Snel geleverd. Ik ben zeer tevreden met de sedum cassettes, precies zoals beschreven.

De sedum planten in de cassettes waren gezond en ziet er mooi uit. Makkelijk te installeren met de uigebreide instructies.

prima service, meer dan genoeg materiaal

prima, alles volgens afspraak geleverd.

goed geholpen met goed advies en prima produkten

pleziere manier van werken, men komt afspraken goed na. na levering wordt er nog een laatste mailtje gestuurd, prima materiaal. heel tevreden klant

Goede service, vlotte levering

Bestelling liep vlot,levering zoals verwacht. Aandachtspuntje: cassettes waren bij aankomst doorweekt dus dubbel zo zwaar. Gaf nogal wat problemen ze op het dak te krijgen. Misschien een waarschuwing vooraf? Maar uiteindelijk ziet het dak eremoord uit.

Snelle en correcte levering

Prima info, eenvoudig te verwerken

Top service en mooi product

Ik kreeg snel hulp met de vragen die ik had. Online kopen is eenvoudig en efficiënt. levering was op tijd en product van hoge kwaliteit. Ik ben erg tevreden!

Goede service en contact voelt persoonlijk

Volgens diverse opgevraagde offertes 1 van de goedkopere. Vooral de transportkosten zijn erg hoog bij anderen. Bij dat betekend niet dat je minder service krijgt. Integendeel. Groenedaken.net had ruim als eerst een offerte klaar en was ook nog eens de beste. De diverse contactmomenten over de mail voelde persoonlijk aan en ging ook snel. Dakken hebben we gisteren aangelegd en zien er prachtig uit.

Snel en goed advies

Snel, Kort en bondig advies inzake het wel/niet kunnen aanbrengen van het groene dak

Op tijd geleverd en voldoende materiaal.

Keurig geregeld

Netjes en snel geregeld. Belletje van de chauffeur gehad. Op juiste plaats neergezet.

Goed en snel

De site geeft heel veel nuttige informatie. De bevestigingsmail wederom, duidelijk en volledig. Spullen zijn netjes en snel geleverd. Enige nadeel is misschien de prijs, maar dit geldt voor alle (web)winkels, het is gewoon best duur.

Makkelijke site je kunt er alles vinden. Snelle levering! Vriendelijke personeel

Prima product

Mooi product. Netjes volgens afspraak geleverd.

Goeie kwaliteit, fijne begeleiding.

Wij zijn als buurt tevreden met het geleverde product. De sedumcassettes hebben een mooie upgrade ondergaan. Verder is de begeleiding van A tot Z ook naar wens geweest. Als ik nog een puntje ter ontwikkeling zou mogen meegeven: Het viel mij op dat de dames achter de telefoonlijn vrij makkelijke vragen niet altijd konden beantwoorden. Ook viel het me op dat ze niet altijd op de hoogte waren van ontwikkelingen van groendaken.net. (upgrade cassettes bijv.) hierdoor vaak teruggebeld/gemaild door Henk Vlijm. Wat wij overigens een prettige man vonden. Ook erg attent dat hij hoogst persoonlijk een dakinspectie heeft willen doen in de rietkampen. Deze service zorgde ervoor dat we een goed gevoel kregen bij groendaken.net.

Goede levering

Goede levering. Helaas is het anti worteldoek niet meegeleverd zoals aangegegeven. Daardoor moest ik op de dag van aanleg eerst nog op pad dat te halen. Met name dat was erg vervelend. Verdere afspraken omtrent levering waren prima nagekomen. Ook de matten waren van mooie kwaliteit.

Mooi begroeide trays

Snelle levering van de mooie Sedumtrays. Helaas ontbrak het beschermdoek, maar dat kon ik (na contact te hebben gehad met de klantenservice) zelf aanschaffen bij de bouwmarkt en de bon daarvan declareren incl. een onkostenvergoeding. Wat meer gedoe dus, maar netjes opgelost.

mooie procuct goede levering

top advies gehad daarna goede levering van een mooi product en nu maar groeien en bloeien

Percfect

Heldere website, uitstekend communicatie met duidelijkheid over levertijde. Goede prijs kwaliteit verhouding. De Sedum trays zijn voor iedereen eenvoudig aan te brengen.

Snel en duidelijk

Duidelijke informatie, na naar nog een mooi dak eenvoudig te leggen en onderhouden

Informatie op de website is heel duidelijk. Bestellen ging simpel. Op de dag van levering werd er zo vroeg geleverd dat ik nog niet terug was de wandeling met de hond, maar de transporteur had het pallet keurig achter neergezet. Het plaatsen van het groendak was eenvoudig, 12m2 in 3 uurtjes gelegd (rustig gewerkt, met 2x koffiepauze). Nu hopen dat de plantjes goed gaan groeien.

Correct

Duidelijke site, snelle lwvering, goede kwaliteit

Erg behulpzaam

Ze hebben me erg goed aan de telefoon geholpen. Levering was op tijd. Ik heb zelf het groene dak aangelegd, de materialen de trap optillen is behoorlijk zwaar, het is eigenlijk een klus die je met zijn tweeën moet doen. De materialen op maat maken is vrij simpel. Ik had genoeg extra drainage laag en antiwortel doek gekregen. Dat was wel heel prettig. Grint had ik maar drie zakken nodig terwijl ik volgens de berekening van een zak per 2m wel 4 a 5 had moeten bestellen.

Hele goede service en zeer snelle levering

Na zoeken op een sedumdak. Kwam ik al snel op groenedaken terecht. Na het zien van de handige filmpjes. En goede service door middel van mail en telefoon was de keuze snel gemaakt. Wij hebben gekozen voor de cassettes. Binnen een paar uur lag het op ons dak van ons tuinhuis. En het resultaat? Werkelijk prachtig. Foto’s wil ik graag sturen.

Handig groendaksysteem met mooie serum/kruidenmatten en snelle communicatie

We hebben voor onze aanbouw 25m2 een sedum-kruidendak besteld. Offerte voor de subsidie, bestellen, communicatie over de levering en de levering zelf liepen soepel. Het systeem werkt heel handig en met z'n vieren was het in een korte werkdag goed te doen, al blijft het een hoop gesleep met zware zakken. We hadden precies genoeg van alles. Enige minpunt was dat veel van de zakken (onder druk) waren opengegaan op de naad, waardoor het lastig te vervoerde zonder te knoeien. De matten net sedum / kruiden zijn erg gevarieerd en mooi. Het eindresultaat is erg mooi geworden! Nu hopen dat het goed aanslaat!

Topkwaliteit

Heldere communicatie Duidelijk bij bezorgen Nette chauffeur Goed verpakt Kwaliteit goed

Koperslager 33 386SJ Nijkerk

Over Groenedaken.net

Groenedaken.net is de leverancier van doe-het-zelf groendak systemen! Wij leveren al meer dan 10 jaar dagelijks door heel Nederland groene daken af. Duizenden 'dakbezitters'' gingen u al voor! Wij zijn gespecialiseerd in doe-het-zelf groendak systemen zoals ons Sedumtapijt pakket, Sedumstek pakket maar ook Sedumcassettes en/of Sedumtegels en/of Sedumtrays zijn wij al jaren marktleider in. Niet alleen de grootste maar ook de beste!