Snel en mooi resultaat

Goede uitleg op de website. Netjes bezorgd en gemakkelijk aan te leggen.

Bedankt Joost! gr Henk

100% tevreden

Voor ons tuinhuisje 15m2 sedumcassettes besteld. Volgens afspraak geleverd en duidelijke instructies ontvangen. Mooie kwaliteit en zeer eenvoudig te plaatsen. Direct resultaat. Het ligt er prachtig bij. Ook zeer tevreden bovenburen :). Een aanrader dus!

Dag Melvin Super bedankt voor de mooie review, daar doen we het voor! mvg Henk

Website geeft voldoende informatie en een duidelijke uitleg over het zelf aanleggen (in ons geval sedumcassettes). Bestellen was eenvoudig. Alles netjes op 2 pallets aangeleverd gekregen. Helaas vooraf geen bevestigingsmail gehad, dat de opgegeven voorkeursdatum ook daadwerkelijk de afleverdatum is.

Hartelijk dank voor de review. Fijn dat de levering goed verlopen is. Zoals met u besproken is er vooraf wel degelijk een bevestiging met leverdatum, instructies etc verzonden, wij hebben de bewuste e-mail nogmaals verzonden zodat u deze eventueel terug kunt vinden in uw e-mailaccount. Waarschijnlijk is deze bij u in de spambox verdwenen o.i.d. Geniet van de het groendak! mvg Henk

Korrels kwamen los in de doos aan.

Ik heb nog geen ervaring met de korrels. In Het pakketje waren de plastic bakjes gebroken waar de korrels in zaten. daardoor waren de korrels los in de doos verspreid.

Dag Gerda, Hartelijk dank voor de eerlijke feedback. Gelukkig is de mest wel gewoon te gebruiken, dat de verpakking kapot is doet niks af van de kwaliteit van de mestkorrels. Wij hebben ondertussen een nog betere bescherming/vulling voor de pakketjes aangeschaft. Echter kunnen wij niks aan de lompheid van de pakketdiensten zoals POSTNL doen jammer genoeg..... Fijn dat u ons wel aanbeveelt!

Gewoon goed

De website oogt wat eenvoudig, maar is wel informatief, zodat je wel overwogen een keuze kunt maken. Hier en daar valt er met de website nog wel wat te verbeteren. Maar belangrijk om te zeggen is dat men achter de schermen alles goed ondervangt. Bij vragen wordt er tijdig gereageerd en met feedback wordt echt wat gedaan. De bestelde producten werden dan ook geleverd volgens afspraken en de sedum cassettes voldeden dan ook aan mijn verwachtingen.

Dag Kevin Hartelijk dank voor de mooie review en bedankt voor de feedback over de website. We zijn ook met externe bezig om deze de komende tijd nog beter te maken!

Goeie levering en Kwaliteit.

Voor het eerst besteld en is me goed bevallen qua levering en de kwaliteit.

Te gek! Bedankt!

levering conform afspraak, sedumcassettes zien er mooi uit

Snelle en correcte service! Ook als het even tegen zit....

Had een doosje meststof besteld. Dit doosje was verpakt in een omdoos. Helaas is tijdens vervoer de verpakking stuk gegaan waardoor er korrels uitvielen. Inhoud was niet goed beschermd tegen stoten. Hier een melding van gemaakt bij Groenedaken en de volgende dag reeds een nieuwe doos meststof toegestuurd gekregen. Kortom snelle en correcte service!

op tijd, maar slecht verpakt

Wij kregen het pakje op tijd. De verpakking liet te wensen over. De korreltjes waren uit het plastic bakje gevallen en lagen verspreid door de doos en vastgeplakt aan het plastic. Zo gaat er wel het een en ander verloren, jammer!

Hartelijk dank voor uw review, we hebben inmiddels de verpakking nog beter gemaakt. Hopelijk gaat het nu wel goed ondanks dat de pakketdiensten er niet altijd even netjes mee omgaan. Fijn dat u ons wel aanbeveelt!

Behulpzaam

Snelle reactie met duidelijke informatie

Hartelijk dank!!!

Het sedumtapijt pakket is goed zelf aan te leggen en heeft een fantastisch resultaat

Het is best een klus om zelf een sedumdak aan te leggen. Vooral om alle spullen het dak op te sjouwen is hard werken. Maar het systeem is logisch en daarom is het resultaat een mooi groen dak. Je moet wel vaak wat stoeien om geen gaten in de mat te krijgen, maar onze ervaring bij een eerder aangelegd sedumdak heeft ons geleerd dat al na een paar weken de mat goed dicht is. Echt leuk is, dat ieder seizoen z'n eigen kleurschakering geeft: in de winter bruinig, dan groener en vervolgens geven de witte, roze of gele bloemetjes steeds weer een ander beeld.

Dag Laetitia Heel hartelijk dank voor de uitgebreide review! Geniet van het groendak! groeten Henk

Fantastic!

We ordered sedum-cassetten for our new roof, and they were delivered just 2 days after the order, early in the morning. The plants and the stones were beautiful, and the cassetten were easy to order and click to each other. Within the same day with 2 people we created a beautiful roof (it requires some lifting, because every cassette and also every bag of grind weights ca. 20 kilograms. We liked also the clear communication and instructions. We are super happy with the final result!

Thank you very much Milena!!

Bestelling is vlot afgehandeld en keurig bezorgd.

Hartelijk dank!

Uitstekende service en mooi sedumdak

De bestelling van het sedumpakket verliep snel. Alles was duidelijk aangegeven op de website. Er werd per e-mail keurig een bevestiging en een aankondiging van de levering gestuurd. Van bestelling tot en met levering binnen 5 dagen. Nu moet de sedum nog groeien maar na drie dagen staan de plantjes er al fris bij!

WOW, hartelijk dank! Geniet van uw groendak!

geweldig!

Snel en eenvoudig besteld en opgehaald op locatie. Vriendelijke mensen en mooi plantmateriaal.

Super bedankt, geniet van het uitzicht :-)

Mooi en praktisch product

Goede website, snel bestelproces, goed mailcontact, snelle levering door klantvriendelijk bedrijf. Kortom: goede ervaring.

Fantastisch, hartelijk dank!!!

perfect tevreden!

verhelderende en eerlijke informatie tijdens oriëntatie; geen verassingen bij uiteindelijke bestelling en een zeer correcte aflevering. Inmiddels heb ik alles geplaatst en erg tevreden met mijn aankoop.

Dag Nico, fijn dat alles gelukt is, geniet van het groendak!

groene daken doen goede zaken!

De kubussen / cassettes passen perfect als legosteentjes in elkaar. Dankzij het meegeleverde dekzijl ben je in 1 keer klaar.

Super bedankt, inderdaad zijn de cassettes heel eenvoudig te plaatsen, geniet ervan!

Snelle levering, mooie kwaliteit op een paar kapotte cassettes na.

Cassettes waren door alle regen van de afgelopen periode behoorlijk zwaar, maar het dak ziet er in een ochtend een stuk leuker uit. Het dak is bovenal een stuk vriendelijker voor vogels, insecten, planten en riolering en het isoleert ook nog geluid en warmte of kou!

Inderdaad is het erg nat geweest de afgelopen tijd en waren de cassettes daardoor wat zwaarder bij aflevering om te tillen, we hebben ze nog wel even extra uit laten lekken voordat ze de vrachtwagen in gingen. Nu genieten! :-)

Prachtig gevulde sedumcassettes!!

Ik ben zeer tevreden. De bestelde materialen werden keurig verpakt en op tijd geleverd. De plantjes zien er goed uit, een heldere instructie. En het belangrijkste: een prachtig groen dak!!!

Hartelijk dank Cees Jan, geniet ervan!

Nette levering, goed materiaal

Had er voor gekozen het materiaal in de ochtend te laten bezorgen voor kleine meerprijs. Levering was mooi op tijd, vriendelijke chauffeur van externe transporteur. De cassettes zien er goed uit, nog een beetje kaal, maar dat zal wel goedkomen aangezien het groeiseizoen nog moet beginnen.

Super bedankt! Inderdaad waren de cassettes nog 'jong' maar over een paar weken zien ze er al weer helemaal fris en fruitig uit. Beetje mest van de zomer en dan gaan ze nog harder! Tot de volgende levering maar weer Paul :-)

Hopelijk is de kwaliteit van het product beter dan de verpakking en levering

Ik zit een beetje met gemengde gevoelens; na het raadplegen van een duidelijke website en een snelle bevestiging van de bestelling, duurde het toch langer dan verwacht voor materiaal aankwam (16/2 besteld, 21/2 geleverd). Dit is niet erg, wat wel ontgoochelde, was dat de boordevolle plastieke doos onvoldoende dichtgeplakt was en tijdens transport is gaan lekken. Ook dit is geen man over boord, we zullen zien hoe goed de meststof werkt. Indien OK, wil ik best nog eens terug bestellen. Een tip: tape de plastiek verpakking voortaan helemaal rondom rond en steek de plastiek doos best nog in een extra plastieke zak.

Dag Steven Hartelijk dank voor de feedback. Ondanks dat wij er alles aan doen om de meststof zo goed mogelijk te verpakken kunnen wij er niks aan doen dat de pakketdiensten er zo slecht mee omgaan. Gelukkig doet dit niks af aan de kwaliteit van de meststof zelf, deze kunt u prima gebruiken ondanks dat de binnenverpakking open was. mvg Henk

Groenedaken - goed advies en goed te betalen

Op woensdag gebeld voor 40 zakken substraat en op vrijdag geleverd zodat ik nog net op tijd voor de storm mijn nieuwe groendak kon uitvoeren. En nog betaalbaar ook - beste prijs voor een zakje van 20 liter en minimale bezorgkosten.

Super bedankt!

Fantastische service, geen andere woorden voor

Vriendelijke medewerkers die je goed te woord staan

Wow, hartelijk dank!

Supergoed en makkelijk te leggen. Wel veel klei aan zij- en onderkant. Mooie sedum

Hartelijk dank voor de feedback, de klei aan de onderkant van de cassettes komt van de kwekerij, dit is enkel in de winter niet de voorkomen, in het voorjaar kunnen we de klei goed van de cassettes afvegen, in de winter blijft er soms wat op achter. Dit heeft geen nadelige gevolgen voor het Sedum. mvg Henk

Over Groenedaken.net

Groenedaken.net is de leverancier van doe-het-zelf groendak systemen! Wij leveren al meer dan 10 jaar dagelijks door heel Nederland groene daken af. Duizenden 'dakbezitters'' gingen u al voor! Wij zijn gespecialiseerd in doe-het-zelf groendak systemen zoals ons Sedumtapijt pakket, Sedumstek pakket maar ook Sedumcassettes en/of Sedumtegels en/of Sedumtrays zijn wij al jaren marktleider in. Niet alleen de grootste maar ook de beste!