Percfect

Heldere website, uitstekend communicatie met duidelijkheid over levertijde. Goede prijs kwaliteit verhouding. De Sedum trays zijn voor iedereen eenvoudig aan te brengen.

Snel en duidelijk

Duidelijke informatie, na naar nog een mooi dak eenvoudig te leggen en onderhouden

Informatie op de website is heel duidelijk. Bestellen ging simpel. Op de dag van levering werd er zo vroeg geleverd dat ik nog niet terug was de wandeling met de hond, maar de transporteur had het pallet keurig achter neergezet. Het plaatsen van het groendak was eenvoudig, 12m2 in 3 uurtjes gelegd (rustig gewerkt, met 2x koffiepauze). Nu hopen dat de plantjes goed gaan groeien.

Correct

Duidelijke site, snelle lwvering, goede kwaliteit

Erg behulpzaam

Ze hebben me erg goed aan de telefoon geholpen. Levering was op tijd. Ik heb zelf het groene dak aangelegd, de materialen de trap optillen is behoorlijk zwaar, het is eigenlijk een klus die je met zijn tweeën moet doen. De materialen op maat maken is vrij simpel. Ik had genoeg extra drainage laag en antiwortel doek gekregen. Dat was wel heel prettig. Grint had ik maar drie zakken nodig terwijl ik volgens de berekening van een zak per 2m wel 4 a 5 had moeten bestellen.

Hele goede service en zeer snelle levering

Na zoeken op een sedumdak. Kwam ik al snel op groenedaken terecht. Na het zien van de handige filmpjes. En goede service door middel van mail en telefoon was de keuze snel gemaakt. Wij hebben gekozen voor de cassettes. Binnen een paar uur lag het op ons dak van ons tuinhuis. En het resultaat? Werkelijk prachtig. Foto’s wil ik graag sturen.

Handig groendaksysteem met mooie serum/kruidenmatten en snelle communicatie

We hebben voor onze aanbouw 25m2 een sedum-kruidendak besteld. Offerte voor de subsidie, bestellen, communicatie over de levering en de levering zelf liepen soepel. Het systeem werkt heel handig en met z'n vieren was het in een korte werkdag goed te doen, al blijft het een hoop gesleep met zware zakken. We hadden precies genoeg van alles. Enige minpunt was dat veel van de zakken (onder druk) waren opengegaan op de naad, waardoor het lastig te vervoerde zonder te knoeien. De matten net sedum / kruiden zijn erg gevarieerd en mooi. Het eindresultaat is erg mooi geworden! Nu hopen dat het goed aanslaat!

Topkwaliteit

Heldere communicatie Duidelijk bij bezorgen Nette chauffeur Goed verpakt Kwaliteit goed

Prima groen dak!

Snelle levering , mooie variatie aan sedum. Makkelijke instructie dus snel zelf te leggen.

snelle levering en goede kwaliteit

Ik heb een aantal weken geleden serum besteld bij Groenedaken, nadat een aantal jaren geleden mijn zoon ook bij jullie een sedumdak had besteld. Kortom, goede referenties. Ik heb cassettes besteld (dus inclusief de plastic onderkant) maar ontving - toch wel met enige verbazing van mijn kant - sedumbakken van 60 x 50 cm. Dat was niet aangekondigd! Nadat ik gebeld had begreep ik van de klantenservice dat vanaf nu (c.q. een paar weken geleden) alleen nog deze sedumbakken worden geleverd omdat het "gemakkelijker te verwerken zou zijn". Misschien is dat wel zo maar het was wel zo netjes geweest om dat dan van te voren even door te geven aan mij. De medewerkster van de klantenservice was overigens zeer vriendelijk en bood haar excuses aan. Het leggen ging verder probleemloos. Groet. Marco ter Harmsel.

Prima, alles volgens afspraak

Na aanvraag van een offerte keurig de offerte ontvangen voor de subsidie aanvraag bij mijn gemeente. Na bestelling mijn dak keurig binnen 6 dagen geleverd. De kwaliteit valt me wel iets tegen. Ik had diverse kale plekken en veel steentjes in tussen mijn plantjes. Ik ga ervan uit dat deze spoedig dicht groeien. Algemene indruk is goed en ik zou deze partij aanbevelen.

Dag Paul Super bedankt voor de dikke 9! De kale plekken en steentjes (is substraat) trekken snel weg, dit komt omdat het voorjaar zo koud is en de sedummatten nog niet zo hard gegroeid zijn als dat we zouden willen, zo is de natuur nu eenmaal hé :-D Geniet van het groendak! mvg Henk

Helaas geen groen dak voor ons

We kregen een ander minder kwalitatief product geleverd (sedum trays op 4cm gerecyclede matrassen in plaats van sedum cassettes gevuld met 8 cm substraat). Bedrijf bood excuus aan dat ze dit niet van tevoren gemeld hadden. Het zou om een verbeterd product gaan. Na heel wat heen en weer mailen kregen we boven tafel, dat er ingekocht was bij een ander bedrijf en dat het eigen product tijdelijk niet leverbaar was. De drukte voor het bedrijf lijkt ten kostte te gaan van open communicatie en kwaliteit. Positief punt is dat bij dit bedrijf geldt: niet goed, geld terug. De bestelling is na het weekend weer opgehaald en het bedrag keurig terugbetaald.

Dag mevrouw Van de Spek Bedankt voor uw review, inderdaad heeft de kwekerij per abuis een ander type cassette verzonden. Het waren echter wel kwalitatief exact gelijke cassettes enkel een andere type omhulsel (recycling schuim ipv LDPE kunststof). Wij hebben tijdens de aflevering door de transporteur contact met u gehad en ook direct gehandeld. Service staat bij ons hoog in het vaandel en hebben wij uiteraard de foutief geleverde materialen terug gehaald en uw geld per ommegaande terug betaald. Helaas bent u niet op ons aanbod ingegaan om opnieuw te leveren. mvg Henk

Prijs kwaliteit oke

Prima matterialen, opletten bij hoe je gaat leggen (lengte breedte) Snijranden van sedum mat, wel erg gevoelig voor uitdrogen, extra water geven....

Dag Adrie Bedankt voor de review. De randen zijn niet gevoelig voor uitdrogen, leg ze, zoals in de handleiding staat omschreven, goed tegen elkaar aan dan groeien ze met 1 á 2 weken helemaal in elkaar over en zie je er ook niks meer van. mvg Henk

Niks op aan te merken

Besteld, ontvangen met goede instructies om het zelf te doen.

Hoi Jorn Hartelijk dank voor de mooie review! vg Maartje

Vlot geleverd en goede kwaliteit

Offerte (i.v.m. subsidie aanvraag) duurde iets langer dan op website vermeld. Bestellen via webshop is makkelijk, sneller geleverd dan verwacht en een goede kwaliteit. Bij bestelling wordt goed info gegeven hoe en wat te verwerken.

Alles volgens afspraak, op tijd en alles perfect afgeleverd.

Vanaf het moment van offerte aanvraag , tot bestellen en leveren is alles volgens afspraak op tijd en in zeer goede staat in ontvangst genomen. TOP

Top Service en Produkt

Niets op aan te merken, goede info op de website, snelle levering en Produkt ziet er na levering top uit. Volgende keer weer van dit bedrijf.

Uitstekende informatie en prima levering

Op de site goede informatie. Daarna besteld en alles werd op afgesproken dag geleverd.

Snelle levering van een kwalitatief goed product

De geleverde cassetten met serum zijn geleverd zoals beloofd. Op tijd en de cassetten zijn kwalitatief goed en de kwaliteit serum is perfect. In sommige cassettes zijn wel weinig beplanting, maar ik neem aan dat deze ook dicht zullen groeien. Wel het advies om na een week even water te geven, dan komen de plantjes sneller weer tot hun recht. Ik had een paar cassetten te weinig en deze zijn snel en zonder extra kosten levert. Het koppelen van doorgezaagde cassetten op bestaande cassetten is wel iets problematischer, omdat dan de volgorde van koppelen niet meer aangehouden kan worden.

Volgens verwachting

Gemakkelijk bestelproces, goede kwaliteit cassettes, geleverd volgens afspraak en met duidelijke leginstructies. Ik zie geen verbeterpunten.

Snelle levering Mooie cassettes ruim voldoende geleverd !

Mooi en handig mee te werken

De cassettes zagen er mooi uit en goed mee te werken, ze waren wel zwaar

Voldoet aan verwachtingen

Bestellen ging gemakkelijk, werd geleverd zoals afgesproken, het dak is nu een oase van groen. Zeer tevreden, het plaatsen was ook eenvoudig

Prima producten, waar voor je geld.

Afspraak is afspraak en alles klopte. Instructies zijn helder en duidelijk!!

Mooie kwaliteit en compleet geleverd.

Prachtig sedumdak kunnen aanleggen met mooie sedum. Goede kwaliteit en netjes op tijd geleverd.

Over Groenedaken.net

Groenedaken.net is de leverancier van doe-het-zelf groendak systemen! Wij leveren al meer dan 10 jaar dagelijks door heel Nederland groene daken af. Duizenden 'dakbezitters'' gingen u al voor! Wij zijn gespecialiseerd in doe-het-zelf groendak systemen zoals ons Sedumtapijt pakket, Sedumstek pakket maar ook Sedumcassettes en/of Sedumtegels en/of Sedumtrays zijn wij al jaren marktleider in. Niet alleen de grootste maar ook de beste!