. Volgens de transporteur was dat niet gebruikelijk.

Hartelijk dank voor de opbouwende kritiek. Op de website, bij de pakketten, in de handleiding omschrijven we exact wat er in een pakket zit. Het gaas in de sedummatten is 100% gerecycled kunststof. De mazen zijn zo groot dat er geen vogels in verstrikt kunnen raken. We hebben vanaf volgend voorjaar ook een bio-variant. De Sedum is inderdaad zwaar, ca 25 kg per rol, dus doorzagen adviseren we ook altijd zoals in de handleiding staat. De chauffeur belt altijd eerst aan, is men niet thuis dan zetten ze het in overleg met u (telefonisch) of ons zo dicht mogelijk bij de deur.

Over Groenedaken.net

Groenedaken.net is de leverancier van doe-het-zelf groendak systemen! Wij leveren al meer dan 10 jaar dagelijks door heel Nederland groene daken af. Duizenden 'dakbezitters'' gingen u al voor! Wij zijn gespecialiseerd in doe-het-zelf groendak systemen zoals ons Sedumtapijt pakket, Sedumstek pakket maar ook Sedumcassettes en/of Sedumtegels en/of Sedumtrays zijn wij al jaren marktleider in. Niet alleen de grootste maar ook de beste!