Goed prima verzorgd

Ik had geen bevestiging mail gekregen. Maar na een telefoontje bleak de order goed door gekomen en verwerkt. Een dag later bestelling in huis

De juiste spullen keurig op tijd geleverd

Onderdelen voor mixer besteld. Was de laagtste prijs en alles was keurig volgens de aangegeven termijn binnen gekomen.

vlotte bestelling en levering

De bestelling ging zeer vlot en de levering gebeurde keurig. Als enig minpuntje is het verzendtarief voor België.

Ik had het verkeerde huisnummer ingevuld. Pakketje was niet gekomen. Na contact met de klantenservice hebben ze het pakketje nog kunnen leveren. Hartelijk dank hiervoor!

zeer snelle levering

aan te bevelen

Door de snelle levering kon ik al gauw van het bestelde gebruik maken.

geweldig

Bestelling nog na 4 uur 'smiddags gedaan en de volgende dag om 1 uur al afgeleverd

Tijdige levering en goed info

Helaas heeft PostNL het pakketje bij de buren afgeleverd ondanks mijn duidelijke instructie dat niet te doen!

Ruime keuze en correcte levering

Slecht

Heb betaald voor 14 inch wieldoppen en krijg 13 inch geleverd. Ik moet dan betalen om de wieldoppen retour te sturen omdat jullie een fout maken

Goed en snel

Precies wat ik nodig had, goed, snel en simpel.

Super snelle levering.

Mooie wieldoppen voor een hele mooie prijs. De ene dag besteld, de volgende dag al in huis. Netjes verpakt.

Heel goede service en bereikbaarheid.

Mijn ervaring met Kliko-ombouwshop. Heel goede service en snelle bereikbaarheid, dmv, chatfunctie. Degelijk materiaal, ik stond er versteld van.👌🏻

Maandagavond besteld en woensdag geleverd in Belgie. Snelle en goede verwerking . Aanbevelingswaardig.

Goed geholpen

Goed geholpen, goed product, schappelijke prijs.

De wieldoppen zien er erg mooi uit.

Ik heb deze wieldoppen besteld omdat ik nieuwe onder mijn auto wilde hebben, want de vorige eigenaar was een stoeprand rijder. Dus de doppen zagen er niet uit. Ze hebben wel ontzettend veel keus en de website vind ik erg overzichtelijk. Super

Slechte kwaliteit

Staay bij slijpen zichzelf maar helaas heb ik de zelfslijpende niet onvangen krijg ze bot en blijven bot

Scheermesje zijn goed.

In eerste instantie scheermesjes besteld en niets ontvangen. Een e mail gestuurd en in 2e instantie na 1 1/2 week een nieuwe ontvangen. Waarschijnlijk zoek geraakt bij de Post. Prima geregeld.

Uitstekende snelle service

Netjes geleverd

Prima service: snel en compleet. Jammer van die beoordelingsdrang...

Ik heb wieldoppen gekocht. Ben erg tevreden. Mooie wieldoppen. Feestje om baar te kijken. Snel geleverd, goede service. Top! Enige jammere is dat je ongeveer 5 keer per week een mailtje krijgt totdat je een beoordeling achterlaat

Snel en goede prijs/kwaliteit

Het is zoals je verwacht; GOED. Ik zal zeker weer bij deze leverancier bestellen.

Klasse

Na levering van een niet goed werkende scheerkop, werd na terugzending snel een nieuwe scheerkop geleverd. Dit heb ik zeer op prijs gesteld.

Goede levering en snel

dik tevreden heel goed en vlot mail contact

ik wou mijn bestelling terug zenden maar vond het handiger het zelf te brengen en mijn nieuwe aankoop weer mee te nemen alles goed en toppie geregeld

Prompte levering, sneller dan verwacht!

De scheerkoppen die ik 's avonds had besteld, werden de volgende middag al geleverd terwijl ik toch meer dan 200 km van Groningen woon. Mijn complimenten! Het product werkt goed. Er ontbreekt alleen één kleinigheid: een korte handleiding met aanwijzingen voor het schoonmaken want dat moet kennelijk anders dan bij het originele product.