goede service

goede service

Aan te bevelen firma met verstand van zaken

deze firma geeft prima informatie en bij bestelling wordt zonder gedoe en correct geleverd.

Dag Wow, hartelijk dank voor de dikke 10 :-D mvg Henk

Behulpzaam en snel

Op een zondag stuurde ik een vraag per e-mail over de toestand van mijn sedumdak. Binnen een uur antwoord met advies. Echt top!

Prima snel groen op ons houthokdak!

Website is overzichtelijk, makkelijks te kiezen en te betalen. Duidelijke uitleg van de aanleg en adviezen. Geleverd op de dag die was aangegeven, netjes op 2 pallets. Dak inmiddels prachtig door onszelf aangelegd, zonder problemen. Kortom: aan te bevelen!

Fijn contact

Producten na een fijn persoonlijk contact netjes conform afspraak geleverd.

prima!!

goede, snelle communicatie!

Netjes na 7 dagen bezorgt

Mooi product, na 7 dagen bezorgt

vlotte levering

we zijn met drie daken bezig, dus wel een klusje.... maar het wordt mooi!

En enorme gele vrachtauto kwam aanrijden. Hij is zo groot dat hij niet het parkeerterrein achter op kon. De chauffeur stopte bij de entree en het verkeer werd gedeeltelijk geblokkeerd. Achter de vrachtwagen hangt een vorkheftruck. Hij pakte met de vorkheftruck de pallet met substraat op en reed die naar de achteringang. De liggers van de vorkheftruck konden een paar meter uitschuiven en hij schoof zo de pallet naar binnen. De chauffeur was vriendelijk, en leverde de pallet met substraat vakbekwaam af. Met vijfminuten was het gepiept. Toppi

Kwalitatief goed product en geweldige service

Samen met de buurman sedum cassettes aangeschaft voor op uitbouw en schuur. Meerdere malen via mail contact gehad. Deze mails werden correct en snel behandeld. Het groendak ligt er inmiddels op en we zijn zeer tevreden, zowel over het product als de geleverde service.

de levering is zoals we dat gewend zijn goed gegaan. Alles zit erbij, keurig verpakt en aangeleverd.

Duidelijke website en uitleg. Bij vragen of problemen een goed en vriendelijk contact en snelle oplossingen. Uitstekende service!

De vragen die ik vooraf had werden snel en uitgebreid beantwoord. Op de site staan video’s met uitleg hoe eea geplaatst moet worden. (Desalniettemin kan het enkele meters duren voordat een goede workflow is gevonden). De levering was keurig op tijd. Gele bloempjes stonden in bloei ttv levering. De bijen en hommels waren er dol op. In de loop van enkele maanden bloeiden vervolgens witte en groene bloempjes/planten waardoor de kleur telkens verandert. Mooi hoor. Ons dak ligt 9m hoog. Het zou helemaal ideaal zijn geweest zijn als de pallets kleiner aangeleverd worden zodat deze in z’n geheel op het dak gehesen kunnen worden.

Vertrouwenwekkend

De bestelling is helemaal volgens afspraak geleverd, zelfs met meer cassettes dan gevraagd.

Super gelopen!

Goede kwaliteit, duidelijk hoe en wat, op volgorde neergezet door de chauffeur!

Dag Wim Wow, hartelijk dank voor 10! mvg Henk

Ik heb bij Groenedaken.net het licht hellend pakket aangeschaft. De informatie die erbij geleverd is, is erg duidelijk. Het pakket was binnen 5 dagen geleverd. En het leggen was eenvoudig. Goed te doen voor elke doe-het-zelver. Door de sedum matten is het dak in 1 dag bedekt.

Dag Mark Hartelijk dank voor de uitgebreide review en uiteraard de dikke 10 :-D mvg Henk

Fantastisch verzorgt, echt top!

Fantastisch verzorgt, echt top!

Dag Petra Super graag gedaan! mvg Henk

Prima op de bezorging na.

Helaas ging het bij de bezorging niet goed en werd de order niet in het afgesproken tijdvak geleverd. Wel prijzenswaardig daarbij is dat er direct een refund van de daarvoor betaalde kosten werd gedaan. Over de kwaliteit van het geleverde sedumtapijt pakket zijn wij zeer tevreden.

Dag, Hartelijk dank voor de review, inderdaad had de chauffeur van het transportbedrijf helaas de planning omgegooid terwijl dit juist niet de bedoeling was. Uiteraard geven wij zoals altijd dan binnen 24 uur de bezorgkosten terug om het ongemak wat te verzachten! Fijn dat u verder tevreden bent en ons aanbeveelt! mvg Henk

very good product, timely delivery

I have received the complete set up as requested, very easy installation and extremely happy with the final result

Hi Paulo Thank you very much for the review, good to hear that you enjoy the green roof! Kind regards Henk

Goede service bij goede kwaliteit sedum

Ze reageren snel op vragen, zijn flexibel bij veranderingen van levering en leveren topkwaliteit sedum. Louter positief!

Dag Ricardo Wow, sprakeloos! Hartelijk dank voor de mooie review!! mvg Henk

82m² Sedumcassettes afgenomen

Goed mee te communiceren. Levert goede kwaliteit. Top!

Dag Alexander Super bedankt voor de dikke 10, we hebben fijn contact gehad! Geniet van de groene daken! mvg Henk

Heel positief, to the point en plezierig

Er is heel snel en accuraat gereageerd door Groenedaken en in het bijzonder dhr. Vlijm op mijn vragen. Steeds was dit gericht op een concrete en doelmatige realisatie van mijn wensen. Hulde hiervoor. Ook de levering van de bestelde artikelen is correct en volgens afspraak verlopen.

Dag Peter Kijk daar doen we het voor, tevreden klanten die mogen genieten van een prachtig uitzicht! Hartelijk dank voor de mooie review! mvg Henk

Keurig volgens afspraak geleverd, geen klachten

Op maandag 26/7 besteld en bevestigd dat het vrijdag geleverd zou worden. Om 10.00 uur op vrijdag 30/7 in zuid-west Zeeland geleverd. Om 12.30 had ik het op het dak liggen. Precies genoeg mat + grind. Nadeel is (het was maar 3m2) dat de prijs voor bezorging naar verhouding dan wel heel veel is. Maar goed, wist ik van tevoren.

Dag Willem Bedankt voor de mooie review. Inderdaad zijn de bezorgkosten niet goedkoop, dit komt vooral omdat het op een pallet geleverd moet worden. Wij rekenen zelfs niet alle externe kosten van de transportfirma door, dan zou een enkele pallet tot wel 95,- euro aan bezorgkosten moeten kosten. Geniet van het uitzicht (in hoeverre dat nog beter kan dan in het mooie Zeeland sowieso al is haha) mvg Henk

Matige site en onduidelijke communicatie, goed product en snelle levering

Bezorgopties op site zijn beperkt en komen niet overeen met de werkelijkheid. De werkelijke levering bood veel meer flexibiliteit en was sneller. Dat is jammer, door de info op de site was ik bijna afgehaakt en heb ik eerst moeten uitzoeken hoe ik het geregeld kreeg. Ik was dan ook verrast na de bestelling dat het veel gemakkelijker en sneller ging

Dag heer Wim van de Berg Bedankt voor uw review. Vermoedelijk heeft u ons verward met een ander bedrijf waar u waarschijnlijk ook gevraagd bent een review te geven. Wij horen namelijk vooral dat onze website zeer uitgebreid is, wij perfecte communicatie hebben etc. U heeft namelijk enkel meststof besteld op 4 juli om 20 uur en dit is via PostNL op 6 juli bij u afgeleverd. Na het bestellen heeft u binnen 5 minuten al een bevestiging ontvangen en dezelfde avond nog een track & trace code van PostNL. mvg Henk

Snel geleverd. Ik ben zeer tevreden met de sedum cassettes, precies zoals beschreven.

De sedum planten in de cassettes waren gezond en ziet er mooi uit. Makkelijk te installeren met de uigebreide instructies.

Over Groenedaken.net

Groenedaken.net is de leverancier van doe-het-zelf groendak systemen! Wij leveren al meer dan 10 jaar dagelijks door heel Nederland groene daken af. Duizenden 'dakbezitters'' gingen u al voor! Wij zijn gespecialiseerd in doe-het-zelf groendak systemen zoals ons Sedumtapijt pakket, Sedumstek pakket maar ook Sedumcassettes en/of Sedumtegels en/of Sedumtrays zijn wij al jaren marktleider in. Niet alleen de grootste maar ook de beste!